Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 134675x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Ook ik heb op je gestemt.
Waarschuw beheerder
donateur
Hartelijk dank allemaal

Het is te hopen dat ik morgen in de top10 sta, want als je niet gelijk in de top10 staat, gaat het heel erg moeilijk worden.

Waarschuw beheerder
ik wil ook wel op je stemmen hoor.. maar k loop me rot te zoeken, want ik kan niet zo snel vinden waar ik op je moet stemmen :p

heb forum langs gekeken, maar kon ik t ook ni zo snel vinden.. of kijk ik erover heen??

edit: heb t gevonden :) heb op je gestemd ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, het staat idd zo opgesteld dat bijna niemand het kan vinden. Daarom wordt er volgens mij ook erg weinig gestemd.

Op de pagina Nederland, dan het knopje verkiezingen, en dan gewoon de naam invoeren: Kontwol
Waarschuw beheerder
en op t forum kun je de speech lezen, bij hattrick (nederland) geloof ik ofzo
Waarschuw beheerder
Wederom bijna 1,2 mln gekregen voor een YP van me! :D
Niets mis mee dacht ik zo...
Beetje jammer alleen dat ik hem met mijn dronken kop weer te koop had gezet.
Was 17 jr. 68 dgn. met goed PM, goed vleugel en zwak passen (al naar matig getraind)
en zou vrijdag naar redelijk passen gegaan zijn. Die had ik op goed passen pas willen verkopen...

Waarschuw beheerder
Ik ben gepromoveerd naar de 7de klas en zit te twijfele of ik mijn goed goed coach nog voor de bker ga aanstellen. Ik heb namelijk grote kans dat ik eerste ronde beker win en ook de eerste twee compwedstrijde moet ik kunnen winnen. De eerste compwedstrijd is namelijk thuis tegen een zwakkere en de tweede uit tegen een bot.

Is het nu slim om dan mijn coach aan te stellen zodat ik in week 3 een hoge teamgeest haal en zelfs tegen de btere teams uit mijn comp maybe voor een verrassing kan zorgen?

Waarschuw beheerder
Wat ik mij btw ook afvraag is bij welke van de twee onderstaande opties ik het beste middeveld ga halen aankomende woensdag tijden de eerste beker:

Optie 1--> Nieuwe aangestelde coach goed goed PIC.

Optie 2--> Oude coach goed rampzalig normaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 15:43:
Wat ik mij btw ook afvraag is bij welke van de twee onderstaande opties ik het beste middeveld ga halen aankomende woensdag tijden de eerste beker:

Optie 1--> Nieuwe aangestelde coach goed goed PIC.

Optie 2--> Oude coach goed rampzalig normaal.

Met optie 2. Een goed leiderschap coach heeft pas na PIC spelen invloed. Je teamgeest is nu bedaard dus zal je een hogere middenveldrating halen met normaal spelen (of je deze rating nodig hebt moet je zelf bekijken).

Als je voor je 3e comp wedstrijd de hoogst mogelijk teamgeest wil hebben heeft het idd zijn om nu al je goed leiderschap coach aan te stellen en 3x PIC te spelen. Zo daalt je teamgeest het mist tussen de wedstrijden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Weus! op vrijdag 13 juni 2008 om 17:54:
en twee wingers voor de helft

daar let ik niet eens op..leuk als ze poppen maar ik train positiespel voor mijn middenvelders

nieuwe seizoen eerste helft vleugelaanval en daarna weer verdedigen

divisie 8 bevalt me nog wel even zodat mijn team kan groeien + supporters
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juni 2008 om 15:36:
Ik ben gepromoveerd naar de 7de klas en zit te twijfele of ik mijn goed goed coach nog voor de bker ga aanstellen. Ik heb namelijk grote kans dat ik eerste ronde beker win en ook de eerste twee compwedstrijde moet ik kunnen winnen. De eerste compwedstrijd is namelijk thuis tegen een zwakkere en de tweede uit tegen een bot.

Is het nu slim om dan mijn coach aan te stellen zodat ik in week 3 een hoge teamgeest haal en zelfs tegen de btere teams uit mijn comp maybe voor een verrassing kan zorgen?

