Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 139473x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Damien op vrijdag 31 augustus 2007 om 11:32:
Dat is nou ook juist het probleem, 2 grootverdieners kosten veel salaris, maar dragen niet genoeg bij aan je elftal in verhouding. Daarom betaal je zoveel loon en haal je maar zoweinig hatstats.

klopt :)
voordeel is wel dat er financieel nog wat achter de hand is :)
dus ik kan dit een jaartje missen..
Waarschuw beheerder
donateur
Als je nog geld achter de hand hebt, had je sowieso beter in een selectie voor de toekomst kunnen investeren, dus iets lagere skills en meer bijstats. Beide zijn nu iets duurder, maar goedkoper te onderhouden. Daarnaast haal je er hogere ratings door, als je je hele selectie opknapt, dan dat je 2 toppers haalt.

Tenminste, zo speel ik het spel, het interesseert me niet of ik komende wedstrijd win of verlies, als ik maar een stijgende lijn vast hou, nu is het doel dus een goeie 4e klasser te worden, als dat is geluk kampioen worden in de 4e, daarna weer een stabiele 3e worden, en daarna weer kampioen worden.

Voor mij wordt het binnenkort trouwens nog een mid aantrekken (bovennatuulijk of reusachtig) en daarna ga kijken of ik een mythische keeper beetje goedkoop op de kop kan tikken, die vragen niet zoveel salaris.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier heb je er 1:

Mårten Hasseler (58181249) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
25 jaar en 82 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.

Volgende verjaardag: 30-09-2007
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 78 980
Loon: 39 470 €/week
Club: Kungl Boll & Croquet Sällskapet
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: goed Keepen: mythisch
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goddelijk

Hoogste bod:
1 062 000 €

Al zal deze nog wel behoorlijk in prijs stijgen vermoed ik!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik wil dan wel een NL'r, anders wordt hij weer 8.000 duurder.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, hier presenteer ik mijn toekomstige coach :D best duur, maar dan heb je wat (karakter en goed leiderschap) Deze kan ik wel de komende 10 seizoenen gebruiken :D
2 430 000 €

Bobby Kuipers [playerid=128123022]{element is niet toegankelijk}
20 jaar en 91 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap goed.

Volgende verjaardag: 23-09-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 77 960
Loon: 27 090 €/week

Conditie: zwak Keepen: buitenaards
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe zit dat eigenlijk met het loon als je een speler tot coach benoemd.
Moet je zijn loon dan wel gewoon betalen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dan moe tje zijn loon wel gewoon betalen, je kan hem natuurlijk ook gewoon nog blijven opstellen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Het duurt ook zeker nog wel minstens 4 seizoenen voordat je hem coach kan maken :).

Waarschuw beheerder
zo, weer 0-5 gewonnen... 3 puntjes los op de nummer 2 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 2 september 2007 om 22:20:
Het duurt ook zeker nog wel minstens 4 seizoenen voordat je hem coach kan maken :).

Is toch geen probleem ;)

Ik heb namelijk deze speler ook al om begin volgend seizoen coach te maken. Die kan dus nog zo'n 3/4 seizoenen mee, waarschijnlijk neem ik ondertussen nog een andere coach, aangezien ik een speler van 24 geen coach ga maken, is ook zonde omdat hij dan geen ervaring meer krijgt :D

Martin Danielsson [playerid=3975632]{element is niet toegankelijk}
33 jaar en 107 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is briljant en zijn leiderschap goed.

Volgende verjaardag: 07-09-2007
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 13 480
Loon: 11 892 €/week inclusief 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goddelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je wel concurrenten of zijn het allemaal bots?

Hier trouwens met 2-5 gewonnen, tegen een directe concurrent, was wel lekker. Volgende week thuis maar weer even de punten binnenhouden.
Waarschuw beheerder
5-2 verloren :(
Rode kaart in de 39e minuut heeft me de das om gedaan.
Het was wel een directe concurrent.
Volgende week thuis MOET ik winnen, anders loop ik de kans op promotie mis.

