Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 131062x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
of anders een keer je veiligheidscode veranderen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zaterdag 2 januari 2010 om 14:23:
Ik neem aan dat als jij hebt geformateerd dat je wel een nieuwe versie hebt?

Nope had mijn hele HO map op usb stick gezet en er vervolgens weer opgezet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 januari 2010 om 15:27:
Nope had mijn hele HO map op usb stick gezet en er vervolgens weer opgezet!

Heb zelf ook HO op de HD staan, maar gebruik het nooit. Probeerde net op te starten en krijg dezelfde melding. Nu even nieuwe versie geïnstalleerd en dan doet ie het wel. Dus moet je gewoon even de laatste versie installeren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op zaterdag 2 januari 2010 om 17:53:
Dus moet je gewoon even de laatste versie installeren.

yes klopt als een bus. Het werkt weer!

Waarschuw beheerder
pffff wanneer komen ze nu eindelijk eens met een Iphone-applicatie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 januari 2010 om 19:13:
pffff wanneer komen ze nu eindelijk eens met een Iphone-applicatie :D

Die komt niet ;) Blijft toch wel de bedoeling dat je gewoon gebruik maakt van het SMS systeem, dat levert geld op :D Maar ik vind mobiel Hattricken (op Windows Mobile) prima te doen. Kan 's ochtends bij het wakker worden al even de training controleren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zaterdag 2 januari 2010 om 19:37:
Die komt niet ;) Blijft toch wel de bedoeling dat je gewoon gebruik maakt van het SMS systeem, dat levert geld op :D Maar ik vind mobiel Hattricken (op Windows Mobile) prima te doen. Kan 's ochtends bij het wakker worden al even de training controleren ;)

Jammer, gebruik het nu echt veel op me foon, die kan me werk niet nakijken o:)
Ga binnekort wellicht toch maar eens voor het supporterschap.
Maar oke, weten we dat ook weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 januari 2010 om 20:43:

Doen, zoveel mooie extra features. Er gaat een wereld voor je open! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 januari 2010 om 20:43:

Ik ben sinds vorige week ook supporter. Meer vanuit het idee dat ik dusdanig veel met hattrick bezig ben laatste tijd dat ik ook wel iets moet bijdragen. Maar de extra dingetjes zijn ook wel leuk. Vooral veel interessant extra leesvoer in de federaties (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 december 2009 om 10:45:
Renaat Weinberg (272171037)
17 jaar en 3 dagen

verkocht voor 3,6 mil :) katsjing! Daar kan ik een mooie vleugelaanval van samenstellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 januari 2010 om 12:08:
verkocht voor 3,6 mil

Heerlijk bedrag!!! Zo wil ik ook wel 's wat pullen..

Waarschuw beheerder
verkocht voor 3,6 mil :) katsjing! Daar kan ik een mooie vleugelaanval van samenstellen

Nice!!!!

Prijzen gaan echt omhoog merk ik....
Spits (24) verkocht, formidabel, matig passen voor 1,2 mln.
Gekocht voor 1 toen hij 21 was :/
Probeerde dezelfde spits paar weken terug voor 850.000 te verkopen, toen lukte het niet eens...

Nu kan ik tenminste sowieso mijn trainer vervangen, en nog een leuke trainee binnen halen

Ik ben sinds vorige week ook supporter. Meer vanuit het idee dat ik dusdanig veel met hattrick bezig ben laatste tijd dat ik ook wel iets moet bijdragen. Maar de extra dingetjes zijn ook wel leuk. Vooral veel interessant extra leesvoer in de federaties (y)

Nu net betaald, hoop snel supporter te zijn dan he :D

Heb probleem met tenue opslaan :(
NB: De functie om op te slaan naar schijf is alleen beschikbaar voor gebruikers met de Flash 10 plugin.

Na downloaden en installeren flash plugin, dan doettie hewt nog niet, iemand die hier iets op weet??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tis al gelukt :D
Waarschuw beheerder
na 3 jaar geen hattrick meer gedaan te hebbewn gister weer begonnen heb t spel zo een 3 jaar gedaan toen tot in de vijfde klasse gekomen kijken hoe t nu gaat lopen en hoe lang ik t vol houd
Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van Damien op donderdag 31 december 2009 om 11:35:
Als ik zou moeten voorspellen, dan zet ik in op 3,4mln

Nice ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 januari 2010 om 16:00:
Nu net betaald, hoop snel supporter te zijn dan he :D

