Partyflock

Forumonderwerp · 615916
Defqon was echt een geweldig feest (y)
Lekker weertje & sfeertje, (y) muziek :bounce:

Rijd ik bijna het terrein af....... BONS!!!!
Rijdt er een auto bij mij achterop :( 23:15
De woute een bergingswagen gebeld, omdat door de klap mun radiateur lek was geslagen.
Die kwam pas rond 0:25 aan.
Afgesleept naar Amsterdam en vervolgens met de Taxi terug naar Den Bosch......
Ben nu net thuis en dus best wel zuur.
IPV nog ffe doorgaan in Club-X werd het doorgaan in de bergingswagen..
laatste aanpassing

Kut voor je Mis...! :S

Hoop dat je feestje ''t wel goed gemaakt heeft... n b'tje dan iig?!

To Bartjoo aka mammoet.. was witte peugeot 309.. ach detail.. :D :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Wij zijn ook om 23.00 vertrokken.
En waren ongeveer om 01.30 thuis :D

Almere > Hengelo
Werkzaam bij Expectacle!
Werkzaam bij Estrado
Dan viel onze wachttijd nog wel mee, ik heb medelijden met de mensen die met OV waren. Wij zaten om 23:30 in de auto, om 0:30 waren we van het parkeerterein af. Via lelystad naar huis gereden en iets over enen waren we thuis. Normaal duurt nog geen 25 min om vanuit almere thuis te komen, maar we konden iig wel rijden.

medelijden? :D was alleen even klote om van het terrein af te komen.. en ze hadden wel één extra reintje naar arnhem mogen laten rijden :)
2 *From The Block* -->Feest was super heb me echt goed vermaakt. Zit nu te wachten op de schade expert . Morgen hoor ik of ie kort is ja of nee.

Greetz
Ik heb het dan slim aangepakt zo te lezen...

Ik ben om 2300 uur vertrokken, heb eigenlijk alleen staan wachten met van het terrein zelf af te komen, maar trein naar almere centrum gepakt,(op dat perron was het NIET druk, en kon je zo doorlopen) en daar over gestapt op de sneltrein naar amsterdam, die stopte ook NIET op almere strand:D

een nadeel, de kluisjes op amsterdam waren al dicht (2300) en moest dus zondag morgen om half 8 me nest uit :S en naar de kluisjes. Gelukkig woon ik in amsterdam, anders had ik me geen raad geweten.. kluisjes springen na 24 uur gewoon open:S

verder KUTfeest gehad door al die rellen
laatste aanpassing

defqon zelf was zekker beuken. top feesten maar ondanks alles was er tovh een agresief sfeertje vooral omdat ik marokkaan ben. dat was wel jammer want ik liep naar buiten en ik hoorde van sommi9ge kanten mensen naar mij schreuwen enz. maar daar trek ik me niets van aan ik bedoel ik kom ook oop hardcore feesten greetz hardstyler
Das minder voor je mies :(
Daarom pak ik altijd de fiets...heb er 3 dagen over gedaan om in almere te komen..maar ik zou het zo weer over doen!:D
Wij gaan gelukkig altijd met de auto, en op de parkeerplaatsen waren genoeg mensen nog druk aan het beuqen om 23.30 :D

Rond 0.00 vertrokken en we konden zo de snelweg op rijden richting Lwd :) Op snelweg liepen ook nog 2 verdwaalde partygangers :)
Je hebt het wel op zijn verzekering gegooid hoop ik(heb het hele topic nog niet gelezen)