Ik ga dan denk ik ook maar MOTSen.
Met een Formidabel middenveld moet ik het wel winnen van 'm!
Waarschuw beheerder
3-0 gewonnen tegen directe concurrent. Als ik volgende week ook van hem kan winnen kan ik denk ik vrij rustig op een 5e of 6e plaats afcruisen.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
gisteren helaas 3-1 verloren volgende week dan thuis maar recht zetten want het wordt wel erg spannend wie er als 2e degradeerd kan maar zo zijn dan je met 20 punten degradeerd

ook weer 2 spelers te koop als iemand belangstelling heeft teminste zoek een betere spits

Almar Ooijer
TSI = 2 660, 21 jaar en 87 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider

Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht

voor 300.000 Deadline: 06-09-2007 om 15:49

en een keeper

Arne Jutte
TSI = 5 750, 25 jaar en 103 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider

Conditie: goed Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

voor 300.000 Deadline: 06-09-2007 om 15:49
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
0-0 gespeeld. Gaat niet echt lekker dit seizoen.

Waarschuw beheerder
donateur
Hugo Maiborg Larsen (121814059) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar en 61 dagen, goed in vorm, gezond
Ik spreek Dansk!

Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Volgende verjaardag: 24-10-2007
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 38 060
Loon: 17 436 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Woerkum
Fysiek: fit

Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos

loopt over 1,5 uur af!
Waarschuw beheerder
zit eens eff te kijken bij jou bullshit, maar je zit in 1 van de makkelijkste VIe divisies. zijn er maar 48 zwakker :P
desalniettemin een leuke speler.

heb zelf een Bovennatuurlijk goed, rondlopen met uitmuntend ervaring. hij is wel inmiddels 28 maar denk dat ik hem ga houden tot die bejaard is. ;-)

mijn league staat 198e van de 1024. best aardig.
EN wat ik nu pas zie!!! ik sta 81e van de 8192! wow wat een hoge rating!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, alleen je zou je is wat meer moeten richten op je middenveld, want met dit middenveld ga je het nog steeds moeilijk krijgen in de 5e klasse.
Waarschuw beheerder
hmmmm dat is wel een goeie tip ja. heb me de afgelopen 2 jaar gericht op de rest van t team. dat is nu wel in orde maar nu komt t middenveld weer aan de orde ja.

wat is t advies? betere spelers zijn (nog) duur, en willen teveel loon.
oudere speler aantrekken? of toch wat meer loon gaan dokken, en ergens anders inleveren?
Waarschuw beheerder
donateur
Sowieso wingers met minimaal uitmuntend positiespel.

Daarnaast is het zo ongeveer verplicht om met minimaal 1 winger naar het midden te spelen wil je een beetje bovenin meedoen. Dus eigenlijk moet je gewoon 4 mids hebben met wereldklasse/bovennatuurlijk positiespel.

Sowieso heb je momenteel niks aan je aanval/verdediging. Ik bedoel, nu in de 6e kun je er makkelijk mee door, maar in de 5e zul je tegen de meeste teams gewoon te weinig balbezit hebben waardoor je alsnog niet scoort en ze wel tegen krijgt.

Wat zijn momenteel de stats van je mids/wingers?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mids zijn alle 3 bovennatuurlijk. een 4e is Wereldklasse.
wingers hebben zo goed als geen positie.

Waarschuw beheerder
donateur
Aardig gek dat je met zon middenveld maar weinig ratings erop haalt hoor :s. Is jouw TS zo kut dan ofzo? Ik haal gemakkelijk een formidabel middenveld als ik normaal speel namelijk. En dat met 4 middenvelders.

En sleutie ik kan dan wel mss in 1 vd makkelijkste zitten. Als je naar mijn nummer 1 kijk zie je dat het niet zo gemakkelijk is haha. Die gozer haalt gewoon een wonderbaarlijk middenveld :s.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met TS.

Sleutie, hier even mijn tactiek om een goede TS te krijgen en zo goed te presteren. Met een matig leiderschap coach (heb ik dit seizoen, werkt het iets moeilijker, omdat je je TS niet zo hoog kan houden)

Slecht/zwak leiderschap
Ik ben er van overtuigd (zelfs als je slecht leiderschap heb) dat je altijd moet piccen. Als je slecht leiderschap heb zal je TS na een aantal pics op zijn max komen. Door dan te piccen haal je hetzelfde niveau als dat je nooit pic zou hebben gespeeld. Je heb dus geen verlies door je pic. Als je dan 1 week een moeilijke wedstrijd heb, speel je normaal. Dat is dezelfde boost die je zou hebben als je niks had gedaan en had gemotst. Het is dus een middenveld boost zonder het nadeel wat een mots heeft.

Matig/Redelijk/Goed leiderschap
De eerste wedstrijden speel ik sowieso PIC totdat me TS POA (paradijs op aarde) is geweest.
Vanaf dat moment moet ik 1x per 2 weken PIC spelen om mij TS op POA te krijgen. In het begin zal dat dus in de beker wedstrijd zijn, als ik denk dat ik die niet meer met PIC kan winnen, speel ik de competitie wedstrijd PIC.

