Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 135938x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb vorig seizoen passen getraind. M'n mids zijn jong en trainen dus snel.
Ik heb 1 nieuwe spits gekocht van 19. Maar mijn andere (beste spits) heb ik gehouden, ondanks dat hij 27/28 was.
Die heeft namelijk Wereldklasse scoren en ik vond het zonde om hem weg te doen.
Maar zoals je wellicht al weet gaat het trainen onder de kwaliteit 'goed' sneller en minder leeftijdsafhankelijk.
Vandaar ook dat ook die spits een paar keer gepopt is op passen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een bovennatuurlijk spits van 21 met redelijk passen en koppen :). Die kan ik wel verkopen voor rond de 4.7 miljoen :). Verder nog een bovennatuurlijke van 22... Die rond de 3.8 waard is... Zit alleen te twijfelen of ik 1 vd 2 weg zal doen... Ik ga natuurlijk wel naar de 4e klasse volgend seizoen he... Ik heb ook nog wel 2 spelers lopen die allebei bijna wereldklasse zijn alleen daarna komt er een uitstekend en formidabele... Ik zit dus even te dubben...

Wat denk jij Damien?
Waarschuw beheerder
donateur
Naja, je zal ze sowieso een keer moeten verkopen. Aangezien komend tussenseizoen er weer salaris betaald moet worden, zullen de prijzen van spelers (verwacht ik) lichtelijk dalen. Maar of dat veel verschil zal zijn ten opzichte van de huidige daling die toch al een beetje is ingezet, weet ik niet.

En ja, als je verder dan bovennatuurlijk traint, traint je niet meer voor de inkomsten. Maar je hebt voor jezelf dus een probleem gecreeerd, door met uitstekend en formidabel te beginnen te trainen.

Als je tot bovennatuurlijk traint, vind ik het het makkelijkst om dan gewoon briljant (4 lvl's lager) terug te kopen. Dan heb je dus altijd 6 spelers tussen briljant en bovennatuurlijk. Elke keer als je een speler verkoopt, zal je aanval maar iets zwakker worden.

Zo'n roulatie systeem zou je vanwege loon problemen ook met 4 spelers kunnen doen, en dan 2 spelers gewoon op een laag loon blijven trainen. Dat is dus je huidige situatie. Alleen je zit momenteel dan met 2 op briljant en 2 op wereldklasse. Zou natuurlijk idealer zijn om dan een beetje gespreid te hebben. Dus wat ik zou doen, is ze alle 2 verkopen. 1 briljant terugkopen en 1 wonderbaarlijk. Dan heb je met die 4 spelers een lekker roulatie systeem. 2x per seizoen verkoop je iets, terwijl je aanval steeds even sterk blijft.

(Aangezien je 3-4-3 speelt, heb je denk ik geen reusachtigs spitsen nodig)

Waarschuw beheerder
Alberto Abadía Zag zijn mate van positiespel toenemen van wereldklasse naar bovennatuurlijk.

Sven Emery Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van wonderbaarlijk naar wereldklasse.

:cheer:

laatste speler staat overigens te koop bij mij nu

edit:

Sven Emery [playerid=136574509]{element is niet toegankelijk}
23 jaar en 67 dagen, redelijk in vorm, gezond

Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!
altijd makkelijk als tolk ;)

Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Volgende verjaardag: 03-11-2008
TSI: 22 660
Loon: 9 811 €/week (inclusief een 20% bonus)

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Deadline: 22-09-2008 07:45
Vraagprijs: 2 500 000 €

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn super winger weer eens gepopt :D Altijd prettig

Chris Otto-Kuestner [playerid=127267698]{element is niet toegankelijk}
23 jaar en 85 dagen, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap rampzalig. Specialiteit: Onvoorspelbaar

Volgende verjaardag: 16-10-2008
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 133 270
Loon: 42 295 €/week inclusief 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatten: zwak
Waarschuw beheerder
1 pop en staat ook te koop:

Elvio Servili [playerid=210911839]{element is niet toegankelijk}
17 jaar en 61 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.

