Partyflock

Forumonderwerp · 610994
11 volgers · 138919x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ja maar snap je ook wat ik bedoel, kan ik nu nog oude stijl deze week conditie trainen of is het beter om alweer verder te gaan met verdedigen, en nu alvast te gaan beginne met deels conditie trainen>>>

Ga namelijk dik verlieze in de beker, dus doe coaches en alles erin zodat mn goede spelers niet blesseerd raken en toch worde getraind???

Hopelijk weet iemand et want dan kan ik mn training nog omzetten..

Groet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 11:31:
Ja maar snap je ook wat ik bedoel, kan ik nu nog oude stijl deze week conditie trainen

Dit seizoen geldt de conditietraining nog voor alle spelers, ook als ze niet gespeeld hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 10:55:
Is dit seizoen nou al echt begonne?? Ik heb namelijk zonet het percentage conditietrainen op 90% gezet en 5% algemeen... (train niet 100% dus ivm blessures)

Voorheen was et zo dat je iedereen trainde maar dat gaat 'dit' seizoen verandere??? Mijn vraag is dus of het seizoen al is begonne want dat zou betekene dat ik 1 week trainig weggooi>>

5% algemeen? Dat betekent dus dat je je TI op 5% hebt gegooid? Dat is echt niet slim namelijk. :/

En pas vanaf volgend seizoen gaat die nieuwe regel in, nu train je dus nog iedereen op conditie en spelhervatten.

*edit*
Ga namelijk dik verlieze in de beker, dus doe coaches en alles erin zodat mn goede spelers niet blesseerd raken en toch worde getraind???

Je moet juist je A-spelers erin zetten, om vormverlies tegen te gaan. De kans op een blessure is vele malen kleiner dan de kans op dikke vormverlies bij meerdere spelers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net deze vraag op hattrick geplaatst maar wellicht weet iemand (Damien?) hier het antwoord.

Weet iemand wat de skillpercentage´s zijn die een aanvaller naar de vleugel gebruikt?
Ik zie regelmatig aanvallers met bijv matig vleugel naar de vleugel gezet worden maar is het niet beter om daar een volle vleugelspeler voor te gebruiken? Je verzwakt de centrale aanval t.o.v. de vleugelaanval maar je vleugelratings worden hoger en scoren is toch random.

Dit lijkt me een redelijke tactiek als je alles over de vleugels wilt gooien en de centrale aanval volledig verwaarloosd.
ik zie heel veel managers op het hattrick vragen forum roepen dat ze 12,5% doen , omdat je 2 weken conditietraining per speler nodig hebt om het niveau gelijk te houden...
Waarschuw beheerder
Dat is nu wellicht zo, maar oudere spelers zullen meer conditietraining nodig hebben dan de jongere. Dus het wordt zaak om een zo goed mogelijke balans in je eigen team te vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Son of God op dinsdag 17 juli 2007 om 13:10:
Weet iemand wat de skillpercentage´s zijn die een aanvaller naar de vleugel gebruikt?

Scoren en vleugelspel zijn voor een FTW zo'n beetje gelijk, 50:50 dus.
Waarschuw beheerder
donateur

gewoon je normale spelers opstellen, sowieso is het belangrijk dat ze ervaring krijgen, daarnaast is het belangrijk dat ze in vorm blijven. Kans op blessures is erg klein, als jij verwacht een wedstrijd te verliezen in de competitie stel je zeker ook geen spelers op omdat ze anders wellicht geblesseerd raken?

Uitspraak van Son of God op dinsdag 17 juli 2007 om 13:10:
Ik zie regelmatig aanvallers met bijv matig vleugel naar de vleugel gezet worden maar is het niet beter om daar een volle vleugelspeler voor te gebruiken? Je verzwakt de centrale aanval t.o.v. de vleugelaanval maar je vleugelratings worden hoger en scoren is toch random.

Ik weet niet hoeveel procent van welke dingen worden gebruikt, maar 50/50 zou goed kunnen.
Ik speel ook vaak genoeg spelers zonder vleugelspel (waardeloos) naar de vleugel, dit geeft ook nog een flinke boost aan je vleugelaanval. (en een formidabel spits draagt dus evenveel bij als iemand met alleen formidabel vleugel) daarnaast zal die speler met scoren nog veel meer aan de centrale aanval toevoegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op dinsdag 17 juli 2007 om 19:02:
Ik speel ook vaak genoeg spelers zonder vleugelspel (waardeloos) naar de vleugel, dit geeft ook nog een flinke boost aan je vleugelaanval. daarnaast zal die speler met scoren nog veel meer aan de centrale aanval toevoegen.

