Partyflock

Forumonderwerp · 616303

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
als er nou es niemand van die kut opmerkingen maakt blijft dit tenminste nog een overzichtelijk topic. dus reageer alleen ff als je denkt te weten hoe een plaat heet of als je ook op zoek bent naar een naam van een plaat.!!!

ik ben dus op zoek naar een nummer dat een paar keer op de red stage van DEFQON is gedraaid.in het nummer hoor je zon 'duistere valse stem' zeggen: "maaaaaalaalaa you take me baby, you make me crazy"

nummer heet dus: J.T.S - nog een keer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is dat zo?? Nooit gehoord bij Pavo!

Dana kan best zijn, die hoor ik niet zo vaak...
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, zelfs nog op Mysteryland geloof ik :P

Maar Pavo volgens mij wel hoor, stond btw toch ook op ze eerste mix cdtje toch? Naja... was toen wel een aparte mix van B.O. :)
Waarschuw beheerder
Klopt. Hij stond idd op die cd van hem. Maar dat wist ie zelf volgens mij niet eens. :D Ik vroeg aan m in z'n zaak of ie total confusion voor me had. Toen moest ik m er ook even op attenderen dat het nummer op zijn cd stond. :D

Mysteryland kom ik niet :D
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
I just can't believe all the things people say
I have to deal with this shit every fucking day

hoe heet deze plaat? Iemand zei dat ie van Promo was "Tight people" maar heb hem nog niet weten te vinden
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: Waarom weten mensen nooit welke platen ze zelf hebben... snuiven ze te veel ofzo? ;P

ML was ik ook niet, maar livesets downen doet wonderen ;)
Artiest Floater
Waarschuw beheerder
wie kan mij helpen ik was gister op h.q. in rotterdam
en hoorde daar aan het einde een liedje
met geluidjes uit het liedje twilight zone van 2 unlimited
ik hoor het graag groetjes

Waarschuw beheerder
->DJ Zero Sanity
De grote dj's hebben zoveel platen dat ze zelf niet soms niet meer weten wat volgens mij, laat staan dat ze al die namen en titels ervan uit hun hoofd kennen. Komt ook wel omdat er bij hun maandelijks TIG en TIG platen binnenkomen. Tja je moet up to date blijven he.

Waarschuw beheerder
titel wanted:
clubtrack uit 1994 met herhalende sample
"you gotta be theeeeere"
"you gotta be theeeeere"

en dan af en toe oosters fata morgana achtig deuntje erop
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Terreur 19 oktober 2003 00:11
I just can't believe all the things people say
I have to deal with this shit every fucking day

hoe heet deze plaat? Iemand zei dat ie van Promo was "Tight people" maar heb hem nog niet weten te vinden

Dit is: DJ Promo - Brother Of Conflict :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Snatz -->

Ja, maar toch... al vaak genoeg meegemaakt dat ze niet eens weten wat ze een halve week ervoor gedraaid hebben en het ook niet snappen als je een omschrijving geeft... btje vaag vind ik dat...

Kan het zelf natuurlijk niet plaatsen, heb 'maar' een paarhonderd plaatjes ofzo...
Waarschuw beheerder
Hey! Ik ben ook nog op zoek naar 2 nummers. 1 is gedraaid door Darkraver op Hardhouse generation (16-10-03)en bevat volgens mij samples van Kate Bush. De andere is een plaat, al meerder keren gedraaid door Chris liebing en is een remix van de White stripes - Seven nation army. Maar welke remix is dit precies en door wie is dit meesterwerk uitgevoerd?
Wie kan me uit de brand helpen? Thanx
Waarschuw beheerder
donateur
Heheheh vocaal van Kate Bush ehhhh...

DJ Isaac - Bad Dreams (Remix)

???

Kzou niet ff zo 1, 2, 3 weten welke het anders moest zijn ;)

En techno week nie zo veel van O:)
Waarschuw beheerder
Cheers mate!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een mix darkraver live @ BZR dan rond 12:35 hoor je iemand zingen.. daarna een stem die heel vaag vervormt wordt en dan een nummer..welke is dit..

en

JDA Live @ MOH en het nummer dat rond de 6 minuten erin gemixt wordt.

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
kan iemandij vertellen of the hardstyle versie van get this motherfcuker al uit is op vinyl of dat ditnog een whit label is...zo niet, wat is de bestelcode want k kan 'm nergens vinden..!?

thnx
Waarschuw beheerder
kan iemandij vertellen of the hardstyle versie van get this motherfcuker al uit is op vinyl of dat ditnog een whit label is...zo niet, wat is de bestelcode want k kan 'm nergens vinden..!?

diepe diepe diepe diepe zucht
Waarschuw beheerder
2 Pitalo:
die White stripes - Seven Nation Army is gewoon de Chris Liebing Remix. Een andere techno remix is de Adam Freeland Remix en die vind ik persoonlijk vetter.
Artiest {SHOWLIST artist 10705, 47942}
Waarschuw beheerder
k zoek nog steeds die plaat van t raumschmiere (of zoiets) sven vath draaide hem ook op i love techno in het begin ergens, wie helpt?

Waarschuw beheerder
donateur
2 shadow...

:gaap:
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle :x

gewoon negeren, dan verdwijnt het vanzelf :)
Waarschuw beheerder
Die plaat van T.Raumschmiere is dat niet Monstertruckdriver? Chris Liebing draaide deze ook op awakenings! En Dionneke, de AF remix heb ik al, is inderdaad erg vet! Nu nog even op zoek naar die van CL, thanx!

