Partyflock

Forumonderwerp · 615800

Waarschuw beheerder
donateur
:X

;p

Waarschuw beheerder
lordof the strings je vindt jezelf wel cool he met je opmerkingen tegen iedereen grote jongen ben maar lekker gelukkig met je fietsbelkrakende tecNO vooral zodoorgaan en ja hardstyle is noueenmaal de stijl maar nederland massaal van uit zijn bol gaat kan ik van die eentonige saaie tecNO niet zeggen nog ff en het is helemaal weg hahahahahahahahahah

Waarschuw beheerder
En jij bent 26 altec?

:X

Waarschuw beheerder
ja tijn dat klopt
Waarschuw beheerder
oh oh oh! Altec! wat ben je weer heerlijk onderdanig bezig! je mag mijn voeten likken met je teveel pillen slikkende hoofd! ik wed dat jij dat heeeel SNEL kunt! LIK LIK LIK LIK LIK LIK!
Als je net zo snel likt als je hakt mag je als beloning eens lekker aan m'n piemel zuigen jongen! Is dat even 'n hele eer voor je hè! :devil:
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
Ik vind geen ene styl ruk. In elke styl zit wel weer wat in wat goed is. Een goeie plaat is een goeie plaat. Kan techno zyn of hardcore club weet ik veel wat. Maar je hoort het meestal snel genoeg. Als het maar lekker klinkt.
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
altec 18 juni 2003 18:31
lordof the strings je vindt jezelf wel cool he met je opmerkingen tegen iedereen grote jongen ben maar lekker gelukkig met je fietsbelkrakende tecNO vooral zodoorgaan en ja hardstyle is noueenmaal de stijl maar nederland massaal van uit zijn bol gaat kan ik van die eentonige saaie tecNO niet zeggen nog ff en het is helemaal weg hahahahahahahahahah
--------------
26 en het verstand van een 16 jarig breezersletje.
heb je nou nog steeeds neit geleert dat HARDSTYle het gene is wat een tonig is?
ben verder geen techno-liefhebber maar van wat ik gehoord heb zit er veeel meer variatie in dan in hardstyle. en wat mij betreft is techno een stuk intelligenter dan hardstyle. al hou ik niet van beide.

maarhehhh, je maakt niet echt je leeftijd waatr met zo'n kortzichtige reply.

naja, jij komt er wel

(met je 35e) ;)

(K) voor jouw, omdat je zo een achterstand hebt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat ik voornamelijk RUK vind is de instelling van de techno mensen tov de hardstyle mensen en omgekeerd; wat een ontiegelijk triest en kinderachtig gedoe zeg :S

NEEEEEEEEEEEE TECHNO IS LEUKER -ur -ur -ur -urrr

NEEEEEEHOOOR TECHNO IS STOM EN HARDSTYLE DAS STOOOEERRRR WANT TECHNO IS TOCH MAAR EENTONIGE ROTZOOI...

Ik vind muziek pas klote als de producer zuigt:

P-Diddy (somebody shoot that guy :D)
Jamai (kan het NOG erger?)
Andre Hazes (yep het kan dus NOG erger ;))
R-Kelly (die track van hem waarin die zo heel gay "bounce bounce bounce" zit te zingen/rappen... ey gast... kontneuken? :S)

veel bullshit die in de top40 uitkomt blijf ik echt zaad vinden; ook de mensen die erop af gaan vind ik echt zaad; hoewel je niet iedereen over een kam kan scheren.

grappig is dat het wel toevallig is dat het grotere gedeelte hardstyle mensen qua intelligentere conversaties het wel laat afweten tov de techno mensen; ik merk het ook hiero in het zuiden en helaas moet ik het hardstyle huppeltje ook bekritiseren het ziet er echt achterlijk uit; en `t grappige is dat de techno scene meer mensen biedt dat daadwerkelijk op een ritmisch verantwoorde wijze hun billetjes en de rest van hun lichaam op acceptabelere manier bewegen op de beat :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
al die tijd dat ik op PF zit betrap ik hardstylers al op hun kortzichtigheid. zelfs op hogereleeftijd hihi

Waarschuw beheerder
Ach, die hardstyle figuren kunnen er helemaal niets aan doen joh,

Verder dan de woorden "TECHNO ZUIGT" komen ze niet want meer hebben ze vroeger niet geleerd van hun hippie ouders!

aaaaaah kom op nou kaalkopjes, waar blijven jullie nou met jullie (snelle) replies???
Jammer dat jullie je weer zo snel gewonnen geven! Zo als gewoonlijk uiteraard!
Artiest R2B
Waarschuw beheerder
Altoshit! :bah::bah:

Waarschuw beheerder
Nieuwe nr van P Diddy met Deep Dish is best okeeey

(y)
Waarschuw beheerder
Let's get ill!!!!! lekkere plaat om mee te eindigen.....