Enjoy :D

Hier in de wedstrijd 0-2 voor (tegen de kampioen dus), terwijl ik had verwacht te verliezen. Wel mijn keeper van het veld met een blessure in de 5e minuut. Ben benieuwd hoeveel weken hij eruit ligt. Naja, laten we maar vanuit het positieve bekijken, maar toekomst coach krijgt weer wat ervaring mee.
Maar zou mooi zijn om deze week gelijk punten te pakken, mijn tegenstander is begonnen met renoveren, maar zijn spelers zijn nog niet verkocht. Maar ze zijn wel allemaal slecht/zwak in vorm. Ik gok dat hij MOTS heeft gespeeld en daarna de TS heeft verlaagt een paar keer aan het einde van het seizoen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1-3 verloren, maar had 'm net zo goed kunnen winnen. Eigenlijk ook horen te winnen, maar dubbeltje viel de andere kant op...
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, 1-3 gewonnen, terecht ook.
Waarschuw beheerder
Wel erg lage ratings bij jullie, of vergis ik me daarin?
Van je tegenstander had ik ook kunnen winnen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op zondag 3 januari 2010 om 22:43:
Wel erg lage ratings bij jullie, of vergis ik me daarin?
Van je tegenstander had ik ook kunnen winnen...

Nee, mijn divisie is opzich niet zo heel erg sterk voor een 3e divisie. En dit seizoen gaan er een aantal renoveren (waaronder DOSKO). Ik verwacht zelf dat DOSKO vorig seizoen in de laatste 3 wedstrijden MOTS heeft gespeeld, en steeds zijn TI heeft verlaagd om zijn TS hoog te houden. Dat resulteert echter in een ontzettend lage vorm bij hem momenteel en ik denk dat het dan ook maar goed is dat hij zijn selectie gaat verkopen. Want het kan wel eens een tijd duren voordat ze weer in vorm zijn.

Maar ja, eerste ronde is altijd lage ratings, thuis spelende teams spelen waarschijnlijk PIC om de TS snel omhoog te krijgen, en de uitspelende teams halen zonder hoger TS sowieso geen hoge ratings.

Waarschuw beheerder
Hier eerste pot ook gewonnen met 2-1 PIC. Geen blessures of andere negatieve dingen dus ik ben tevreden. Nu nog snel voor woensdag paar leuke trainees halen die goed genoeg zijn om de tweede beker ronde te overleven.

Waarschuw beheerder
Wedstrijd zoals verwacht verloren, middenveld was nog zeker niet
zoals het moet zijn. Aanval wel zeer tevreden over. Tegenstander
was ook veel te goed, een van de kandidaten voor de titel. Als
ik naar de rest van mijn competitie kijk had ik nog steeds wel de
4e rating, het is dus niet moeilijk om me te handhaven, aangezien
ik met een B-team ( middenveld ) aan de start kwam.

Denk dat ik dit jaar zo rond de 210 gemiddeld kan halen ( zonder 1e
wedstrijd dan ) en als max iets van 240. Ligt toch een aantal punten
hoger dan vorig seizoen. Lijkt me ook meer dan voldoende voor handhaving.
Dus om nou te zeggen dat ik het erg vind dat ik verloren heb, neu nie echt,.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de eerste pot verloren met 0-1. Ik wist dat ik het middenveld zou verliezen dus heb gecounterd, maar dat mocht helaas niet baten.
Waarschuw beheerder
1e pot 2-1 gewonnen, weliswaar geen PIC gespeeld maar dat kan ik nu 3 wedstrijden achter elkaar doen.
Waarschuw beheerder
Deze jeugdspeler heeft een pleistertje (1 week voor pulldatum haddie opeens 3 weken blessure! :|).

Nu hij een pleistertje heeft is hij dan al geschikt voor de verkoop, of kan ik beter wachten met pullen en verkopen tot hij helemaal genezen is?

17 jaar en 5 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen:
goed (max. goed)
Positiespel:
zwak (max. zwak)
Vleugelspel:
matig (max. matig)
Passen:
matig (max. matig)
Scoren:
redelijk (max. redelijk)
Spelhervatting: onbekend
cool! Ga ik dat doen.

M'n beste trainee tot nu toe (:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frenk de B op maandag 4 januari 2010 om 13:52:
cool! Ga ik dat doen.

M'n beste trainee tot nu toe (:

Zo, mooie complete speler. Jammer dat hij vooral goed is in verdedigen en scoren. Hij had best wel rampzalig scoren mogen hebben als hij dan redelijk positiespel zou hebben :( Maar nog steeds ga je hier wel een flinke som met geld voor vangen. Vooral zijn leeftijd doet het hem.