Waarschuw beheerder
ik wil ook monstertruck alleen ik weet echt nergens waar je die kan krijgen joh!
Waarschuw beheerder
is wel te vinden hoor.. op kazaa zeker... zoek anders op album > novamute 12"
Waarschuw beheerder
Dommel, als je msn ff doorgeeft zal ik hem vanavond naar je file transferen (of een mail adres!)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een mix darkraver live @ BZRK dan rond 12:35 hoor je iemand zingen.. daarna een stem die heel vaag vervormt wordt en dan een nummer..welke is dit..

en

JDA Live @ MOH en het nummer dat rond de 6 minuten erin gemixt wordt.

iemand die anders weet waar je playlisten kan vinden van livesets
laatste aanpassing

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zingt die persoon?

Waarschuw beheerder
Ow misverstand:

Ik heb hem allang op mijn pc staan. Alleen ik moeilijk mijn harde schijf op mijn draaitafel leggen:D

Duz ik zoek hem op plaat, ik heb al een reactie gekregen van iemand dus ik ga morgen ff kijken in Utrecht.... schijnen ze hem te hebben...(Y) hoi
Waarschuw beheerder
Hoe het de plaat op 82 min in de set van A*s*y*s @ SSL Pick Up 21-10-02?

En de plaat op 11 min in de set van Hennes & Cold @ SSL Pick Up 02-04-03?

Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand hoe die remix van satisfaction heet die tom harding zaterdag op HQxl draaide?

erg lekker nummer!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
JA dat wil ik ook weten! Die was VET! was trwns helemaal een vette set van Tom & JP, thanx guys I really :bounce: d on your tunes!

Waarschuw beheerder
donateur
ja vond ik ook!

tom & JP :respect:
Waarschuw beheerder
ja ze draaide allemaal top op h.q.
maar nogmaals wil ik graag vragen
welk nr tussen 6:30 en 7:00 gedraaid werd door
biomechanika(of hoe je dat ook schrijft haha)
was een bas op de ritme van twilight zone
van 2 unlimited het is niet
megamind-taub
en ook wil ik weten welke plaat het was
met de text:
your ass cold ass ice

alvast bedankt
gr frank
Waarschuw beheerder
Is die remix van Satisfaction niet Benny Benassi - Satisfaction (DJ Ruthless And Vorwek Mix)???
Waarschuw beheerder
Ik ken wel een hele oude "Cold as ice" deze is van Stingray & Sonic Driver, en daar een remix van denk ik. Ook al een paar keer gedraaid door Dana en vele anderen

Waarschuw beheerder
Ok nieuweeee: Layo & Bushwacka's Lovestory alleen dan de Drum and Bass remix.... IEMAND?
Waarschuw beheerder
ik zoek ene hardcore plaat met de zin erin van de plaat van Audiobully's: there's things I haven't told you,I go out late at night,but if I was to tell you,you'd see my different side...paul en panic draaide deze als opening bij raving nightmare the battle
Waarschuw beheerder
donateur
2 Slager -->

Da Bootleggers - As Cold As Ice

Als er een 'Isaac'-achtige bass onder zit dan zal het deze wel zijn...
Waarschuw beheerder
thanx die is het inderdaad
kheb hem gedownload
is een heel vet nummertje
nou die andere nog maar ik geloof niet dat iemand die kent
Waarschuw beheerder
donateur
Kwas nie op HQ, dus kweenie wat je bedoeld... ken je nie helpen... sorry!

Waarschuw beheerder
Ik ben op zoek naar de naam van de plaat waar joji biomehanika afgelopen zaterdag mee openende op HQ XL. Deze plaat is ook te horen tijdens het stukje van zijn set op Dancevalley dat op MTV is uitgezonden

Waarschuw beheerder
ZwoLsDaLe gaat voor donker blauw >

die uit de set van darkraver : bass d & king matthew - it's allright (masochist remix?)

die van jda: reactor & roul - fuckin hard

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zoek naar een techno nummer
Heb hem al vaker gehoord en hoorde hem laatst weer uit de Switch zaal komen van ILT
Er is een robot achtig stemmetje die zegt:this is going to make you freak...
Kan iemand mij helpen
Waarschuw beheerder
2 de langste: dat is een nieuwe remix van Scot Project - Outa Space....weet ook niet precies de naam ervan...
Waarschuw beheerder
2 Lady Tracid:

Dat is LFO - Freak
Vet nummer

Waarschuw beheerder
Okeej ik heb een vraag, even een oude hit uit de kast trekken:

Ja dance-valley 2000, Tom harding draaide een zeer goed nummer, weet zeker dat 99% van jullie gasten die kennen aangezien deze liveset door de hele wereld is gegaan (live from tmf).
Het is het eerste liedje op die set: iets van Genisis of iets dergelijks, (hij doet daar ook zijn bekende trukje; beatjes doorheen scratchen)
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe dat nummer van Dana heet waar zo'n vrouwtje zingt: Ow yes you are now rocking with the best?
Waarschuw beheerder
donateur
Max Hc die is niet van dana

en nog bedankt dionneke :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 MAX HC

hardheadz - wreck thiz place

beholder ft max enforcer - wreck the rmx
laatste aanpassing