Als ik uit de beker ben mag ik max. 1 week achter elkaar geen PIC spelen (normaal dus). Ik wil dus in ieder geval om de week een PIC spelen en als ik 2 wedstrijden achter elkaar een moeilijkere tegenstander heb, kies ik van te voren welke wedstrijd ik PIC zal spelen.

Verder moet je dus sowieso nog wel een mid extra hebben, om je middenveld te kunnen boosten. Dat wil zeggen dat je dus met 2 wingers naar het midden kan spelen, of bv met 2 centrale verdedigers aanvallend. Maar dan zit je nog steeds krap omdat je dan geen reserve mids meer hebt.
Ik heb zelf momenteel 3 spelers met briljant positiespel (mijn 3 winger trainees) en daarna 5 spelers met minimaal wereldklasse positiespel (waarvan 1 wingertrainee)

Als ik het zo bekijk moet je voor het volgende seizoen in ieder geval een nieuwe coach, want met goed leiderschap kun je echt heel makkelijk je TS op POA houden, door 1x per 2 weken te piccen. POA bereik je al na de eerste 3 wedstrijden PIC te hebben gespeeld, dus de 2 bekerwedstrijden en de competitiewedstrijd.

Wil je met aanvallende wingers blijven spelen, dan zul je sowieso moeten gaan investeren in wingers met positiespel, een aanvallende winger draagt namelijk nog 50% van zijn positiespel bij aan het middenveld, een winger naar het midden draagt voor 75% van zijn positiespel mee. Hierdoor kun je met nauwelijks meer loon, toch een aanzienlijke verbetering halen. Zeker als je de pic strategie goed toepast.
Waarschuw beheerder
Ik PIC ook de meeste wedstrijden.
Zondag een lastige tegenstander gehad die ik met PIC niet kon winnen.
Echter heb ik toch PIC gespeeld om aankomende zondag thuis met MOTS van hem te winnen.
Deze wedstrijd zal doorslaggevend zijn voor mogelijke promotie!
Volgende week heb ik namelijk een BOT team en kan ik dus weer PICcen.
De week erop zal ik ook PICcen en die week erop ook weer.
Daarna moet ik tegen de nummer 1 en zal ik NORMAL spelen.
Daarna verder PICcen tot het einde vd competitie.

Ik heb een goed/matig coach. Deze zal ik houden tot hij naar Zwak LS zakt.
Daarna zal ik nogmaals een Goed/Redelijk coach aantrekken (heb hiervoor al een speler rondlopen).
PICcen helpt echt wel, want ik heb vorig seizoen (in de VIII) een Formi middenveld kunnen halen.
Dat is iets wat maar weinig teams in de VIII me nadoen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op dinsdag 4 september 2007 om 12:28:
PICcen helpt echt wel, want ik heb vorig seizoen (in de VIII) een Formi middenveld kunnen halen.
Dat is iets wat maar weinig teams in de VIII me nadoen!

dat geloof ik..

zelf pic ik eigenlijk nauwelijk, alleen tegen bot-teams en teams die echt dramatisch slecht zijn.. rest speel ik normaal.. misschien wel omdat ik bang ben te verliezen :p

t schijnt ook niet goed te zijn te gaan piccen wanneer je zelfvertrouwen lichtelijk overdreven of hoger is, dit ivm onderschatting.. klopt dat ook?
Waarschuw beheerder
Onderschatting kan alleen voorkomen tegen teams die minimaal 5 plaatsen onder je staan. Dus als je eerste staat kan onderschatting voorkomen tegen de nummers 6, 7 en 8 als ik me niet vergis, maar die kans is zeer gering als je team stukken beter is!
Waarschuw beheerder
donateur
De kans is niet gering als je stukken beter bent, daar heeft het niks mee te maken. Alleen als je stukken beter bent, dan maakt de onderschatting niet uit, omdat je dan toch wel wint :D

Als je ongeveer even sterk bent, en je staat toch meer dan 5 plaatsen boven die persoon, dan zou het eventueel nadelig kunnen uitpakken :D

Maar ehh, Errie, als je nou gewoon normaal had gespeeld, had je volgende week met MOTS nog ongeveer hetzelfde effect gehad,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op dinsdag 4 september 2007 om 13:01:
Maar ehh, Errie, als je nou gewoon normaal had gespeeld, had je volgende week met MOTS nog ongeveer hetzelfde effect gehad,