En ja, gelijk verkopen, niet wachten tot het pleistertje weg is. Sowieso is het zonde dat je hem nu pas te koop zet. Als je hem nu gisteren rond 12:00 op de lijst had gezet, had hij deze week nog een training ontvangen. Dan was zijn waarde nog een stuk hoger geweest.
Ik zou hem eigenlijk nu laten aflopen op vrijdag en hem zelf nog een weekje training mee te geven als je een skill traint waarin hij bijna kan stijgen. Sowieso kan TSI zal het alweer verschil maken.
Waarschuw beheerder
Ja, beetje zinloze skillverdeling inderdaad.

Maar begrijp ik nou goed dat't nog zin heeft om'm te trainen deze week? woensdag kan hij inderdaad nog mee trainen. Stijgt z'n tsi dan nog, of is dat pas na de trainingsupdate? Hij kan nog wat verder getraind op verdedigen en middenveld namelijk (ik had die sowieso vol willen trainen, maarja toen kreeg hij opeens een +3 :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als spelers een deadline hebben vanaf 18:00 dinsdag tot vrijdag, dan kunnen ze niet meer meespelen bij alle teams, in NL spelen we pas op woensdag 17:00, dus zou een veilige deadline woensdag 12:00 zijn. Voor talentvolle jonge 17 jarige spelers, dus een moment waarop je ze nooit moet verkopen.

Als je hem daarvoor laat aflopen, kan de nieuwe eigenaar hem trainen. Als je hem in die periode laat aflopen, kan niemand hem trainen (hij wordt dus een week ouder en een week minder waard), als je hem na vrijdag laat aflopen kun je hem dus zelf trainen en hem nog meer waard laten worden.
Waarschuw beheerder
Hmm, zonde. Thanks voor de info. Wijze les voor de volgende keer (:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Super relaxs dat supporter gebeuren, alleen eh ....

Iedereen heeft plaatjes bij zn spelers, en ook bij zn manager, als je iets post in
een topic, maar ik heb dat dus niet :s
Ik dacht eerst dat het met firefox instellingen te maken had, maar nu op mn werk
met IE heb ik het ook :/

Weet iemand hoe ik dat kan veranderen, wil mn spelers wel zien enzo...

dit bv:

Manager-avatar

Waar dan ?

*Edit : al gevonden :D

Mn spelers zien er lache uit in het ASR shirt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 januari 2010 om 15:08:
Iedereen heeft plaatjes bij zn spelers, en ook bij zn manager, als je iets post in
een topic, maar ik heb dat dus niet :s

ik heb die plaatjes juist uitgezet, vind het maar irritante pagina-opvulling 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 januari 2010 om 10:17:
ik heb die plaatjes juist uitgezet, vind het maar irritante pagina-opvulling 8)

Denk dat de meeste dat hebben uitgezet, net als die handtekeningen op het forum :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mja, voor in het begin is het ff leuk jah :@
Uitspraak van Damien op dinsdag 5 januari 2010 om 12:25:
handtekeningen

Dat wel jah :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de eerste versterking binnen. Een uitmuntend verdediger met briljant vleugelspel, zodat ik één sterke vleugelaanval kan opstellen. Lijkt me niet verkeerd voor de variatie. Ik heb nog een wereldklasse spits op het oog, met redelijk vleugel/passen/spelmaken (loopt morgen af). Gaat helemaal goedkomen met Spindetta :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed om te horen, heb zelf mijn traineeplekken weer opgevuld met een 17 +32 jarige, dus ben weer compleet.
Nu hopen dat de vorm de komende weken weer gaat stijgen, zondag trainer vervangen en ik kan weer
vier seizoenen vooruit :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op maandag 4 januari 2010 om 09:04:
Maar ja, eerste ronde is altijd lage ratings, thuis spelende teams spelen waarschijnlijk PIC om de TS snel omhoog te krijgen, en de uitspelende teams halen zonder hoger TS sowieso geen hoge ratings.

Ik sta wat dat betreft ook eigenlijk te kijken van mijn eigen ratings. Verjonging toegepast waardoor aanval iets minder zou moeten zijn en heb een mid die vervangen is door een mindere. Toch nog op PIC 261 HatStats. Wel thuis moet ik zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op dinsdag 5 januari 2010 om 23:57:
Ik sta wat dat betreft ook eigenlijk te kijken van mijn eigen ratings. Verjonging toegepast waardoor aanval iets minder zou moeten zijn en heb een mid die vervangen is door een mindere. Toch nog op PIC 261 HatStats. Wel thuis moet ik zeggen.

Mijne was 182 op PIC, maar ik had 2 van mijn beste trainees niet eens mee laten doen :/
En jawel, aanval was stukkie beter dan voorheen, maartoch,.....
Waarschuw beheerder
Vraagje; Heb afgelopen Zondag een rode kaart gehad. Voor welke wedstrijden is hij nu geschorst? Alleen de komende beker vandaag, alleen komende Zondag of beide?

