Partyflock

Forumonderwerp · 611683
4036x bekeken
Waarschuw beheerder
Welke mensen gaan er nog meer in juli naar mallorca toe?

wij zijn vanaf 16 juli met zijn 12en aanwezig om er een gekke vakantie van te gaan maken!

zijn er nog meer partypeople aanwezig rond deze tijd?
Waarschuw beheerder
ik niet dan kom ik net thuis vanuit mallorca ik ga 2 juli weg :D
Waarschuw beheerder
Ik wel!!
We gaan vanaf 18 juli.
Heb er Vet zin in!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ga de hele zomer op mallorca werken.. Een groot feest dus.. Misschien tot daar?
Waarschuw beheerder
Heb er ook volop veel zin in!!! effe flink feesten daarzo!

maybe see you there!!!
Waarschuw beheerder
Wie weet. Lijkt me wel lachen om ook feestbeesten daar tegen te komen en niet alleen lui die van kroegen houden.
Ik hang op mallorca vanaf 29 juni tot 18 augustus en heb er echt te veel zin in. Met mijn opblaaskrokodil.. :D en 's avonds lekker :BOUNCE: in de riu palace of BCM. Mallorca is echt lachen
Waarschuw beheerder
Ik hoop het ben er nog nooit geweest! wordt de eerste keer maar heb al veel goeie verhalen over mallorca gehoord! vooral BCM schijnt een aanrader te zijn!
Waarschuw beheerder
Jaa ik ga ook 16 juli weg samen met missshardstyle 15 dagen lang met gogo tours dat wordt flink feesten daar:bounce:

Waarschuw beheerder
13 juli voor 15 dagen.......wordt gezellig!!
Waarschuw beheerder
Gaan er ook nog mensen rond 2 Juli weg???????
Waarschuw beheerder
dit jaar 5 daagjes...volgend jaar 4 mnd :D
Waarschuw beheerder
Ook vanaf 16 juli met zn 9en :D
Waarschuw beheerder
27 Juli tot 12 Augustus [img cacheid=0000311f00006289fc7dacec1a00148ce5]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/bounce.gif[/img][img cacheid=0000311f00006289fc7dacec1a00148ce5]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/bounce.gif[/img][img cacheid=0000311f00006289fc7dacec1a00148ce5]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/bounce.gif[/img][img cacheid=0000311f00006289fc7dacec1a00148ce5]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/bounce.gif[/img][img cacheid=0000311f00006289fc7dacec1a00148ce5]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/bounce.gif[/img][img cacheid=0000311f00006289fc7dacec1a00148ce5]http://party.snt.utwente.nl/images/light/smileys/bounce.gif[/img]
Waarschuw beheerder
ik hoor het al! volgens mij gaat het in juni wel gezellig worden op mallorca!! iedereen heeft er in elk geval al flink zin in merk ik hier dus het zal wel flink 'feesten worden daar!!

Waarschuw beheerder
Laatste twee weken van Juli!!!!!
Waarschuw beheerder
Waar zit dat BCM dan????
En is dat te doen vanuit El Arenal?

Waarschuw beheerder
Wij gaan van 9 tot 17 juli :bounce:
Waarschuw beheerder
Vanaf 20 Juli aanwezig in El Arenal! hoop dat er nog goeie dj's komen rond die tijd!!

Iemand al meer info hierover???????
Waarschuw beheerder
ja wij zitten ook in el arenal en ben ook erg benieuwd of er nog een paar bekende dj's langskomen in juli op mallorca!!

wie het weet mag het zeggen!
Waarschuw beheerder
Dana en Marco V heb ik gehoord.
Waarschuw beheerder
de volgende dj's komen in het feestpaleis in el arenal draaien:In de zomer van 2003 gaan we er weer flink tegenaan, we verwachten de volgende DJ's: De Klubbheads, Johan Gielen, Lady Dana, Marco V, Marcello, Remy, Marcel Woods, Des Mitchel, Mat Wax, Central Seven, en vele anderen.

Natuurlijk zijn er weer wekelijks TV-opnames van Mental Theo on the road en zullen de grotere zenders als Yorin, SBS 6 en V8 weer langs komen om hun verhaal compleet te maken.

dit klinkt op zich wel aardig goed zou alleen wel willen weten wanneer wie komt draaien!!!!
weet iemand dat?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet iemand nog antwoord op mijn vraag????
Waar ligt dat BCM en is dat te doen vanuit El Arenal?
Waarschuw beheerder
ik weet niet precies waar bcm ligt maar vanuit el arenal schijn je het met een taxi (dat kost bijna niks daar) makkelijk te doen is want een paar vrienden van mij zaten er vorig jaar en die zijn elke avond naar bcm geweest!
Waarschuw beheerder
ik heb het even op internet nagekeken en bcm ligt in magalluff!

als je deze site bezoekt kun je van de meeste discotheken op mallorca info krijgen!

http://www.mallorcafact.com/entertain/entertain.htm
Waarschuw beheerder
tksx Glenn......
Waar zit jij dan in El Arenal???
Waarschuw beheerder
2 claudi@ ik zit vanaf 16 juli in hotel lunapark.
en waar zit jij???
Waarschuw beheerder
Glenn, zit vanaf 18 Juli in hotel Arcadia.
Heb je geen foto van jezelf?
Waarschuw beheerder
Ik vlieg over een maand naar Mallorca en ik verblijf in El Arenal tot half augustus:D

:bounce:
Waarschuw beheerder
BCM ligt in het centrum van Magdaluff, dit dorp is 5 minuten rijden met de taxi vanaf El Arenal.
Het is daar echt super! Veel plezier daar

Waarschuw beheerder
Deze man zit er de maand juli en aug.!!
Reisleider voor GOGO-tours!!!
Waarschuw beheerder
ja tog we gaan gek doen in mallorca!!!!!!!

see you all there!!

2claudia die foto komt eraan hoor!!!!!

Waarschuw beheerder
Vorig jaar gewerkt op mallorca, mei en juni. Ik sliep echt naast Bcm, hotel magaluf park. Echt alleen maar engelsen in dat gebied...oja, let erop dat als je naar bcm gaat dat je geen entree gaat betalen, er lopen genoeg proppers rond die je gratis naar binnen loodsen :)
Waarschuw beheerder
Er zijn tog nog wel meer mensen die in juli naar Mallorca gaan????

kom op laat je horen!!!
Waarschuw beheerder
Van de 13e t/m de 28e.....zeker wel zin in!!

Waarschuw beheerder
24 juli en dan 15 dagen met zn 12e.....
Waarschuw beheerder
kijk maar op www.feestpalijs.nl voor welke dj's lady dana en nog veel meeeeeeeeer
ik ga van 13 juli 12 dagen lang feesten
Waarschuw beheerder
Is goed Glenn, graag nog wel vooor dat we gaan anders kan ik je nog niet herkennen daaro (hahahha) see ya!
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2,5 week en dan vlieg ik lekker weg naar Mallorca om daar 6 weken te gaan werken!

Ben er vorig jaar ook geweest en het is echt super!
BCM is trouwens een aanrader, en ja.. ook goed te doen vanuit Arenal..