Met een Matig LS coach?
Dat denk ik niet.
Ik merk dat de TS bij mij harder zakt dan vorheen (coach is kort geleden naar Matig LS gezakt).
POA heb ik sindsdien niet meer gehaald, terwijl ik wel (bijna) alle wedstrijden blijf PICcen.
Ik ben de wedstrijd in gegaan met een Tevreden TS.
Nu is de TS in de wolken en hopelijk staat de TS zondag nog op Dolgelukkig.
Dan moet ik een Formidabel, héél misschien Uitmuntend middenveld kunnen halen.
Maar aangezien mijn WTM een rode kaart heeft gekregen zie ik dat neit gebeuren.
Maar met een Formi (hoog) middenveld moet ik hem hopelijk toch kunnen verslaan!
Waarschuw beheerder
Errie, net even je team bekeken. Kijk je uit dat je Mark Hagendoorn niet overtraind? Zie dat hij al bovennatuurlijk is namelijk.

Wel een leuk VII-teampie als ik zo hoor wat voor middenveld je kan halen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mwa, ik weet niet of dit seizoen nog steeds bovennatuurlijk het hoogste is. Aangezien iedereen weer genoeg geld heeft, kan het best wel is zo zijn dat reusachtig voor iets meer verkoopt.

Ik zou er echter toch nog wel voor kiezen een speler op bovennatuurlijk te verkopen, zeker omdat jij in de 7e klasse zo'n speler nog niet nodig hebt.

Uitspraak van Errie op dinsdag 4 september 2007 om 14:31:
Met een Matig LS coach?

Ik kon hem met matig wel op POA krijgen. Maar ja, dat is dus ook de reden dat je eigenlijk moet beginnen met goed leiderschap. Aangezien je anders elk 1,5 seizoen een nieuwe coach moet hebben, als je hem op goed koopt, staat het waarschijnlijk pas na 3 seizoenen op matig. Dus dan is het eigenlijk is zo'n coach een stuk goedkoper op de lange termijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op dinsdag 4 september 2007 om 14:56:
Aangezien iedereen weer genoeg geld heeft

Pfff dat heb ik gemerkt zeg.. zit al 2 dagen te zoeken op de TL naar een spits. Wereldklasse scoren (kaal) voor 1.4M en wonderbaarlijk scoren met redelijk passen voor 1.45M.... dit lag een paar weken terug volgens mij nog rond de 800K-1M! Ben dus nog wel even op zoek, heb nog niet de ideale spits gevonden.
Waarschuw beheerder
Mark Hagendoorn gaat dit seizoen nog in de verkoop.
Ik wacht tot ik tegen de nummer 1 van mijn League gespeeld heb.
Daarna gaat hij weg. Ik denk dat hij nét iets boven een miljoen op gaat leveren.
Niet gek voor een speler die me maar 3000 gekost heeft :)

Ik heb 2 weken geleden een Wereldklasse spits gekocht voor 1,2M.
De prijzen gaan inderdaad behoorlijk omhoog, maar dat vind ik niet erg!
Heb nog een paar talenten rondlopen die dan over een tijdje ook een mooie duit op gaan leveren!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook nog wel 2 goeie jonge spelers van 17 samen gekocht toen voor 47.000 aan het einde van het seizoen is de ene straks goed in Positiespel en goed in pasen net een week voor dat die 18 wordt en die andere is dan net 18 bij elkaar krijg je er dan zo rond de 1,2 tot 1,4 miljoen voor als ze niet gebleseerd raken natuurlijk toch wel aardig wat voor 1 seizoen maar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is een YP van me geweest, die ik heb gehouden.
Die gaat me ook nog wel een leuk centje opleveren.
Maar niet voordat hij van waarde is geweest voor mijn team.
Enige nadeel is dat de leeftijdsupdate niet in zijn voordeel is uitgevallen...
Maar dat mag de pret niet drukken:

Franklin Platvoet (158470889)
19 jaar en 86 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.

Volgende verjaardag: 30-09-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 690
Loon: 1 110 €/week
Club: Team Losser Error
Gezondheid: in orde

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: uitstekend
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Ik denk dat ik 'm door train tot Briljant/Wonderbaarlijk
en dan een poging doe om 'm aan een Winger Trainer te slijten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Errie op dinsdag 4 september 2007 om 14:31:
Nu is de TS in de wolken en hopelijk staat de TS zondag nog op Dolgelukkig.