Waarschuw beheerder
Eerst volgende officiële wedstrijd.
Als je bv rood krijgt en je hebt een oefenpot, ken je hem gewoon opstellen.
Waarschuw beheerder
Thanks. Eerst volgende officiële wedstrijd is vandaag voor de beker, dus dat betekend dat ik hem Zondag gewoon weer kan gebruiken. Geweldig, want dan heb ik hem hard nodig. Deze beker ronde kom ik ook met een tweede team door.

Waarschuw beheerder
Bekerwedstrijd nipt gewonnen....

heb een vraag, ik kon voorheen met foxtrick de hatstats direct bij de wedstrijd zien, onder de ratings
per linie. Nu op deze pc lukt me dat niet meer, welke instellingen moet ik hiervoor aanvinken, iemand??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 januari 2010 om 19:29:
heb een vraag, ik kon voorheen met foxtrick de hatstats direct bij de wedstrijd zien, onder de ratings
per linie. Nu op deze pc lukt me dat niet meer, welke instellingen moet ik hiervoor aanvinken, iemand??

Taal even goed instellen denk ik.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 januari 2010 om 19:29:
Bekerwedstrijd nipt gewonnen....

4-2 verloren, was alweer meer dan 10 seizoenen geleden dat ik in de 2e ronde strandde. Maar ja, beetje risico genomen door met trainees te spelen, en mijn tegenstander heeft een MOTS gepakt omdat hij in de competitie toch geen tegenstand heeft.

Dus, ik moet eens hard opzoek gaan naar een trainingsprogramma, en dat op het duurste moment van het seizoen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 6 januari 2010 om 19:37:
Taal even goed instellen denk ik.

Wat bedoel je hiermee??

*edit: hebbes :D

Dus, ik moet eens hard opzoek gaan naar een trainingsprogramma, en dat op het duurste moment van het seizoen.

Vet kut voor je :s
Had dat iig niet verwacht....

Lol bij Errie trouwens:
Manager Eilers wordt dan ook gezien als 1 van de meest geniale voetbalmanagers van zijn generatie! .[/quote]

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 januari 2010 om 19:44:
Wat bedoel je hiermee??

Meest voorkomende probleem is dat je taal van je Firefox/Foxtrick/Hattrick niet overeen komen. Dus even de taal goed instellen in de foxtrick instellingen.
Waarschuw beheerder
4-2 verloren

Auch, die pech had ik vorig seizoen. Blijft jammer, zeker als je nu allerlei trainees aan moet gaan schaffen.

Hier 0-9 gewonnen, altijd leuk tegen een bot.
Waarschuw beheerder
3-0 verloren in de beker, maar zat er dik in. Training gaat dit seizoen voor, daar verdien ik meer aan dan de beker.
Was op zoek naar nog een trainee, maar de prijzen zijn ineens skyhigh :-S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 januari 2010 om 19:44:
Lol bij Errie trouwens:
Manager Eilers wordt dan ook gezien als 1 van de meest geniale voetbalmanagers van zijn generatie! .

Ghe ghe... inderdaad de tekst die ik er in het begin bij heb gezet. Leuk om zo weer 's terug te zien. Was het allang vergeten :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op woensdag 6 januari 2010 om 22:27:

Dat wist je 2 weken geleden ook al dat de prijzen flink zouden stijgen, daarom wil ik nu dus ook geen trainees kopen.

Ik ga denk ik opzoek naar wat goedkope spelers die ik kan skilltraden.

Waarschuw beheerder

Heb heerlijke zaken gedaan afgelopen tijd :D

Ghe ghe... inderdaad de tekst die ik er in het begin bij heb gezet. Leuk om zo weer 's terug te zien. Was het allang vergeten :)

Lekkere binnenkomer iig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 6 januari 2010 om 22:34:
Dat wist je 2 weken geleden ook al dat de prijzen flink zouden stijgen, daarom wil ik nu dus ook geen trainees kopen.

Klopt inderdaad, maar elk seizoen weer sta ik er toch weer even van te kijken hoe snel die prijzen omhoog schieten...

Waarschuw beheerder
donateur
verloren in de beker, maar zat er dik in. Training gaat dit seizoen voor, daar verdien ik meer aan dan de beker.

zelfde bij mij, was ingecalculeerd. Beker kan een leuke zakcent opleveren, maar de competitie en training vind ik op dit moment belangrijker. Volgend seizoen ga ik eens kijken hoever ik kan komen, dan verwacht ik me ook makkelijker veilig te kunnen spelen in de competitie.