Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 129677x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juli 2010 om 20:25:
Wat denk je van % moederclubgeld, % zaakwaarnemers?
Bij verkoop van spelers toch mooi minimaal 7%

dat is toch in de prijzen en opbrengsten van transfers opgenomen?
Waarschuw beheerder
1.5 milj gekregen voor mijn jeugdspeler. Toch lekker :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juli 2010 om 12:03:
dat is toch in de prijzen en opbrengsten van transfers opgenomen?

opbrengst transfer is exclusief...tok?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leuke wedstrijd gespeeld :) 4-5 2e hatstat van seizoen 258 in uitwedstrijd, komende 2 seizoenen ga ik voor de titel. 3e geworden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
5-0 gewonnen met PIC, dus zoals verwacht moet ik een P/D spelen... Tegenstander haalt geen erg hoge ratings, maar heeft qua TSI en salaris toch wel beter spelersmateriaal dan ik lijkt het... Maar goed, ik ga ervan uit dat ik wel ga winnen. TS is hoog (tegenstander heeft coach met slecht LS), dus ga ik met MOTS mijn beste wedstrijd van het seizoen neerzetten waarschijnlijk !

Edit: bijkomend voordeel is dat ik sinds vorige week ook al een extreem overdreven zelfvertrouwen heb. Gisteren ging ook elke kans erin. Dat mag zondag ook wel gebeuren :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Even 1 weekje PM tussendoor trainen kan dus zeker wel lonen :D

Enrique Canellas

Has redelijk experience and rampzalig leadership abilities.

TSI = 31 470, 25 jaar en 63 dagen.
Is goed in vorm, zijn conditie is goed.

Zijn ervaring is redelijk, zijn leiderschap rampzalig.
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatten: waardeloos

Aníbal Madureira

Has matig experience and matig leadership abilities.

TSI = 141 200, 24 jaar en 56 dagen.
Is redelijk in vorm, zijn conditie is uitstekend.
Zijn ervaring is matig, zijn leiderschap matig.

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatten: slecht

Waarschuw beheerder
7 pops op passen, 3 A-spelers en 4 trainees.. lekker :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wilde in het tussenseizoen een weekje spelhervatting trainen en had gister de training aangepast. Nu geldt die training blijkbaar al over afgelopen week. Daar had ik niet op gerekend, een hele trainingsweek naar de klote! (ondanks de 19 pops..)

Waarschuw beheerder
Tsja, had jij toch wel moeten weten he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juli 2010 om 20:25:
Wat denk je van % moederclubgeld, % zaakwaarnemers?
Bij verkoop van spelers toch mooi minimaal 7%

Dat zie je niet op dat potje. Dat geld ontvang je gewoon niet.

Tijdelijke uitgaven zijn (of eigenlijk, waren) salarislasten bij transfer, spelers listen, spelers promoveren, stadion uitbreiden, personeel ontslaan en nog een paar dingen volgens mij

Totaal gekochte spelers: 72 982 809 €
Totaal verkochte spelers: 75 197 250 €
Verschil: 2 214 441 €

En daar gaat die 7% dus nog wel vanaf bij de verkochte spelers ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op vrijdag 30 juli 2010 om 21:13:
En daar gaat die 7% dus nog wel vanaf bij de verkochte spelers ;)

dat bedoel ik toch :) :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
P/D gewonnen gisteren!!! Blijf dus gewoon (zoals verwacht) in de V.
Ondanks dat mijn beste PM def geblesseerd was heb ik toch mijn beste wedstrijd ooit neergezet:

Team Losser Error

Middenveld: uitmuntend (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (laag)
Centrale aanval: briljant (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel hoog)

HatStats: 300!!!

Defence: 82
Midfield: 114
Attack: 104

LoddarStats: 28.84
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nice b)
Waarschuw beheerder
Knappe stats voor een V divisie.
Waarschuw beheerder
Ze gaan nog beter worden aankomend seizoen. Er komt een keeper(tje) bij... :)
Waarschuw beheerder
Vraagje, ik moet straks een vervanger halen voor mijn topmid. Daaraan heb ik nogal wat wensen verbonden, omdat ik nu op een punt ben gekomen dat ik op die manier toch mijn winst moet zien te pakken tov mijn concurrenten. Echter zijn er vrijwel geen spelers te vinden die al mijn wensen bevredigen. Moet ik nu concessies gaan maken, of toch gewoon volhouden aan mijn wensen..?