Ik keek net nogmaals en de TS staat nu al op Dolgelukkig bij me.
Of dat zondag nog zo is betwijfel ik derhalve...

Waarschuw beheerder
donateur
Bass™ :zuipen: - AGFS (1007062)

Ben nog niet zo heel erg lang bezig

9/10
Competitie: # 4 in IX.341

eerst maar is uit het rood zien te komen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op dinsdag 4 september 2007 om 11:24:
Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met TS.

ja klopt. mijn ts heb ik links laten liggen dit jaar. speel bijna alles op normaal. idd wel een idee om alles te gaan piccen. en kijken hoe ver ik kom. ik heb een redelijk leider achter de hand, maar als ik het goed begrijp kan ik beter een goed leider nemen.

en die wingers met PM :S die kosten wel heul veul! damn. mja ik moet wel investeren inderdaad......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [WZDG] Plank op dinsdag 4 september 2007 om 15:03:
Pfff dat heb ik gemerkt zeg.. zit al 2 dagen te zoeken op de TL naar een spits. Wereldklasse scoren (kaal) voor 1.4M en wonderbaarlijk scoren met redelijk passen voor 1.45M.... dit lag een paar weken terug volgens mij nog rond de 800K-1M! Ben dus nog wel even op zoek, heb nog niet de ideale spits gevonden.

Koop deze! Maar 1.5 miljoen!

Hugo Maiborg Larsen (121814059) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar en 62 dagen, goed in vorm, gezond
Ik spreek Dansk!

Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Volgende verjaardag: 24-10-2007
Total Skill Index (TSI): 38 060
Loon: 17 436 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Woerkum

Positiespel: zwak Passen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 25
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 4 september 2007 om 23:05:

Sorry, zoek echt een Nederlander. :) En wil eigenlijk maar 1.3M besteden, zodat ik nog wat overhoud. Heb een bod uitstaan op een prachtige speler, helaas zonder specialiteit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 4 september 2007 om 10:34:
En sleutie ik kan dan wel mss in 1 vd makkelijkste zitten.

hey bullshit, was maar om je te dollen hoor. ;-)
zegt natuurlijk niet alles als je divisie laag staat. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WZDG] Plank op dinsdag 4 september 2007 om 23:07:
Heb een bod uitstaan op een prachtige speler, helaas zonder specialiteit.

Daar is hij dan, mijn nieuwe spits.

Leroy Oud [playerid=115644231]{element is niet toegankelijk}
22 jaar en 81 dagen, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.

Volgende verjaardag: 05-10-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 14 910
Loon: 10 370 €/week
Eigenaar: Dexter's Lab II

Positiespel: slecht Passen: redelijk
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht

De prijzen stijgen, dit is imo nog best goedkoop.. 1.3M heb ik eraan uitgegeven. Ik baal alleen dat er een specialiteit ontbreekt, normaal was ik hier behoorlijk kieskeurig in.

Waarschuw beheerder
donateur
Duh daarom had je ook de mijne moeten nemen!
Waarschuw beheerder
donateur
Bij zulke spelers hoef je echt nog niet op nationaliteit te letten, ik bedoel, dat scheelt je maar 2.000 per week.

Ik let pas op nationaliteit als ik spelers aantrek vanaf reusachtig, dan begint het pas een boel te schelen.

Je had je in dit geval beter kunnen richten op een speler met specialiteit, scheelt je toch een stuk of 3/4 doelpunten per seizoen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karel Apple op dinsdag 4 september 2007 om 22:43:
idd wel een idee om alles te gaan piccen

Als je de 1e wedstrijd PIC speelt, dan haal je de 2e wedstrijd met PIC net zulke ratings als wanneer je beide wedstrijden NORMAL zou spelen. Zou dus ideaal zijn om de 1e wedstrijd een zwakkere tegenstander te treffen!
Waarschuw beheerder
donateur
en dat gebeurt altijd aangezien de eerste wedstrijd een bekerwedstrijd is.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit de 1e bekerronde overleefd :$
Maar ik geloof dat dat vanaf volgend seizoen wel beter moet gaan!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt vanzelf wel, hoe hoger je komt, hoe makkelijker je tegenstanders worden.

Ik speel mijn 1e wedstrijd altijd tegen 9e klassers, 2e tegen 8e, 3e tegen 7e, 4e tegen een slechte 6e, 5e tegen een hoge 6e, enz.
laatste aanpassing