Ik zou op de wedstrijddag aanstellen en gewoon pic spelen.

Als je 3 wedstijden achter elkaar pic speelt, is je TS al bijna maximaal, vanaf dat moment hoef je nog maar 1x per 2 weken te piccen om hem op maximaal te halen. Zo heb je de rest van het seizoen veel meer kans. (En dus nooit MOTS spelen gedurende het seizoen)
Waarschuw beheerder
Speel je dan om de week PIC en de andere weken NORMAL?
Wat kan ik trouwens het beste voor een trainer nemen? Aanvallen, verdedigend, of geen van beiden?
Ik ga namelijk voor de Cupmatch morgen ook mijn keeper tot goed/goed coach bombarderen.
Ik speelde eerst AO en had daarom tot nu toe altijd een aanvallend coach.
Tegenwoordig speel ik met 2 WTM's en vaak 1 OCD en verder 2 CD's.
Kan ik dan beter een aanvallend, noch verdedigende coach halen, of een aanvallende?

Ook nog een spelertje in de aanbieding:

Anders Vikkelsø [playerid=195466681]{element is niet toegankelijk}
17 jaar en 96 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.

Volgende verjaardag: 03-07-2008
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 050
Loon: 448 €/week inclusief 20% bonus

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatten: slecht

Deadline: 18-06-2008 om 21:27!

Waarschuw beheerder
Thanks voor de antwoorden..

Ik ga dan idd morgen ook maar mijn nieuwe goed goed coach aanstellen en 3x piccen wat gelukkig mooi uitkomt...

Waar ik nog wel benieuwd naar ben is het verschil in middeveld voor alleen aankomende woensdag in de bker. Het is de eerste wedstrijd dus iedereen begint met hetzelfde teamgeest. Maar zou het verschil voor mij groot zijn qua middeveld rating..

Of mijn goed slecht coach normaal, of idd wat damien ook zegt de nieuwe goed goed en dan piccen???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op maandag 16 juni 2008 om 11:08:
Het is te hopen dat ik morgen in de top10 sta, want als je niet gelijk in de top10 staat, gaat het heel erg moeilijk worden.

Die heb je alvast :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op dinsdag 17 juni 2008 om 18:27:
Speel je dan om de week PIC en de andere weken NORMAL?

Ik speel in het begin alles in de beker pic.

Maar ehh, ik zou je thuiswedstrijd piccen, en je uitwedstrijd normaal spelen. Dan haal je op allebei ongeveer dezelfde ratings.

Je kan er uiteraard voor kiezen om het een keer andersom te doen als je een zware thuiswedstrijd hebt en een makkelijke uitwedstrijd.

Kan ik dan beter een aanvallend, noch verdedigende coach halen, of een aanvallende?

Er is geen beste keus. Ik heb altijd neutraal gehad, omdat je daar het meeste voordeel uit haalt. IK ga volgende keer voor een aanvallende, omdat ik het moeilijker vind om hoge aanvalsratings te halen en ik kan mijn verdediging nog heel makkelijk versterken.
Waarschuw beheerder
Thanx, ik ga dan maar eens een neutrale aanschaffen. Dan weet ik ook eens hoe dat zijn weerslag heeft op mijn ratings. Ik heb zelf meer problemen om de def. hoger te krijgen. M aanval zit wel snor juist.
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een bod binnen op bovenstaande speler. Ik ga nu proberen om onderstaande speler te halen en op passen te trainen:

Emerson Graaf [playerid=207018727]{element is niet toegankelijk}
17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Volgende verjaardag: 04-10-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 520
Loon: 577 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatten: zwak
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op woensdag 18 juni 2008 om 18:53:
Ik heb ook een bod binnen op bovenstaande speler. Ik ga nu proberen om onderstaande speler te halen en op passen te trainen:

Hmmm dure grappen.

Mijn nieuwe goed goed coach heeft goed werk verricht. Heb met 2 0 gewonnen zonder blessures.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 18:55:
Hmmm dure grappen.

