Partyflock

Forumonderwerp · 610994
10 volgers · 149878x bekeken

Waarschuw beheerder
Dit topic is voor de mensen die Hattrick spelen. Hattrick is een online voetbal/manager spel.
www.hattrick.org!

Hieronder een verzameling met info over de verschillende websites en programma's die je kunt gebruiken om het spel te spelen. Als je ergens niet uitkomt, staan deze sites vol met info die je kunnen helpen.

Belangrijkste voor beginners is om je goed te verdiepen in de regels van hattrick, deze zijn gewoon op de website zelf te lezen. Voor de rest kan alles natuurlijk ook gevraagd worden, maar het wordt wel op prijs gesteld als je zelf wat moeite heb gedaan om de info eerst zelf te zoeken.

Websites
http://www.databased.at/hattrick/
De hattrick bijbel. Onder X-Files staan allemaal handige feitjes die je vaak nodig zult hebben. Links bovenaan kun je de taal op Nederlands zetten. Een ander onderdeel van Hattrix is X-Ray, hieronder staan een boel analyse programma's met makkelijke tips over bijvoorbeeld hoe groot je stadion moet zijn.

http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics/abc_of_tactics_hol.htm
Een goede basis over de tactiek om het spel te spelen, vooral om tot een goede opstelling te komen in het spel.

http://www.kielp.com/gijsh/httips/htgevorderd.htm
Een uitleg iets meer voor gevorderden, gaat ook over de psychologie van het kopen en verkopen.

http://www.hagonline.org/
Een nederlandse website met allemaal resultaten van onderzoeken, zo zijn hier tools te vinden om te berekenen hoe lang een speler doet over een stijging, of hoeveel % conditie je moet trainen om een bepaald conditie niveau op een bepaalde leeftijd kan krijgen.

http://www.weetjewat.nl/
Een goede uitleg over hoe je onder je faillissement vandaan komt, hoe je een goed trainingsprogramma opstelt en welke specialiteiten op welke positie handig zijn.

http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/updates.html
Per land weergegeven wanneer de updates, wedstrijden en trainingen zijn.

http://www.hattristics.org/pub/
Database met statistieken over het spel.

Hattrick Advanced Injury Calulator
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php
Site waarmee je met behulp van de TSI en leeftijd kan bepalen hoeveel updates en/of dokters je nodig hebt om een speler weer te kunnen laten spelen of trainen.

Hottrick
http://www.hottrick.org/
Met name makkelijk om te kijken hoe ver een keeper zit met behulp van zijn leeftijd en TSI

http://www.introht.com/iht.php?sec=home&lng=en&menu=1
Onder kopje "Tools" naar "Experience" gaan en daarbij invullen wat voor coach je een speler wilt laten maken plus daarbij de prijs hiervan. Dit kun je bepalen via Hattrick zelf, ga dan intern een speler tot coach maken en dan krijg je zijn prijs. Tenslotte zie je dan hoe ver een bepaalde speler zit in zijn ervaring.

Logo Ontwerpers
http://c-d-l.nl/lou/
Makkelijke, gratis site om een logo aan te vragen voor HT-supporters.

HT-Dog
http://mikehell.kicks-ass.net/ht-dog/
Site waarmee je de sterkste en zwakste plekken van een tegenstander (of ander team) kun bekijken na bijvoorbeeld 5 competitiewedstrijden.

Gameanalyser
http://gamealyzer.hatstats.info/
Hier wordt berekend op basis van de ratings van een wedstrijd hoeveel het normaal gesproken had moeten worden.

Hulp programma's

Hattrick Assistent Manager http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Goed programma wat de ontwikkeling en prestaties van je spelers bijhoudt. Voor het programma moet betaald worden.

Hattrick Organizer! http://www.hattrickorganizer.net/
Voor het programma heb je java nodig, op de website staat een link om dit programma te downloaden. Nadat je het programma heb gedownload moet je het programma uitpakken. Na het uitpakken kun je het programma opstarten met het programma HO.bat (Staat tussen de bestanden)
In dit programma kun je je opstelling inladen en een voorspelling erop los laten tegen je komende tegenstander. Zo kun je uitzoeken welke opstelling het meeste kans heeft om je tegenstander te verslaan.

