-Je ineens om je heen staat te kijken en je afvraagt waar je mee bezig bent.
-Je begint je ineens te storen aan alle vermoeide en vertiefde bekkies om je heen.
-Je gaat zitten en je hebt geen zin meer in opstaan.
-Je denkt aan de dingen die je de volgende week allemaal nog moet doen.
-Je ziet dat de zaal nog maar halfvol is en het ziet er niet meer zo gezellig uit als een paar uur geleden.
-Je vind dat iedereen je maar raar aan zit te kijken in plaats van dat ze je vriendelijk toelachen.
-Je begint je ineens te storen aan alle vermoeide en vertiefde bekkies om je heen.
-Je gaat zitten en je hebt geen zin meer in opstaan.
-Je denkt aan de dingen die je de volgende week allemaal nog moet doen.
-Je ziet dat de zaal nog maar halfvol is en het ziet er niet meer zo gezellig uit als een paar uur geleden.
-Je vind dat iedereen je maar raar aan zit te kijken in plaats van dat ze je vriendelijk toelachen.
laatste aanpassing
- Iemand compleet uit z'n dak tegen je aan begint te praten en je denkt: rot op joh leipo
- Je "name of the DJ" hoord draaien en je niet meer gaat dansen (dan istie wel te vroeg uitgewerkt dus
)
- Je met je rauwe kop half slapend op de parkeerplaats in het zonnetje ligt te genieten van een sigaretje
- Je "name of the DJ" hoord draaien en je niet meer gaat dansen (dan istie wel te vroeg uitgewerkt dus
- Je met je rauwe kop half slapend op de parkeerplaats in het zonnetje ligt te genieten van een sigaretje
Hehehe Appus, die eerste van jou idd 
als het uitwerkt krijg ik altijd ineens zo'n idee van: waar ben ik nou mee bezig? dat is echt dodelijk 
vervolgens word ik ook ineens heel bang voor het moment dat ik mn vrienden weer gedag moet zeggen, en ik tenslotte alleen in bed ligt..
maar ik heb het al minder als vroeger, toen kon ik gewoon om 2 uur wel gaan huilen want het was tenslotte bijna afgelopen.. hoe bedoel je para
vervolgens word ik ook ineens heel bang voor het moment dat ik mn vrienden weer gedag moet zeggen, en ik tenslotte alleen in bed ligt..
maar ik heb het al minder als vroeger, toen kon ik gewoon om 2 uur wel gaan huilen want het was tenslotte bijna afgelopen.. hoe bedoel je para
laatste aanpassing
Als je een capuchon ophebt en echt van top tot teen op het bot koud bent en het koud blijft houden. Daarbij zie je eruit als een lijk met paarsige lippen... Je zit in de bus en hebt geen zin meer om op te staan en je bent moe en zegt geen woord meer. En dan lig je in bed eindelijk met 2 pyamas over mekaar met een capuchon en geitewollen sokken en een winterdeken over je heen. En niet kunnen slapen ...
Echt een dodelijk kutgevoel
Echt een dodelijk kutgevoel
Als je je gaat ergeren aan veel kleine dingetjes en dat bijna niks meer leuk is 
Als ik ut ijs en ijs koud heb.. en alleen maar zit te gapen
en traanoogjes krijgt 
mijn lippen helemaal rood zijn en helemaal nix meer naar binnen krijg 1 slok water ga ik al van over muh nek
mijn lippen helemaal rood zijn en helemaal nix meer naar binnen krijg 1 slok water ga ik al van over muh nek
laatste aanpassing
voel me vet verrot en na een uurtje ongeveer moet ik vet vaak pissen!
Als het aan 't uitwerken is moet ik echt volop erg naar de plee 
-ik pijn in mn rug krijg
-ik niet meer wil praten
-mn ogen niet meer weg rollen/ en kaken niet meer klapperen
-ik m'n kauwgom (dat inmiddels net papier is en de smaak al 7 uur ofzo vanaf is) TOCH niet meer lekker vind
-ineens super pijn in mn tong heb, maar de spiegel loop en zie dat ik een plek op de zijkant van mn tong heb van minstens een vierkante cm van het bijten op m'n tong

-ik niet meer wil praten
-ik m'n kauwgom (dat inmiddels net papier is en de smaak al 7 uur ofzo vanaf is) TOCH niet meer lekker vind
-ineens super pijn in mn tong heb, maar de spiegel loop en zie dat ik een plek op de zijkant van mn tong heb van minstens een vierkante cm van het bijten op m'n tong
-ik pijn in mn rug krijg
-ik niet meer wil praten
-ik niet meer wil praten
komt me bekend voor

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)