Volgende verjaardag: 09-11-2008
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 2 120
Loon: 524 €/week inclusief 20% bonus

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatten: redelijk

Verder nog heel wat spelers te koop, waaronder een Wereldklasse spits met redelijk passen en een Briljante mid met goed passen/vleugel.

Waarschuw beheerder
goed, morgen dus mijn kampioenswedstrijd.. stand:

1. Koolraap United, doelsaldo +52, 31 punten
2. FC OkkiWokki, doelsalso +42, 31 punten
3. FC JWOAF, doelsaldo +16, 25 punten

Ik speel uit bij de nummer 2, en heb in het verleden paar keer eerder meegemaakt dat ik een verkeerde keus gemaakt heb, dus bij deze een voorzichtige vraag of iemand mij kan vertellen hoe ik deze wedstrijd het best kan aanpakken. Met een gelijkspel heb ik voldoende om kampioen te worden..

Mijn statistieken laatste wedstrijd (normaal):
Teammotivatie Normaal
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid formidabel

Middenveld formidabel (laag)
Rechter verdediging slecht (hoog)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linker verdediging matig (heel laag)
Rechter aanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linker aanval zwak (hoog)

Zijn statistieken laatste wedstrijd:
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld matig (laag)
Rechter verdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging zwak (hoog)
Linker verdediging zwak (heel laag)
Rechter aanval goed (heel laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linker aanval redelijk (hoog)

Ik ga het middenveld sowiezo winnen van hem, verwacht deze formidabel (hoog) te krijgen.. Mijn aanval tov zijn verdediging is vrijwel gelijk.. laatste wedstrijd van mij speelde ik met 3 centrale mids, normaal zijn mijn vleugelverdediging ratigs beter.. Denk dat deze ongeveer gelijk zullen zijn met zijn aanvalsratings..

Ik zit eraan te denken om 3-5-2 te gaan spelen, uiteraard MOTS.. Mijn 2 vleugelverdedigers verdedigend instellen, en mijn rechter mid aanvallend, 3 centrale mids normaal, en mijn linker mid naar het midden/verdedigend/aanvallend of normaal?

alvast bedankt voor de hulp bij mijn kampioenswedstrijd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 september 2008 om 20:33:
Ik ga het middenveld sowiezo winnen van hem, verwacht deze formidabel (hoog) te krijgen.. Mijn aanval tov zijn verdediging is vrijwel gelijk.. laatste wedstrijd van mij speelde ik met 3 centrale mids, normaal zijn mijn vleugelverdediging ratigs beter.. Denk dat deze ongeveer gelijk zullen zijn met zijn aanvalsratings..

Ik zit eraan te denken om 3-5-2 te gaan spelen, uiteraard MOTS.. Mijn 2 vleugelverdedigers verdedigend instellen, en mijn rechter mid aanvallend, 3 centrale mids normaal, en mijn linker mid naar het midden/verdedigend/aanvallend of normaal?

Als je nou is Hattrick Organizer gaat gebruiken, kun je gewoon verschillende opstellingen gebruiken om zo te kijken hoe je het meeste kans hebt om te winnen.

Voor de rest heb je aan het vragen van hulp bij je opstelling niks. Daar ga je dus gewoon de mist mee in. Jij wilt nu dat iemand een advies geeft op basis van jouw laatste en zijn laatste wedstrijd. Een slimme tegenstander speelt elke keer anders, als jij dus puur gaat kijken naar zijn laatste wedstrijd, dan ga je dus al snel de mist in.

Waarschuw beheerder
hij speelt altijd 3-5-2 met vrijwel dezelfde ratings al die tijd.. dus zodoende dat ik de laatste erbij gepakt hebt, deze is t meest relevantst..

is ht ratings vergelijkbaar met HO? die gebruik ik namelijk.. weet ni of ht ratings ook een optie heeft om te bekijken hoe ik het best kans heb om te winnen?
Waarschuw beheerder
donateur
HT Ratings is niet meer in ontwikkeling. Gezien het feit dat hattrick heel veel is veranderd, heeft dat nog weinig zin om te gebruiken.