Waarschuw beheerder
ik vind P-Diddy gewoon een nerd omdat ie A ze naam heeft veranderd in P-Diddy; maak er dan van PEE-DOODY dan heb je PLas EN POep; das nog origineel tenminste ;-P

verder die gast vind zichzelf zoo ontiegelijk de man terwijl die alleen maar een beetje de rapper uithangt en zo dope flowed die gast niet; helemaal niet zelfs; zelfde als met SHAGGY; wat een oelewapper zeg; die gozer klinkt als een fokkin kikker :S

krijg er bijna flashbacks van naar die BOM BOM BOM LADIEDA BOM BOM BOM LADIE DA of zo; die kikker film van vroeger die vaker met kerst werd uitgezonden :D

Waarschuw beheerder
Het gaat altijd nog om de muziek, niet om de persoon...

;)

En nr. met Deep Dish is echt okeeey...
Waarschuw beheerder
Wat de heren van Deep Dish maken is gewoon altijd okee :respect:
Kvind pers. alleen 'n beetje jmmr dat meneer Diddy zich er weer mee moet bemoeien :bah:
Mja mischien stoptie nu eindelijk met het uitbrengen van die stomme RRrr&&BBrrrr riedeltjes:D

Waarschuw beheerder
hmm mjah die DeepDish kan misschien best dope zijn; maar toch tis en blijft P-Diddy en zodra ik ze stem al hoor grijp ik naar de oorbescherming :D

Waarschuw beheerder
Je hoort zijn stem niet

;)
Waarschuw beheerder
Nobody listens to TECHNO :D
Waarschuw beheerder
donateur
Geef jullie allemaal gelijk!

TECHNO IS KUTMUZIEK! STICK 2 DA HARDSTYLE!
Waarschuw beheerder
donateur
lekker onderbouwd weer

jullie zijn ook op 1 lijn neer te zetten zonder op te vallen

Waarschuw beheerder
Laat die lui lekker van hardstyle genieten, hoeven wij ze niet op Awakenings tegen te komen ;P
Waarschuw beheerder
Goeie zinsopbouw (S4E)! Geweldig!
Dat jij uit jezelf de letters vetgedrukt hebt weten te maken! Grandioos!

Maar het valt me helemaal op dat er geen fouten in zitten! HEE JONGENS!!!! WE HEBBEN HIER EEN HARDSTYLESTUUTJE! NERD! NERD! NERD! NERD!
wat zal jij gepest zijn op school hehehe!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hee (-S4E-), Ga alsjeblieft weer "TECHNO ZUIGT" lopen roepen want dit soort intelligentie kunnen wij van hardstylers niet hebben! Het begint gewoon eng te worden!
Waarschuw beheerder
trance hardhouse hardtrance club lounge techno R&B nederlandstalig en zo ken ik nog wel ff doorgaan!!!!!1
Waarschuw beheerder
donateur
techno = vacuüm
Waarschuw beheerder
jongens jongens jongens..........

persoonlijk vind ik dat er geen kutmuziek bestaad... ieder zijn eigen smaak toch? maakt toch allemaal geen flikker uit?

laat iedereen lekker in zijn waarde...
wat ik wel een beetje triest vond van DEFQON1 is dat ze in de HARDCORE tent op een gegeven moment riepen : rot op met die KANKA HOUSE of in iedergeval zoiets wat er op neer kwam vond ik wel een beetje jammer.... ook de vechtpartijen in zwart ook triest hoor. he jongens.. we gaan een hele vette party verneuken!!!!! relax toch??
beetje jammer blijf dan lekker thuis
Waarschuw beheerder
donateur
hoorde je mij ook roepen dan? Ik deed iig erg mn best :respect: 2 Myself
Waarschuw beheerder
ohhhh was jij die lama die ik in de verte hoorde schijten?
Waarschuw beheerder
donateur
jeeh wat een reply! Ik val even stijl achterover :vaag: wat een woorden pffff

en jij? was jij dat kleine kneusje die huilend in de hoek met de handen voor de oren stond te piepen als een geile bosotter?

ben ik nu ook stoer ?
Waarschuw beheerder
euhh was nie echt mijn bedoeling om stoer te zijn hoor... meteen op je teentjes getrapt?
Waarschuw beheerder
donateur
neejhoor heb kleine voeten en goede schoenen ik kan wel wat hebben :D

Waarschuw beheerder
Wel stoer om dat aapje achter bubbling te plaatsen MOERSAUZER!! Je bent echt een flinke vent!