Tot op Mallorca!
(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb ook gehoord dat riu palace een erg leuke tent is! klopt het dat je daar voor 15 euro onbeperkt kan drinken? en riu palace ligt toch in palma de mallorca of heb ik het nu fout?

graag info hierover, alvast bedankt!

see you all
Tot op Mallorca!
Waarschuw beheerder
donateur
Riu Palace ligt nog in Arenal, in het duitse gedeelte. Het is wel te lopen, ongeveer een half uurtje of zo, maar ja.. als het lekker weer is maakt dat niet uit, en het is toch lekker langs de boulevard..

Ik weet niet precies wat de entree is, maar geloof dat het niet zo veel is. Het is wel zo, dat dan je drinken er al bij zit (relaxed toch:D)

Nog maar 2 weken... Jippie!!
Waarschuw beheerder
Ja klopt 't drinken zit er bij in maar dan moet je niet kijken WAT voor drinken:S

Ten eerste gooien ze overal water bij zodat er minder alcohol in zit en het dus voor hun goedkoper is:S

Ten tweede zit je dan dus tussen alle Duitsers:S Tis maar net wat je leuk vind??

Wat wij meestal deden op Mallorca was:
Eerst naar Megapark. Daar zitten ook allemaal Duitsers maar daar heb je wel een liter Vodka Red Bull (en dan WEL goed gemixt(Y):P) voor een schappelijke prijs van 12 euro ofzo(Y)
Dus lang rietje erin en zuigen maar:P:P

als we dan daar klaar waren met zuipen (gezellig was 't er niet echt nemelijk) dan gingen we snel naar een van de vele gezellige nederlandse toko's!

Waarschuw beheerder
2 m@thijs thanx voor de Tips!!!

en die liters vodka redbull ben ik wel gewend vorig jaar ook zo'n toko in lloret gevonden was altijd goed te doen!

nog meer aanraders voor me?????
Waarschuw beheerder
JA!!!

Langskomen in het vroegere feestpaleis:D(Y)
Dat wordt The place to be deze zomer op Mallorca:D

Ik vertrek namelijk over twee weken naar Mallorca en ik blijf er meteen 7 weken om te werken voor het Feestpaleis:bounce:

oa: Dana, Marco V, Marcello, Jean, Johan Gielen eva. komen draaien daar(Y)

Dus ik zou zeggen kom langs!!!
Waarschuw beheerder
hahaha! maar jij bent natuurlijk niet helemaal neutraal!!!! maar kom zeker een keertje bij je langs! weet jij ook op welke data's die dj's komen draaien?? alvast bedankt en zie je in el arenal
Waarschuw beheerder
donateur
2 Glenn: Kom je dan ook eens bij mij eten? Werk in restaurant Mediterannee, om de hoek bij het feestpaleis!!
Waarschuw beheerder
2 pucca: zo ik ga het druk krijgen strax is mijn hele vakantie al ingedeeld!! nee is goed hoor ik kom samen met 12 anderen met wie ik op vakantie ga het restaurant wel op zijn kop zetten!!! je weet niet wat voor zooitje ongeregeld je hebt uitgenodigd!! maar ik kom graag een mede pf;er opzoeken op mallorca!!
Waarschuw beheerder
Waneer ze precies komen draaien weet ik nog niet precies:S

Als ik meer weet laat ik 't je wel ff weten(Y)

Artiest Trunkz
Waarschuw beheerder
Riu Palace is wel gigantisch vin ik. Oke het drinken is dan wel 'gratis' en ze gooien er veel water in of whatever. Maar omdat je kan bestellen waarnee je wilt, drink je er gewoon heel veel :D dus dat compeseert het een beetje.

Hopen dat het feestpaleis dit jaar iets aan de ontluchting doet, want soms leek het vorig jaar net een stinkpaleis :S je kan er wel fijn stampen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het probleem in het Feestpaleis is al opgelost(Y)

En er gaat dit jaar NOG veel harder gestampt worden daar!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 m@thys dus ze draaien wel een beetje stamp muziek in het feestpaleis??
Waarschuw beheerder
jazeker(Y)

Gaat goed komen(Y)
Waarschuw beheerder
Vanavond krijg ik een overzicht welke DJ's er wanneer draaien(Y)

Dan post ik dat meteen even zodat jullie weten wanneer jullie langs moeten komen om te :bounce:

Waarschuw beheerder
Goed bezig!
Waarschuw beheerder
2 m@thys waar blijft dat overzicht van die dj's nou???
Waarschuw beheerder
hey mathys weet je al wat ik ben namekijk erg benieuwd wie welke dagen gaan draaien!!!!

groetjes raymond
Waarschuw beheerder
okee okee rusitg aan jongens:D:D

Ik maak ff een apart topic aan zodat het een beetje overzichtelijk blijft voor iedereen:D

Daar komt het voorlopige schema te staan(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij ( kikos, wacko jacko, Huigita, Don diego poeder en Housekok) gaan ook naar Mallorca van 16 juli tm 24 juli. Wij zitten ook In El Arenal..
Hoop dat ik nog een paar Pf ers tegen kom ..
Word in ieder geval wel een stamp vakantie ..

See you there..
Waarschuw beheerder
Beter!!! de dag na dat wij aankomen (13 man) draait dana in het feestpaleis!! (17 juli) wie van de pf'ers zijn er dan ook annwezig???

want we gaan er met zijn allen effe een GEKKE vakantie van maken!

see you all there
Waarschuw beheerder
Zal het onthouden, wij gaan de 13e, alleen zitten we in Playa de Palma, maar dat moet geen probleem zijn.
Waarschuw beheerder
ik komt 16 juli aan de dag voor dana!!!
Waarschuw beheerder
in welk hotel of appartement zitten jullie eigenlijk? wij zitten in hotel lunapark! lekker all inclusive dus dat wordt de hele dag gratis zuipen!
Waarschuw beheerder
nee wij zitten appartement vlak voor het strand hoef maar te springen en ik zit erin!!1
Waarschuw beheerder
appartement solimar zitten wij!!
Waarschuw beheerder
die zijn wel okee volgens mij(Y)
Waarschuw beheerder
wij zitten ergens op een berg ofzo hoorde ik pas!! dat wordt dus iedere nacht zwaar om bij mijn bedje te komen! want ik vind klimmen al niet egt makkelijk dus met bier zal het wel nog veel moeilijker worden!!!
Waarschuw beheerder
ik ga samen met nog 5 anderen van 13 tot 27 juli wordt dus gezellig daar :)
Waarschuw beheerder
gaat zeker gezellig worden!!! de zomer is vandaag egt begonnen dus krijg steeds meer zin om naar mallorca te gaan!
Waarschuw beheerder
Mallorca mooie dingen!!!

Vanaf 5 Juli gooien we weer een weekje het anker uit o.a. voor de kust (en in de haven) van El Arenal net als vorig jaar!!!! Geen gezeik met appartementen, lawaai en locatie!!!! Voor de afwisseling is de Pacha en Tito's ook eens leuk in Palma.
Waarschuw beheerder
ik pak op dit moment de eerste dingen al in:D

over drie dagen vlieg ik:D
Waarschuw beheerder
Wahyudi Dance is coming tot Mallorca!!! Volgend jaar feestpaleis absoluut...He Watse ik zoek je op...Mathys zie je daar!!!

