Partyflock

Forumonderwerp · 615332

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neem nou dat rechtse mokkol... Met dat oranje haar ... Die is zoooooo geil met die tatoo's :kwijl: :kwijl:

[img cacheid=0012eec0000a9d2047d8e2d01a001627e5]http://suicidegirls.com/media/site/preview/girls25.jpg[/img]

Wat vinden jullie... Geil of afstotend?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het zo ontiegelijk lelijk :kots:
een kleintje is mooi maar der hele lijf vol :kots:
maar dat is mijn mening (Y)
Waarschuw beheerder
Ja die foto ken ik al. Je hebt hier een hele reeks van...
Maar eh, ik vind tattoos bij vrouwen meer afgezaagd dan lelijk, dan heb ik het vooral over die tattoos op je onderrug die je zo vaak ziet dat ik er zo langzamerhand echt schijtziek van wordt....:S

No offence ladies :D

Waarschuw beheerder
Niet weeeeeeeer :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind tatoo's zoo lelijk bij vrouwen! Echt zonde van het lichaam gewoon!!
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op mijn beide bovenarmen een kleintje.
Vinden jullie dat ook lelijk?
Waarschuw beheerder
moeilijk te zeggen als we hem niet kunnen zien, maar het zal wel meevallen?
Waarschuw beheerder
lelijk is misschien een groot woord maar vind het iig zonde, hou gewoon niet zo van tatoo's
Waarschuw beheerder
krijg daar nah geen stijve van :bah: :kots:

beetje te
Waarschuw beheerder
Een tattoo bij een vrouw, ik mag het wel...
Maar zoals op die foto dus definately afstotend !
Waarschuw beheerder
een kleintje is wel geinig GuPCoRe

Waarschuw beheerder
donateur
oow nou ja en al zouden jullie het wel lelijk vinden dan maakt het me toch ook niet uit :D
Vroeg het me gewoon af.
Meeste meisjes zeggen namelijk tegen mij:"ik zou het nooit op mijn bovenarmen doen".

Heb geen foto waar ze allebei op te zien zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bah tatoo's. Lelijk bij vrouwen en net zo goed bij mannen. Hou ook niet van kleintjes. Maar dat is mijn mening:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik laat dr eentje zetten volgend jaar ong.
en ja op me onderrug, ik wou m eerst op mn lies ofzo maar da vonk toch maar niks, en heb al eentje gevonden diek onwijs mooi vind:

[img cacheid=00040fbe000a18962f64f7511a001628d7]http://www.ozarkinktattoo.com/images/tribal/images/tribal,lowerback.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ziet er goed uit llse:P ken net

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jah geile wijfies kan ik niet ontkennen mmmmmm
Waarschuw beheerder
ziet er wel goed uit hoor! :D
Waarschuw beheerder
donateur
He Utrecht-Noord ben je nog steeds wazig van het weekend :D
Lijkt wel een lopende kermisattractie.
Ondanks dat ik geen tatoo liefhebber ben, kan ik een klein tatootje nog waarderen, maar zoiets ....
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 962, 2566}
Artiest Kronox
Waarschuw beheerder
donateur
Normaal benk ook geen fan van al die zoveel tatoo's bij vrouwen of hele grote
Maar op de een of andere manier vind ik dat vrouwke met dat oranje haar wel iets enorm geils hebben ;)

En onderrug tatoo's zijn beetje afgezaagd idd
het wordt tijd dat ze een nieuwe trend verzinnen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
FCU_angel, bedoelt met niet weer: utrecht-noord loopt altijd met dit plaatje te geilen, waarschijnlijk een opsessie geworden... toch wel dit topic geopend? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
vind het wel mooi! als het maar klein en bescheiden is en het ligt eraan op welke plaats!
een grote adelaar op de bovenarm van een meisje vind ik echt :kots:
heb er zelf ook twee; een chinees teken op m'n enkel en een kleine tribal op me onderbuik!

Waarschuw beheerder
donateur
tataoes zijn mooi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Omdat jij me onder druk hebt gezet heb ik het maar gepost Gio :P
Waarschuw beheerder
hehehe nice idd!

Waarschuw beheerder
ik heb er een onder me buik, iets naar links dat vind ik wel mooi, maar als het zoveel en zo groot is vind ik het :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zo die foto eens bekijk ziet het er allemaal erg nepperig uit, lijkt meer op bodypainting.
Tattoo kan mooi zijn, zolang het origineel is, en bij een persoon past.
Waarschuw beheerder
wil ook graag een tattoo :) ga er een zelf proberen te ontwerpen..ik wil geen tattoo waar iedereen mee loopt. En ook op een klein beetje originele plaats; linkerkant van me rug of me bovenbeen ofzo..
of het nou geil is of niet, zoiets zet je tog voor jezelf?!