Ik heb een Formidabele spits met goed passen. Aan de linkerkant speel ik met een aanvallende vleugelspeler. Zou ik m'n spits dan het beste op links 'naar de vleugel' kunnen zetten? Ik ga het in ieder geval proberen. Eens kijken wat dat met m'n ratings doet.

Verder heb ik besloten om de 1e helft van de competitie te gaan piccen. 3 van de 7 wedstrijden ga ik sowieso winnen. Door alles te piccen win ik wellicht meer door de hoge TS. Ik hoef niet te promoveren, want ik ben (nog) niet toe aan de VI. Mocht ik onverhoops toch nog promoveren dan is dat mooi meegenomen :-P
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de antwoorden. Ik zal er eens mee gaan prutsen in mijn friendlie´s. Sowieso moet mijn vleugelskill hoger worden wil dit een optie zijn voor de toekomst.
Waarschuw beheerder
Zelf speel ik bijna altijd centrumaanval.
En dan met 1 OCD en 1 WTM (worden er 2 als ik genoeg geld heb).
Echter wil ik me meer toeleggen op counteren.
Ik heb de laatste weken telkens de in de Friendly gecountert.
De ervaring met zowel counteren als centrumaanval wisseld tussen goed/Uitstekend.
Echter weet ik niet geheel zeker of counteren in mijn geval handig zou zijn.
De wedstrijden die ik wil counteren zijn tegen ploegen met een zeer goede verdediging.
Tegen hen win ik wel de slag om het middenveld,
maar mijn aanval kan niet tegen die verdediging op.
Volgens mij is het dan juist niet handig om te counteren, wel?
Waarschuw beheerder
Dus geen counter voor mij :-D
Ik win tegen de meesten de slag om het middenveld!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, dan moet je juist niet counteren ;)

Alleen counteren als je aanval en verdediging sterker is.

Waarschuw beheerder
je kunt m volgens mij (opnieuw) aanvragen via 'mijn hattrick'
Waarschuw beheerder
Wie o wie weet er eigenlijk vanaf wanneer je jeugdspelers naar het eerste kan halen.

Het zou 1 seizoen moeten duren. En volgens mij is dat zo ongeveer voorbij?

Ik ben namelijk wel eens benieuwd hoe ze bij het eerste zouden zijn hahaha.

zijn er al mensen die een speler gepromoveerd heeft?

Tnx

Grtz
Waarschuw beheerder
donateur
Einde van de week zou het zover zijn. Stond gewoon op de voorpagina (systeeminformatie) aangekondigd.

Maar het seizoen is weer begonnen, tenminste, het bekerseizoen :D Maar hopen dat ik weer een ronde of 12 kan spelen ;) Maar ik richt me op een ronde of 8
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yes 1e ronde beker overleefd :D

maar wat is dat trouwens btw die nieuwe training snap er bar weinig van,

ik trainde hele tijd 90% Conditie, en dat is nu 5% en voor de rest algemeen.. vaag allemaal!

Waarschuw beheerder
donateur
verlies ik met 3-2 in de 88e minuut scoren ze nog niks aan te doen kan ik de andere weer mooi trainen
Waarschuw beheerder
Dom dom dom...
Ik had gedacht met m'n vormcrisis niet van betekenis te kunnen zijn.
Nu heb ik met 2 trainees en PIC verloren met 1-2 :-S
Als ik gewoon als anders had gespeeld had ik 'm wellicht gewonnen.
Echter is het niet enkel maar slecht. Ik heb een mid als WTM opgesteld.
Hij deed het prima (4,5*) en daar zal in de toekomst ook zijn rol komen te liggen!
Waarschuw beheerder
De training is gereset. Je moet m ff opnieuw instellen. Trainde 100% conditie en heb dat tot vrijdag ook weer ingesteld. Daarna word het gewoon 5%.

