6834x bekeken
donateur
donateur
Hahaha! Wat een hilariteit!! 
Heb er trouwens pas 3 van de 7..
*deuk in ego*

Heb er trouwens pas 3 van de 7..
*deuk in ego*
donateur
Ja, mij ook Tom.. I need some serious therapy!! 
donateur
Ja, maar JIJ hebt er 3 van de 50, ik 3 van de 7. 

Grapje hoor popje!!
Grapje hoor popje!!
donateur
whahaha... kim.. ik heb nog een beter percentage hahahaha!!!!!!!!!
Maakt niet uit Tom, zolang ik het IRL maar beter doe.
donateur
Zeker eerst afgespoken via PB he? 

donateur
Dj maussssssssssssssssssssssssss 
donateur
Tommie
!!
donateur
Slet 
donateur
Niet met een meisje gezoend? Das maar goed ook, anders had je je belofte verbroken.. 
https://partyflock.nl/SECTION/dating
Nu wel ?
maar ik keek in je profiel dat je al een relatie hebt dus dan is misschien die functie niet goed beschiklbaar voor jou
kun je anders ff je voor test je relatie status op nee zetten en dan ff uitproberen misschien....
Is maar een idee
Nu wel ?
maar ik keek in je profiel dat je al een relatie hebt dus dan is misschien die functie niet goed beschiklbaar voor jou
kun je anders ff je voor test je relatie status op nee zetten en dan ff uitproberen misschien....
Is maar een idee
laatste aanpassing
ik keek in je profiel dat je al een relatie hebt dus dan is misschien die functie niet goed beschiklbaar voor jou
Way 2 go Sherlock ... maar ik zocht 'm alleen maar, ik ging 'm echt niet uitproberen!
kun je anders ff je voor test je relatie status op nee zetten en dan ff uitproberen misschien.... Is maar een idee
Dat klinkt nog niet eens zo stom! IT'er?
Maar zelfs virtueel kan ik niet over mijn hart verkrijgen om mijn schatje te veraden, dus we zullen het nooit weten ...
laatste aanpassing
Ik vind het maar raar.
Ik heb een match. Althans, volgens de ander is het een match, maar ik zie nog steeds niks. 
Bij een ander zou ik ook een match hebben, en ik zie na 2 dagen nog steeds niks.
Kan natuurlijk zijn dat de ander em inmiddels uit gevinkt heeft, maar ik vind het zeer vreemd dat de één wel kan zien dat we een match zijn, en de ander niet.
Bij een ander zou ik ook een match hebben, en ik zie na 2 dagen nog steeds niks.
donateur
Idd, diegene die wilt "matchen/daten" moet eerst een mailtje sturen en zeggen dattie wilt matchen en dan moet je weer hem aanklikken om te daten, bla bla bla. Maar tis wel leuk allemaal!
Maar het gaat toch niet uitlopen op een of andere ik-ben-zielig-vriend(in)loos-en-ga-via-de-PF-een-meis/gozer-scoren site??
Maar het gaat toch niet uitlopen op een of andere ik-ben-zielig-vriend(in)loos-en-ga-via-de-PF-een-meis/gozer-scoren site??
Volges mein, ist gwoon wedstrijdje wie (als jongen) de meeste dames ken scoren... rivaliteit ofzoiets heet dat toch?... hmmzz,... kutwoord...
magoed, tmut idd wel leuk blijven, als je voor de echte liefde enzo gaat, dan ken je net zo goed naar een echte datingsite gaan
tis wel geinig spelletien
Grtz, Rob
magoed, tmut idd wel leuk blijven, als je voor de echte liefde enzo gaat, dan ken je net zo goed naar een echte datingsite gaan
tis wel geinig spelletien
Grtz, Rob