Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 131062x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Damien op vrijdag 14 maart 2008 om 21:04:
Foxtrick dan of The Skillraise Tool ;)

gewoon www.hotrick.org ;).

Maar uhmm gister met bangladesh u20 2-2 gespeeld tegen België! jeej! das dus beter als Nederland U20 heeft gedaan :(.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 15 maart 2008 om 12:52:
gewoon www.hotrick.org ;).

www.hottick.org

Maar dat wordt idd automatisch gelinkt vanuit Foxtrick
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 15 maart 2008 om 12:52:
Maar uhmm gister met bangladesh u20 2-2 gespeeld tegen België! jeej! das dus beter als Nederland U20 heeft gedaan :(.

Netjes hoor :D

NL beetje pech gehad idd :( Geen PIC en geen punten, dubbel verlies dus :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Son of God op zaterdag 15 maart 2008 om 00:21:
Zijn de 2 wedstrijden daarna gemakkelijk? Anders win je op MOTS en verlies je de 2 wedstrijden daarna omdat je teamgeest te laag staat.

De twee wedstrijden erna win ik wel, maar tis meer de vraag wat de MOTS me nu oplevert gezien deze goed waardeloos is?? Wil niet extra risico's lopen qua blessures dat is wat me vaak wel opvalt bij MOTS.

Ik speel thuis, heb sterk elftal uitgezocht met goed vorm dus denk dat ik zo ook wel kan winnen. Maar ik wil tegelijkertijd ook niet verlieze natuurlijk.

Moeilijk, gaat btw om de wedstrijd MMT Crew - harmpies
Waarschuw beheerder
donateur
Bij MOTS krijg je niet extra blessures, het verhoogte alleen je middenveld (en zorgt er tegenwoordig voor dat je supporters tevredener over je zijn)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zondag 16 maart 2008 om 11:39:
Bij MOTS krijg je niet extra blessures, het verhoogte alleen je middenveld (en zorgt er tegenwoordig voor dat je supporters tevredener over je zijn)

Hmmm dan hope we maar niet op blessures iig. Is er ook bekend hoeveel je middeveld rating eigelijk beter wordt...

Teamgeest: kalm
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Sponsors: dolgelukkig
Stemming supporters : in de zevende hemel
Seizoensverwachting : we horen in de top-4 thuis

Mn hoogste middeveld rating was dit seizoen (eerste beker wedstrijd) zwak zeer hoog.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een manager programma gebruiken, dan weet je precies hoeveel het beter wordt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zondag 16 maart 2008 om 11:39:
en zorgt er tegenwoordig voor dat je supporters tevredener over je zijn

is dit niet alleen wanneer je wint?

k heb vana een lastige tegenstander.. ga waarschijnlijk verliezen maar je weet maar nooit :p

Waarschuw beheerder
donateur
ik moet vanaaf tegen een gelijkwaardige tegenstander....ben benieuwd want deze speelt wel 4-4-2

heb 1 van mijn spitsen met een goed positiespel op verdedigend neergezet

1 vleugel naar het midden en mijn "snelle" verdedigers op verdedigend om hun vleugelspelers op te vangen.. ben benieuwd

Raise your fist (y)

Waarschuw beheerder
Rust: met een stand van 3-0 gingen de spelers naar de kleedkamer.Met 60 procent balbezit was Crew in deze helft de sterkste ploeg.

MOTS heeft gewerkt, tegeparty alwel twee blessures maar ikke tot nu toe nog niet.
Waarschuw beheerder
ik sta 0-2 voor, maar overwinning is nog niet zeker

Edit: 0-3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3-0 overwinning en 2e overwinning dit seizoen:) betere start dan vorig jaar!
Waarschuw beheerder
2-5 gewonnen tegen de nr 1. Sta nu bovenaan met 2 punten voor de nr 2 waar ik volgende week tegen moet.
Helaas wel een middenvelder met +6 eraf.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vorige week een goed/slecht coach aangestelt. In mijn selectie heb een ik een goed leider/zwak ervaring zitten die de volgende trainer zou kunnen worden. Hoelang zal het ongeveer duren tot hij goed ervaring heeft? Hij speelt twee wedstrijden per week, maar ik doe niet mee in de beker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 maart 2008 om 23:00:
Ik heb vorige week een goed/slecht coach aangestelt. In mijn selectie heb een ik een goed leider/zwak ervaring zitten die de volgende trainer zou kunnen worden. Hoelang zal het ongeveer duren tot hij goed ervaring heeft? Hij speelt twee wedstrijden per week, maar ik doe niet mee in de beker.

