Partyflock

Forumonderwerp · 616092

Ik vroeg me af of er relaties zijn onstaan door PF....?????

Mensen hele goede vrienden zijn geworden door PF??

Mensen nu gestalkt worden op feesten omdat ze worden herkend van PF :D :D???

Of doe je dat zelf wel als je iemand herkend??

**Ik zelf zal niet gauw echt vrienden vinden op PF,maar daar ben ik ook niet naar op zoek eigenlijk,ik hou ook niet van meetings en zou ook nooit naar iemand toelopen van : He jij bent toch Pietje Puk van Partyflock??!!
Zou ik namelijk ook niet leuk vinden als ze dat andersom doen eigenlijk. **

ik heb bijna 7 maand met Chilly Willy gehad hete eerst dopey.
ben zwanger van hem maar hij had de relatie verbroken.

heb veel leuke en goeie vrienden gevonden via pf waar ik graag mee omga en mee kan lachen en huilen.
laatste aanpassing

mooie lul dat hij jou en je kind in de steek laat. Of is het zijn kind niet?
Nou nou nou AnMo..hou je in ;p

*offtopic*
2 AnMo
ja het is zijn kind juist wel.
ik was eerder zwanger maar had een miskraam gekegen raakte toen zwanger door de pil heen.
dennis zei toen van ik was er vet blij mee en gelukkig en ja we gingen het opnieuw proberen dus ik bleef van de pil af en gebruikte geen condooms de dokters zeiden dat het wel iets van een half jaar kon duren voor ik weer zwanger kon raken ja not precies anderhalfe maand na mijn miskraam werd ik weer zwanger.
ben eind februarie begin maart zwanger geworden en Dennis heeft het 2 mei uitgemaakt.:(:(
laatste aanpassing
Volgens mij treed je in herhaling meid !

Die ex van jou is nu wel genoeg zwart gemaakt hier op partyflock....

Ik blijf erbij...niets is zonder reden !
Iemand maakt het niet zomaar uit van de 1 of de andere dag.

Maar voordat ik weer als relschopper gezien word....I rest my case :P

Even ontopic....ik heb ook een aantal leuke, gezellige mensen leren kennen !

Tja, ik leer soms wel goeie mensen kennen, mij gaat het meestal enkel om vriendschap, ik loop wel veel te geinen hiero, but hey, i'm an addict to the game!
Maar in real ben ik niet zo een player. Gewoon goeie vrienden, en vaak ontmoet ik mensen op party's of mijn eigen feesten :-p

Volgens mij treed je in herhaling meid !

psies! :respect:
dit topic gaat over wie er vrienden heeft ontmoet, niet over dat jij zwanger bent en dat je je ex een lul vind en blablabla.

jah maar ik kan ook wel begrijpen dat ze het daar vaak overheeft.....niet echt een lichtelijk onderwerp enzo :/

is het ook niet nee.
maar ze had toch haar eigen topic waar het er uitgebreid over ging? ik vind het sowieso nutteloos om het allemaal online te gooien, maar dit heeft er naar mijn mening heel weinig mee te maken.
als ze zo graag wil praten, kan ze dat beter met vrienden doen, of professionele hulp zoeken.

*offtopic*
ik scheld hem ook nie uit ik heb echt genoten van die 7 maanden want ik hou van hem.
*offtopic*

Waar staat hier dat je hem uit scheld ?

Zwart maken en uitschelden zijn twee verschillende termen...met verschillende betekenissen !

Ik heb een hele lieve vriend die hier ook op PF zit, maar heb hem niet leren kennen via PF...

Hij is echt een schatje en heeft me weleens uit de brand geholpen...
5 maandjes een relatie gehad met iemand die ik door pf heb leren kennen