Partyflock

Forumonderwerp · 613054

ik heb donderdag rij examen :D jieehaaa ik hoop dat ik slaag, wie heeft er tips?!!?

IK BEN GEZAKT *HUIL* EINDE TOPIC !

die lul liet mij zakken want ik reed te dicht langs de geparkeerde auto's . KOTS

en die vent heet BRAND van zijn achternaam, nou zet die gast maar in de hens, ik kan nu alleen nog maar huilen :(
:cry: :cry:

tssss wat een reden zeg! kom op he te dicht langs de auto's rijden en dan de volgende keer zeker 'sorry maar je reed midden op de weg in plaats van netjes aan de zijkant' :S
belangrijkste is toch dat je goed kijkt, vooruit kijkt bla bla bla

naja...hopelijk kan je snel weer afrijden, veel succes alvast!
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Jammer LaDy-X-TrEmE, maarja de meeste mensen zakken de eerste keer dus treur er niet te veel om, maar het is natuurlijk wel jammer
ik hoorde vandaag dat ik 10 juli af moet rijden :D

ben nu al zenuwachtig :P

dan neem je een extra "mondeling"
:O:O:O:O
:P

Nou vandaag mijn laatste rijles gehad :S

HET GING ZOOOOOOOOOOOOO BEROERD!
En dat terwijl ik weet gewoon dat ik wel goed kan rijden, ging het gewoon slecht!
Ik weet het, dit zijn de zenuwen vanaf vanmiddag!
Hopen dat ik het haal!

(Need peptalk now!)
ik had voor ik moest afrijden ook nog een uurtje les, en toen ging ook ALLES fout wat maar fout kan gaan!! ik zag zelfs een stoplicht over het hoofd !!?!?!?! ik bedoel maar hoe stom kun zijn ;) maar wel geslaagd :)
dus niet getreurd Q-Style vs. Defqon 1 als je mag afrijden gaat het weer gewoon zoals normaal ;)

succes alvast!

Dank je!

Had ik wel effe nodig! Zodirect om 10:30 word ik opgehaald en dan een uur later ga ik ervoor!
En dan hopen dat ik slaag! :/

nou ik had ook nog 1 uur les voor mijn examen en toen ging alles goed, en het examen zelf was zo anders, een hele kille sfeer in die auto en ik was zo zenuwachtig, het leek wel een film :S
Dan ben je gewoon veel te gespannen die auto in gestapt. Je moet gewoon denken 'ik wil autorijden voor m'n plezier en het is geen moeten' dus als je zakt is het natuurlijk jammer, maar je leven hangt er natuurlijk niet vanaf :D
ik moet ook het uur daarvoor nog rijden, maar dat wil ik helemaal niet :(
en hoe is het afgelopen Q-Style vs. Defqon 1?

inderdaad net wat Hardstyl0r aka Richtig Stampfen zegt, gewoon in de auto stappen met het idee van 'lekker eff stukje rijden' en niet gaan denken van 'ohhh doe ik het wel goed...' gewoon relaxed rondrijden alsof het een rijles is zeg maar
bij mij lukte dat aardig goed maar vraag me niet hoe ik het deed want de uren ervoor zat ik toch aardig in de zenuwen :S
Als je zenuwachtig bent dan vind ik dat je nog niet klaar bent voor je examen.

Degene die wel slagen hebben gewoon mazzel!!

Ik was echt helemaal niet zenuwachtig heb echt gewoon lekker gereden.

En op het eind had die hufter mij! ik reed in een straat en ik had mijn gas los, wist dat er niemand eraan kwam en alsnog komt er een auto eraan racen met een gang of 50, terwijl je maar 30 mocht rijden!!! Ik stijl op mijn rem, stond midden op die splitsing, dus wat doe ik, want die hufter die stond toch stil, ik rij door dus!

Vond hij niet kunnen, heeft hij meteen daarvoor 4 (fucking) punten eraf geschreven!!!!

Kortom, het CBR heeft deze week al genoeg mensen laten slagen, dus dan moest ik maar zakken!! :S :S

En dat terwijl ik gewoon weet dat ik goed rij!
Stumpers!
das klote als je zakt! heb ik gelukkig niet gehad! in 1x! was wel blij!!

Maarja nu ga ik nog voor aanhanger! en vrachtwagen! motor krijg ik nog niet van mijn ouders ben ik nog te wild voor :D

Wil zowiezo Auto (heb ik al) Vrachtwagen en motor rijbewijs hebben!