BTW ook de eerste ronde door... staat tot nu toe 0-6...:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welke moet je nu op 90% zetten dat?

intesiviteit of die andere?

want er staat bij algemeen nu ook 90% en conditie ook 90%,
Waarschuw beheerder
Trainingsintensiteit gewoon op 100% laten en nu moet je zelf bepalen hoeveel van die 100% aan condite wordt getraind per week (minimaal 5% ).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3-6 gewonnen!
Waarschuw beheerder
4-3 gewonnen na verlenging.
Waarschuw beheerder
0-2 gewonnen.
Had een dikkere uitslag verwacht.
Waarschuw beheerder
ben tevreden met mijn volgende bekertegenstander:P
Waarschuw beheerder
Ik niet. Een V klasser die een aanval tussen uitmuntend en wonderbaarlijk haalt en zijn verdediging en middenveld zijn minimaal net zo goed als dat van mij. Kansloze missie.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan speel je zelf waarschijnlijk in de 8e klasse, logisch dus dat je volgende tegenstander dan veel sterker is :D

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een serieuze tegenstander krijg. Volgende week nog tegen een 8e klasser, volgende week tegen een lage 7e klasser, daarna denk ik tegen een hogere 7e klasser, dan tegen een lage 6e klasser en daarna pas tegen een hoge zesde klasser. Waarschijnlijk dus pas in de zesde ronde een tegenstander die rond de 200 hatstats gaat halen.
Waarschuw beheerder
ik ben net gepromoveerd naar de 6de klas en moet nu ook tegen een 6de klasser...

maar zijn stats zijn niet om over naar huis te schrijven;)

dit waren zijn stats van vandaag.. hij speelde uit:

Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)

dit waren mijn stats... ik speelde ook uit, maar volgende week speel ik thuis

Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: goed (laag)

moet kunnen dus.. denk dat ik mijn B trainees er in ga zetten..
Waarschuw beheerder
0-8 gewonnen, maar 2e ronde wordt moeilijk tegen de nummer 3 uit de 6e!

Maar om de een of andere manier ook weer niet zo onmogelijk als ik voordat ik zijn stats ging bekijken. Echter blifjt hij ietsje beter!
Waarschuw beheerder
Ben afgelopen seizoen kampioen geworden van de 9de divisie, dus mag het nu proberen in de 8ste. Als ik naar de stats kijk van de medespelers uit mijn competitie, maak ik nog best een kans.

Alleen moet ik mijn middenveld iets verbeteren.

Wie kan mij helpen om een beetje goede middenvelder te kopen, aangezien ik al een aantal middenvelders met betere positiespel, Passen en hogere TSI heb gekocht, maar HT ratings blijft aangeven dat mijn huidige spelers beter zijn. Soms zijn de posities 2x hoger van de nieuwe spelers.

mijn huidige spelers hebben soms wel betere conditie en vorm. Zit daar dan echt zoveel verschil in?

Tnx alvast!

Grtz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op woensdag 18 juli 2007 om 22:50:
Dan speel je zelf waarschijnlijk in de 8e klasse,

Ik ben dit seizoen gepromoveerd naar de VII klasse. Zo´n sterke tegenstander is ook logisch maar het blijft een kansloze missie ;-)

Uitspraak van WDO op donderdag 19 juli 2007 om 09:03:
Wie kan mij helpen om een beetje goede middenvelder te kopen, aangezien ik al een aantal middenvelders met betere positiespel, Passen en hogere TSI heb gekocht, maar HT ratings blijft aangeven dat mijn huidige spelers beter zijn. Soms zijn de posities 2x hoger van de nieuwe spelers.

Passen is een bijskill. Hoge TSI zegt niet alles. Hoe hoog is hun positiespel, dat is de belangrijkste skill voor een middenvelder. Conditie is ook zeer belangrijk, een uitmuntend positiespel met formidabel conditie presteert beter dan een wonderbaarlijk met matig conditie.
Waarschuw beheerder
hoppa, gister 3-0 gewonnen :)

Voor t eerst dat ik een ronde verder kom :D

Wanneer is trouwens de 'ervarings-update'?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markje8) op donderdag 19 juli 2007 om 09:43:
'ervarings-update'

Direct na de wedstrijd, dus allang geweest (sterker nog, het is eigenlijk al tíjdens de wedstrijd).
Waarschuw beheerder
donateur
Zo mensen, de schrik zit er behoorlijk in bij de hattrick wereld na de eerste trainingen. Sommige spelers zijn 5 lvl's gedaald (dat was een bug, en is hersteld) in conditie. Andere meerdere lvl's gestegen.

Bug zou er nu uit moeten zijn, maar bereid je voor op het ergste, grote kans dat met 5% conditie training flink wat spelers een niveau lager gaan in conditie.

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn zelfs mensen die met 50% conditie nog achteruit gaan. Het is dus gewoon weer geluk hebben..

