wat ik voornamelijk RUK vind is de instelling van de techno mensen tov de hardstyle mensen en omgekeerd; wat een ontiegelijk triest en kinderachtig gedoe zeg
NEEEEEEEEEEEE TECHNO IS LEUKER -ur -ur -ur -urrr
NEEEEEEHOOOR TECHNO IS STOM EN HARDSTYLE DAS STOOOEERRRR WANT TECHNO IS TOCH MAAR EENTONIGE ROTZOOI...
Ik vind muziek pas klote als de producer zuigt:
P-Diddy (somebody shoot that guy

)
Jamai (kan het NOG erger?)
Andre Hazes (yep het kan dus NOG erger

)
R-Kelly (die track van hem waarin die zo heel gay "bounce bounce bounce" zit te zingen/rappen... ey gast... kontneuken?

)
veel bullshit die in de top40 uitkomt blijf ik echt zaad vinden; ook de mensen die erop af gaan vind ik echt zaad; hoewel je niet iedereen over een kam kan scheren.
grappig is dat het wel toevallig is dat het grotere gedeelte hardstyle mensen qua intelligentere conversaties het wel laat afweten tov de techno mensen; ik merk het ook hiero in het zuiden en helaas moet ik het hardstyle huppeltje ook bekritiseren het ziet er echt achterlijk uit; en `t grappige is dat de techno scene meer mensen biedt dat daadwerkelijk op een ritmisch verantwoorde wijze hun billetjes en de rest van hun lichaam op acceptabelere manier bewegen op de beat