Waarschuw beheerder
van 13 t/m 27 juli ben ik ook op mallorca te vinden!! Heerlijk all inclusive ergens in Playa de Palma!!!
Hier iemand nog een beetje bekend met playa de palma? Zo ja, zijn daar ook nog een beetje goeie tenten om te stappen. Anders wordt dat maar wat vaker naar El arenal, zit net op de grens dus dat valt nog wel mee!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Playa de Palma heeft zijn Pacha en Tito's, niet de goedkoopste tenten. Maar Tito's wel op grote hoogte feesten........boven­ste verdieping van een hotel!!!! En Pacha daar wordt wel bezocht door een groter aantal locals. Ik heb me daar prima vermaakt vorig jaar, maar dat is alleen in het weekeinde. Buiten het weekeinde ben ik te vinden in Cala D'or, El Arenal en waar ze verder nog doable haventjes hebben!

Waarschuw beheerder
Eh Thijski jij hebt het over Palma de Mallorca, PLaya ligt daarnaast....
Waarschuw beheerder
He mannen, kan je vanuit Playa de Palma gemakkelijk naar El Arenal om te stappen bijv?? Met taxi of zo? En hoever is het naar Cala D'or?? Daar werkt een maat van mij....

Waarschuw beheerder
van Playa de Palma naar El Arenal kan je te voet doen, niet zo ver! Naar Cala D'or is toch een busreisje van ongeveer 2 uur ofzo..!
Waarschuw beheerder
Je kan het te voet doen ja , van Playa naar El Arenal.

Verder is de bus ook een optie zeer goedkoop 1€ als ik het me herinner.

Taxi valt ook wel mee als je met meedere personen bent.
Waarschuw beheerder
Nou sorry hoor Goeske!!! Het is al weer duidelijk dat jij weer de volledige navigatie voor je rekening gaat nemen daar!!!! Ik eindig waarschijnlijk weer op het vaste land van Syrie als het op mijn navigatiekwaliteiten aankomt!!!
Waarschuw beheerder
16 jul. ga ik met mijn vriendin naar El Arenal :)
ook met gogo tours... Hotel San Diego :)

Nog meer mensen die daar zitten???
Waarschuw beheerder
ik ga volgende week woensdag 2 juli :D Hotel Salpi :) nog mensen die dan ook gaan??

Waarschuw beheerder
Ik ben bezig mijn tas te pakken!
Voor twee maandjes! Reisleider in lloret!!!
8) voor gogo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou thijskii dat willen we natuurlijk niet! Maar het Nautische navigeren is voor El Capitano, dan hou ik het wel bij het landnavigeren.
Het lijkt me beter om dit jaar Calador niet aan te doen...het was vorig jaar zo leeg daar!
Waarschuw beheerder
Zo nog iets minder dan 3 weken dan gaan wij eindelijk naar Mallorca toe!!! heb er nu al zin in!!! jullie????
Waarschuw beheerder
hotel solimar is tof!!
alleen maar nederlanders en carlos aan de poolbar, maakt heerlijke tostis en sangria
zat er vorig jaar

mallorca is echt een perfecte feestplek
feestpaleis is leuk maar warm (zweetpaleis) en mtv beachehouse is ook tof

feest ze
Waarschuw beheerder
bedankt lizzy zal wel lukken!!!!
gewoon lekker feesten

Waarschuw beheerder
Nog 2 weekjes werken, en dan op naar Mallorca!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
He Glenn vond je het nog leuk gister?!Ik wel hoor!

Waarschuw beheerder
Woensdag is het zo ver dan vertrekt de reisleider! ;)

Waarschuw beheerder
Thijs en ik hebben gisteren nog even wat mooie Hollywood Shirtjes en petjes geregeld dus we zijn er weer klaar voor.

Zet de rosé maar vast koud. Doe de champagne in de koeler want zaterdag zijn we er!

Waarschuw beheerder
Me nichtje zit er nu, smste door dat het té warm was daar om wat te doen!! Hittegolf had ze 't over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij zijn vandaag terug gekomen vanuit mallorca.
Het was er echt warm....over de 40 graden enzo...:D
Het stappen viel een beetje tegen vonden we, maar dat komt maybe ook wel omdat we een beetje vroeg in het seizoen waren gegaan.
Joy's palaca was wel grappig, voor 9 euro entree onbeperkt drinken.De muziek heel verschillend. van rap tot hele lichte trance...
Verder had je nog mega arena, maar dat is voor duitsers en braadworsten! :kots:
verder heel veel nederlandse kroegjes die wel gezellig waren.

Gister ging de veronica bar open en dit zou een happening zijn werd ons verteld.
We kwamen daar eerst om 12uur aan en er was geen hond te zien nog!
Toen we om 3 uur terug kwamen was het wel drukker en gratis entree...voor 3 uur moet je 5 euro betalen.
Ik geloof dat we om 3.15uur weer eruit waren, want als ik frans bauer wil horen ga ik wel naar me moeder. :D
We hebben dus niet de IT mee kunnen maken, maar dat schijnt wel iets te worden.

Mallorca op zich is echt (Y) de mensen relaxed en lekker strand...
Waarschuw beheerder
WIE ZITTEN ER NOG MEER IN APPARTEMENT SOLIMAR OVER 2,5 WEEK??????????
Waarschuw beheerder
Goeske...... ¿¿No Cala D'or para nosotros?? ¿¿Prima te doen toch?? Ik wil daar toch minimaal een nachtje gaan kijken hoor!! Gaan met de petjes.
Waarschuw beheerder
Nog 2 weken!!

Waarschuw beheerder
tja je weet het, tieske. de groningse chickies hoeven we daar ok niet meer te verwachten. Het zal dus wel helemaal uitgestorven zijn dit jaar.
Ik zeg dit jaar Magaluf, DJpatrick zei toch dat we in BCM moesten zijn (en blijven)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hee thijs-jan jij had toch om 9 uur tentamen?!?!

hoe kunje dan om 9:38 hier zijn?!?!

inderdaad partyboooi over 2 weken ben ik alweer terug...:-(
Waarschuw beheerder
NOg 2 daagjes en dan ben ik op mallorca :D
Waarschuw beheerder
¡Magaluf gaat het worden dan! BTW, tentamen begon om 11:00 uur, vandaar.
Waarschuw beheerder
Zo mensen iedereen al een beetje zin in mallorca???

nog dagen voor mij en dan wordt het lekker feesten!
Waarschuw beheerder
Nog 2,5 week en dan komen 6 dames 12 dagen lang El Arenal zeer onveilig maken. WATCH OUT !!!!
Waarschuw beheerder
18 July - 01 Agustus @ Playa de Palma/El Arenal.
Hotel Hispania !