Wat ik wil is namelijk een Reusachtige mid van max. 22 (eventueel jong 23) met min. uitstekend (liefst formi) passen, spec. Koppen en Nederlands.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou eventueel een concessie doen wat betreft nationaliteit en wellicht 1 of 2 jaar leeftijd. Anders gewoon doorzoeken, je hebt anders toch niet helemaal wat je wilt en zult waarschijnlijk doorzoeken. Daarbij heb je hem nodig om je winst te pakken en als je teveel concessies doet haal je die winst niet.

Als het niet perse een NL'er hoeft te zijn moet zo'n middenvelder toch niet zo moeilijk te vinden zijn?
Waarschuw beheerder
Ik heb er nu 1 gevonden, alleen geen NL, maar wel met ook nog matig def. Wel bijna 23, maar goed. Eigenlijk wil ik juist NL met het oog op de toekomst ivm de loonkosten... Kan het nu nog wel opbrengen, maar als er meer versterkingen komen zullen de lonen ook weer omhoog gaan. Als ik dat nu al kan inperken door meer NL'ers te halen is dat toch perfect voor de lange termijn!
Waarschuw beheerder
Je kunt ook deze aanschaffen, ondertussen doorzoeken, en deze weer verpatsen als je een NL'er hebt gevonden die aan je eisen voldoet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Son of God op dinsdag 3 augustus 2010 om 18:15:
verpatsen

hoezo de Nederlandse taal stelt niks voor, ik kan echt genieten van woorden als verpatsen 8)
Waarschuw beheerder
:-D ik ben blij dat ik u kon behagen ;-)
Waarschuw beheerder
Ik ga toch twijfelen aan mijn keuze voor een nieuwe mid en dan met name door de nieuwe training. Ik denk dat de vraag naar duoskillers ook minder zal worden, omdat echte multiskillers trainen ook makkelijker zal gaan. Ik kan ook een BN/RA mid halen met Briljant+ def om die vervolgens op passen te trainen. Dan heb je een speler die je nog makkelijk op zijn 27e voor een fatsoenlijke prijs kwijt kunt...

Waarschuw beheerder
donateur
Interessante gedachtegang. Let er wel op dat als je speelt met 3 IM's, waarvan slechts 1 verdedigen heeft, dat je dan verlies aan bijdrage krijgt. Als je het zo bekijkt kan het voor je ratings effectiever zijn om je gehele middenveld opnieuwe op te bouwen.

Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik deze problemen nog niet heb, eerst maar eens promoveren uit de VI dit jaar :)
Waarschuw beheerder
Te Koop: Een leuk midje!

Aníbal Madureira [playerid=200083716]{element is niet toegankelijk}
24 jaar en 64 dagen, Volgende verjaardag: 24-09-2010

Born in: Portugal

Hij is controversieel, gebalanceerd en oneerlijk.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap matig.

Club: Team Losser Error
Total Skill Index (TSI): 142 330
Loon: 44 292 € (36 910 €) /week
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: Blessurevrij

Stamina: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: wereldklasse

Deadline: 10-08-2010 18:40!
Vraagprijs: 6 750 000 €

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan het me niet voorstellen, maar zijn er nog lastige lotingen voor woensdag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee... vreemd genoeg moet ik tegen een nummer 8 uit de VIII. Die doen normaal helemaal niet eens mee aan de beker. Wellicht komt dit door de BOT-opschoning...?

Waarschuw beheerder
donateur
Volgende week kom ik nog door met behoud van training, maar daarna wordt het toch weer keuzes maken. Ik had me vorig seizoen voorgenomen dit jaar eens voor de beker te gaan, maar denk nu dat ik toch maar voor training ga (tenzij ik het in de competitie kan leiden).

Ik was eigenlijk weleens benieuwd hoeveel geld in met de beker kon binnenhengelen. Iemand een idee vanaf welke ronde ik een thuiswedstrijd kan verwachten? Ik sta 4274 op de ranglijst..
Waarschuw beheerder
Die discussie heb ik afgelopen week op een forum gehad op HT. Daar kwam uit dat ik met training vele malen meer kan verdienen dan in de beker. Maar door langer in de beker te spelen kun je wel een betere PIN/PIC strategie hanteren natuurlijk en uiteraard heb je in de beker ook wel enkele spelers die training krijgen...