Verder voorspeld HO stukken beter je ratings, en kun je dus je opstelling tegen de ratings van je tegenstander zetten. Zonder HO zou ik niet in in de 3e spelen.

Waarschuw beheerder
ok.. heb m gedownload en een opstelling gemaakt.. nu maar hopen op t beste dan maar :)
Waarschuw beheerder
donateur
laatste wedstrijd .. hopelijk nog topscorer worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 september 2008 om 15:12:
ok.. heb m gedownload en een opstelling gemaakt.. nu maar hopen op t beste dan maar :)

En dan nu 1x in de zoveel tijd even de voorspellings correctie (te vinden via opties) bijwerken. Dan krijg je een nog realistischer beelt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zondag 21 september 2008 om 15:47:
En dan nu 1x in de zoveel tijd even de voorspellings correctie (te vinden via opties) bijwerken. Dan krijg je een nog realistischer beelt.

hmm.. dat moet handmatig of ni?

zie m wel staan, maar begrijp die niet echt.. wanneer moet ik welke balk opzij schuiven, en hoe weet ik hoever ik deze moet opschuiven?

edit: opstelling die ik nu gemaakt heb incl voorspelling, kom ik uit op een 1-4 overwinning voor mij (38%) zullen t zien :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 september 2008 om 15:53:
hmm.. dat moet handmatig of ni?

zie m wel staan, maar begrijp die niet echt.. wanneer moet ik welke balk opzij schuiven, en hoe weet ik hoever ik deze moet opschuiven?

Nee, dat moet niet handmatig. Je drukt gewoon op bereken. Maar aangezien hij nu nog geen data heeft (vorm en ratings van een wedstrijd) kan hij het nog niet beoordelen.

Als je een paar wedstrijden hebt, en je druks op bereken, dan zal hij de ratings aanppassen naar hoe het nog beter zou zijn. Dat kun je elke week doen, maar is eigenlijk niet nodig.
Waarschuw beheerder
Vanavond MOTSen tegen een BOTje. Zal wel een ruime overwinning worden.
Helaas geen spanning meer.
Waarschuw beheerder
donateur
SAAI!

Nummer 1 heeft het makkelijk in zijn wedstrijd. 2 mids van zijn tegenstander eraf. Dus weg spanning (hij mag niet winnen).

Ik sta verder 2-0 achter :(
Waarschuw beheerder
3-0 voor. Kampioenschap is praktisch binnen :-)
Waarschuw beheerder
ik heb een WO.. krijgen de spelers dan wel of geen training..

omdat ze geen minuten spelen.. iemand die het weet?
Waarschuw beheerder
Dan krijg je volgens mij wel volledige training. Ik ga ervan uit dat je hem niet veroorzaakt hebt ;-)
Waarschuw beheerder
4-1 gewonnen en kampioen geworden. Nu nog een P/D wedstrijd voor promotie naar de V divisie.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, tweede geworden in de tweede divisie van NL qua kracht. Prima resultaat dus :D

Nu hopen dat de 1e/5e/6e uit deze divisie weggaan, dan kan het volgend seizoen is goed los gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
yeaaahhhh 1ste geworden

op naar de 7de div..toch nog alles goed gezet voor ik naar amerika ging

wordt maar weer eens versterkingen en trainees aankopen voor het nieuwe seizoen
Waarschuw beheerder
Heb helaas de laatste pot verloren en dus geen kampioen. Wel een nieuw record!