Wie nog meer, ff meeten en stampuh :P
Waarschuw beheerder
zo er gaan aardig wat pf mensen naar Mallorca toe!!! das beter want hoe meer mensen hoe meer vreugd!! ik ga over 2 weken al en heb er egt zin an!!!!
Waarschuw beheerder
sowieso!!! veel mensen op Mallorca, moet wel zeggen dat er meer mensen eind Juli gaan dan begin juli als ik zo naar de teksten hierboven kijk!!!! Knallen in de BCM en IT!!!!
Waarschuw beheerder
Nog 10 dagen!! Helaas ben jij dan weer terug Goesmaster

Waarschuw beheerder
Jah 30 juli lekker naar Mallorca :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jah 30 Juli Poeka ;P

Lekker 12 Dagen........

Waarschuw beheerder
Zeker.. heb er zin in saampjes met Pimbolie :D

Artiest Fuser
Waarschuw beheerder
uhm ik bn gevraagd om 3 weken in ergens in mallorca te draaien. Ik heb alleen geen flauw idee wat dr nou te doen is in mallorca en wat voor publiek er rondloopt. Waar kan ik het mee vergelijken? een soort lloret met allemaal puisterige pubertjes (;)) of ibiza achtigs om ff wat uiteindes te noemen. Ik weet nog niet welke tent ofzo maar dat hoor ik vanavond.
Waarschuw beheerder
ik zit in Hotel Solimar vanaf 9 juli, je herkent ons aan de Ajax shirtjes en Ajax tattoo`s

;)

trouwens, weet iemand iets van dat Aqua park in de buurt van el arenal?
hoorde zoiets
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mallorca is echt geweldig! ben er een paar jaar geleden heen geweest. Je hebt ook heel erg ontzettend mega discotheek met bekende dj's altijd in t centrum. Zeker bezoeken!! veel plezier!
Waarschuw beheerder
Ja Jef belfje ben je ook je ken het ook gewoon aan mij vragen he! Zit net buiten El Arenal dat aqua park :) :)
Waarschuw beheerder
belGje moest het natuurlijk zijn

Waarschuw beheerder
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ligt er een zee voor de deur in el arenal?! ;-)
Waarschuw beheerder
echt waor zee voor de deur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wij gaan met ongeveer 15 man van 30 juli tot 14 augustus!!!

Waarschuw beheerder
Joepie joepie joepie; nog maar een paar uurtjes slapen en dan is het al zo ver! om 11:45 weg en om 14:00 ligt deze jongen met zijn ballen in het zand!!!!
Waarschuw beheerder
Yes Yes here we go!
Waarschuw beheerder
Nog 5 daaggies!!
Waarschuw beheerder
vanacht, rond 4 uur pakken we de taxi vanuit de stad naar schiphol

eerst stappen op het rembrandtplein :D

Waarschuw beheerder
nog een paar uurtjes en dan zit Jess op Mallorca!
Heb er zin innnnnnnnnnnn!

Hey Jeff, niet te veel zuipen vannacht he, anders mogen we niet mee met 't vliegtuig :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ja en zondag gaat het leukste deel van de delegatie he jeff en jess :)

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
ja ik denk het ook kef :S

Dan ben ik er al hoor weet niet of je het weet???
Hoelang heb je je koffer al klaar jeff??
Ga hem zo maar eens uit de schuur halen :D
Waarschuw beheerder
ben er over 8 dagen in mallorca

Waarschuw beheerder
Kef: het leukste deel is dan al aanwezig op Mallorca hoor! Wij zijn er zondag namelijk al ;)
(K)
Waarschuw beheerder
Nog 4 daaggies!!
Waarschuw beheerder
donateur
16 juli voor 15 dgn naar Playa de Palma .
App Tres Torres..
Waarschuw beheerder
zondag om 5 uur s ochtens vliegen we naar de rest van het tuig :)
Waarschuw beheerder
ik ben net terug het was echt tof op mallorca!
Waarschuw beheerder
Nog 2 daagjes!!
Waarschuw beheerder
Nog 5 daagjes :P
Waarschuw beheerder
ben van woensdag terug uit El Arenal, en het was echt super ! Vooral Riu,Paradies en the English Sportsbar waren erg leuk !
Misschien heeft iemand ons herkend aan onze Belgische vlag?We liepen er namelijk vaak mee rond. En indien er iemand naar hotel LunaPark gaat in El Arenal, doe Giorgio vd animatie de groeten van de Belgian people ! Wees maar zeker dat ie weet wie je bedoelt !

Waarschuw beheerder
Nog twee daagjes en dan mag ik ook :bounce:

Dan ben ik om deze tijd waarschijnlijk aan het genieten van zo'n overheerlijk spaans coctailtje!! :D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgende week zaterdag 19 juli vliegen wij naar Mallorca, app Ben Hur in Playa de Palma, even de boel op z'n kop zetten :bounce:
Waarschuw beheerder
NOG 3 NACHTJES EN DAN VLIEGEN WIJ NAAR MALLORCA
EL ARENAL APPARTEMENT SOLIMAR
VAN 16 T/M 28 JULI

BONKIE BONKIE DJ'S LADY DANA EN DJ PAUL ELSTAK!!!!

:BOUNCE:
GROETJES RAYMOND
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat dj paul??? ken nog leuk worden dan :)

Waarschuw beheerder
Nog 6 uurtjes en dan vlieg ik :bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
ik ben van vandaag terug uit mallorca . Iedereen die er naar toe gaat MOET naar Paradies gaan ... the party won't stop ! en doe DJ Pericachio de groetjes van ' the hot Belgium girl with the big boogies ;-) ' have fuuun !!!!
Waarschuw beheerder
disdag nacht vlieg ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!

Waarschuw beheerder
23 Juli vilegen DonkyStyl en ik vanaf Rotjeknor airport zestien hoven met nog 5 maatjes naar El Arenal , om mallorca naar de bodem van de middelandse zee te stampen :bounce:

Waarschuw beheerder
Ben net vannacht teruiggekomen uit Mallorca. Was echt een top vakantie. NOg even naar Ibiza gevaren om de Pacha te checken Underwater avond prima feestje ook.

Beach house en Veronica zijn topplaatsen in arenal, en ook de dames van de bier-expres zijn top, verders ben ik ook een grote fan van Berber van de veronica geworden.
Pas wel op voor de concierge van het appartement boven de "Drei musketiere." Die gast verdient echt een kogel door zijn kop. Hij ging mij met een knuppel slaan omdat ik foto's maakte toen hij mensen met een knuppel begreigde. Toen ik hem net goed beet had om hem af te maken kwam de guardia civil helaas (ik gauw exit dus).
Waarschuw beheerder
Nou Beachhouse vond ik anders wat tegenslaan en veronica vond ik al helemaal geen topplaats, maar dat is misschien omdat ik geen nederlander ben ..
Waarschuw beheerder
De 16e ben ik ook van de partij met mijn vriendin... El Arenal :)
wordt VET!
Waarschuw beheerder
Vannacht gaan missshardstyle@mallo­cra en ik lekker naar Mallorca!! Lekker feesten!!
Waarschuw beheerder
hoelaat misshardhouse???????­? 5:00?????
Waarschuw beheerder
Morgen avond vlieg ik! :D
Waarschuw beheerder
Mijn vliegtuig gaat om 6:40, dus ik sta er ook vannacht op Schiphol :)
Waarschuw beheerder
ik ben sinds gister terug uit mallorca was zeker erg gaaf :D volgend jaar zeker weer :D

Waarschuw beheerder
Ben ook net terug...en ik heb t ook super naar mn zin gehad :D Kwil terug!!!:P
Degene die nog gaan...veeeel plezier!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jah ik ook was met Lil'Blonde :D Kheb me eg zwaar vermaakt daar !!!