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het super heeeel je lichaam vol.. ze zal vast veel slechte reacties krijgen maar ze doet wel wat ze zelf wil!!!

Waarschuw beheerder
Heel je lichaam vol is :bah: (mijn mening)
En ja elke meid heeft onderhand een navelpiercing en een tattoo op haar onderrug. Vind er niets speciaals aan als iemand er 1 heeft.

Waarschuw beheerder
Nou ik moet er echt geeneen, ga je naar het strand heeft 90% tatoo's. Orginele tatoo's zijn er ook bijna niet te zien. Mijn (toekomstige) vriendin moet echt niet onder zitten :kots: en het liefst helemaal nix.

Verder ieder zijn of haar meug.

Waarschuw beheerder
Heel je lichaam vol is (mijn mening)
En ja elke meid heeft onderhand een navelpiercing en een tattoo op haar onderrug. Vind er niets speciaals aan als iemand er 1 heeft.
----------------------------------------------
Je doet het toch voor jezelf...als jij het speciaal vin moet je het doen...
ik vin een tattoo op je onderrug alleen mooi...

Waarschuw beheerder
Er staat toch ook dat het mijn mening is.
Waarschuw beheerder
ik vind die meisje niet echt mooi met een tattoos

zelf wil ik er al een tijdje eentje, maar ben nog steeds op zoek naar een mooie originele
Waarschuw beheerder
Tattoos bij vrouwen kunnen echt wel sexy zijn! Hou persoonlijk meer van plaatsen als rug, schouder, bovenarm en enkels voor vrouwen. Een tattoo zet je voor jezelf en who cares als iemand het niet mooi vind! Ik zou gewoon zelf eentje ontwerpen of een tattooartist laten freestylen. Goede plek is Canaria Tattoo in Gran Canaria ;p Heb je zeker weten een wause tattoo!!!

:bounce: :bounce: :bounce
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet echt een fan van tattoo´s, maar een kleine zwarte tribal op je enkel, tussen je schouderbladen of op je onderrug vind ik wel mooi...alleen is het helaas niet echt origineel meer tegenwoordig...

Vrouwen (en mannen trouwens ook) met hele grote tattoo´s of helemaal volgeschilderd met die dingen vind ik ronduit lelijk, en als je straks 50 bent is het ook geen gezicht meer als alles gaat hangen, zakken en rimpelen...

Waarschuw beheerder
donateur
is mooi maar je kan overdrijven
Waarschuw beheerder
Je bent toch al lelijk als je 50 bent en alles gaat hangen, zakken en rimpelen! Wat maken dan die paar tattoos nog uit ;p

Waarschuw beheerder
k heb er 1 op m'n rechter pink en jah..1 op m'n onderrug..:9

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
tatoo's zijn kewl

Waarschuw beheerder
Ik vind het plaatje zelf echt niet mooi, maar tattoo's bij vrouwen kunnen best mooi zijn. Ik heb voorkeur voor kleine tattoo's!
Waarschuw beheerder
ik vind het plaatsje zelf ook niet mooi.
Maar sommige tattoo`s zijn wel mooi van die kleintje

Waarschuw beheerder
Op de onderrug gaat wel bij vrouwen. Dat vind ik nog wel een mooie plek ook omdat die plek niet gaat uitzakken. Maar tattoo's op de schouder.... :kots:
Bovendien zie je over 40 jaar hele generaties oude vrouwen met tattoo's op onderrug en hangende kipfiletjes met tribals erop....
Waarschuw beheerder
Ik vind tattoo's mooi. Ik wilde een jaar of 4 geleden eentje op m'n onderrug (toen liep nog niet iedereen op het westelijk halfrond ermee). Ik heb er toen eentje laten ontwerpen (wil er nevernooit eentje uit een boek! loop je op het strand en kom je 5 mensen tegen die dezelfde hebben, no way!). Die heb ik uitgeprint en ik kijk al 4 jaar naar die tekening. Ik vind 'em nog steeds mooi dus misschien laat ik 'em ooit nog wel zetten. Ik wacht zolang omdat ik 'em nooit zat wil worden. Op papier is dat niet zo erg, maar als ie eenmaal staat kun je er weinig meer aan doen. En ik ben ook wel blij dat ik 'em niet op m'n onderrug heb laten zetten. Ik val nu op omdat ik daar dus geen tattoo heb.
Verder denk ik ook wel verder dan 2 jaar. Als ik straks 70 ben vind ik het echt geen gezicht om dan een tattoo te hebben. Bij mannen vind ik het niet zo erg, maar een oude vrouw met een tattoo? Nee, echt geen gezicht!
Dus wellicht komt mijn tattoo nooit en hou ik het bij de tekening.

