Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 130085x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 december 2010 om 15:49:
een mid train je ook op passen en kan je ook als trainee gebruiken, koop een 20 jarige wereldklasser dan?

Schiet ik weinig mee op. De prijzen zijn overall gewoon erg hoog, dus ook voor zo'n speler zal ik flink moeten betalen. Bovendien lever ik in op het middenveld, wat ik met 2-5-3 niet zo zie zitten. Er liggen goede kansen op promotie dit jaar, dus ga toch maar voor een bn/ra mid (en de hoofdprijs betalen).

Het is overigens ook wel de bedoeling om (op termijn) een jonde sterke 4e mid als reserve/trainee er bij te nemen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 december 2010 om 09:11:
Schiet ik weinig mee op. De prijzen zijn overall gewoon erg hoog, dus ook voor zo'n speler zal ik flink moeten betalen. Bovendien lever ik in op het middenveld, wat ik met 2-5-3 niet zo zie zitten. Er liggen goede kansen op promotie dit jaar, dus ga toch maar voor een bn/ra mid (en de hoofdprijs betalen).

Het is overigens ook wel de bedoeling om (op termijn) een jonde sterke 4e mid als reserve/trainee er bij te nemen...

Jou keuze, had het dan alleen al in het tussenseizoen gedaan ;) Of koop een 27 jarige en verkoop die komend seizoen rond deze tijd weer? dan kan je in het tussenseizoen weer een andere kopen, als je financiele positie dat toelaat?

Ben nu alweer lekker aan het oppotten, nu al op 36 mln :p Als er per week 1 miljoentje bijkomt ben ik tevreden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is hem geworden...

Jean-François Charles (250215339)
France 21 jaar en 96 dagen

uitstekend in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 46 560
Loon: 15 108 €

Specialiteit: Krachtig

Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Was van plan om hem iig tot formi passen te trainen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Leuke speler, ..... ik heb na 2 seizoenen trainen mijn bovennatuurlijke mids met uitmuntend passen verkocht ( al 24) voor 4 en 4,3 mln... Die van jou moet ook zo rond die tijd wel weer voor dat zelfde geld weg kunnen, en niet eens
in het begin van het seizoen... Verlies maak je er niet op, alleen ik heb ze wel 1 mln lager aangekocht en geen specialiteit.... Tot formidabel gaat erg snel, in begin max 4 weken per pop en van formidabel naar uitmuntend 5 a6 weken.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet er (afgezien van loon) toch wel een miljoen winst op kunnen pakken, hij heeft wat dat betreft ook nog wel een goede leeftijd. Hij zit op 23 laag op formi, 23 half op uitmuntend. Volgens mij ook een goede leeftijd om nog door een wing of deftrainer opgepikt te worden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 december 2010 om 14:00:
Ik moet er (afgezien van loon) toch wel een miljoen winst op kunnen pakken, hij heeft wat dat betreft ook nog wel een goede leeftijd. Hij zit op 23 laag op formi, 23 half op uitmuntend. Volgens mij ook een goede leeftijd om nog door een wing of deftrainer opgepikt te worden..

Erg lekker inderdaad, en leuke bijskills op een redelijk niveau...
Ik denk dat hij voor een def zeker nog geschikt is, zeker gezien zijn spec... (mijn idee dan)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu een middenveld van 1x reusachtig en 2x bovennatuurlijk (eentje bijna reusachtig) en een def met uitmuntend pm. Op m'n wingers zit niet veel pm (uitstekend/redelijk) en staan dus eigenlijk altijd aanvallend. Ben wel benieuwd wat voor midrating ik nu ga halen zondag op pic met ts tevreden. Hopelijk zit ik al tegen redelijk hoog...