2 Goesmaster: Wij zaten in dat appartement met die maffe nachtwaker. Jorbar heet het. En was die ruzie smorgens toevallig?? volgens mij heb ik dat gezien :)

Waarschuw beheerder
Ja was heel vroeg 's ochtends, uurtje of 7, toen ik net uit veronica kwam.
Gelukkig was het repareren van mijn horloge gratis want anders had ik nog even een basiqairtje geboekt om die vent af te maken.
Heb je nog gehoord of hij veel pijn had :-) We hebben hem goed hard tegen de voorkant van een auto gebeukt.

Waarschuw beheerder
Ghehe..
Kweet nie of hij veel pijn had, wel dat het echt een rare vent was!! Hij had ook al 2 meisjes geslagen die voor ons in het appartement waren omdat ze de muziek te hard hadden staan :S mafkees
maar jullie hebben hem dus wel ff te grazen genomen (Y)

Waarschuw beheerder
Ja ik had ook al andere meisjes uit het appartement gesproken die ook door hem waren geslagen en geknepen...
Heel erg raar!
Dus wie er nog naar Mallorca gaat en in Jorbar zit, neem vooral je honkbalknuppel mee om die idioot en kopje kleiner te maken. Oh nee, pas maar gewoon goed op jezelf ;-)
Waarschuw beheerder
Jorbar zat volgens mij bij mij om de hoek maar helemaal zeker weet ik het niet maar ik wil ook terug!!!!!!!!!! :D

Waarschuw beheerder
waar zat jij dan nick-gsi ??
Waarschuw beheerder
2 goesmaster, blijft een bizar verhaal!!!! maar Simba en jij hebben goed werk afgeleverd met die gast!!!!! de idioot....!!!! Volgende keer duw ik die stok in z'n strot!!!! Helaas lag ik al te tukken. Maar de rest van de vakantie was top.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vlieg maandag :)

Waarschuw beheerder
Ik vlieg pas over 12 dagen :( duurt nog zo lang..-
Waarschuw beheerder
dan ben ik alweer weg :(
Waarschuw beheerder
Ik zat in Hotel Salpi mieXQe

Waarschuw beheerder
ahja hmm die naam komt me wel bekend voor, zat het ook vlakbij de veronica dan??
Waarschuw beheerder
ja zat vlakbij de veronica
Waarschuw beheerder
JAWELLLLLLLLLLLLLLLL­LLLLLLLLLLLLL MALLORCA VANACT VERTREKKEN WE MORGENOCHTEND AANKOMEN EN METEEN NAAR EEN AFTERPARTY!!!!!!!!!!­!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan de 30e naar Mallorca!
Waarschuw beheerder
nog maar 9 daagjuhs.. :D

tizz wel vroeg..
20v7 vliegen.. :S

Waarschuw beheerder
Vlieg zaterdag 12.50 :D

Waarschuw beheerder
Volgende week woensdag om 6.40 zitten wij in het vliegtuig :P
Waarschuw beheerder
Ik vlieg Zondag om 20.15 uur :D

Waarschuw beheerder
pff ik wil ook gaan..
moet nog zoveel nachtjes wachten ga pas de 10 aug.. zit in hotel dat boven de discotheek veronica:) zit kan er zoow uitrollen..:)

maar 1 ding heb ik geluk.. jullie hebben het er al op zitten en ik mag nog gaan :P ;k

Waarschuw beheerder
donateur
Jah!! Poeka, en dan zijn we uit dit saaie land :S
Mallorca here we come ;P
Waarschuw beheerder
Vlieg volgende week woensdag om 5uur!! Heb er zin in!!! :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben net terug, vond het tegenvallen

het stappen was niet wat ik er van verwacht had en ik vind el arenal nou niet bepaald een mooie plaats :S

het strand was wel heerlijk, lekker warm water en veel zon

de 17e nog staan raggen op oldskool met Dana (draaide in de Club IT) en het was ernstig warm daarbinnen, was echt niet leuk meer maar met veel water en bacardi limon met 7up was het wel uit te houden :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaaa nog 1 nachtje slapen en dan eindelijk opweg naar mallorca :D:D:D
Waarschuw beheerder
nog 8 uurtjes en dan.......... vliegen!!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan wij ook :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Jahh!! Nog 2 nachtjes!! Lijkt wel een eeuw!! :S
Maar het schiet gelukkig al op.. ;p

Waarschuw beheerder
Ben net een paar uurtjes terug!!!!
Heb me er zeker vermaakt, maar ook ik vond het stappen er wel een beetje tegen vallen. Prijzen zijn er net zoals in nederland, alleen hadden ze de entreeprijs bij sommige barretjes/discotheke­n wel weg mogen laten van mij.

Waarschuw beheerder
Ik snap niet wat een aantal mensen nou bedoelen met "ik vond het stappen een beetje tegen vallen" leg eens uit?? Want je kunt het op verschillende manieren oppakken.. wat viel er tegen dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was wel ok, zat dingen meegemaakt maar dat is normaal. :)

Waarschuw beheerder
Airco was er bijna niet, waardoor het bij bepaalde tenten echt een broeikas was!
Die plaat van Benni Benassi(Satisfaction­)is daar blijkbaar een zomerhit, overal waar je kwam draaiden ze 'm wel zo wat om het uur, net zoals summer jam 2003 trouwens!

Waarschuw beheerder
Ow oke.. :D en dat was alles wat tegen viel?

Ik zou me er niet aan storen btw ;)

Maarja ik ga het over 2 daagjes eens allemaal ondervinden :D

Waarschuw beheerder
Ik had er gewoon wat meer van verwacht, maar heb me er gelukkig wel om vermaakt!!!
Veel plezier daar nog!!!

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Vlieg woensdagochtend om 5 over 6 s`ochtends. Begin er wel een beetje zin in te krijgen. Wat zijn de mogelijkheden om een nachtje naar Ibiza te gaan. Las het hier boven ergens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben al in junii geweest en het was echt super!!! haah was echt mijn leukste vakantie ooit!!! heeeeeeeeeerlijk
Waarschuw beheerder
ik was 6 juli al naar mallorca maar was egt mega stoer daaro
Waarschuw beheerder
Jeffrey 23 juli 2003 17:03

de 17e nog staan raggen op oldskool met Dana (draaide in de Club IT) en het was ernstig warm daarbinnen, was echt niet leuk meer maar met veel water en bacardi limon met 7up was het wel uit te houden

Joh toen was ik ook in de IT... wat een hitte man... ben gelijk weer weggegaan :D 10 min. ofzo volgehouden. Was denk ik 55C ofzo

Buttercup 27 juli 2003 20:33
Ben net een paar uurtjes terug!!!!
Heb me er zeker vermaakt, maar ook ik vond het stappen er wel een beetje tegen vallen. Prijzen zijn er net zoals in nederland, alleen hadden ze de entreeprijs bij sommige barretjes/discotheke­n wel weg mogen laten van mij.