Tattoo's bij vrouwen vind ik op sommige plaatsen wel mooi. Onderrug inderdaad of pols, maar nu iedereen daar mee loopt is het niet echt "origineel" (niet dat het daar om gaat) meer. Op arm, enkel, schouder, borst of buik vind ik echt verschrikkelijk! Hoop niet dat ik iemand hiermee voor haar hoofd stoot, dat is absoluut niet mijn bedoeling. Dit is gewoon mijn mening en gelukkig hoeft niemand zich daar wat van aan te trekken.

Waarschuw beheerder
ik vind tattoos ook mooi
laat er mischien over een paar jaar 1 zetten
of op muhn onderrug of op muhn buik :)
Waarschuw beheerder
Tattoos zijn ook mooi maar ik vin alleen nie dat je er teveel moet hebben...

Waarschuw beheerder
vind het afstotend zoals op de foto... tattoos zijn idd mooi..... maar niet te veel....
Vind er 1 of 2 mooi voor bij een vrouw..

Waarschuw beheerder
Ik heb er zelf één op mijn rechterenkel, gewoon een tribal. Ik vind het wel mooi, maar inderdaad niet teveel.
Waarschuw beheerder
donateur
geil
Waarschuw beheerder
Tattoo's zijn geil, zolang ze niet te groot zijn of dat het er te veel zijn.
Mijn vriendin heeft er 2 en die zijn echt wel geil.
laatste aanpassing

Artiest Dave Dazz
Waarschuw beheerder
Tattoos bij vrouwen zijn lelijk...kan voor mij echt een afknapper zijn... :-S

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Zeker wel spannend maar echt geil word ik daar ook weer niet van en als de dame in kwestie lelijk is zoals op die foto dan doet het mij helemaal niets.
Waarschuw beheerder
donateur
Die blauwe vlam oid, die is mooi... zeker wel! Maar die past ook bij haar. Ze zien er verder beide niet uit, het is overdone!

Een tribal zegt mij ook niks, net als chinese tekens... doe dan iets moois en wel met kleur want ik vind die zwarte tattoo's dus niet mooi, en ze moeten ook niet te groot zijn. Die "vlam" vind ik bij haar wel kunnen.

Tegenwoordig is er ook de tijdelijke tattoo, die is niet zo diep in de huid getekend en na 5 jaar zal de tattoo geleidelijk vervagen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een mooie tribal op de onderrug bij een vrouw is wel mooi maar geil word ik er niet van.
En wat die rooie meid op die foto heeft dat vind ik echt TE overdreven.
Als je daar al geil van wordt hahaha.
Waarschuw beheerder
ik vraag me trouwens toch wel af of dat wel echte tatoos zijn op deze foto... Die kleuren lijken mij iets te fel voor een echte tatoo dat het zo net opgeplakt lijkt, of niet? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor een vrouw vind ik 1 tattoo mooi, sommige hebben meerdere kleine tattoo's op verschillende plekken en dat vind ik persoonlijk lelijk, ook voor een vrouw op de bovenarm vind ik absoluut niet mooi.
Hou persoonlijk ook niet echt van kleurtjes, heb zelf gewoon een tribal op mijn kuit en daar hou ik het bij.
Waarschuw beheerder
ik vind dat vrouwen er niet teveel moeten hebben, en al helemaal geen gekleurde dat vink nix...
maar op de onderrug vink zo en zo al erg sexy (heb k zelf ook) en k heb er 1 op mijn onderbeen. ik vind het wel gaaf als een vrouw 1 hele grote heeft... maar zou het zelf nooit doen me hele rug ofzo. Bij mannen vind ik het gaaf als ze op hun armen grote hebben. ook niet met allerlei kleuren enzo. mijn vriend heeft beide armen vol maar het lijkt 1 geheel per arm das zow lekkah!!!!
Waarschuw beheerder
vind het zelf juist wel mooi hoor, een tattoo bij een vrouw, maar ja heb er dan zelf ook eentje dus dat zal schelen :D heb nu een Tweety op mijn schouderblad en wil eigenlijk ook nog een kleintje (tribal ofzo) boven mijn enkel!
Waarschuw beheerder
bij een vrouw op der onderug is zeker wel geil :-k
teveel (zoals dat meisje met de oranje haren ) is weer lelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er 3 en er gaat er nog 1 bij komen als ik n plek op mn lichaam heb bedacht waar ie moet komen... de tattoo zelf is al uitgezocht ;)

mn eerste tattoo staat op mn rechterheup/lies, de tweede onder mn linkersleutelbeen en de derde tussen mn enkelbot en achillespees linx
Waarschuw beheerder
Zeker geil ;P