Tja, maar wel winstgevend. Ik wil die speler naar Uitstekend passen trainen en dan voor min. 3 - 3,5 mln weer verkopen!
Waarschuw beheerder
donateur
Een 18 jarige uitstekend/uitstekend die 3,5mln oplevert?

denk dat dat te lang duurt voordat je hem weer kan verkopen.
Waarschuw beheerder
Ik dnek dat ik hem op z'n 17e echt wel naar Uitstekend heb.
Vergeet niet dat onder goed sneller traint.
ik hoop trouwens dat hij nog iets hoger in passen zit.
Maar op uitstekend/goed krijg ik er ook wel 2,3 voor...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op woensdag 18 juni 2008 om 21:26:
Vergeet niet dat onder goed sneller traint.

Ik heb geen idee op wat de norm is op 17 jaar, gezien het per leeftijd verschillend is wanneer hij sneller en langzamer traint.

Maar ehh, ja, ik denk een 18 jarige uitmuntend/redelijk meer oplevert dan een uitstekend/uitstekend.

Nu wordt er namelijk extra betaald omdat hij een U20 potentie heeft, als je hem op passen traint heeft hij zometeen geen U20 potentie meer. (Trouwens, hij heeft sowieso geen U20 potentie aangezien hij in het verkeerde jaar zit.)

MAar ben toch wel benieuwd hoeveel je hierop pakt, 2,3 voor een uitstekend goed moet wel lukken, maar dan maak je ook geen bakken met winst.
Waarschuw beheerder
Anders Vikkelsø [playerid=195466681]{element is niet toegankelijk}
17 jaar en 96 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk.

Volgende verjaardag: 03-07-2008
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 2 050
Loon: 448 €/week inclusief 20% bonus

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatten: slecht

Deadline: 18-06-2008 om 21:27!

Verkocht voor 1.566.000! :D

Waarschuw beheerder
Eeey ik zit nog in de beker ben subtop 8e klasse heb middenmotor 6e klasse verslagen speelde 40 sterren met gehele elftal! en MOT maar moet nu tegen degradant uit de 4e klasse heb geen bepaalde tactiek zoals counter of pressie speel gewoon normaal 3-5-2 met een goed middenveld maar met een zwak middnveld heb 448 000 op de rekening verdediging gem. 3 sterren keeper 3,5 middenveld zo'n 4,5 ster en aanval tegen de 4 ster aan... tips voor mij dat team waar ik tegen moest speelde de laatste wedstrijd 58 sterren ik dacht zelf goeie verdediger er bij voor zo'n 640 000 dan wel - 200 000 op de balans maar wel een kwaliteitsinjectie en dan MOT + counter, competitie niet verstandig dat ik promoveer dus mooi normaal spelen en middenmoot was vorig jaar 3e maar 2 andere teams waren wel echt beter! mijn HT is jesperse

Waarschuw beheerder
donateur
GVD...heb gewoon 1-1 gespeeld tegen die 6de klasser en verloren op penalty's

aaaaarggggghhhhh was ook nog betere partij

baaaaaaaaal als stekker dat ik dit had beschouwd als oefenpot :frusty:..had doe het rustig aan gezet

Waarschuw beheerder
trwns woensdag is al beker speel zondag thuis, is het slim om paar sterspelers rust te geven zodat ze woensdag volle bak kunnen? en is het slim te wachten op inkomsten en zodoende een betere duurdere verdediger te kopen? gr Camiel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 10:13:
MOT

Wat is MOT?

Waarschuw beheerder
match of the season
Waarschuw beheerder
eerste bekerronde 0-8 winst..

op naar de volgende..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 12:05:
match of the season

neej, dat is MOTS ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb een potentiële U-20 kandidaat aangekocht :D
Al zal het nog wel even duren voor hij goed genoeg is voor U-20.

Emerson Graaf
TSI=1 520, 17 jaar en 5 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatten: zwak

Uitspraak van Damien op woensdag 18 juni 2008 om 22:01:
Nu wordt er namelijk extra betaald omdat hij een U20 potentie heeft, als je hem op passen traint heeft hij zometeen geen U20 potentie meer. (Trouwens, hij heeft sowieso geen U20 potentie aangezien hij in het verkeerde jaar zit.)