Ikzelf heb met 0-6 in de beker gewonnen. Haalde op PIC 202 hatstats (uit) :). Ben wel blij met men 2 nieuwe verdedigers. Dit waren mijn ratings:

Woerkum
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: formidabel (hoog)
Linkeraanval: goed (heel laag)
HatStats 202
Verdediging 66
Middenveld 63
Aanval 73

Kampioenschap moet nu eindelijk wel eens gaan lukken.
Waarschuw beheerder
ik heb nog een week conditie getraint, dus 100% conditietraining..

zelfs dan zijn er 4 gedaald... 3 van 34 en 1 van 35..

ik weet het, die zijn eigenlijk ook al veel te oud.... maar dit seizoen ga ik me concentreren op het verjongen van mijn b elftal
Waarschuw beheerder
Hmmmz,
Bij mij zijn er ook 5 gezakt. Wel alleen spelers die Formidabel als conditie hadden.

Ik heb deze week getraint op:

60% verdedigen
20% conditie.

De spelers zijn allemaal in de 20, dus geen oudjes.
Ben dan wel eens benieuwd wet rendabel gaat worden om goed te trainen.

Vorm zie je niet stijgen via de meldingen toch??

Grtz
Waarschuw beheerder
donateur
Kun je vertellen wat de jongste spelers is die is gedaald in conditie bij jou?
Waarschuw beheerder
4 zakkers van uitstekend naar formidabel met 50% conditietraining, de jongste is 29 jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Formi naar uitstekend zegt niet zoveel, dat is ook niet zo belangrijk. Het werkt waarschijnlijk met een streefconditie, pas als oudere spelers onder goed gaan zakken, dan wordt het vervelend.
Waarschuw beheerder
Het gaat bij mij om de leeftijden:

27 jaar en 107 dagen
28 jaar en 75 dagen
24 jaar en 101 dagen
23 jaar en 97 dagen
33 jaar en 14 dagen
Waarschuw beheerder
donateur
Owk, maar ik zie trouwens ook al iets wat je verkeerd heb gedaan.

Je traint volledig op 60%, en van die 60% besteedt je ook nog is 20% aan conditie.

Dus eigenlijk heb je 48% op verdedigen getraind, en 12% op conditie. (samen 60%)

Er is geen enkele reden om je trainingsintensiteit lager dan 100% te zetten, die moet je dus ook gewoon weer naar 100% doen. Nu verspil je dus echt een boel training.

Als je dat had gedaan, had je 80% op verdedigen getraind en 20% op conditie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
huh??? Hoe zie jij dan dan :p

ik dacht dat dan je Teamgeest ff een stukkie omhoog zou gaan.

Grtz

Btw:

Nog intresse in een aantal spelers, zowel jeugd als wat oudere spelers.

De deadline is vanavond rond een uur of elf, en eentje morgenmiddag.

Teamid: 502266
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WDO op vrijdag 20 juli 2007 om 09:45:
ik dacht dat dan je Teamgeest ff een stukkie omhoog zou gaan.

Ja, stomme gedachte. Nu loop je en je training voor de helft mis, en je krijgt hierna een vormdip.

Trainingsintensiteit moet je maar bij hoge uitzondering verlagen (als je BV de kwartfinale van de beker heb gemotst en je TS weer goed wil krijgen. En heel soms als je misschien je competitie daardoor kan winnen, of bij een kwalificatie wedstrijd.) alleen het nadeel ervan is dat je het seizoen erna slechter zal gaan presteren.) In jouw geval zal je dus de komend wedstrijden met een stuk lagere vorm spelen.
4 spelers gezakt in conditie :O

speler 1 26jr : uitstekend - goed
speler 2 31jr : formidabel - uitstekend
speler 3 19jr : formidabel - uitstekend
speler 4 28jr : uitstekend - goed

wel 3 vd 4 spelers hadden gepopt in het tussenseizoen , dus valt opzich mee denk ik :/

trainde ook op 5% conditie
Waarschuw beheerder
11 spelers gezakt :-S
Wel bijna allemaal oudjes van Formi naar Uitstekend.
Ook m'n 24 jarige mid van Formi naar Uitstekend.
19 jarige van Uitstekend naar goed en Formi naar Uitstekend.
En ook nog een 18 jr. die omhoog gegaan is...!!!
Trainde 8% conditie en 92% PM...

TSI: -3760 (+2080/-5840)
VORM: -3 (+5/-8 )
PM +2: 1 naar uitmuntend en 1 naar Bovennatuurlijk! :cheer:

Op die 2 pops na een behoorlijke bagger training...
laatste aanpassing