De discussie had ik met iemand die 8 rondes beker heeft gespeeld en 1,5mln aan inkomsten hieruit had. Hier wel een klein stukje van de conversatie:

1,5 mln : 8 = 187.500 per week. Persoonlijk streef ik ernaar om een wekelijkse winst van 100k per speler te halen. Ik heb nog niet alle trainingsplaatsen bezet met spelers waarbij dat lukt, maar met 2 posities lukt dat altijd wel (de vleugels). Ga ik enkel uit van die 2 posities kom ik tot het volgende:

100k x 2 spelers = 200k. 200k x 8 weken = 1,6mln. Dus kijkend naar die 2 posities alleen verdien ik al meer dan jij aan de beker...

Waarschuw beheerder
donateur
Het ligt er idd aan wat je belangrijker vind, als je het positieve effect van PIC/Ervaring/Stemming weer doorrekent kom je uiteindelijk op een hoger bedrag aan inkomsten wat je zal verdienen. Maar je krijgt wel weer blessures/schorsingen door de beker.

Het is dan ook geen simpele som. Maar puur financieel is de beker sowieso interessanter, maar door een goede beker run presteer je beter in de competitie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op donderdag 12 augustus 2010 om 17:47:
Maar puur financieel is de beker sowieso interessanter

Dat vind ik nu juist niet...

Als ik straks alle trainingsposities heb ingevuld zoals ik dat voor ogen heb en ik ga uit van het slechtste scenario dat de wekelijkse winst 70k zou zijn per speler dan kom ik tot het volgende: 8 x 70k = 560k. 560k x 14 weken = 7,84mln. Dat is een behoorlijke winst en zeker niet ondenkbaar, want dan houdt ik het vrij laag aan. De spelers waarop ik doel halen een wekelijkse winst van rond de 100k. Dus dan zou het nog hoger uit kunnen vallen.

Nu kies ik liever voor de hogere inkomsten uit training om zo mijn team voor te bereiden op een kampioenschap in de V. Wanneer ik een gooi naar het kampioenschap wil gaan doen dan zal ik uiteraard ook de beker erbij pakken. Dan is m'n TS natuurlijk hoger en past het beter in mijn PIN/PIC strategie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 augustus 2010 om 20:59:
Ik kan het me niet voorstellen, maar zijn er nog lastige lotingen voor woensdag?

Ja, blijkbaar wel. Ik heb gegokt qua opstelling ivm mijn training en heb verloren :-(

Waarschuw beheerder
He Errie, over wat soort spelers heb je het dan? Welke niveaus van main en bijskill?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op donderdag 12 augustus 2010 om 17:54:
Dat vind ik nu juist niet...

Ik ook niet, trainen is juist interessanter. Typefout !!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 augustus 2010 om 21:49:
He Errie, over wat soort spelers heb je het dan? Welke niveaus van main en bijskill?

Ramon Artigas [playerid=277747121]{element is niet toegankelijk}
18 jaar en 63 dagen, Volgende verjaardag: 01-10-2010

Born in: Spain

Is matig in vorm, zijn conditie is redelijk.
Hij is aangenaam, rustig en oprecht.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.

Total Skill Index (TSI): 3 720
Loon: 876 € (730 €) /week

Specialiteit: Koppen

Stamina: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatten: zwak

Afgelopen week gekocht voor 1,1mln en gelijk naar matig passen gepopt. TC geeft tussen 1,4 en 2,1mln weer nu :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat hanteren jullie eigenlijk als maatstaf voor de reserve spelers in geval van blessures en schorsingen? Hebben die een lagere hoofdstat en zo ja, hoeveel levels? Zit nu zelf met het volgende:

A-keeper bovennatuurlijk, backup goed
A-verdedigers briljant/wonderbaarlijk, backup formidabel
A-mids wonderbaarlijk/wereldklasse, backup bijna briljant
A-aanvallers wereldklasse, backup uitstekend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op vrijdag 13 augustus 2010 om 16:07:
Afgelopen week gekocht voor 1,1mln en gelijk naar matig passen gepopt. TC geeft tussen 1,4 en 2,1mln weer nu

Ah oke,... dat soort spelers kan ik niet betalen nu :( Heb gewoon te weinig financiele middelen.
Eerst dit seizoen maar eens doorkomen dan :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 augustus 2010 om 10:19:
Wat hanteren jullie eigenlijk als maatstaf voor de reserve spelers in geval van blessures en schorsingen? Hebben die een lagere hoofdstat en zo ja, hoeveel levels? Zit nu zelf met het volgende:

Heb geen wisselspelers, afgelopen 5 seizoenen bijna geen blessures gehad en maar 1 speler die soms over de schreef gaat.
Ook dat moet, als ik naar de V wil gaan promoveren veranderen, dan zal ik ze wel nodig hebben... Kijken of oudere spelers dit kunnen gaan opvangen...