Geile dames, met geile tattoo's
Waarschuw beheerder
donateur
die op de foto vind ik echt afstotend.. gatverdamme zeg!!
Mijne vind ik wel geil :P
Waarschuw beheerder
Posten dan! Je weet wel waar ;)
Waarschuw beheerder
heb er zelf tot nu toe twee. maar er komen er meer bij. ik vind het hellemaal geweldig.
Waarschuw beheerder
Nou DAT vind ik zeker AFSTOTELIJK
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bij vrouwen vind k t op zich wel mooi maar moet niet teveel/ te groot zijn. (tattoo op onderrug vind k vaak wel mooi)

ikzelf zit er over te denken om een draak op me rug te zetten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een tattoo half op me heup half op me kont ofzo. Ik heb hem zelf ontworpen (is van me hondje) en jongens zijn er alleen maar positief over :D
Waarschuw beheerder
heb zelf 3 mooie tribals (lies, onderbeen en midden op mn rug) waar ik erg blij mee ben. Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik het niet eerder heb laten doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is dat meisje gebodypaint ;)

Ik vind het wel mooi hoor, maar als het echt zou zijn, zal ze er waarschijnlijk ooit een keer geen plezier meer van hebben !!!!
Ik zie haar al lopen als omaatje met al die tatoo's :S:
Waarschuw beheerder
Hou er niet zo van. Vind het vaak niet echt toegevoegde waarde hebben. Zonder tattoo zijn de vrouwen net zo mooi of lelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Hangt van het meisje af, bij sommige meiden past het "soort" tattoo wel...en ziet het ook leuk eruit...maar tegenwoordig is er weinig origineels meer...die tribals op de onderrug zijn niks...snap niet dat meiden die nog willen zetten :S...
Waarschuw beheerder
Nou ik vind het walgelijk!! :S Dit is ook wel erg extreem en ze zien er zo wie zo niet uit vind ik :bah:
Maar laat ze lekker doen wat ze zelf willen!

Ik zou het nooit doen! Ik ben zoals ik benen daar hoort een tattoo niet bij vind ik :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een ontzettende PLORKEN zeg gadver...
(PLORK= Prachtig Lichaam Ontzettende RotKop)

Vind Oldskool tattoo's (dat zijn zwaluuwtjes, bloemen, hartjes, vlinders,pin-ups, sterren etc. beetje hele ouderwetse tattoo's met veel kleur en vaak over het hele lichaam verspreid)heel erg mooi om naar te kijken maar zou het zelf nooit nemen.

Je moet daar ook echt een type voor zijn....

De actie op dit plaatje is geil, de dames niet sorry :)
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft het plaatje zelfs iedereen weg gejaagd er wordt niet eens meer op gereageerd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het erg jammerlijk...en ja het is een mooie meid..maar zo :S nee...zonde
Waarschuw beheerder
donateur
de tatoo's op zich zijn wel mooi maar niet op dit lichaam,,,ik vind op zich tatoos niet lelijk maar ik heb wel zoiets van dat het een aanvulling op je luchaam moet zijn en niet een overdekte inkt laag waardoor je op een levende kleurplaat gaat lijken. helaas heeft ze ook al piecings,,,, neej, sorry ze word het em niet,,, big no no for me...

Waarschuw beheerder
Ik vind tatoo's wel mooi het ligt er ook aan waar je het plaats ik heb er zelf 1 op me arm zo een tribal en ik vind hem wel strak.
Maar iedereen heeft ze eigen mening daarover.
Waarschuw beheerder
tattoes zijn wel sexy , maar het moet beperkt blijven dus geen teken van 1 of 2 meter maar een kleintje ergens ... op de onderrug ofzo vind ik wel geil
Waarschuw beheerder
donateur
Op de onderrug bij een meisje...über:kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tattoo's 1 woord geweldig:)Maar niet al te veel natuurlijk;)
Waarschuw beheerder
hm vind die van de foto niet echt heel mooi (teveel kleur, volgens mij moet je dat ook echt vaaaaak bijhouden wil je dat zelfde effect krijgen)

vind grote tatoages mooi, maar niet zo dat er 36 verschillend plaatjes op één arm zitten zodat je echt moet turen wil je ontdekken wat er is getekend.. moet wel een geheel zijn vind ik persoonlijk:).

zag van de zomer een man die er een over zn hele ruggegraat had, vond het echt super:). verder vind ik de rug of zijkant van je buik zegmaar (onder je arm) een hele mooie plek voor een grotere versie.. ipv van je kuit ofzo :).