Waarschuw beheerder
Moet daar echt wel boven zitten... ik kon vorig seizoen met 2 wingers die aanvallend stonden met redelijk pos.spel en 3x bovennatuurlijke mids al op een pic een goed (hoog) middenveld halen thuis, verder op PIN uit een uitstekend (hoog) gehaald.... Lijkt me dat die verdediger flink moet toevoegen en verder wellicht nog 1 a 2 keer piccen voordat je akn wisselen tussen PIN en PIC...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik speel zondag zonder die pm-def, dus denk dat ik goed net niet ga halen. Maar dat is wel hoopvol, dan moet ik dit seizoen ook wel een keer formi laag kunnen halen. Hopenlijk kan ik daarmee de misser van afgelopen zondag nog wegpoetsen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 december 2010 om 16:49:
Ik speel zondag zonder die pm-def

wrom nie?
Maar dat is wel hoopvol, dan moet ik dit seizoen ook wel een keer formi laag kunnen halen

PIN thuis sowieso
Hopenlijk kan ik daarmee de misser van afgelopen zondag nog wegpoetsen.

Je promoveert automatisch zeker met 35 pn, dus je kan nog 4 pn verliezen ;)
P/D kan ook nog, maar dan moet je de laatste 2 wedstrijden sowieso PIC spelen,
en als je de laatste zou verliezen is je zelfvertrouwen negatief van invloed op je aanval, dus tjsa...

Kop op ;) Anders kunnen we komend seizoen wellicht samen in een VI uitkomen :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 december 2010 om 18:55:
wrom nie?

moet in 253 kiezen voor 2 van de 3 defs. Deze keer heeft mid geen prioriteit want ik moet tegen een counterteam. Dus kies nu voor een vleugeldef en sh-def.

Ik speel nog met de gedachte om één van 3-en (vleugeldef of sh-er) in te ruilen voor een jonge wonderbaarlijke kale def en de opbrengst te investeren op een andere plek in het team...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 december 2010 om 18:55:
Je promoveert automatisch zeker met 35 pn, dus je kan nog 4 pn verliezen ;)

op basis van ratings zullen het er ook niet veel meer worden, maar de ME maakt soms gekke sprongen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 december 2010 om 14:00:
Volgens mij ook een goede leeftijd om nog door een wing of deftrainer opgepikt te worden..

Voor mij als wingtrainer zou hij dan al -veel- te oud zijn. Leuke speler maar die zou ik op deze leeftijd wellicht op willen gaan trainen op wing maar ook bijna 22 vind ik al behoorlijk oud. Voordat BN pm bij wingers echt interessant wordt voor de doorverkoop moet hij toch zeker ook BN of RA wing hebben en dat duurt toch ook een tijdje.

Toen ik nog def's trainde geldt bovenstaand verhaal ook maar dan zelfs nog wat meer omdat def nog langer duurt om op te trainen.

Waarschuw beheerder
donateur
Mwah denk dat dat nog wel zal meevallen. Jij traint enkel voor de winst en hebt een leuke zakcent om te investeren in trainees. Er zijn een boel trainers die dat niet hebben en die zo'n speler graag in hun team opnemen en nog wat training meegeven. Al is het alleen maar om een aantal jaar geen verlies op te leiden. Ben het met je eens dat voor volle bak training en doorverkoop 23 te oud is.
Waarschuw beheerder
Ik hoop het voor je.

Iemand nog belang bij een wingspelertje? Komt deze week op de TL.

Johannes Bräunig (240342168)
Germany 22 jaar en 102 dagen, volgende verjaardag: 20-12-2010
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Fc met het mes tussen de tanden (sinds 05-08-2010)
Total Skill Index (TSI): 33 640
Loon: 5 820 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel

Huidige vaardigheden
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Son of God op vrijdag 10 december 2010 om 08:58:
Ik hoop het voor je.

ik ook :)

Wat denk je ervoor te krijgen? Wel jammer van z'n waardeloze passen...

Waarschuw beheerder

Niet deze, maar dat weetje al... ik wil die Nederlander, [snel] , wonderbaarlijk pos, bovennatuurlijk wing hebben :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 10:07:

Deze zal toch meer dan 4 mln opleveren lijkt me?
Ik heb mijn wereldklasse wing, redelijk pos en uitmuntend passen zonder spec van 23 verkocht voor 4,3 mln..
Soms denk ik dat men passen overschat op de wing ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 10:07:

TL zegt 4.5 milj dus dat ga ik dan maar proberen. Tussen de 4.2-4.5 milj verwacht ik er toch wel voor te krijgen. Passen vind ik niet echt belangrijk bij trainee's, alles is leuk maar het moet geen extra geld kosten. Helaas had ik toen snel een speler nodig en was er op dat moment niet een met bijv matig passen te vinden, snel vond ik belangrijker.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 10:12:
ik wil die Nederlander, [snel] , wonderbaarlijk pos, bovennatuurlijk wing hebben :D