Erg blij met de loting van dit seizoen, PIC/PIN zal erg goed gaan werken, nu komt onderschatting volgens mij
voor het eerst in mijn hattrickloopbaan om de hoek kijken...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe denken jullie eigenlijk te gaan inspelen op de huidige verandering van sneller trainen? Het is duidelijk dat de huidige generatie spelers (20/25) al snel word ingelopen door de nieuwere spelers (naar verhouding worden ze vanaf nu elke week slechter getraind omdat ze nog training hebben ontvangen volgende de oude snelheid.

Ik zit daarom eens te denken om mijn hele elftal te verkopen nu het nog wat meer waard is, en er allemaal 18 jarige voor terug kopen, zodat die op hun 20e echte knallers zijn. Dan wel op mainskill trainen, weet nog niet welke.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had trouwens nog nooit echt kritisch gekeken naar mijn trainingsopbrengst, maar ben door Errie aan het denken gezet met de 'opbrengst per week'. Ik heb voor mijn team eens op een rij gezet wat ik de afgelopen seizoen nou per week heb verdiend met de training. Ik wist ergens natuurlijk wel dat ik niet heel efficiënt bezig ben geweest, maar de cijfers vallen me wel heel erg tegen (gemiddeld 35k p/week). Nu begrijp ik ook waarom mijn team zoveel kwaliteit tekort komt tov ambtenaruh...

Uitspraak van Damien op zaterdag 14 augustus 2010 om 12:37:
Ik zit daarom eens te denken om mijn hele elftal te verkopen nu het nog wat meer waard is, en er allemaal 18 jarige voor terug kopen, zodat die op hun 20e echte knallers zijn. Dan wel op mainskill trainen, weet nog niet welke.

Je hele team verkopen betekent dat je vanaf een minimaal niveau alles opnieuw moet gaan opbouwen. De komende seizoenen ga je dus weinig plezier beleven aan hattrick want je bent niet competitief. Daar moet je maar zin in hebben... Ik heb wel jonge multi talenten in mijn b-team rondlopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 augustus 2010 om 13:11:
e komende seizoenen ga je dus weinig plezier beleven aan hattrick want je bent niet competitief

Dat ben ik nu toch al niet meer in de derde ;) Kan niet meer versterken, dus word elk seizoen minder competitief.

Waarschuw beheerder
Ik ga eerst eens bekijken of ik dit seizoen naar de V kan doorstromen. Mijn gemiddelde leeftijd is nu nog redelijk, 22/23, dus ik ga nog voor de prestaties nu het nog kan. Wanneer het allemaal niet meer te doen is, dan ga ik denk ik net zoals Damien voor maximalisatie van jonge talenten.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 augustus 2010 om 13:11:
Nu begrijp ik ook waarom mijn team zoveel kwaliteit tekort komt tov ambtenaruh...

Dat ligt echt niet aan je training. Het niveau van mainskill en inkopen en leeftijd is meer debet hieraan denk ik. Zoveel verschillen onze teams niet, tenminste, tot aan vorig seizoen. Toen ben ik op een hogere mainskill in gaan kopen en passing gaan trainen voor mijn middenveld en spitsen. Ik loop bv nog rond met formidabele verdedigers op wingback.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zaterdag 14 augustus 2010 om 12:37:
Hoe denken jullie eigenlijk te gaan inspelen op de huidige verandering van sneller trainen?

Ik heb natuurlijk mijn team vorig jaar laten degraderen dus had de ruimte om opnieuw in te kopen. Mijn keeper en verdediging zijn mijn oude trainees van rond 22 en die kunnen nog seizoenen mee voordat ze vervangen hoeven te worden (+ dat ik de verdedigers nog train op 50% wing). Ik heb een nieuw middenveld gekocht dat direct ook mijn wingtrainee's zijn (wonderbaarlijk pm) + 1 oudere die mijn spelhervatter is. Spitsen zijn ook relatief jong.

De bedoeling is om de trainee's te trainen (duh) en te wachten op eerste lichting jonge(re) trainee's van bovennatuurlijk/reusachtig pm, dan worden de huidige trainee's vervangen en kunnen van de 'nieuwe' lichting topwingers gemaakt worden. Ik ga geen mainskill optrainen maar kies duidelijk voor halffabrikaten om dan via de 2e skill er multiskillers van te maken.

