Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 131062x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:23:
Dan zou het wel een hele gruwelijke training zijn ;) Naast je vleugels zou je dan dus 6 op 70% kunnen trainen terwijl je normaal 4 op 50% zou trainen

hmmm ja, nu ik er zo over nadenk is het misschien toch wel beter. hoef ik tenminste geen keuze te maken over wie er sneller moet trainen ;-)
plus ik verspil geen plaatsen in de verdediging door een echte verdediger op te stellen. daar ga ik eens over nadenken om dat om te gooien. aangezien vleugel belangrijker wordt voor aanvallers, en ik de mijne toch de deur uit wil doen vanwege leeftijd.
Waarschuw beheerder
donateur
En het wordt ook vele malen belangrijker voor de vleugelverdediger ;)

Je moet ook nooit plekken verspelen in de verdediging, je moet er gewoon verdedigers op vleugelspel trainen, of skilltrades mee laten trainen.

Ik train er verder ook gewoon een spits op vleugelspel.
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die al een uur lang niet kan inloggen op Hattrick? :(

*edit*
Ah, ineens is er duidelijkheid.

2007-10-2409.52 Hattrick down

Hattrick is currently down due to an unexpected problem.
More information will follow as soon as possible.

We are very sorry for the inconvenience.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee :D

Hattrick announces
2007-10-24 09.52 Hattrick down

Hattrick is currently down due to an unexpected problem.
More information will follow as soon as possible.

We are very sorry for the inconvenience.

Waarschuw beheerder
nope.. ik ook niet :nocheer:
Waarschuw beheerder
Ik kan wel op Hattrick, maar m'n oefenwedstrijd is verdwenen...
Edit: als ik kijk bij Uitdagingen dan zie ik dat de ploeg in het buitenland is voor een International Friendly, maar daarnaast staat een uitdaging met hetzelfde team alleen dan een week later :-S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bij mij is ie weer normaal (lijkt t)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op woensdag 24 oktober 2007 om 12:11:
Edit: als ik kijk bij Uitdagingen dan zie ik dat de ploeg in het buitenland is voor een International Friendly, maar daarnaast staat een uitdaging met hetzelfde team alleen dan een week later

Probleem is bekend, is volgens mij een visualisatie-foutje. In ieder geval: er wordt aan gewerkt, hier hebben heel veel teams last van.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, 8000 bezoekers bij een oefenwedstrijd.

Levert toch weer 35.000 op :D
Waarschuw beheerder
Mooi kloten dit.
Heb mijn trainees niet kunnen laten spelen:S
Denk dat ik er nu maar een weekje passen tussendoor gooi.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 24 oktober 2007 om 17:46:

Levert toch weer 35.000 op

Bij mij 3500 bezoekers +-

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Damien op woensdag 24 oktober 2007 om 17:46:

Levert toch weer 35.000 op :D

Ach ja dat krijg je met mijn hosts he :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 24 oktober 2007 om 18:41:
Ach ja dat krijg je met mijn hosts he :)

haha :D Is wel prettig dat hij hoog speelt, maar het is eindelijk is een keertje beter weer, dat waarderen mijn supporters toch wel :D

Waarschuw beheerder
das wel leuk meegenomen :p

had er van laatst 5843, mijn record.. was tegen een 2e divisionist uit maleisie :)
Waarschuw beheerder
Ik zie ineens onder mijn logo 2,5 ster staan... Die had ik nog niet eerder gezien...
Waarschuw beheerder
Thibaud Budenaers [playerid=155515448]{element is niet toegankelijk}
19 jaar en 108 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.

Volgende verjaardag: 29-10-2007
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 8 850
Loon: 1 116 €/week inclusief 20% bonus

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Staat te koop!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lucky Luciano" op donderdag 25 oktober 2007 om 16:53:
Ik zie ineens onder mijn logo 2,5 ster staan... Die had ik nog niet eerder gezien...