Helaas ook niet helemaal terecht verloren:

MatchID: 184286808

FC Pilot (Ik)
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Wedstrijd van het Seizoen
Tactiek normaal

Middenveld wereldklasse (heel laag)
Rechter verdediging uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linker verdediging goed (hoog)
Rechter aanval zwak (hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linker aanval zwak (zeer hoog)
HatStats 294
Verdediging 85
Middenveld 147
Aanval 62
HatStats 294
LoddarStats 28.2

GROB
Tactiek normaal

Middenveld uitstekend (heel laag)
Rechter verdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog)
Linker verdediging matig (hoog)
Rechter aanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linker aanval uitstekend (heel laag)
HatStats 249
Verdediging 86
Middenveld 87
Aanval 76
HatStats 249
LoddarStats 21.35

Duidelijk de betere, maar waarschijnlijk door 2 blessures verloren!
Waarschuw beheerder
ook kampioen van IX.1380, ik ben red galaxy

De Tuin Kabouters
Tactiek normaal

Middenveld waardeloos (hoog)
Rechter verdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging zwak (hoog)
Linker verdediging slecht (hoog)
Rechter aanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval waardeloos (heel laag)
Linker aanval waardeloos (hoog)

red galaxy
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal

Middenveld rampzalig (zeer hoog)
Rechter verdediging zwak (hoog)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linker verdediging zwak (hoog)
Rechter aanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (laag)
Linker aanval waardeloos (zeer hoog)

hoe heb ik dees kunne verliezen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van alverna57 op zondag 21 september 2008 om 23:02:
hoe heb ik dees kunne verliezen?

Kansberekening!

Nummer 1 heeft sterke tegenstader. Nummer 5 en 6 hebben wel tegenstanders die ze kunnen pakken. Volgend seizoen dus weer met dezelfde jongens, gaat weer een zwaar gevecht worden :(

Waarschuw beheerder
whoehoe, kampioen :D :cheer:

in een rechtstreeks duel met de nummer 2 heb ik dan toch even laten zien wie er echt de baas was :p 2-8 gewonnen :D

damien, k zal t thuis ff verwerken.. moet lukken, bedankt
Waarschuw beheerder
donateur
4de geworden deze competitie

halverwege het seizoen een team gekregen stond 8ste dus mag niet klagen B)
Waarschuw beheerder
Alle kampioenen en gepromoveerde gefeliciteerd!!
Waarschuw beheerder
Volgend seizoen (weer) een poging wagen in de VI. Ik zag dat ik nu een wel zware competitie zal treffen. De 6e plaats is denk ik het maximaal haalbare voor mij. Maar ik ga ook nog even versterkingen aanschaffen, dus hopelijk gaat het dan wat makkelijker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lucky Luciano" op zondag 21 september 2008 om 22:59:
Helaas ook niet helemaal terecht verloren:

Waarom speel je geen centrumaanval? Nu verlies je al 50% van je kansen over de vleugels.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [WZDG] Plank op maandag 22 september 2008 om 10:56:
Waarom speel je geen centrumaanval? Nu verlies je al 50% van je kansen over de vleugels.

Zoveel verschil maakt het nou ook weer niet :D Met dit balbezit kun je rekenen op zo'n 6 a 7 kansen in een wedstrijd. Daarvan gaat normaal 40% via de vleugels. Dus 2 a 3 kansen. Als je vleugelaanval speelt heb je 20 tot 40% kans om een aanval van de vleugel via het centrum te laten verlopen. Gemiddeld dus 1 kans die meer via het centrum gaat.

Daarbij als nadeel dat je dus zeker weet dat je verdediging slechter wordt, moet je dit dus alleen doen als je verdediging dat verlies kan opvangen. Gezien zijn verdediging momenteel ongeveer gelijk is aan de aanval van de tegenstander, is dit verlies in verdediging in mijn ogen negatief ten opzichte van het feit dat je 1 kans meer via het centrum krijgt (die er ook niet zeker ingaat)
Waarschuw beheerder
Idd, dit had ik ook in gedachte. Zat idd ook even met de gedachte om CA te spelen, maar besloot toch normaal te spelen. Helaas was mijn verdediging niet opgewassen tegen zijn aanval. Zat eerst zelfs nog te twijfelen of ik neit 3-4-3 zou gaan spelen, want het middenveld had ik toch wel en die extra aanvaller had misschien wel voor extra rendement gezorgd. Helaas, volgend seizoen maar weer proberen!

