Partyflock

Forumonderwerp · 613928
5 volgers · 360082x bekeken
Betreft: stad: Volendam
stad: Edam
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Nou zoals jullie weten was onze topic gesloten, maar bij deze heb ik een nieuwe aangemaakt:D

Veel plezier!
Waarschuw beheerder
Wat is het toch een fijne ervaring om nu aan het werk te zijn 8)
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Ja ik heb vanmorgen lekker mijn ontbijt (voornamelijk drinken en een paar druifjes) er uit ge..ehh..dingest...:9 voelde me echt TE kut.. gelukkig was ik om 13.30 klaar. Sterkte San (f)
Waarschuw beheerder
Ik voelde het ook bijna naar boven komen :s ben wel een beetje erg verrot nou :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marlice op maandag 4 september 2006 om 14:21:
Edam, zondag 3 september 2006

Een 37-jarige man uit Amsterdam is door de politie aangehouden omdat hij weigerde zich van het Damplein te verwijderen. Er was een vechtpartijtje geweest en de verdachte gaf luidkeels aan dat hij anderen te lijf wilde gaan. In het belang van de openbare orde werd hem gevorderd weg te gaan. Hij weigerde en werd vervolgens aangehouden. De Amsterdammer werd na verhoor met een bekeuring heengezonden.

Buzz Fuzz? haha ;p

Een 37-jarige man uit Amsterdam is door de politie aangehouden omdat hij weigerde zich van het Damplein te verwijderen. Er was een vechtpartijtje geweest en de verdachte gaf luidkeels aan dat hij beter zou draaien dan iedere lokale dj. In het belang van de openbare orde werd hem gevorderd weg te gaan. Hij weigerde en werd vervolgens aangehouden. De Amsterdammer werd na verhoor met een bekeuring heengezonden.

:P
Waarschuw beheerder
Wie heeft trouwens dat kaartje van die groepsfoto op de Dam van gisteren?
Waarschuw beheerder
Ik heb wel een kaartje thuis liggen.....
Waarschuw beheerder
Van gisteren?
Waarschuw beheerder
Mooi, dan wil ik die hebben :9
Waarschuw beheerder
ik weet niet of die van die groepsfoto op de Dam van gisteren is....
Artiest {SHOWLIST artist 35669, 31715}
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij heeft niemand een kaartje, omdat er geen kaartje is gegeven. :vaag:

Waarschuw beheerder
was wel gezellig!

Waarschuw beheerder
Ben blij dat deze dag erop zit, want en kut dag zeg :/
Nog 3,5 dag en daarna weekend :D
Waarschuw beheerder
Welke fotograaf was 't dan Dennis?
Waarschuw beheerder
ZOOOO nou het is alweer bijna kermis in VOLENDAM

Gaat dat feestje ook nog door jongens>? Gratis housen, want wij willen gratis housen, dus zullen wij gratis housen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marlice op maandag 4 september 2006 om 17:04:
Welke fotograaf was 't dan Dennis?

Hij had blauwe kaartjes en kort blond haar. Schat hem rond de 43-47
Waarschuw beheerder
donateur
In Big Brother zit deze keer een bewoner met extreem-rechtse sympathieën. Bewoner Etiënne blijkt op internet een CU2-profiel te hebben gehad (is net gewist) dat onder meer het logo van het internationale netwerk van neonazi's Blood & Honour bevatte. Het profiel lijkt verder veel op de standaard-profielen die veel hardcorehouse-liefhebbers er op nahouden. De 19-jarige Etiënne, die samen met zijn vader Marcel in het Big Brother-huis bivakkeert, heeft reeds laten weten niet van allochtonen en homo's te houden. Hij houdt wel van ''uitgaan, kickboksen en gewoon lol maken'', schrijft hij op CU2. Zijn favoriete film is 'American History X', een keiharde film over Amerikaanse skinheads.

Endemol zegt vooraf op de hoogte te zijn geweest van Etiënnes politieke voorkeuren: ''Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten. Verder is Big Brother een spiegel van de samenleving. En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij. Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen'', aldus een woordvoerder van Endemol.

[img width=359 height=272 cacheid=000cdb960024fc8fb97f49f41a018ef359]http://images.fok.nl/upload/060826_15958_etienne_cu2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hestertechno op maandag 4 september 2006 om 17:12:
ZOOOO nou het is alweer bijna kermis in VOLENDAM

ja heb er zin in 4 dagen boltijd

Waarschuw beheerder
donateur
ja de kop is eraf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 18:00:
ja de kop is eraf

nou de rest nog

Waarschuw beheerder
wat zielig voor de crocodilehunter he.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 18:21:

Risico van het vak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlice op maandag 4 september 2006 om 15:28:

vind die kaartjes altijd een btje onzin, alsof je er aan denkt om de volgende dag terug te komen voor die foto, als je je kaartje dan niet al kwijt bent

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=450 height=302 cacheid=00048cff0024fd159553f8591a018efd0a]http://www.patrick.fm/nieuw/images/waschanleitung.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joekeltje op maandag 4 september 2006 om 19:03:
Risico van het vak.

is waar. maar ik heb ff gelezen hoe het precies gegaan was en t was in dit geval toch echt een tragisch ongeluk ipv een stoere stunt die mis is gegaan.