Ik heb hem in Dutchstats ingevoerd en hij blijkt potentie te hebben. Heb er ook al contact over gehad met een scout van U-20 en hij blijkt de enige jonge 17jr. (uitstekend) speler met bijstats te zijn op dit moment. Dus zeker het proberen waard om hem op PM te trainen. Ik heb nog meer spelers die ook op PM getraind moeten worden, dus dat komt wel goed uit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar zoals gezegd, hij zit in het verkeerde jaar. Er wordt dit seizoen U20 kampioenschap gespeeld, en volgend seizoen zal hij de selectie die nu 18 is de volgende keer spelen.

Als hij 20 is kan hij uiteraard wel bijdragen aan de kwalificatie in de moelijkere wedstrijden. Maar zeker wel een pareltje. Zou zonde zijn als je hem niet op PM ging trainen, dan ging er dus wel een echt goede NL's speler verloren.
Waarschuw beheerder
Klopt. Mocht de U-20 een slechte serie neerzetten is het wellicht mogelijk dat hij komt te spelen voor de ervaring, maar anders zal hij inderdaad pas op WK 13 (nu is 11 aan de gang) zijn opwachting maken. Nu maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt. Die kan toch al behoorlijk opgetraind zijn op zijn 20e!
Waarschuw beheerder
ik ben niet zo fan van het aantrekken van zulke dure trainees..

investeer liever in een betere a selectie..

maar een u21-international zal wel leuk zijn natuurlijk..
Waarschuw beheerder
Hij was eigenlijk bedoeld om als passentrainee aan de slag te gaan.
Maar met deze potentie ga ik hem toch liever op PM trainen.
Waarschuw beheerder
Eindelijk weer eens een pop. Hij komt binnenkort te koop.

Stanimir Kazandzhiev
TSI = 45 610, 22 jaar en 94 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: rampzalig
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Waarschuw beheerder
donateur
geen pop :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet nog 2 trainee's aantrekken maar het bar weinig tijd om de transferlijst te scannen. Beetje jammer dat ik nu 2/3 weken met een onvolledige selectie train.

Waarschuw beheerder
donateur
Oww wat een heerlijke pop-up :):

Geoffrey Février (156463345)
20 jaar en 90 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 12-07-2008
Nationaliteit: flag France
Total Skill Index (TSI): 26 890
Loon: 7 211 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Woerkum
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht

Waarschuw beheerder
2 stijgingen in passen..

nu weer over naar pos.spel waar ik komende week weer 1 stijging verwacht
Waarschuw beheerder
Hier hetzelfde ook 2 gepopt op passen. Na bijna een seizoen passen te hebben getraind ga ik nu weer PM trainen.
Waarschuw beheerder
4-0 achter.. krijg gewoon 3 special events tegen...

mooi minder
Waarschuw beheerder
4-0 voor, maar ik speel ook tegen BOT.
Waarschuw beheerder
Wat zijn trouwens de seizoensverwachtingen hier?
Ik wil kampioen worden. Voor minder doe ik het niet.

Waarschuw beheerder
donateur
0-3 op PIC gewonnen van HT-Aartspam ;). Toch wel leuk als er een HT-er in je competitie zit.

Waarschuw beheerder
4-0 gewonnen,.... was de enige die tegen een normale tegenstander speelde...
De rest van de teams kan ik zeker aan....

Rest 7-0 tegen bot, 7-2 tegen bot en 2-0 tegen bot

Ga dus voor 3e promotie achter elkaar :P Van de X meteen naar de VII ...
Maar dan krijg ik het zeker erg moeilijk.
Verdediging + aanval is gewoon te slecht voor dat niveau ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
verdorie...wist niet eens dat het alweer begonnen was

wel met 4 -0 gewonnen maar dat is meer mazzel dan wijsheid
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, 3-1 gewonnen in de eerste wedstrijd in de derde. Gelijk tegen 1 van de sterkere teams, erg mooi dus om nu al die punten te pakken.

Ben benieuwd wat het volgende week wordt.
Waarschuw beheerder
6-2 op mijn broek gekregen. Wel verwacht maar toch.

Dit seizoen zal een opbouwseizoen worden waarbij ik bij de 1e 4 wil eindigen. Nieuwe trainees optrainen, sparen en volgend seizoen voor promotie gaan.