Lang :-).
Hij heeft 28 punten nodig om een level ervaring te stijgen. Een competitiewedstrijd kan 1 punt opleveren, beker 2, friendy 0,1 en internationale friendly 0,2. Hij krijgt de ervaring als hij genoemd wordt in het wedstrijdverslag. Als hij niet genoemd wordt is er een random factor of hij de ervaring krijgt.
Over het algemeen doet een speler er ±2 seizoenen om een level ervaring te stijgen bij niet al te ver komen in de beker.
Waarschuw beheerder
donateur
14 weken x 1,2 punt (als je internationale oefenwedstrijden speelt)
Plus 2 weken x 0,2 punt

Totaal 17.2 punten per seizoen. Een lvl is geloof ik 24 punten. Dus het duurt je 1,5 seizoen per lvl. Dus zo'n 4,5 seizoen als je geen beker speelt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 maart 2008 om 17:12:
is dit niet alleen wanneer je wint?

Als je wint zijn je supporters meer tevreden met de overwinning, en als je verliest vinden ze het verliest minder erg (en bij pic precies omgekeerd)

Heb zelf met 2-5 gewonnen van concurrent. Sta nu alleen aan kop.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat duurt nog te lang, dan ga ik alvast rondkijken naar een nieuwe coach. Deze moet een seizoen of twee meegaan, daarna wil ik een goed/goed coach.

Heb overigens 2-5 verloren op pic. Volgende week nog een pic en verliespartij en dan komen twee belangrijke wedstrijden. Ik ben positief gestemd over lijfsbehoud, hoewel m'n stats nog wel omhoog moeten. Ben benieuwd hoeveel ik er zonder pic haal...

Waarschuw beheerder
11-0 gewonnen met PIC ....
De 9e klasse is nog makkeljker dan de 10e ....

Alleen mijn keeper is weer +4 geblesseerd :@
En mijn nieuwe jonge verdediger +3...

Mijn ratings waren nog nooit zo hoog overigens, en dat op PIC:

Ingoojert F.C.
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging zwak (laag)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval slecht (heel laag)
Waarschuw beheerder
Ik baal een beetje van die nieuwe supportersmood. Vorig seizoen een paar keer het stadion uitverkocht gehad en dus m'n stadion uitgebreid. Nu, na een paar keer winst, is m'n grootste toeschouwersaantal zo'n beetje de grootte van m'n stadion vóór de verbouwing.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op maandag 17 maart 2008 om 08:05:
Ik baal een beetje van die nieuwe supportersmood. Vorig seizoen een paar keer het stadion uitverkocht gehad en dus m'n stadion uitgebreid. Nu, na een paar keer winst, is m'n grootste toeschouwersaantal zo'n beetje de grootte van m'n stadion vóór de verbouwing.

Heeft niks te maken met de nieuwe supportersmood, daar ben ik echt wel blij mee namelijk. Was vroeger niet mogelijk om je supporters je liefdesbrieven te laten schrijven, maar tegenwoordig is het een makkie.

Je bedoelt dat je waarschijnlijk baalt van de nieuwe toeschouwersformule. Die is idd wel iets minder. Maar ja, daar heeft iedereen last van. Het gaat voor mij ook wel weer een tijd duren voordat ik een uitverkocht stadion heb met 75.666 plekken.

Waarschuw beheerder
donateur
4-3 gewonnen op normaal \o/. Ben echt blij met deze overwinning. Haalde een uitmuntend (heel laag middenvel) met nog wel een reusachtige middenvelder geschorst. Woensdag lekker PICen en dan zondag de koploper bij mij thuis! Die ook maar even klop geven.