T is ook opgenomen en naar de politie gestuurd. zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat hij op internet rondgaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 19:27:
T is ook opgenomen en naar de politie gestuurd

gaan ze de pijlstaartrog opsporen?
Waarschuw beheerder
als het je tijd is dan ga je

Waarschuw beheerder
ja doodstraf. moord met voorbedachte rade. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 19:34:
ja doodstraf. moord met voorbedachte rade.

als Steve zn advocaat dat er doorkrijgt, zal het als een bom inslaan in de roggenwereld ben ik bang

Waarschuw beheerder
kermis in zicht :woepwoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kunneng best groot wordeng die beessies.

[img width=300 height=400]http://www.bluemarlin3.com/photoalbums-bluemarlin-biggame-marlinfishing-grancanaria/boatrecords/images/ray-round.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 19:27:
maar ik heb ff gelezen hoe het precies gegaan was en t was in dit geval toch echt een tragisch ongeluk ipv een stoere stunt die mis is gegaan.

het schijnt dat hij dat beest zelf heb opgejaagd want normaal zijn pijlstartroggen geen agrevsieve beesten

Waarschuw beheerder
donateur
me nieuwe huisgenoot!!!

[img width=500 height=375 cacheid=000000450024fde647db377e1a018f042c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HFLNDKWX[/img]

en hij heet patatje.dit is mijn nieuwe konijntje van maar 9 weken oud :lief:

Waarschuw beheerder
wat liefffff (L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 september 2006 om 19:52:
Kunneng best groot wordeng die beessies.

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 20:54:
wat liefffff

Pijlstaartroggen seing ingderdaat lief :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 19:57:
het schijnt dat hij dat beest zelf heb opgejaagd want normaal zijn pijlstartroggen geen agrevsieve beesten

nee is niet zo. Hij zwom er al enige tijd achteraan en er was niks aan de hand. totdat een cameraman ook aan de voorkant van het beest kwam te staan waardoor het zich waarschijnlijk ingesloten heeft gevoeld.

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm de natuur is hard

triest om zo aan je einde te komen

hij is wel de 2e australier ooit die zo aan zn einde is gekomen

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 20:54:
wat liefffff

wel he??en patatje is ook erg lief,vandaag mocht hij voor het eerst los lopen in huis :lief:

Waarschuw beheerder
tja natuur is hard. hij begaf zich in het domein van die rog.

Ik vind al dat hij het lang heeft volgehouden met al die giftige slangen die die heeft gepakt.

Waarschuw beheerder
donateur
ja en hoe hij met krokedillen vocht.
Dacht altijd dat dat zn dood zou worden
Waarschuw beheerder

ja :( Topkerel.. Keek graag naar dat programma.
Waarschuw beheerder
Ohja, wie gaat er zaterdag mee naar Zwitserland :9 Mot draaien.. 168,- voor ticket (incl.) Hotel hebbik..enz 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlice op maandag 4 september 2006 om 21:34:
wie gaat er zaterdag mee naar Zwitserland

als er geen kermis was zou ik zo meegaan maarja

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marlice op maandag 4 september 2006 om 15:28:

Volgens mij heeft die man helemaal geen kaartje gegeven... :no:

Misschien was ie wel van de NIVO... :X

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Ik snap eer niks meer vsm. welterusten......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 03:07:
Ik snap eer niks meer vsm. welterusten......

:rot: ?
Uitspraak van TOOLS op maandag 4 september 2006 om 11:44:
haha toch nog derde geworden

:respect: was ik nog vergeten te zeggen :D
Waarschuw beheerder
donateur
moguh... deze dag nog nie helemaal helder :no: :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 4 september 2006 om 17:30:
In Big Brother zit deze keer een bewoner met extreem-rechtse sympathieën. Bewoner Etiënne blijkt op internet een CU2-profiel te hebben gehad (is net gewist) dat onder meer het logo van het internationale netwerk van neonazi's Blood & Honour bevatte. Het profiel lijkt verder veel op de standaard-profielen die veel hardcorehouse-liefhebbers er op nahouden. De 19-jarige Etiënne, die samen met zijn vader Marcel in het Big Brother-huis bivakkeert, heeft reeds laten weten niet van allochtonen en homo's te houden. Hij houdt wel van ''uitgaan, kickboksen en gewoon lol maken'', schrijft hij op CU2. Zijn favoriete film is 'American History X', een keiharde film over Amerikaanse skinheads.

Endemol zegt vooraf op de hoogte te zijn geweest van Etiënnes politieke voorkeuren: ''Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten. Verder is Big Brother een spiegel van de samenleving. En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij. Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen'', aldus een woordvoerder van Endemol.

favo film american history x hahahaha, die film schiet lekker zijn doel voorbij aangezien heel veel van dit soort mislukkelingen dat als favoriete film opnoemen