Partyflock

Forumonderwerp · 614030
Nieuw bij Partyflock:

Aniekje a.k.a. "verwijderd" :D

Voor de mensen die haar niet uit real life kennen: Ze is vrouwelijk, best aardig, leuk om te zien etc.... maar ze is niet zo bekend met het begrip "forum".
Dat valt ook allemaal niet mee, maar ik help haar hier hopelijk een beetje mee op weg.

Dus ff met ze allen : Welkom SemMerR !!!

;)
laatste aanpassing door een beheerder

Dat was het al sinds we het over Delden hadden :P

Ik begin steeds meer aan mezelf te twijfelen, nu ik zo teruglees wat er gisteren allemaal gebeurt is....

Ojah moet je ook nog zulke antwoorden gaan geven! gaan ze helemaal rare dingen denken :S

Beckum---> Zomerfeest met kermis, atractie de bank!!
Ja, inderdaad brutus. Nu willen we de hele waarheid weten. Heb jij met je zusje in een ronddraaiend bankje erotische handelingen verricht. Waarna je haar daarna dronken hebt gevoerd in de tent?

+ een bierTENT

Volgens mij hebben ze eerder lsd in hun glas gekregen :P

Gert> Hèhè, 't kwartje valt...

ow??

LOL @ Viptweak
Of heeft semmerrr een andere kijk op de zaken? Dan moet ze die maar eens kenbaar maken. Want dit is wat ik ervan kan brouwen.

Je was blijkbaar niet erg indrukwekkend Brutus, ze is het nu alweer vergeten :P

:S

Nou ja zeg... Viel ook niet mee met die veiligheidsbeugel tegen m'n joekeloekes....

Trouwens Gert, ik heb m'n zusje eerst dronken gevoerd en daarna pas seksueel contact gehad in het ronddraaiende bankje... niet andersom, dan zou 't wel een heel raar verhaal zijn geweest

Wat zei je Tim??

Ooow, vandaar..nu snappen we em ;)

Wat zei je Tim??
----------------------
Dat hij het gisteren wel naar zn zin had :P
Dat hij wel vaker op je wilt passen.

Nou ja zeg... Viel ook niet mee met die veiligheidsbeugel tegen m'n joekeloekes....

Trouwens Gert, ik heb m'n zusje eerst dronken gevoerd en daarna pas seksueel contact gehad in het ronddraaiende bankje... niet andersom, dan zou 't wel een heel raar verhaal zijn geweest

Klopt niet helemaal meer dacht ik zo

Sorry, Aniekje verstond het niet
Oh nee? Hoe was het dan? Dan mag je een wel heel sterk verhaal hebben om je hieruit te praten.

maar ik ga eten!!!!!
kom strax wel weer

chineeeeeeeeees

Aniek is bang dat een bepaald persoon dit leest en gelooft, waar ze dan ruzie mee krijgt..

Maargoed, daar ben je nu een beetje laat mee he

hehehe...... Ik heb niks gedaan! maarjah allemaal bekenden he!

smacklich essen

van hem dan!

we geven mijn zusje wel de schuld, ok?

Smakelijk eten !!! (doen ze dat toch wel in Delden :P)

tsss alleen bier word je niet oud van zegt mijn moeder

Ga je dat zusje ook introduceren hier op PF :P

Perfect, wilde ook niet ouder worden ;)

Hahaha..............­................. Groetjes aan moeders, dacht dat vaders met chinees aan kwam maar hij is toch niet in zicht duzzzzzzzzzzzzzzzz

Tim---> Nooit geweten dat je een zusje had :S......... Stel es voor!

Ja Semmerrr, nou probeert ie het nog te redden, verpest je het voor hem ;)

Wat doe ik verkeerd?

wat probeer ik te redden?

Aniek is bang dat een bepaald persoon dit leest en gelooft, waar ze dan ruzie mee krijgt..
-------------------------------------
Haar trots en inzicht op de wereld :P

vertel et eens!
Brutus probeert semmerrr te redden volgens mij, maar semmerrr spartelt tegen.

hehehe

Semmerrr houdt dr misschien wel beetje van ;)

oke... nou ja ik heb het tenminste geprobeerd...

Ja, we kunnen jou nix verwijten natuurlijk :P %) Wie probeert zn zusje nou niet dronken te krijgen voor een *prettig samenzijn* ;)

ik snap em niet meer

Is maar goed ook denk ik :P

:S