Waarschuw beheerder
3e keer kampioen op rij, 7e klasse komt eraan.
Heb er alleen weinig te zoeken, wordt overleven komend seizoen.

Waarschuw beheerder
Ik bewust derde geworden en volgend seizoen dus promotie naar de 7de. Sommigen zullen dat hier zwak vinden maar ben 1x eerder gepromoveerd en direct weer gedegredeerd en dat wil ik ook niet weer.

Voor de managers die gepromoveerd zijn van harte en voor alle anderen veel geluk volgend seizoen (Y)

Waarschuw beheerder
Ooh ja heb ook nog goed trainbaar middeveldertje te koop:

Elias van Efferink (216851283)
17 jaar en 93 dagen, redelijk in vorm, gezond

Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Volgende verjaardag: 11-10-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 260
Loon: 616 €/week
Eigenaar: MMT Crew
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Deadline is vanacht om 5 minuten over 2
Vraagprijs waar nog niet is opgeboden 1.500.000

MMT Crew

Waarschuw beheerder
hoe ziet het voor jullie eruit? jullie nieuwe competitie?

k heb zojuist even gekeken op alltid hattrick, en ik kom in [leagueid=18239]{element is niet toegankelijk} (VI.764)

daar zit nu 1 bot-team in, welke erin blijft (dus niet degradeerd).. verder komt er een sterk team terug uit de 5e, en is het nog niet zeker welke er samen met mij erin komt (keus tussen 3 teams)..

als ik de competitie ga bekijken, en de teams ga vergelijken kom ik als 4e sterkste team eruit, en het bot-team staat nog boven mij :p

dus op papier zou ik het 3e sterkste team zijn :)

bekertegenstander van mij stelt ook niet erg veel voor.. een knakker die 2e geworden is in de 8e divisie met lagere ratings als ik haal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe krijg je die psico tsi tool weer geinstalleerd?

kan het evt ook met firefox 3?
Waarschuw beheerder
Ik heb ook even mijn nieuwe League bekeken. Ik kom als 6e ploeg naar voren. Mijn p[luspunt is dat mijn middenveld makkelijk mee kan komen.
Vergelijk ik de gemiddelde middenveldratings van de teams met elkaar, dan ben ik het op één na beste team.
Geen slecht punt natuurlijk. Maar goed, ik zag ook dat ik mijn def. moet verbeteren en waarschijnlijk 1, of 2 wingers moet hebben.

Kortom: er gaan nog wel wat mutaties plaats vinden bij mijn team.
Waarschuw beheerder
Er staan weer een heel stel spelers te koop bij Team Losser Error.
Dus voor wie nog versterking kan gebruiken voor volgend seizoen of voor je P/D, kom gauw kijken: [teamid=143219]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 september 2008 om 09:43:
hoe ziet het voor jullie eruit? jullie nieuwe competitie?

De twee directe promovendi zijn redelijk sterk. Iets sterker dan de degradanten.

Daarnaast verwacht ik dat de nummer 1,5 en 6 er gewoon inblijven. Dus er veranderd niet zoveel. Volgend jaar weer een ontzettend zware divisie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op dinsdag 23 september 2008 om 16:19:
Volgend jaar weer een ontzettend zware divisie.

en weer dus een ontzettend zware uitdaging :p

hopen op minimaal dezelfde resultaten als afgelopen seizoen, en dat je nu dan maar mag promoveren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 september 2008 om 18:04:
en weer dus een ontzettend zware uitdaging :p

Ja, helaas wel. Weer nauwelijks inkomsten uit de kaartverkoop. Weer wekelijks een boel supporters die wegrennen :D

Is gewoon balen dat dit een derde divisie is. Als het een tweede divisie was, zou je er toch weer meer voldoening uit kunnen halen. Nu is het gewoon balen, en het zal voorlopig wel een sterke divisie blijven.