Prijzen zoals in NL???
Ik weet niet waar jij allemaal geweest bent, maar bij BCM was de toegang 15 pleuros inc. drank en supervette lasershow. Riu Palace, Paradise, Megapark wen nog 1 was de toegang ook maar 15 Euro inc. drank, lasershows, free gifts etc etc ENNE dit 15 euro toegang inc. drank was voor 4 clubs samen...

IT was 10 Euro toegang en normale prijzen zoals in NL idd. 538, MTV Beachhouse en Veronica waren net iets goedkoper dan NL (toegang was voor ons gratis).

Poeka 27 juli 2003 20:58
Ow oke.. en dat was alles wat tegen viel?

Ik zou me er niet aan storen btw

Maarja ik ga het over 2 daagjes eens allemaal ondervinden

Het is gewoon echt kikke daar, alleen ga wel op het strand richting de haven... lekker zacht zand en schoonste water ;)

En ga op zeker naar BCM, RIU Palace en Paradise!
Enne Mountain bike huren is ook gewoon cool om daar te doen, als je richting de haven loopt heb je een verhuur, kost geen krent en lekker scheuren met die dingen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk eens aan, dat zijn nog een berichten!! Top Alexander! K ga morgen, gaat te gek worden!
Waarschuw beheerder
die 4 hokken waar jij het over heb zijn de deutsche hoempahoempa toko`s
ben er ook ff geweest, lekker tussen de braadworsten (kreeg je gratis :S)

BCM is wel een TOP-TENT, 18 euro entree en zuipen maar (sterke drank is wel nep, maar dat telt niet meer)
dikke lasers, schitterende tent opzich , beneden schuimparty`s, Baywatch shows (dikke tieten :9) en veel, heel veeeeeeel engelsen/schotten (mooi volk als ze dronken zijn, je hoort alleen maar FUCK FUCK FUCK) :D
Waarschuw beheerder
idd, die duitse tenten horen bijelkaar!
Daar wordt trouwens ook nep-drank geschonken. Dat hoort namelijk allemaal bij elkaar BCM, Riu, Joy, Tittos etc... allemaal van een en dezelfde eigenaar!

Die probeert op deze manier alle concurentie weg te werken.. of ze over te kopen..
Die lui van riu proppen ook met 60 mensen:S Gaat echt nergens over!

Maarja? Opzich heeft die kerel z'n zaakjes wel goed voor elkaar!
Waarschuw beheerder
helemaal met Tito`s
allejezus wat is die toko duur :S

en die proppers van joy, riu zijn echt tyfushonden
als je gewoon zegt dat je er geen zin in heb worden ze kwaad en gaan ze kankeren en mopperen

Waarschuw beheerder
tito's was tog in palma ??
Daar had je ook de pacha 6 euro voor een sinas :|
kvond palma helemaal nix aan om te stappen el arenal was beter :)
Waarschuw beheerder
Hey Jeffrey die neg. dingen heb ik niet meegemaakt dus... ligt natuurlijk ook beetje aan je eigen houding ;)

Anyway Paradise zitten juist veel NL'ers... En die Mega Arena (niet geweest) zit idd vol met Duitsers... maar dat weet je van te voren als je naar Mallorca gaat... en Riu Palace, Duitsers, NL'ers, spanjaarden, fransen etc.
En ik d8 altijd dat die Duitsers irri waren... nou het tegenovergestelde hebben ze bewezen in Riu... top gasten :)
Waarschuw beheerder
heb dus zelf een maand gewerkt op Mallorca voor de iT-club
Waarschuw beheerder
nee hoor alexander, het waren de meiden van onze ploeg (wij waren een dagje hoofdstad doen)

de meiden hadden er geen zin in en zeiden dus dat ze er geen zin in hadden, waarop de heren de meiden gingen uitschelden dat alle hollanders hetzelfde waren, allemaal verwaande hoeren enz. enz.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en de nederlandse proppers waren wel ok, na een paar dagen kennen ze je en lullen ze lekker slap met je enz. enz.
Waarschuw beheerder
welke nederlandse proppers van welke tent?
Waarschuw beheerder
pfff, die 2 jongens van TexMex en Del Sol (goeie jongens)
1 gast van IT (met dat half lange haar)
die rasta van de heeren van amstel

zo waren er een paar waar ik echt mee gelachen heb hoor
Waarschuw beheerder
juist, die mensen ken ik ook allemaal wel ja!

Vooral Jordy is wel chill. die van de Heeren!

En wat vond je van de meiden van de 538 of heb je die niet gezien??
Waarschuw beheerder
gheghe i know!!

Ik was zelf ook propper:D
één van m'n openingszinnen was:

"Irritant hé al die proppers"

Dan ging ik erbij zitten en 5 minuten later kwamen ze er vaak pas achter dat ik ook propper was:D
Waarschuw beheerder
mijn meest gebruikte antwoord op de vraag
"en wat gaan we doen vanavond"

NAAR HUIS EN PLAYSTATION SPELEN

"heb je die mee dan"

JA, IK WIL FIFA 2003 UIT SPELEN

:D
Waarschuw beheerder
LOL @ Jeffrey :)

Anyway ik heb er gewoon voor gezorgd dat ik bijna nooit werd aangesproken... gewoon er zelf uitzien als een propper ;) paar keer vroegen ze waar ik werkte :D

Waarschuw beheerder
haha ja jordi van heeren van amstel is relaxte kerel!! echt humor heeft ie. hij kreeg veel mensen zover dat ze toch elke keer weer terug kwamen (net als wij)... enne verder vond ik dat wijf van hollywood echt irritant.. wendy heette ze.. ze hing elke keer om me nek en ze zei maar dat ze mij zo leuk vond omdat ik gek deed en lekker aant feesten was... maar ja op zich was ze wel aardig
verder die lui van riu warn echt irritant..lig je lekker op het strand komen ze weer bij je zitten en tja als je er 15 dagen bent ken je dat verhaal na 1x ook wel.. bij ons was de iT en veronica en 538 nog niet open:(
Waarschuw beheerder
Jah, kan soms naar worden... maar als ze vragen waar je heengaat, gewoon zeggen RIU! klaar :) dan gaan ze gelijk weg.
Het is idd irri als je op 't strand ligt te chillen en een stel vreemden je lastig komen vallen... begrijp uberhaupt niet dat ze van 11:00 t/m 02:00 zitten te propperen :? Maarja hoe dan ook zijn Riu en Paradise toch voor mij 1 van de betere tenten, met goede airco en lekkere muziek.

MTV Beachhouse is trouwens ook onwijs gezellig :)
Waarschuw beheerder
Jah, kan soms naar worden... maar als ze vragen waar je heengaat, gewoon zeggen RIU! klaar :) dan gaan ze gelijk weg.
Het is idd irri als je op 't strand ligt te chillen en een stel vreemden je lastig komen vallen... begrijp uberhaupt niet dat ze van 11:00 t/m 02:00 zitten te propperen :? Maarja hoe dan ook zijn Riu en Paradise toch voor mij 1 van de betere tenten, met goede airco en lekkere muziek.

