Partyflock

Forumonderwerp · 613928
5 volgers · 362960x bekeken
Betreft: stad: Volendam
stad: Edam
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Nou zoals jullie weten was onze topic gesloten, maar bij deze heb ik een nieuwe aangemaakt:D

Veel plezier!
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
:sweethug:

Waarschuw beheerder
donateur
iedereen veel plezier vanavond!!en tot volgend jaar

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen een super uiteinde en n fantastisch begin, en al het beste voor 2012, tot volgend jaar :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 december 2011 om 16:08:
n fantastisch begin

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 december 2011 om 16:08:
n fantastisch begin

niet voor mij....stront verkouden en hoesten nes een ouwe man.Ben blij als ikw eerw eekend heb en lekker tegen het kacheltje kan zitten

Waarschuw beheerder
donateur
Pagan, jouw link doet het niet...

En Miep, dat is niet leuk :( ik had het met kerst, duurt n week... :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 januari 2012 om 16:57:
jouw link doet het niet...

gefixt

Waarschuw beheerder
donateur
warom staat tegenwoordig iedereen standaard met een telefoon omhoog(op een feest)?
Waarschuw beheerder
Zo wappie dan kenne ze het wel lezen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 januari 2012 om 05:45:
warom staat tegenwoordig iedereen standaard met een telefoon omhoog(op een feest)?

film zelf nooit, pik de mooiste van you tube van wat ik zoek
Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hahaa allemaal aan de trekker
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=1024 height=576 cacheid=0012218e002fbc8a6391b3681a02cd794c]http://i39.tinypic.com/9j2ivr.jpg[/img]
komen hun niet uit Volendam?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze nog nooit gezien......
Waarschuw beheerder
donateur
Downloadsite Megaupload uit de lucht gehaald

MCLEAN - De FBI heeft Megaupload.com, een van de grootste filesharing websites ter wereld, uit de lucht gehaald.

In Nieuw-Zeeland zijn vier personen ingerekend, onder wie de Nederlander Bram van der K. (29), die zich op internet Bramos noemt, meldt de FBI op zijn website.
Naar drie verdachten wordt nog gezocht.
Naast Van der K. en Kim Dotcom, de oprichter van de website die zowel paspoorten van Hong Kong als van Nieuw-Zeeland heeft, zijn drie Duitsers, een Est en een Slowaak aangeklaagd. Van der K. zou de programmeur van de website zijn.
Anonymous
Uit wraak heeft hackergroep Anonymous enkele Amerikaanse websites aangevallen. Het gaat om de site van het Amerikaanse ministerie van Justitie, die van platenmaatschappij Universal, de Motion Picture Association of America (MPAA.org) en Recording Industry Association of America (RIAA.gov).
Volgens The Next Web heeft een van de officiële Twitteraccounts van Anonymous hiervoor de verantwoordelijkheid op zich genomen.
Half miljard
Door de dowloadsite zijn auteursrechthouders een half miljard dollar aan inkomsten misgelopen, aldus de aanklacht. Via Megaupload kon digitale content, zoals films, games en programma's, worden gedeeld, dikwijls zonder dat daar iets voor betaald hoefde te woren.
De illegale praktijken van de website hebben 175 miljoen dollar (135 miljoen euro) opgeleverd, aldus de FBI en het Amerikaanse ministerie van justitie.
De verdachten worden vervolgd voor betrokkenheid bij de georganiseerde misdaad, het beramen van schendingen van het auteursrecht, het beramen van witwaspraktijken en twee gevallen van het daadwerkelijk schenden van het auteursrecht. In totaal kunnen ze tientallen jaren gevangenisstraf krijgen.
Nederland
In de Verenigde Staten en acht andere landen zijn in verband met de zaak twintig arrestatiebevelen uitgevaardigd, is zo'n vijftig miljoen dollar aan tegoeden in beslag genomen en is een onderzoek ingesteld naar serversites in de VS, Nederland en Canada. Onder andere de politie in Nederland heeft bij het onderzoek assistentie verleend.
Het Openbaar Ministerie laat vrijdagochtend aan NU.nl weten dat het geen details kent van de arrestatie van Van der K. omdat het een Amerikaanse operatie betreft. De KLPD kon niet direct ingaan op vragen.
Volgens de FBI was de website op een gegeven moment uitgegroeid tot de op twaalf na populairste website ter wereld.

toch jammer :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op maandag 16 januari 2012 om 01:49:
komen hun niet uit Volendam

heb ze ook nog nooit gezien
Waarschuw beheerder
donateur
dan heb ik me vergist :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Zok weertje niet..