Waarschuw beheerder
Hier ook wint door de MOTS, nieuw record 181 hatstats.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op maandag 17 maart 2008 om 09:47:
Je bedoelt dat je waarschijnlijk baalt van de nieuwe toeschouwersformule. Die is idd wel iets minder. Maar ja, daar heeft iedereen last van. Het gaat voor mij ook wel weer een tijd duren voordat ik een uitverkocht stadion heb met 75.666 plekken.

ik heb hem idd ook nog niet vol gehad..

maar klaag niet.. de kaartjes zijn toch duurder geworden..

kreeg gister meer dan dat ik ooit heb gehad:D

wel 2-3 verloren op pic.. had ik verwacht! moet nog steeds een multiwinger halen maar de prijzen zijn vrij gortig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaally op maandag 17 maart 2008 om 11:20:
maar de prijzen zijn vrij gortig

Niet normaal die prijzen op de transfermarkt nu...

Waarschuw beheerder
3-1 gewonnen :p

187 hatstats.. had verwacht te verliezen, maar ik had op papier uiteindelijk toch het betere team :D (mag ook wel na die teleurstelling van de beker, en laatste wedstrijd van het vorig seizoen :P)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 06:59:
Mijn ratings waren nog nooit zo hoog overigens

hoeveel hatstats had je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 17:18:
Uitspraak van Traxx™ op maandag 17 maart 2008 om 06:59:
Mijn ratings waren nog nooit zo hoog overigens

hoeveel hatstats had je?

hij had er 115.. (denk bied even een hulpende hand :P)

edit: hij scoort er wel lekker op los trouwens, al +25 in 3 wedstrijden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op maandag 17 maart 2008 om 12:27:
Niet normaal die prijzen op de transfermarkt nu...

Dus je vind de prijzen niet normaal, maar je vind het wel slecht dat er te weinig inkomsten zijn?

Dat is toch juist de reden waarom er minder inkomsten zijn, om de prijzen op de transfermarkt in te dammen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op maandag 17 maart 2008 om 19:21:
maar je vind het wel slecht dat er te weinig inkomsten zijn?

te weinig inkomsten?? Volgens mij stijgt alles wat je krijgt hoor:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 18:34:
hij had er 115.. (denk bied even een hulpende hand )

edit: hij scoort er wel lekker op los trouwens, al +25 in 3 wedstrijden

:D

Tsja, Damien heeft spoedcursus gegeven hier op het forum...
Maare die hatstats, is dat goed??
Ben vorige competitieronde pas begonnen he,.....
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 17:18:
hoeveel hatstats had je?

En dat met PIC :D
Uitspraak van Gaally op maandag 17 maart 2008 om 19:24:
te weinig inkomsten?? Volgens mij stijgt alles wat je krijgt hoor

Heb wel minder toeschouwers als vorig seizoen....
Merk het echt in mijn inkomsten..

Nieuwe coach (had matig/slecht)

Macario Recio (8250998)
50 jaar en 25 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 12-06-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 300 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Ingoojert F.C.
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Ben blij :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 18:34:
hij had er 115

beter dan mij, verdorie! Ik zit op 106 met pic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 20:45:
beter dan mij, verdorie! Ik zit op 106 met pic

Welke klasse speel jij dan :) *edit: 8e
En hoe lang speel je al?

ff naar je team gekeken, je hebt betere spelers dan mij hoor.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 21:10:
Ik heb weer een nieuwe trainee binnengehaald, eentje waar ik erg blij mee ben:

Danilo Peña
TSI = 6 850, 19 jaar en 32 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: uitstekendVerdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk

heb ff teruggezocht,.... jij hebt zo'n speler en dan haal je minder stats dan mij ???? w00t :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 20:13:
Heb wel minder toeschouwers als vorig seizoen....
Merk het echt in mijn inkomsten..

Klopt, hier heb ik het over idd, minder toeschouwers. Alhoewel we even moeten afwachten hoe dat gaat aan het einde van het seizoen, maar ja, mijn supporters zijn al op zijn hoogst, dus volgende thuiswedstrijd moet bij mooi weer toch wel redelijk vol zitten.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 20:13:
Tsja, Damien heeft spoedcursus gegeven hier op het forum...