MTV Beachhouse is trouwens ook onwijs gezellig :)
Waarschuw beheerder
Ik moet Jeffrey wel gelijk geven, vond het stappen ook zwaar tegenvallen (behalve Dana dan) en die Duitse tenten draaiden ze alleen maar trance van 3 jaar terug. Daarbij zaten wij ook nog es verkeerd (5 km van El Arenal af) maar wel recht aan t strand. Anyhoe, volgend jaar maar ergens anders heen.

Waarschuw beheerder
Ik heb eigenlijk weinig problemen gehad met die proppers van Riu Palace en Paradies. Vond het alleen wel erg irri dat ze er meteen vanuit gaan dat je duits bent, als je een keer in playa de palma loopt.

Waarschuw beheerder
2 Partyboooi: Bij welke strandtent zat jij dan als ik vragen mag? Ik zat bij tent 7, ongeveer 20 minuten lopen of 5 euro met de taxi.

Waarschuw beheerder
Oke mensen vanacht om 3.15 richting schiphol en morgen vroeg liggen we lekker aan het strand!! Kheb er zin in :D:D
Waarschuw beheerder
veel plezier Poeka!!

Maar dat gaat vast wel goedkomen(Y)

Waarschuw beheerder
Thnxx M@thys..

Dat gaat idd helemaal goed komen :d
Waarschuw beheerder
Partybooi, wij zaten in Hotel San Diego helemaal bij de haven... we hebben gelopen naar Riu en hebben daar precies rustig 30min. over gelopen... echt dus geen 5KM
Enne in Paradise en Riu draaiden R&B, trance, hardstyle, hardtrance, spaanse muziek, house en dit meestal modern maar ook oude nrs ertussendoor zelfs HAppy HardCore ;)

Dus ik denk dat je niet de hele avond helder hebt meegemaakt ;)
Waarschuw beheerder
Aan degenen die Mallorca niet goed vonden om weg te gaan: wat willen jullie dan eigenlijk?? Het is toch echt super om uit te gaan !!
En summer jam 2003 een zomerhit daar?? Behalve id benelux heeft er bijna nog niemand van gehoord !
Waarschuw beheerder
idd Summer Jam werd weinig gedraaid, wat wel vaak werd gedraaid:
4 Strings - Let it Rain
Benny Benassi Presents The Biz - Satisfaction
Beyoncé feat. Jay-Z - Crazy In Love

Summerlove - Remember (Na Na Na Hey Hey)
Ohja en Kernkraft werd ook best vaak gedraaid :)

En dat zijn (vind ik) toch wel lekkere nrs
Is weer wat anders dan dat eeuwige hardstyle
Waarschuw beheerder
inderdaad en verder toch ook wel vaak fuif-classics als Summer of 69, Grease & We will rock you.
Meestal vond ik de muziek goed, enkel id IT niet, omdat het mijn genre niet is,heb Lady Dana & DJ Jean gezien, en Veronica was eerst wel leuk maar na een tijdje stak dat dik tegen !!
Vond Paradies wel de gezelligste disco, maar heb me ook goed geamuseerd in Riu,Megarena,Beachho­use,...
Waarschuw beheerder
en ook vaak 90's dance hits in een nieuw jasje zoals Snap-Rhytm is a dancer, Culture Beat-Mr Vain & Haddaway-What is love
Waarschuw beheerder
Yub yub, ik vond het alleen maar leuk... Beter dan alleen maar 1 soort genre muziek wat blijkbaar sommigen de voorkeur aan geven?

Ik vond Veronica's trouwens qua muziek echt KUT, echt niet mijn stijl en die ene lamer van Ab-Normaal was er ook nog, wist niet hoe snel ik naar buiten moest :)
Waarschuw beheerder
bij ons was Starkoo of zo iets in Veronica en die coverde enkel maar Vlaamse en Nederlandse liedjes met een beat er op en sommigen stonden daar op te hakken??
Waarschuw beheerder
tsja, kan ook gezellig zijn:)
Waarschuw beheerder
Wij zaten bij strandtent 15 en ze zeiden dat die dingen ongeveer 3 a 400 meter uit elkaar liggen. Tel maar ff uit dan als het bij strandtent 2/3 te doen is.....
Ik heb geen hardstyle gehoord in de Riu moet ik zeggen, maar goed, IK vond er weinig aan iig. En Paradies ben ik 5 min binnengeweest, daar draaiden ze het volkslied van Hawaii of zo.
Waarschuw beheerder
Ben de 18e terug gekomen vanaf El Arenal en vond Dana in de It supervet....draaide eg wel (Y) alleen 't was idd een beetje warm.
Was eg een super vakantie..!!!
(K)
Waarschuw beheerder
Tja tegen mij zeiden ze 500 meter tussen die strandtenten, partybooi... maar dat was vet gelul was misschien 200 meter. Tenzij ik opeens 20KM/h wandel :s En je kon 't ook gewoon zien, echt geen 500meters.... 300 MAX.

Anyway ik zat bij strandtent... ehh 0 nog voor 1 dus. Maar ik kwam ook echt niet voor hardstyle... ik kwamt gewoon voor alles. ALs je echt alleen voor hardstyle uit wil gaan, kan je beter in NL blijven ;)
Waarschuw beheerder
ik vind het ook juist leuk om op reis verschillende muziekstijlen te horen, van zomerhits tot rock, en van skihut tot techno. waarom willen sommige mensen toch enkel hardstyle...
Ik zat bij balnearo 0, en vond het niet erg om naar Riu ofzo te gaan wat op 7 ligt alsk me nie vergis. We gingen s middags zelfs soms naar cafe Belgica een belgisch biertje drinken, en dat was bij Balnearo 12 ofzo, het is vakantie voor iets hé !
Waarschuw beheerder
ik ben daarom ook ff naar Palma de Mallorca geweest, kathedraal bezocht enzo (geen gein)

das pas vakantie, andere culturen bekijken
i.p.v duitse hokken van binnen te zien

;)
Waarschuw beheerder
Wij waren helemaal richting Palma gegaan met de mountainbike... zag in de verte de kathedraal, maar het werd al donker en er was geen normaal pad meer om op te fietsen, waren echt al ruim het hele boulevard voorbij gereden... echt heel cewl :)

BramK, zat je toevallig ook in San Diego?
Waarschuw beheerder
nope kzat in Lunapark/Tropical Park
Waarschuw beheerder
Ben vanavond weer terug gekomen van mijn 2 feest weken daar :D
Had er nog best een tijdje kunnen zitten.
Wij zaten in appartement Ben Hur, bij strandtent 8. Dus "gezellig" in het duitse gedeelte.
Werd 's avonds al gek van die proppers, maar als je lekker op het strand lag, wisten ze je ook wel te vinden.
Maar wij zaten meestal eerst in Hollywood. Erg leuk cafe, wel erg rustig, maar heb me daar prima vermaakt. Onze laatste avond ook daar doorgebracht en dat werd 1 groot feest :bounce:
Ook geregeld bij de It geweest, ook niet verkeerd. (heb niet voor niks 6 t-shirts van hun :D )
Maar de It is nu niet meer, heet nu het feestpaleis. Hoe en waarom weet ik ook niet...

