Partyflock

Forumonderwerp · 612224
Artiest Deztro
Zijn er toevallig nog lui die game-verslaafd zijn, zoals moi?

Ben momenteel bezig met Zelda the Wind Waker voor Gamecube, maar speel ook nog regelmatig op mijn ouwe SuperNES.

Nog meer gameverslaafden???
Speel op dit moment veel CM4 en Vietcong.. Vooral die laatste oohh wat stoer :D
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
ik had ook battlefield gekocht maar hij deed het op een een of ander manier niet
zelf heb ik
20GB
866MHZ
GeForce 2
Windows XP
als ik een level drukte en wou spelen ging ie eerst ff laden tot de helft stopte hij ermee en ging ik gewoon terug naar het hoofdscherm van windows:S
CS, nu alleen niet meer. vroeger was ik wel ok, zelfs nog met nalin in een clan gezeten (innominis). Voor dat spel hoef je alleen niet echt skilled te zijn om te ownen. Hoe meer je speelt, hoe beter je wordt, thats all..

nomit schreef "Hoe meer je speelt, hoe beter je wordt, thats all.."

Dat is toch ontwikkelen van je skills???
Jazeker. Ik formuleer het ook een beetje stom..
Ik bedoelde dus: dat je geen talent nodig hebt om goed te worden. Hoe meer je speelt, hoe beter (meer skilled (idd)) je wordt.. Helemaal met 100en demos online, iedereen jat elkaars moves.
ik speel nu al zo'n 1jaar en 8maand UnrealTournament instagib CTF TDM en DOM ;d
en voor de rest speel k nie echt veel

counterstrike
net game op de pc :p

dat is waar Nomit! Maar een beetje aanleg is wel nodig hoor! ik speel af en toe nog wel eens op een server waar ik zeg maar de beginselen leerde en kom nog wel eens die oude gasten tegen dan.
Net alsof ze in die 2 jaar niet ontwikkelt zijn ofzo! (6)

Beetje vervelend als je oude " vrienden " je opeens gaan uitmaken voor cheater enz....
2 poef
in instand gib was ik ook de beste mee in
maar dat is ook veel leuker iedereen het zelfde wapen
deed meetsal CTF met die 2 hoge torens dan zie je er achter planet Earth:)
*Quote Emilio*
Beetje vervelend als je oude " vrienden " je opeens gaan uitmaken voor cheater enz....

Hahahaha, ik heb het de laatste tijd meestal andersom :P, ik heb het de laatste tijd erg druk en erg weinig tijd over om ff te spelen dus mijn skills zijn er niet beter op geworden :(, en de rest zit nog vrolijk iedere dag te striken, dus af en toe denk ik dat ik ëen losse flodder gun heb en de rest wel met scherp kan schieten :D:D:D

Voor mij dus:
countersrike
BF 1942
Desert Combat
omdat cs sucked en ik speel het nog steeds

je moet ook gewoon UT_Tactical Operations 3: Assault on Terror gaan spelen. Toch de ideeën van CS maar alleen leuker....

ja Miss x! Je moet natuurlijk wel aan je verplichte uur per dag komen he? ;P

nog steeds niets bekend over dat kutxenosaga, halve internet afgestruind naar info:@