(moet trouwens wel zeggen dat ik het een erg vette foto vind :)!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jeetje dat is wel heel erg veel wat die vrouw daar voor tatoes heeft. dat vind ik echt niet mooi. heb zelf op me 16e verjaardag een tatoe genomen op me enkel.. een kleine.. chinees teken. ik ben er nog steeds blij en tevreden mee, maar meer hoeft ook niet voor mij. ik vind dit meer dan genoeg wat ik nu heb :)
Waarschuw beheerder
heb voor me 15e verjaardag een vleermuis (GEEN bacardi!!) op me schouderblad laten zetten en na de vakantie komt er nog een eigen ontwerp op me onderrug :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het bij sommige vrouwen erg mooi staan.

Bij dat meisje op de foto vind ik het zonde van d'r lichaam. Het moet wel een versiering zijn, geen heel kunstwerk waar toevallig ook nog een lichaam onder zit. NQ, idd net een kleurplaat.

Bij mannen vind ik het wel geil staan, maar dan wel liefst een helemaal zwarte tattoo.

Ik wil zelf volgende jaar als ik 18 wordt eindelijk een eenhoorn op m'n rug laten zetten.
Heb heel veel verschillende plaatjes al, die ben ik al zo'n 2 tot 3 jaar aan het verzamelen.
Maar het is nog steeds niet precies wat ik wil, maar ik kan het wel als goed voorbeeld gebruiken en de tekening nog iets laten veranderen.
Probleem is ook dat ik een lichtgekleurde eenhoorn wil laten tatoeëren maar het moet wel duidelijk blijven.
Ik neem er alle tijd voor, dus ooit gaat het best lukken, ik hoef niet nu gelijk een tattoo ofzo.

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel mooi als het gewoon een subtiele tattoo is. Zoals op de foto vind ik veel teveel.

Waarschuw beheerder
Ik zou er zelf geen willen.

Ik zou de tattoo na een paar maanden al zat zijn, en ik wil er graag ook nog een beetje fatsoenlijk uitzien op m'n 40ste. Niks is lelijker dan een uitgelebberde tattoo.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap sowieso niet dat veel mensen al op hun 16ste een tattoo nemen.

Na een paar jaar ben je zelf qua smaak toch helemaal verandert? Toen ik 16 was was ik bijna een totaal ander mens als nu en vond ik dingen mooi en leuk die ik nu vreselijk vind.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
heb het ook liever niet bij een meid, tenzij die origineel is en niet te groot.

duracell>> couldnt agree more with you my man:)
Waarschuw beheerder
donateur
kont, borst en onderbuik is zeker geil bij een vrouw maar moeten wel kleine zijn.
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook een afknapper, hoe klein ze ook zijn. kan er absoluut niet warm van worden.

trouwens die onderrug trend begint idd behoorlijk afgezaagd te worden, driekwart loopt er mee.
krijgen die meisjes later geen spijt? als ik het überhaupt zou overwegen zou ik juist iets origineels nemen in plaats van wat iedereen al heeft.
Waarschuw beheerder
dit vind ik heel erg afstotend dat zijn er veelste veel............

1 vind ik mooi(ik laat t ook bij deze op mijn onder rug)
Waarschuw beheerder
Op Defqon zag ik een best wel knap meisje. En toen zag ik dat ze een tribal in haar nek had staan. Ik vind het echt zo zonde dat zo'n mooie meid zichzelf voor de rest van haar leven heeft verneukt. Maar ja dat is haar keuze.
Waarschuw beheerder
Nou zo'n tattoo over je hele lichaam vind ik niet wat voor een meid, maar zo achter op de rug :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik vind tattoo's zeker wel mooi maar ik vind het op de foto echt afgrijselijk :kots:
Waarschuw beheerder
idd darkmaxie
Waarschuw beheerder
donateur
1 of 2 niet al te grote vind ik erg mooi. Heb er zelf ook 1 op mn rug. En tja, daar blijft je tattoo wel t mooist. (rimpelt wat minder erg als je oud bent:P)
Waarschuw beheerder
veel vind ik niet mooi hoor en te groot ook ni...
zelf op onder- of bovenrug vind ik heel mooi bij vrouwen... of een kleintje op je buik..