Ben trots op je ;) Leuk ook dat je zo snel zo'n goede coach hebt, nu kan het trainen echt beginnen. Die Goed/Goed coach krijg je later wel, gezien je nu sowieso nog makkelijk wint de komende tijd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 21:33:
heb ff teruggezocht,.... jij hebt zo'n speler en dan haal je minder stats dan mij ???? w00t :vaag:

daar heb je ook meteen m'n beste speler te pakken, die is helaas al weken lang slecht in vorm :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op maandag 17 maart 2008 om 22:46:
Klopt, hier heb ik het over idd, minder toeschouwers. Alhoewel we even moeten afwachten hoe dat gaat aan het einde van het seizoen, maar ja, mijn supporters zijn al op zijn hoogst, dus volgende thuiswedstrijd moet bij mooi weer toch wel redelijk vol zitten.

scheelt bij mij nog steeds 33% opkomst (8000/12000) ten opzichte van het vorig seizoen, tikt aan...

Ben trots op je Leuk ook dat je zo snel zo'n goede coach hebt, nu kan het trainen echt beginnen. Die Goed/Goed coach krijg je later wel, gezien je nu sowieso nog makkelijk wint de komende tijd.

:cheer:
Kijk uit naar de 1e formidabel dit siezoen :D
Over dat winnen, moet als ik naar de 8 eerst nog investeren in de rest van mn team, middenveld kan wel mee daar, maar de rest niet, en sommige komen al op leeftijd (33+)

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 23:00:
daar heb je ook meteen m'n beste speler te pakken, die is helaas al weken lang slecht in vorm

Ik zag het,... 2 sterren...
Maar dan nog, jou hele middenveld is op zijn minst even goed, zo niet beter dan mijn sterspelert int midden.... De anderen hebben max goed/matig, dus het verschil in hatstats is aanzienlijk vreemd...

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 20:53:
En hoe lang speel je al?

Begonnen: 22-01-2007 om 12:02

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 23:00:
die is helaas al weken lang slecht in vorm

Danilo Peña
TSI = 6 850 (25 januari)
huidig
Total Skill Index (TSI): 3 890 (nu)

:o verschilletje....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lol... in mijn competitie snappen ze er niet veel van:

Koopt er een een speler voor 400.000:

Kris Hermans (189802326)
22 jaar en 45 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Volgende verjaardag: 23-05-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 390 ????
Loon: 564 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: the ukkies

Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Waarschuw beheerder
Klopt, hier heb ik het over idd, minder toeschouwers

gister had ik in mijn stadion 42.000 man..

het bedrag wat ik kreeg was hoger dan dan ik vorig seizoen mij stadion vol had zitten, omdat die kaartjes duurder zijn geworden;)

volgens mij als je een goede verhouding hebt tussen staanplaatsen en zitplaatsen etc, dat je daar heel weinig last van hebt.

even nagekeken..

vorig seizoen met een uitverkocht huis (50.000) man:

Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 427 500 € aan entreegeld.

Gister een thuiswedstrijd waar 43559 mensen op afkwamen.

Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 404 811 € aan entreegeld.

het was gister bewolkt weer. Als ik meer zitplaatsen had, had ik meer toeschouwers gehad.. dus had het niet veel geld gescheeld;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 23:29:
Lol... in mijn competitie snappen ze er niet veel van:

Woow, dikke cheattransfer.

Gelijk een rapportje naar de GM's gestuurd.

De GM-pagina's

Bedankt voor je inzending
Waarschuw beheerder
idd.. ipadresjes:D

17-03-2008 om 17:12 Via 80.57.***.***

Waarschuw beheerder
Leuk dit NSB-en :D

Ik ging al makkelijk kampioen worden, nu helemaal :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [WZDG] Plank op maandag 17 maart 2008 om 23:46:
Woow, dikke cheattransfer.

