Partyflock

Forumonderwerp · 616054
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
wat een domme dame die tineke, gaat ze vreemd, en liegt ze tegen der vriend!! andere koppels dede nog wel normaal. Wat een zeilige vrouw die Tineke!!
Hij had d'r mer d'r smoel in het kampvuur motten douwen :@ de snol....

Vreemdgaan is al fout genoeg MAAR dan er ook nog om liegen .......kill tha bitch

Zou ze nog met een mooie jeongen vreemd zijn gegaan dan zou ik het nog wel begrijpen :d maar die knul :kots: kanker smoel zeg blehhhhh....

Ach ,maar je vraagt er wel om he als je aan zo'n programa mee doet om je relatie te vernagelen :s

MAAR dit is Temptation island 2 .........en de vorigekeer was ook al een DAME vreemd gegaan (6) wij mannen zijn tenminste eerlijk wij gaan NOOIT vreemd (6) :P
inderdaad fout wijffie die Tineke want volgens mij heeft ze zelfs 2 keer met die David gezoend, eerste keer nog op het eiland en daarna op dreamdate. nou dat kan je echt niet 2 keer vergeten hoor!!! maar ja ach die Raymond is ook niet zo'n onwijs lieverdje natuurlijk. na 2 dagen al roepen dat Carolien zo'n grote verleiding is dan tegen zo'n ander sletje zeggen dat hij gevoelens voor haar heeft en na Temptation Island nog wel wil afspreken en vervolgens toch weer achter Carolien aangaan!!!
he he die ralph!!
bwhehe volgens mij heeft iedereen zich lopen ergeren aan tineke. Snap niet dat er geen lichtje ging branden nadat de presentatoren haar wel 20x hintjes hebben lopen geven.Ze wilde zelfs naar bed met David als ik het goed verstond.