En ja, aangezien de nummer 1 erin blijft, heeft hij wederom het meeste kans om kampioen te worden, aangezien zijn team gewoon een stuk sterker is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gisteravond nieuwe speler gekocht..

Vilmos Dobszay
28 jaar en 89 dagen, goed in vorm, gezond

Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een rampzalig leider.

Volgende verjaardag: 18-10-2008
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 33 630
Loon: 9 581 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Koolraap United
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: wonderbaarlijk

had een goede spelhervatter nodig, mn hoogste was redelijk haha.. meen gelezen te hebben dat spelhervatten belangrijker word.. tevens moest ik daarbij nog een goede verdediger hebben, en die dienen weer pos.spel te hebben en wat passen ben ik van mening.. verder brengt hij wel wat ervaring mee

enig minpuntje kan zn leeftijd zijn, maar k hoop dat hij me de komende seizoenen kan helpen met handhaven in de VIe divisie..

prijs: 2.561.000 euries

Waarschuw beheerder
donateur
Vraagje:

Ik heb aardig wat geld te besteden voor nieuwe trainees (bijna 3 mil), maar twijfel wat voor trainees ik zal aanschaffen. Ik train pos.spel en heb als hoogste niveau in mijn selectie briljant pos.spel. Eigenlijk wil ik trainees kopen die al getraind zijn op een andere skill, zoals ik dat met de laatste lichting heb gedaan met vleugelspel. Wat is de beste (lees: meest verdienstelijke) skill die bij pos.spel past? Of is het een beter plan om puur op pos.spel te scouten, aangezien die een stuk goedkoper zijn in aanschaf.

Wie kan mij goede raad geven?
Waarschuw beheerder
Ik zou je graag willen helpen, maar houd me zelf ook (nog) niet bezig met multiskillen, dus denk niet dat ik de beste man ben om je advies te geven. Maar op zich zie je veel spelers op de TL met Vleugelspel en Positiespel. Die worden voor veel geld verkocht. Maar wellicht kun je een jonge verdediger kopen en die trainen op PM, want die zijn relatief zeldzaam als ze getraind zijn. Daar valt dus veel geld aan te verdienen. Ik heb zelf ook al met dat idee geworstelt en zo gauw ik weer een trainingsplaats over heb en wat geld op de bank ben ik dat ook van plan.

Edit: Dat gaat ook niet zo lang meer duren. Ik denk dat ik gaandeweg het seizoen mijn 19jr trainee verkoop en voor hem in de plaats dan zo'n verdediger haal om op PM te trainen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 september 2008 om 13:23:
Wie kan mij goede raad geven?

Sowieso spelers kopen al op een hoog niveau, trainen vanaf redelijk is voor beginners ;)

Gewoon dus spelers met bv briljant positiespel kopen, met alvast goed passen en iets verdedigen.

Verder kun je daarnaast bv twee specialisten gaan trainen. 1 verdediger omhoog trainen in positiespel en 1 aanvaller (met technische en veel passen) omhoog gaan trainen. Daar kun je dan eventueel een flinke winst op nemen, maar ze zullen vanwege hun hogere leeftijd er een stuk langer over doen om op niveau te krijgen.

Verder leveren spelers vanaf 25 jaar niet meer zoveel op. Dus een multiskill moet op die leeftijd dan alwel klaar zijn, daar dus rekening mee houden met de speler die je traint.
Waarschuw beheerder
ik gebruikte altijd hattrickbuddy maar die doet het nu niet meer weet iemand anders een goed pro om je opstelling en trainingen te zien?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bartblij op donderdag 25 september 2008 om 22:18:
ik gebruikte altijd hattrickbuddy maar die doet het nu niet meer weet iemand anders een goed pro om je opstelling en trainingen te zien?

Of je leest de openingspost of je leest gewoon even een paar reacties terug.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, mijn net gepullde jeugdspeler is ook gelijk gepopt in wing :D

Eduard Danhof [playerid=219326831]{element is niet toegankelijk}
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. Specialiteit: Snelheid

Volgende verjaardag: 13-01-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 373 €/week

Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatten: slecht