Ja ja ja, ik weet het :-D. Wordt aan gewerkt, hij is er overigens net met +3 afgeschopt. Zodra hij klaar is draai ik je met plezier een poot uit ;-).
Waarschuw beheerder
Ik zoek een 15/16 wing met min. 13 PM. tussen de 24-26 jaar oud. Alleen zit ik te twijfelen of ik moet wachten tot eind vh seizoen ivm de lagere prijzen dan...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Son of God op vrijdag 10 december 2010 om 21:50:
Helaas had ik toen snel een speler nodig en was er op dat moment niet een met bijv matig passen te vinden, snel vond ik belangrijker.

ik merk nu met twee snelle wingers ook pas echt hoeveel voordeel dat oplevert, die se's komen echt vaak voor..

Uitspraak van Errie op vrijdag 10 december 2010 om 22:31:
Alleen zit ik te twijfelen of ik moet wachten tot eind vh seizoen ivm de lagere prijzen dan...

zal op dat soort spelers minder verschil maken lijkt me?

Waarschuw beheerder
donateur
Af en toe list ik wat spelers voor teveel geld. Niet dat ik vanaf wil, maar als de gek het ervoor wil betalen vind ik het prima. Zo ook deze winger:

7. José Araya (VL) (260004442)
Chile 21 jaar en 38 dagen

redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Spindetta
Total Skill Index (TSI): 16 720
Loon: 3 372 € (2 810 €) /week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Snel

Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Deadline: 11-12-2010 13:55 (1u 52m)
Vraagprijs: 4 500 000 €
Hoogste bod: 4 500 000 € door usen316fc

toch leuk als er weer eens zo'n gek voorbij komt :) nu is het helemaal jammer dat die winger van jou maar waardeloos passen heeft ;)
Waarschuw beheerder
Passen trainen gaat heel snel heb ik gehoord ;-)

Waarschuw beheerder
4,5 miljoen gaat natuurlijk echt nergens over voor die stats :-)
Gefeliciteerd.

Passen gaat erg snel jah, v
Tussen 2 en 4 weken in het begin tot formidabel afhankelijk van de leeftijd van je speler, he wat vervelend nou

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 december 2010 om 20:03:
de ME maakt soms gekke sprongen

bijvoorbeeld 2 reguliere tegendoelpunten krijgen met een twee/drie levels hogere verdediging én 68% bbz :x Ik ga me denk ik maar eens richten op de beker, het kampioenschap wordt nu wel heel troebel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach niet zeuren ;) Ik krijg opeens te maken met een blessuregolf :s
Alsof ze iets geprogrammeerd hebben waardoor je trainees er opeens afgeschopt worden
als je niet meer voor de competitie mee gaat doen :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 11:58:
Ik krijg opeens te maken met een blessuregolf :s

niet zo zeuren, je tegenstander heeft het nog zwaarder ;p
Waarschuw beheerder
Rustig hier... Geen spannende gebeurtenissen??? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Buiten de afgelopen week 2 onterecht verloren wedstrijden, daardoor uitgeschakeld in de beker, blessures en een rode kaart niet nee. Het seizoen begint niet echt geweldig voor me.
Waarschuw beheerder
Ah joh, het gaat toch meer om de 'community' dan om de resultaten? :P
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd naar de training. Ik heb namelijk een mooi talentje die ik verwacht te poppen. TC geeft nu al gemiddeld 1,9mln weer en na zijn pop naar uitstekend passen kan dat wel 's hoger zijn. Al verwacht ik er neit meer dan 2mln voor te vangen. Maar met 2mln zou ik al heel blij zijn :D

Komt, mits ie popt, ook aankomende week op de lijst. 17jr goed PM uitstekend pass, matig wing/def.

Waarschuw beheerder
Deze week 7 pops, over 3 weken kan ik ze alle 7 op de TL gooien, dan hark ik weer 5 mln binnen voor mn banksaldo.

