Partyflock

Forumonderwerp · 612330

Wordt de klapper van de zomer?????

K denk zelf Ronaldo terug naar Italie las laatst in verschillende bladen en op sites dat ie niet happy is bij real :s
daan je kunt wel zeiken over 'kerstman' maar hijs wel topscorer.....dat lukt vd vaart, imbrahimovic etc niet ;)

beschrijving van een typisch p$v doelpunt...

9 man + 1 keeper in het doel, kerstman in de spits, alle tegenstanders op 1 na staan voor het boerendoel, proberen te scoren. p$v knalt die bal op goed geluk naar voren, iedereen verbaast, kezman 1 tegen 1 met de keeper, simpeler kan het niet. Of hij wordt onderuit gelegd en neemt zelf de penalty, of anders neemt bruggink em van vlak buiten de 16...
Om zo nou kampioen te worden, wees der maar trots op en steek die schaal maar in je krappe anus...
Geef mij maar mooi voetbal, das tenminste nog wat waard en is spannend...
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWAHAAHAHAWAHAHAA
jaloers koele daan? geen prijzen toch dit seizoen? ja das wel kut dan jah..

Nou die battle tussen Van der Vaart en "de kerstman" had anders nog heel spannend geworden als Van der Vaart niet geblesseerd was geweest, 100%.

ik jaloers? nee hoor.

Steek die grafschaal maar lekker in je arie

en dan hebben wij misschien wel geen prijzen, maar wel respect op europees gebied verdient. Kenne we over jullie niet zegge

Daan is niet koel en laat zich heel erg kennen of begint steeds meer met de Ajax-horde mee te praten. Eigen mening houden, jongen...dat is veel beter en véél koeler! ;-)

met de ajax horde mee te praten? flikker op man, ik geef hier mijn opinie weer en dan praat ik met de horde mee? Flikker gauw op naar school ofzo...

Daan is niet koel en laat zich heel erg kennen of begint steeds meer met de Ajax-horde mee te praten. Eigen mening houden, jongen...dat is veel beter en véél koeler! ;-)

Bosker naar AJAX (Y)

Sander Boschker

;-)

Ghehe wat jij wilt, het is jou feestje vanavond ;)
Maar je begreep wel ineens wat ik bedoelde en daar gaat het tenslotte om.... :)

Uiteraard! Als ik iemand deze kans gun dan is het Sander wel. Een boegbeeld van Twente die ze héél hard gaan missen. :D

GVD, dat kut twente speelt in UMBRO shirts :|

Laat hen lekker verrotten met dat teringadidas en geef ons UMBRO terug!
Daan is op zn teentjes getrapt door een MERKnaampje hahahahahaha
Heb gehoord dat zinedine zidane naar utrecht komt...
Als ze zich kwalificeren voor europees voetbal...:D
ik denk dat daan het inderdaad niet zo koel meer vindt om maar met de woorden van cosmic gilbert te spreken ;)

Ik zou bijna denken dat iemand anders onder Daan's naam zit te posten.. :S
Kluivert naar MAN. United!!! voor 1,8 mln (FCU kan em zelfs bijna betalen ;-))