Gelijk een rapportje naar de GM's gestuurd.

haha, zo maak je het hem wel heel erg makkelijk, als we ook nog is zijn mede competitie genoten van cheaten gaan beschuldigen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op dinsdag 18 maart 2008 om 08:15:
haha, zo maak je het hem wel heel erg makkelijk, als we ook nog is zijn mede competitie genoten van cheaten gaan beschuldigen

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op maandag 17 maart 2008 om 19:21:
Dus je vind de prijzen niet normaal, maar je vind het wel slecht dat er te weinig inkomsten zijn?

Ik zag al een artikel staan over de supportersverwachtingen. Dus ik verwacht aan het einde van het seizoen wel meer toeschouwers. Maar ik ga krijg zo'n €40.000 per thuiswedstrijd minder dan vorig seizoen, terwijl ik, vooral aan het begin van het seizoen, vorig seizoen slechter presteerde met 6 punten uit 8 wedstrijden. Maar goed, we wachten af.

Ik ben trouwens geswitched van training. Ik train nu passen. M'n huidige mids hebben zo'n beetje allemaal zwak passen. Ik heb dan ook gelijk een aantal jonge spelertjes (meeste 17 en 1tje 18) gehaald met zwak passen, die op woensdag getraind gaan worden. Aan het eind van het seizoen, of begin volgend seizoen ga ik ze verkopen in de hoop dat ze flink gestegen zijn met het sneller trainen tot aan goed. Ik zat al langer met dit idee in mijn hoofd, maar na de verkoop van mijn mid (uitstekend passen) lijkt mij dit een prima moment om het eens uit te proberen. Als ik zie waarvoor die jonge spelers met redelijk/goed passen weggaan moet dit best winstgevend zijn. Dit seizoen dus even mee experimenteren. Ook zou het trainen tot goed minder leeftijdsafhankelijk zijn. Laat ik nou net 2 iets oudere spitsen ijn m'n basis hebben staan (1 met goed passen en 1 met slecht). Dan kan ik mooi eens zien hoe dat in zijn werk gaat. Kortom: wordt een leerzaam seizoen voor me.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op dinsdag 18 maart 2008 om 15:00:
Maar ik ga krijg zo'n €40.000 per thuiswedstrijd minder dan vorig seizoen

Je hebt nu 1 of 2 wedstrijden gehad, daar kun je niet zoveel over zeggen.

Verder is het artikel harstikke leuk, maar ik sta al gewoon op het hoogste niveau, met goed weer zou ik dus flink uitverkocht moeten zijn, volgens het artikel. Ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markje8) op maandag 25 februari 2008 om 21:24:
Mijn vriendin heeft ook een team, en die traint keepers.

Nu heeft ze de volgende trainee:

Flávio Águeda (181915529)
18 jaar en 3 dagen, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Volgende verjaardag: 13-06-2008
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 1 764 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Jammie

Conditie: goed Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Iemand enig idee waarom die TSI zo laag is? Aangezien zn loon wel is verviervoudigd ofzo

Inmiddels is hij zo:

Flávio Águeda (181915529)
18 jaar en 25 dagen, matig in vorm, gezond

Total Skill Index (TSI): 1 730
Loon: 1 764 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: goed Keepen: redelijk
Verdedigen: redelijk

Is het handig om nu over te stappen op positiespel training? (Ze heeft ook nog een 19 jarige uitmuntende keeper)
Waarschuw beheerder
lijkt me niet:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markje8) op dinsdag 18 maart 2008 om 21:27:
Is het handig om nu over te stappen op positiespel training? (Ze heeft ook nog een 19 jarige uitmuntende keeper)

Nee, nu is het pas leuk om door te gaan met keepen. Wat heb je nou aan zo'n speler. Kan iemand beter een goed keeper kopen, dat zal meer bijdragen. Als ze hem nou doortraint tot buitenaards keepen ofzo, dan is het gewoon een gigantisch voordeel, dat zijn de teams die extra zullen willen betalen. Je betaald namelijk nauwelijks loon voor dat redelijk verdedigen, maar zal wel wat bijdragen. Op lage niveau's is multiskill niet interessant.

Waarschuw beheerder
donateur
wedstrijd verloren en meteen een supporter weg

BAAAAAAAAAAAAAAL als stekker