Tis alleen trainen, opzich best boring, maar dat moet het komende jaar maar. Ik lees nog wel alles om
op de hoogte te blijven, en struin de TL af om de waarde van spelers in de gaten te houden.
Sommige van de jongens die ik graag wil halen worden best lastig...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb weer een lekker talentje in de jeugd rondlopen, die weer flink wat geld in het laatje gaat brengen:

Leon van Aalst, 15y95
SNEL
redelijk/goed scoren
zwak/uitstekend vleugel
onbekend/redelijk verdedigen

Het daarnaast ook nog een gastje van net 16 rondlopen met matig/uitstekend scoren [koppen]. Die ga ik niet uitgetraind krijgen op 17y0, maar moet alsnog wel wat geld kunnen opbrengen.

Heeft wel een tijdje geduurd trouwens dat er weer wat soeps in de jeugd rondloopt, heb toch bijna twee seizoenen lang geen noemenswaardige talenten gehad. Maar goed, dit soort spelers maken dat qua opbrengst ook direct weer goed :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 december 2010 om 11:32:
Leon van Aalst, 15y95
SNEL
redelijk/goed scoren
zwak/uitstekend vleugel
onbekend/redelijk verdedigen

Verdedigen heeft weinig nut, zou alleen 1e 2 skills ontwikkelen.

Het daarnaast ook nog een gastje van net 16 rondlopen met matig/uitstekend scoren [koppen]. Die ga ik niet uitgetraind krijgen op 17y0, maar moet alsnog wel wat geld kunnen opbrengen.

Toch lekker :-)

Heeft wel een tijdje geduurd trouwens dat er weer wat soeps in de jeugd rondloopt, heb toch bijna twee seizoenen lang geen noemenswaardige talenten gehad. Maar goed, dit soort spelers maken dat qua opbrengst ook direct weer goed

Is allemaal idd af en toe wachten, ik heb afgelopen seizoen met de andere methode toch alweer voor 1,4 mln de deur uit gegooid :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 december 2010 om 13:22:
Is allemaal idd af en toe wachten, ik heb afgelopen seizoen met de andere methode toch alweer voor 1,4 mln de deur uit gegooid :D

Ik neem aan dat je bedoeld dat je voor dat geld aan spelers hebt gepromoveerd? :) Klinkt namelijk als geld dat je over de balk heb gegooid, maar vraag me af hoe dat kan met een maximum investeringsbedrag van 20k p/week ;p

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 december 2010 om 13:32:
Ik neem aan dat je bedoeld dat je voor dat geld aan spelers hebt gepromoveerd? Klinkt namelijk als geld dat je over de balk heb gegooid, maar vraag me af hoe dat kan met een maximum investeringsbedrag van 20k p/week

Investering van 20k in de week, maar de spelers die ik heb gepulled heb ik verkocht voor een totaalbedrag van 1,4 mln.
In totaal nu iets van 7 mln gekregen voor mijn jeugdpulls, en dat in 7 seizoenen. Gewoon omdat ik te lui ben om
een jeugdteam er ook nog bij te doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
6 pops hier en wel een paar leuke:
2 oude wingers (34) gepopt (naar redelijk en briljant passen), 2 skilltrades naar matig passen en onderstaande oogappeltjes :D

Teodoro Lander

TSI = 102 340, 22 jaar en 5 dagen.
Is redelijk in vorm, zijn conditie is uitstekend.
Zijn ervaring is zwak, zijn leiderschap matig.

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: briljant
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatten: matig

Arnie Pielstroom

TSI = 3 900, 17 jaar en 85 dagen.
Is redelijk in vorm, zijn conditie is redelijk.
Zijn ervaring is rampzalig, zijn leiderschap redelijk.

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatten: waardeloos

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand nog een middenvelder of vleugelverdediger kopen?