Passen lijkt me ook zeer aantrekkelijk worden (financieel en ratingtechnisch) maar ik heb op dit moment niet het geld om hoog genoeg mainskill in te kopen en te onderhouden.

Waarschuw beheerder
Zo :|!! Wat een eerste wedstrijd vanavond zeg :)

Kan bijna mn ogen niet geloven, nog niet iedereen in goede vorm en dan zege ratings al :)
TS is nog niet goed, was kalm voor de wedstrijd, dus het middenveld wordt alleen maar beter
deze weken, en dan kan ik met een goede PIC/PIN en beter wordende aanval zeker voor de titel gaan
als ik me niet vergis :D

260 en dat al in de 1e wedstrijd, vorig seizoen was dat mijn maximale score op MOTS :D
Ingoojert F.C.

Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging formidabel (heel laag
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Rechteraanval formidabel (hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval formidabel (zeer hoog)

HatStats (gedetailleerd) 260
Waarschuw beheerder
die gekke fans van mij zijn gewoon teleurgesteld....

ik heb 2-0 gewonnen :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SN!Zzle op maandag 16 augustus 2010 om 14:36:
die gekke fans van mij zijn gewoon teleurgesteld....
ik heb 2-0 gewonnen

Wat was hun verwachting voor de wedstrijd? Welke klasse zit je? Ben je gedegradeerd?
Als je deze wedstrijd met 10-0 had moeten winnen, bv tegen een bot, tsja dan begrijp ik dat wel :)

Wel leuk, sta weer in de top van de managers die tegelijkertijd met mij zijn begonnen
Eerste VI en beste aanval van ze allemaal :D

Hoofdpagina voor Teams gestart in 10/2007

P Totaal Competitie
1 273 Masters At Work '07 V.92
2 262 ShooT United V.151
3 260 Ingoojert F.C. VI.577
4 253 De Emmers V.13
5 253 FC Donderslag VI.42
Waarschuw beheerder
Te Koop:
Ramon Artigas [playerid=277747121]{element is niet toegankelijk}
18 jaar en 68 dagen, Volgende verjaardag: 01-10-2010

Born in: Spain

Is matig in vorm, zijn conditie is redelijk.
Hij is aangenaam, rustig en oprecht.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.

Total Skill Index (TSI): 3 720
Loon: 876 € (730 €) /week
Specialiteit: Koppen

Stamina: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatten: zwak

Deadline: 18-08-2010 20:02
(4hr 44min)
Vraagprijs: 1 499 000 €
Hoogste bod: 1 592 000 € door EL TALAVERANO F.C

24 jaar en 75 dagen, Volgende verjaardag: 24-09-2010

Total Skill Index (TSI): 144 560
Loon: 44 292 € (36 910 €) /week

Deadline: 19-08-2010 20:11
(1 day 4hr 52min)
Vraagprijs: 6 555 000 €
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op woensdag 18 augustus 2010 om 15:19:
24 jaar en 75 dagen, Volgende verjaardag: 24-09-2010

Total Skill Index (TSI): 144 560
Loon: 44 292 € (36 910 €) /week

Deadline: 19-08-2010 20:11
(1 day 4hr 52min)
Vraagprijs: 6 555 000 €

Hij is leuk, maar ik kom hem wel 5 x per dag tegen. :P Nu mag je ophouden hoor. :bounce:

Waarschuw beheerder
Topic is een beetje dood aan het bloeden :/

Waarschuw beheerder
4-2 overwinning 9 uit 3, op weg naar de titel :)

Bijna beste ratings ooit:
Ingoojert F.C.
Middenveld uitstekend (laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval formidabel (hoog)
Centrale aanval formidabel (laag)
Linkeraanval formidabel

Passing begint zijn vruchten goed af te werpen binnen mn team, heerlijke aanval nu. Einde seizoen lekker wat investeren in mijn verdediging,
komend seizoen 1 middenvelder vervangen vanwege leeftijd en wellicht al 1 winger met meer PM kopen, de rest kan no0g wel 1 a 2 seizoenen door :) (max 24 nu)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 15:09:
Topic is een beetje dood aan het bloeden :/

Dat is hattrick sowieso voor mij;)

13,8mln op de bank staan, wat zal ik er eens mee gaan doen ;)