Maar ik heb me kostelijk vermaakt daar!
En de plaat Summer jam werd wel geregeld in Hollywood gedraaid :bounce:
Wie in die kroeg nog komt, doe Grace en Dennis ff de groeten van me...

Have fun voor wie nog naar Mallorca gaat :D
Artiest {SHOWLIST artist 69104, 45042}
Waarschuw beheerder
Ik ben net terug en ik moet zeggen dat ik de RIU Palace echt een zwaar relaxte keet vond. Op het laaste van de avond was het toch meestal wel stampjes en voor de rest vond ik de platen ook wel grappig, ook al zijn ze oud. Je moet het je toch zelf naar je zin maken en als je voor 15 euro je je helemaal naar de finesse kan zuipen, wordt snel alles leuk. Daarbij liepen er mooie vrouwen rond, wilden ze ook nog graag :D, en er hing altijd een vriendelijk sfeertje. Ik heb echt een top 15 dagen gehad.

De proppers waren daarentegen zeer irritant. Lig ik een keer alleen te pitten op het strand, doe ik mn ogen open, zit er opeens zo een wijf naast me te vragen of ik naar weet ik wat voor keet kom omdat Starkoo komt. Heehehehehehehhee. Trouwens, als mensen komen voor Nederlandse keten en vragen of je Nederlands bent, gewoon Duits of Engels lullen, zijn ze zo weg.
Waarschuw beheerder
Ik vond Mallorca errug gezellig!! alleen vond ik het wel veel te warm! (vooral in de IT club met dana) beste tent in mallorca zonder twijfel bcm!!!
Waarschuw beheerder
Mallorca is helemaal te gek! 12 dagen veel te kort, je komt alleen een beetje brak weer thuis,haha, maar echt een super tijd gehad!!!!!
Waarschuw beheerder
Van 16 Juli tot 30 Juli waren wij ook op Mallorca! Het is niet voor herhaling vatbaar, maar we hebben ons goed vermaakt! Vooral Shooters was helemaal te gek! Super idiote barmannen, lekker gek! Is hier ook nog iemand van jullie geweest?
Waarschuw beheerder
ben ook net een dag terug, was wel geslaagd, 2x bij dana geweest in sauna de It maar verder was de goeie muziek ver te zoeken. Rui palace was ook wel leuk, lekker zuipen voor 18 euro en BCM was ook wel vet alleen jammer dat je 30 euro voor die taxi moest betalen en dat keer 2. De laatste n8 nog gevochten met een stel van die doorgedraaide Roemenen, die gasten zijn echt niet goed bij hun hoofd, maar ja 15 dagen stijf, geslaagde vakantie :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Rebexy: waarom zou je niet terug gaan, als ik vragen mag?

Waarschuw beheerder
Ben al weer een paar dagen terug, Megapark (overdag) beviel mij het beste. Beetje literpullen wegdrinken en duitsers gek maken. Voor de rest discotheken daar, achja tis vakantie. Heb me overal wel vermaakt maar dat ik nou zeg van daar moet je heengaan voor het stappen, nee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2Alexander:Abnormaal roeleert
Waarschuw beheerder
We think different ;)
Waarschuw beheerder
Kben zelf naar Mallorca (el-arenal) geweest dit jaar..en was beter dan Salou :D
Van de Proppers werd je idd gek..behalve van Mathys en Sas :D
Waarschuw beheerder
Van de Proppers werd je idd gek..behalve van Mathys en Sas

Gheghe mafkees:)

Waarschuw beheerder
Dank je :D
Waarschuw beheerder
Ik ben daar ook geweest. Ik zat in app. Solimar (bij hotel San Diego). Zat daar van 23 juli tot 3 augustus.
BCM vond ik geen k*t aan maar Riu was wel aardig.
Mallorca was wel mooi en leuk maar Lloret en Chersonissos zijn wel beter

Waarschuw beheerder
2mnd Mallorca was echt vet..elke week Dana :)..tja alleen die hitte..de eigenaar(goed voor ca50 miljoen euro) wil nie een betere airco plaatsen..kut spanjaard!!
2Mathijs: vond het jammer dat je eerder weg ging..maar volgend jaar werken we gewoon voor 538 ipv dat klote feestpaleis/IT!!
p.s. Marco V was klote!!!!!!
Waarschuw beheerder
2 Buttercup:
Het uitgaan viel gewoon een beetje tegen, we hebben gelukkig Shooters ondekt en dat was erg gezellig, maar wel weer erg rustig omdat het aan het einde van de boulevard zit! tja en verder vind ik de sfeer op straat en in de disco/bar in vergelijking met bv Chersonissos is echt een stuk minder relax....
Waarschuw beheerder
2 Mattie:

Vind 't zelf ook jammer hoe het gegaan is man:(
Hoop dat je 't nog gered hebt zonder me;)

volgend jaar meteen voor de juiste mensen werken:jaja:

spreek je snel!!!

Waarschuw beheerder
mallorca was wel leuk :-) heb me heel goed vermaakt. Sommige proppers waren zwaar irri..maar als je dan zwaar irri (echt irri) terug doet :-) dan lopen ze je de volgende keer lekker voorbij.
Werkzaam bij Houselovers Events
Artiest Ray Fox
Waarschuw beheerder
Ja echt top vakantie in El Arenal. Die propster van de Poffertjestent ofsow die dikzak die vond ik echt zo irritant maja de propsters van de veronica vooral merber die waren wel leuk. Voor de rest topvakantie gehad!

Waarschuw beheerder
ja ben ook weer terug van mallorca!! echt super vakantie gehad.. vond het stappen daar wel erg gezellig.. super vermaakt..
en ja die proppers.. ... ze waren wel erg lekker ;) hihi

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook naar Mallorca geweest van 13-8 tm 27-8 en heb echt een top vakantie gehad met nog 3 vriendinnen :D

Veel gezopen, gelopen, gelachen, gegeten, gefeest en gebeest!!!

Wij zaten in app. Don Juan en daar zaten alleen maar nederlanders, was erg gezellig en iedereen ging helemaal los daar :)

Stappen vond ik ook super!! Feestpaleis, Veronica, 538, riu palace, paradise, Beachhouse en vooral de BCM vond ik helemaal geweldig :D

De proppers vond ik niet irri, althans de nederlandse niet, die waren juist erg gezellie!!

Lekker gegeten 2 weken lang en heb me erg misdragen, maar dat mag ook wel een keertje ;p

Heb alleen last van de Mallorca SARS want hoest me de pleuris :s
Waarschuw beheerder
idd dat hoesten had ik de laatste paar dagen van me vakantie ook erg irritand is dat :S
Waarschuw beheerder
Ik haat iedereen die naar Mallorca is gegaan want ik zou ook gaan maar dat is door omstandigheden niet doorgegaan DUS NOU BEN IK NIET MET VAKANTIE GEWEEST!!!! :cry:

FUCK YOU ALL!!!!! :@

en ik ben zielig............ :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
keep this forum living!