Is nieuw... staat ook wel vermeld in een aankondiging!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb tot nu toe maar 1 ster gekregen ;) Dus met 2,5 ster doe je het goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op donderdag 25 oktober 2007 om 17:25:
Ik heb tot nu toe maar 1 ster gekregen Dus met 2,5 ster doe je het goed

3 sterren hier :D
Waarschuw beheerder
Het zijn er inmiddels 2 geworden! Is idd wel leuk! Moet nu dus nog maar eens kijken voor een ander logo!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Son of God op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:09:
die 100% is zo´n 70% van een normale vleugeltraining

Kan ook 60 % zijn net wat je zelf ingesteld heb voor conditie te trainen

Waarschuw beheerder
ik heb voor positiespel trainees ongeveer 4 miljoen te besteden nadat ik de aankomende weken mijn andere trainees verkoop.

dit komt neer op ongeveeer 4 ton per trainee! Voor de 6 centrale middevelders weet ik wel wat ik moet kope (17jaar redelijk/redelijk), maar ik weet niet precies wat slim en efficient is voor de 4 vleugel trainees..

Moet je deze alleen met vleugel kope (ivm beschikbaar budget) en dan teringlang optraine naar redelijk pos dit omdat ze maar 50% traine..

Of elke week de traininsplekke verschuive zeg maar zodat iedereen gemiddeld even snel traint???

Ik wil graag wete hoe jullie dit dan doen, want et lijkt me sterk dat jullie maar 6 middevelders optraine met pos??

Mijn teamnaaam is btw MMT Crew

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 20:30:
Moet je deze alleen met vleugel kope (ivm beschikbaar budget) en dan teringlang optraine naar redelijk pos dit omdat ze maar 50% traine..

Of elke week de traininsplekke verschuive zeg maar zodat iedereen gemiddeld even snel traint???

Ik wil graag wete hoe jullie dit dan doen, want et lijkt me sterk dat jullie maar 6 middevelders optraine met pos??

Ik train dan wel op scoren,maar ik heb elke woensdag een oefen duel,en de zondag dan comp , ik zet elke keer andere spitsen neer zodat ze allemaal trainen,dus dan zal dat met middenverders training ook wel zijn,en t ligt ook aan de soort trainer die je hebt,hoe beter hoe sneller zegt men
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 20:30:
(17jaar redelijk/redelijk)

Slechte keus, 17 jaar redelijk redelijk is in veel gevallen absoluut niet de beste keus.
Tot welk niveau train jij je spelers?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markje8) op donderdag 25 oktober 2007 om 17:27:
3 sterren hier

Ik 1... 1,2 om precies te zijn, na 38 stemmen!
Maar de meesten zullen neit herkennen dat het wapen van Losser
(dorp waar ik woon) erin verwerkt zit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op vrijdag 26 oktober 2007 om 05:41:
Maar de meesten zullen neit herkennen dat het wapen van Losser
(dorp waar ik woon) erin verwerkt zit!

Dat zal de meeste mensen ook weinig uitmaken denk ik ;) Net zoals het feit dat mijn poepvlieg in mijn logo zit. En dat de poepvlieg het heilige dier is volgens de Kontwol aanhangers.
Waarschuw beheerder
Ik ga over enkele weken een nieuwe coach aanstellen.
Wat is handis als je positiespel traind? Noch aanvalland, noch verdedigend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op donderdag 25 oktober 2007 om 20:51:
Slechte keus, 17 jaar redelijk redelijk is in veel gevallen absoluut niet de beste keus.
Tot welk niveau train jij je spelers?

Train de huidige trainees tot wonderbaarlijk/ of max 22!! Maar pos duurt korter dus kan et langer als et qua loon dan nog een beetje te doen is allemaal natuurlijk....

Wat zou jij kope dan iets ouder met meer skills ofzow????