Waarschuw beheerder
donateur
joh je gat sok snuwen

Waarschuw beheerder
donateur
Maad zon snu!

Waarschuw beheerder
donateur
jemig nag an toe

Waarschuw beheerder
donateur
alweer bijna 10 jaar pf lid.Wat heb ik hier toch leuke tijden gehad.Jammer dat het over is :( (hoe bedoel je geen leven haha)

Waarschuw beheerder
wat een feest hier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2012 om 13:06:
Wat heb ik hier toch leuke tijden gehad.

je blijft nog ff miep, we zitten bijna op 10 jaar.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2012 om 13:06:
Jammer dat het over is

bij alle bankkantoren blokkeren ze hyves, facebook msn etc. Partyflock hebben ze nooit op gelet. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2012 om 12:32:
een feest

ga je nog weleens housen eigenlijk of komt de toekomst van JE Bouw dan in gevaar? :lol:

:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nope, deze jongen housed al een tijdje niet meer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2012 om 16:14:
deze jongen housed al een tijdje niet meer

jammer, Bij m'n ouwe buurjongen guido ben ik er wel blij mee. halve Hemkade vroeg zich af wie dat was toen hij nog nuchter was :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha, ekte baas haha
Waarschuw beheerder
donateur
nog nooit zoveel volendammers gezien op mindcontroller :o

Waarschuw beheerder
de nieuwe generatie ?

Waarschuw beheerder
weet je wallllllllll :)
Waarschuw beheerder
donateur
http://oron.com/folder/lcs7gu8o4h

Waarschuw beheerder
ook niet op de winstersport, leek wel of je op de dijk rond liep
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ben je ff niet op pf hebben ze allemaal andere functies... :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
zoals?

Waarschuw beheerder
donateur
dit icoontje vind je helemaal rechts bovenaan de site als je de darksite gebruikt tijdens het flocken. Klik op het zonnetje en je schakelt van donkere achtergrond naar een lichte!

dit icoontje vind je helemaal rechts bovenaan de site als je de lightsite gebruikt tijdens het flocken. Klik op het maantje en je schakelt van lichte achtergrond naar een donkere!

klik op dit icoontje en je kunt een bericht sturen naar een medewerker. Om een beleidsovertreding te melden, een vraag te stellen of de liefde te verklaren aan onze fantastische vrijwilligers

als je op dit icoontje klikt, geef je de plaatser van het bericht een +

als je op dit icoontje klikt, geef je de plaatser van het bericht een -

je hebt al een + gegeven aan deze post

je hebt al een - gegeven aan deze post

dit icoontje vind je in je volglijst. Het geeft aan dat er een (of meer) nieuw(e) bericht(en) in een gevolgd onderwerp is/zijn geplaatst.

dit icoontje vind je in je volglijst. Het geeft aan dat er (automatisch) een nieuw onderwerp in je volglijst is gezet.

geeft aan dat de genoemde of gekoppelde locatie in jouw lijst van favoriete locaties staat.

geeft aan dat de genoemde of gekoppelde artiest in jouw lijst van favoriete artiesten staat.

geeft aan dat de genoemde of gekoppelde organisatie in jouw lijst van favoriete organisaties staat.

geeft aan dat de genoemde of gekoppelde stream in jouw lijst van favoriete streams staat.

als je dit icoontje ziet staan, betekent het dat er een video gekoppeld is aan het element. Bijvoorbeeld een aftermovie, interview of trailer.

als je dit icoontje ziet staan, is een Partyflockfotograaf op het event aanwezig geweest en staan er foto's in onze galerij.

het tekentje dat jouw vriendjes weergeeft. Hoeveel vriendjes naar een event gaan bijvoorbeeld.

je flockt nu veilig via https

je flockt nu onveilig via http

Waarschuw beheerder
donateur
Al die verschillende kleuren icoontjes :D
Waarschuw beheerder
Hallooo dan! Hoe gaat het hier?

Waarschuw beheerder
het is hier gaal gezellig

Waarschuw beheerder
donateur
Echt top hier!

Waarschuw beheerder
het is hier sinds jaren niet meer zo gezellig weest, ligt aan het weer denk ik :P