Waarschuw beheerder
nogal zielig allemaal...t lijkt soms ook wel alsof mensen er een sport van hebben gemaakt om hier een muziekstijl af te zeiken...niks te doen? Of gewoon geen leven?
ik vind alle house vet....van techno tot hardstyle tot gabber tot trance tot oldstyle, zolang een nummer maar goed is.....iemand voor nerd uit maken omdat ie van hardstyle houdt, en omgekeerd....LIK TOCH ME BOLLE REET;-P

Waarschuw beheerder
R&B
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een hekel aan mensen die een bolle reet van een andere likken...nog erger zijn die mensen die eigenaar zijn van dat inmense apperaat :vaag:
laatste aanpassing
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
apre ski / R&B , enz

Waarschuw beheerder
haha..niet een hekel aan me krijgen stampie...
of moet ik zeggen heQel? whahhaa.....
btw mijn kontje is lekker gespierd en strak het was figuurlijk bedoeld als in Ab-Normaal:-D
Waarschuw beheerder
donateur
figuurlijk? ow dat had ik nog helemaal niet door :vaag: sjeeh

whaaaa ik heb gewoon een zeikbui :D ik wil best je kont even komen kussen hoor :p

Waarschuw beheerder
kom maar:-) kan je ondertussen meteen je tanden flossen;-p
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo? hele bossen verplakt een aangekoekte dreads met korsten enzo? die moet je frituren man dat schijnt gezond te zijn

Waarschuw beheerder
whehe:kots:
ja tis een soort tropisch oerwoud met allerlei nog niet ontdekte diersoortendie erom vragen opgepeuzeld te worden....

erg smakelijk samen met een wit koud wijntje uit `98;-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maak er maar een rood wijntje van dan ;)

Artiest {SHOWLIST artist 56545, 5913}
Waarschuw beheerder
Muziek verbroederd was het toch?!?!?

ZEIKERDSSSSSSSSSSSS.­.
Waarschuw beheerder
donateur
whahhahahhahaha!

Jullie zijn lekker ;-)

Lordofthestrings303 19 juni 2003 17:05
Goeie zinsopbouw (S4E)! Geweldig!
Dat jij uit jezelf de letters vetgedrukt hebt weten te maken! Grandioos!

Maar het valt me helemaal op dat er geen fouten in zitten! HEE JONGENS!!!! WE HEBBEN HIER EEN HARDSTYLESTUUTJE! NERD! NERD! NERD! NERD!
wat zal jij gepest zijn op school hehehe!laatste aanpassing: 19 juni 2003 17:06

TechnoJedi 19 juni 2003 17:07
Hee (-S4E-), Ga alsjeblieft weer "TECHNO ZUIGT" lopen roepen want dit soort intelligentie kunnen wij van hardstylers niet hebben! Het begint gewoon eng te worden!

als jullie even in mijn profiel hadden gekeken ;-)
Favoriete muziekstijlen: techno

beetje jammer jongens :P

IK WILDE GEWOON FF HET SPELLETJE MEESPELEN :d
ik heb echt zoiets van, ik geef alle hardstylers gelijk, geef ze het gevoel dat hun koningen zijn, dan blijven al dat pure heerlijke technp publiek wat het is en word het niet ver'BrEeZahT' zoals hardstyle ! :D

Waarschuw beheerder
Maak me geen reet uit...als ik harrie in de warrie ben vermaak ik me overal wel op(maar dan heb ik t over de dancescene)R&B,Pop,R­ock enzo...bah wat een gejank!
Waarschuw beheerder
oooooh dan is het goed (-S4E-) ;P
Your the spy of techno against hardstyle!
Waarschuw beheerder
donateur
Juuuuist ;-)

Normaliter discussier ik niet meer mee aan dit soort dingen, maar kon het niet laten....

Waarschuw beheerder
lol :D