Had wel relaxte training weer 3 pops 2x brilliant en 1x wonderbaarlijk
Waarschuw beheerder
twee keer uitstekend hier
Waarschuw beheerder
was woensdag opstelling vergeten door te geven, waardoor ik 2 keer met het zelfde team speelde.

heb er dus een conditietrainweekje van gemaakt.. nu weer bijna iedereen uitstekend conditie!
Waarschuw beheerder
Ik ook, alleen heb ik spelhervatten gedaan met 50% conditie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaally op vrijdag 26 oktober 2007 om 11:19:
heb er dus een conditietrainweekje van gemaakt.. nu weer bijna iedereen uitstekend conditie!

Zonde zeg, als je weet teruggaat naar je oude percentage zakken ze vanzelf weer terug. Heb je dus weer een weekje training verneukt.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 09:29:
Train de huidige trainees tot wonderbaarlijk/

Het duurt het dus heel lang voordat je wat aan die spelers hebt.
Volgens mij kun je dat beter een 18/19 jarige uitstekend/redelijk kopen.

Zo heb je dus altijd spelers lopen tussen uitstekend en wonderbaarlijk zal het gemiddelde niveau van je team veel hoger zijn. Voor de rest zal het qua inkomsten niet zoveel uitmaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op vrijdag 26 oktober 2007 om 15:13:
Zonde zeg, als je weet teruggaat naar je oude percentage zakken ze vanzelf weer terug. Heb je dus weer een weekje training verneukt.

lijkt me niet... nu hoef ik minder % conditietraining te doen,dus kan ik meer % verdedigen trainen;)
Waarschuw beheerder
snap er geen kut van heel het seizoen is er nog geen speler gestegen :S
met verdedigen. maar wel 2e geworden en gepromoveerd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, heb je vorige week 1 training verneukt, kun je komende 2 weken 10% minder conditie te trainen. (ervan uitgaan dat je hem op 15% had staan en dat je na zo'n 2 weken op 5% weer op het normale niveau zit)

Geef je 50% traing (aangezien de helft maar heeft gespeeld) op om 20% training terug te krijgen.
Je zou dus 6 weken op 5% moeten zitten om er profijt van te hebben.

Sowieso hebben naar mijn idee eenmalige conditie inputs heel weinig effect in het nieuwe systeem.
Waarschuw beheerder
ik heb hem normaal op 10% staan. dan zakken ze heel af en toe (als ze wat ouder zijn)

ik heb liever dat ik 10 verdedigers kan trainen.. dus als ik er maar 5 train maak ik er liever een conditieweekje van;)

Uitspraak van Damien op vrijdag 26 oktober 2007 om 15:38:
Sowieso hebben naar mijn idee eenmalige conditie inputs heel weinig effect in het nieuwe systeem.

dus het maakt volgens jou niet uit als een speler redelijk of uitstekend in conditie is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op vrijdag 26 oktober 2007 om 15:38:

word echt tijd dat ik die regels eens door ga lezen. wat ik NU ga doen haha, snap er weinig van
Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk maakt dat wel uit, maar het maakt niet heel veel uit. (Qua balbezit)
Wat voor invloed het gaat hebben op het gewone trainen is natuurlijk nog niet bekend.

Maar 10% is wel erg weinig. Dan zullen al je spelers onder de 21 redelijk of lager conditie krijgen. (als streefwaarde, je kan er ook een tijd boven blijven zitten.)

Maar als je iets meer conditie wilt hebben, heeft het veel meer zin om iets meer conditie te gaan trainen. Ik heb zelf 13% omdat ik daarmee mijn 26 jarige nog op goed conditie kan houden.