Krisztián Szekf (201745343)
Hungary 26 jaar en 79 dagen, volgende verjaardag: 20-01-2011
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Fc met het mes tussen de tanden (sinds 15-11-2010)
Total Skill Index (TSI): 104 110
Loon: 35 628 €/week inclusief 20% bonus

Deadline: 18-12-2010 20:42

Vraagprijs: 4 500 000 €

Hoogste bod: 4 500 000 € door FC Epco
Plaats een bod op deze speler €

Huidige vaardigheden
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Norbert Mönke (241358137)
Germany 22 jaar en 97 dagen, volgende verjaardag: 02-01-2011
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Fc met het mes tussen de tanden (sinds 03-05-2010)
Total Skill Index (TSI): 24 170
Loon: 7 380 €/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Koppen

Deadline: 21-12-2010 14:49

Vraagprijs: 3 500 000 €

Huidige vaardigheden
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Waarschuw beheerder
Helaas... ik ben op zoek naar een PM Winger. Dus ik kan je niet helpen ;)
Waarschuw beheerder
Daar werk ik aan alleen is het pm (12) iets te laag voor je geloof ik.
Waarschuw beheerder
Da's inderdaad niet wat voor mij. Ik zoek wel iets voor de langere termijn en ben bang dat ik een winger met 12 PM al snel weer moet vervangen... Wing zal 15 worden. Heb gedacht aan 16, maar omdat skills tegenwoordig dalen naar 15 doe ik dat maar niet. kost extra, maar levert dan denk ik niet erg veel extra gewin op. PM moet 14/15 zijn het liefst. Dan een lading passen erop en over een paar seizoenen heb je een beest van een speler die wellicht (afhankelijk van izjn nationaliteit) wel in aanmerking voor NT komt...
Waarschuw beheerder
Een maat van mij is nu een 14 pm winger aan het optrainen maar het duurt nog wel ff voordat die 15 wing is. ik heb ook geen idee over nationaliteit en of hij een specialiteit heeft. Ik zal het eens vragen, wellicht dat dat iets is voor je.
Waarschuw beheerder
Heeft geen nut, want ik ga toch in de komende weken al over tot koop. Heb al een aantal gebookmarked. Alleen moeten nog een paar trainees verkocht worden. Wat dat betreft een prima training gehad want morgen lopen er een stel af en maandag en dinsdag weer een paar. Zal aankomende week dus inderdaad genoeg geld in kas hebben dat ik nodig heb voor zo'n speler. Meer dan 8mln geef ik ook niet uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Son of God op zaterdag 18 december 2010 om 15:31:
en of hij een specialiteit heeft

Dat is voor mij sowieso een vereiste. Mijn wingers, en zeker een PM winger, moet snel zijn, of onvoorspelbaar...
Waarschuw beheerder
9 spelers te koop bij Losser!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op zaterdag 18 december 2010 om 15:51:
Heeft geen nut, want ik ga toch in de komende weken al over tot koop.

Ok :-D. Succes met zoeken en show ff wat het geworden is (met prijs). Ik wil me namelijk ook op hoger pm wingers gaan richten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Son of God op zondag 19 december 2010 om 04:11:
Ok :-D. Succes met zoeken en show ff wat het geworden is (met prijs). Ik wil me namelijk ook op hoger pm wingers gaan richten.

Dat sowieso, mag wel graag showen met m'n toppers ;-)

Waarschuw beheerder
Benieuwd hoeveel winst ik ga pakken op mn 16 trainees de komende 6 weken, aangezien de opbrengst toch minimaal 200k lager ligt dan vorig seizoen.....

Kan ervoor zorgen dat mijn planning met 1 seizoen vertraagd gaat worden... OF ik ga wat anders doen over 1,5 jaar, we zien het wel...
Waarschuw beheerder
Best een leuk popje:

Carlo Tiepolo

TSI = 143 190, 26 jaar en 49 dagen.
Is redelijk in vorm, zijn conditie is goed.
Zijn ervaring is redelijk, zijn leiderschap slecht.

[Snelheid]

Spelmaken: slecht Passen: wereldklasse
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: reusachtig Spelhervatten: rampzalig

Waarschuw beheerder
Het wordt een heel erg leuke speler...
Hoeveel conditie% heb je trouwens? Ben daar nog aan het twijfelen
voor de toekomst, als ik weer ga opbouwen....

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad een beste speler!

Ik zit op 12% conditie, omdat ik sinds dit seizoen twee oudjes in de verdediging heb lopen en ze niet verder dan redelijk wil laten zakken. Vorig seizoen had ik 10%, daarmee kon ik de spelers tot 24 jaar op goed conditie houden.