Met een streefwaarde is het dus het nadeel dat een eenmalige conditie injectie weinig zin heeft, ze stijgen/dalen namelijk sneller als ze verder van hun streefwaarde af zitten. Aangezien je spelers nu dus een stuk boven hun streefwaarde zijn komen te zitten, gaan ze weer sneller dalen en dus ben je de extra conditie die je getraind heb weer relatief snel kwijt.
Waarschuw beheerder
ik zie het al was op die voor mij bedoeld..
Waarschuw beheerder
mn eerste verkoopbare pull uit de nieuwe opleiding :)

Humphrey Baltink (181396857)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Volgende verjaardag: 17-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 100
Loon: 2 310 €/week
Eigenaar: Hcmarkje8
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

:D
Waarschuw beheerder
wat denken jullie, zal ik hem vanavond al te koop zetten, of volgende week zodat ie tijdens de bekerwedstrijden afloopt? En wat is een mooie prijs? Mijn dank is groot :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon op 0 listen, er wordt toch wel een goed bedrag op geboden.

Maar had je al de melding gekregen dat hij was uitgetraind voordat hij 17 was en heb je daarom tot 17 jaar en 0 dagen gewacht? Als je dat niet hebt gedaan had hij dus misschien uitstekend kunnen worden binnenkort, en dan was hij nog veel meer waard.

Ik weet eigenlijk niet hoeveel kans deze speler maakt op het U20, maar het zal in ieder geval een kanshebber worden als hij goed wordt getraind.
Als je deadline na je oefenwedstrijd komt te liggen moet je hem dus ook echt gewoon opstellen als keeper, dan is hij voor de koper weer meer waard. En je moet hem gewoon al deze week verkopen, ik zou hem morgen listen, rond een uurtje of 7. Dan heeft hij dus al die training gehad, tijdens de eerste bekerwedstrijden is het slechtste moment om te verkopen, aangezien het dan altijd te druk op PF is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zondag 28 oktober 2007 om 13:32:
aangezien het dan altijd te druk op PF is.

Op hattrick? ;)

Nee hij kreeg al voor de derde keer de melding dat ie niets meer te leren had. Had hem de laatste twee wedstrijden ook als verdediger opgesteld.

Uitspraak van Damien op zondag 28 oktober 2007 om 13:32:
En je moet hem gewoon al deze week verkopen, ik zou hem morgen listen, rond een uurtje of 7.

Niet vandaag? Dan loopt ie af tijdens de vriendschappelijke wedstrijden.
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt allemaal niet zoveel uit, als je hem maar laat aflopen nadat je eigen wedstrijd is afgelopen. Zo kan iedereen zien dat hij heeft gespeeld en dus gratis training krijgt.

En als je hem op donderdag laat aflopen dan kan iedereen het al een dag eerder zien en zullen er dus weer meer mensen geïnteresseerd zijn.
Waarschuw beheerder
Hmm daar heb je gelijk in. Ik hou jullie op de hoogte :) Laten we idd hopen dat ie goed wordt opgetrained :)

Waarschuw beheerder
Is er ook een programma voor de waarde te zien van de keeper ?
Waarschuw beheerder
hottrick

Waarschuw beheerder
ja daar kan je wel zien hoe verde keeper van poppen af is ,maar bedoel wat de waarde is om hem te verkopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 21:32:
ja daar kan je wel zien hoe verde keeper van poppen af is ,maar bedoel wat de waarde is om hem te verkopen

Transfervergelijking misschien...???

Uitspraak van Errie op donderdag 25 oktober 2007 om 17:15:
Thibaud Budenaers [playerid!=155515448]
19 jaar en 108 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.

Volgende verjaardag: 29-10-2007
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 8 850
Loon: 1 116 €/week inclusief 20% bonus

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Staat te koop!

Verkocht voor € 1.223.000 :-D
Een speler uit m'n B-elftal, dus mijn basisteam nog intact en geld in kas om te versterken!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Errie op zondag 28 oktober 2007 om 22:46:
Transfervergelijking misschien...???

En als daar niks bij staat dan zoek je gewoon op de transfer list voor hoeveel zo'n speler verkocht wordt of te koop staat.