Add-on voor firefox
Foxtrick
http://foxtrick.px.cz/
Programma dat als extensie bij hattrick te gebruiken is. Het voegt allemaal links en extra info toe aan de pagina's van hattrick zodat het spel makkelijk te spelen is.

Livefox
http://hattricklivefox.mozdev.org/
Programma om meerdere wedstrijden makkelijker te volgen in je browser.

Jeugd
Informatie over jeugd vind je op de volgende wedsite
http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/

En een goede site om je jeugd bij te houden.
http://www.hattrick-youthclub.org/

Dit zijn de Partyflock leden die meedoen aan hattrick met hun teams.
Morzzz --> FC Altijd Lazerus (212689)
Damien - Kontwol b.v. -->F.C. Kontwol B.V. (365725)
Bullshit --> Woerkum (364103)
Errie --> Team Losser Error (143219)
Koolraap :bier: --> Koolraap United (206871)
JPD --> JDRAS VICTORY (1320761)
hipstyler --> MMT Crew (508078)
Schaft --> Schaft (150774)
Hazinh0 --> Dirty Dancing (147168)
Ambtenaruh --> Ingoojert F.C. (144587)
Son of God --> FC met het mes tussen de tanden (1010751)
Rossie --> Mokum Pearls (1226372)
[WZDG] Plank --> Dexter's Lab II (813155)
SN!Zzle -->Losers! (359546)
Boedhalicious --> Spindetta (1275917)
Maurice 1984 --> HattoHeim (508471)
"Lucky Luciano" -->FC Pilot (146433)
DeeDZ -->DeeDZ United (815528)
Richie1980 --> Bal op het dak (68558)
_-Witte-_ --> Hedel's Most Wanted (1007932)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zondag 25 februari 2007 om 15:46:
spelers met passen moet terugkopen

hm.. zal k dan ff mee moeten wachten aangezien deze spelers ook bij mn A-team wel eens spelen.. wil mn sportieve plicht nog wel blijven namelijk door wel proberen punten te pakken. maar zal er rekening mee houden met mn komende trainees.. minimaal matig passen erbij dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Matig is minimaal inderdaad, probeer je trainees zo goed mogelijk in te kopen, ze zijn namelijk de basis van je elftal. Kale spelers leveren niks op en zijn ook nog is moeilijk te verkopen.

Maar geweldig nieuws hier. De nummer 1 (280 hatstats) heeft verloren van de nummer 3. Ik sta nu eerste. Laatste wedstrijd kan nog moeilijk worden, maar we gaan ervoor. Eindelijk kan ik de 6e klasse aan de bovenkant verlaten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
25-02-2007 Kampioenschap voor Olympique Lapin.

Na het punt verlies vandaag van Luca's Eleven (5-3) heeft Olympique Lapin met z'n overwinning (2-0) de 1e titel in hun bestaan behaald en dit mag dus flink gevierd worden met de fles champagne.

Vorig seizoen was de eindspurt net iets te laat ingezet om het De Graskabouters nog moeilijk te maken maar dit seizoen is er eindelijk het kampioenschap.

Olympique Lapin wilt vooral de supporters bedanken voor hun trouwe steun die ze het team gegeven hebben afgelopen seizoen! :D

Waarschuw beheerder
ok.. zal er rekening mee houden als k nieuwe trainees koop.. tnx voor de tip..

met nog dikke 10 min te gaan sta k erg netjes nog op 1-1 waar ik een nederlaag eigenlijk verwacht had.. maar wat niet is kan nog komen :)
Waarschuw beheerder
Ik heb zojuist 4-1 gewonnen (toch wel richting de 50 sterren :-)).

Hiermee sta ik nu 4e.
Ik heb zelfs zicht (bij nalatigheid van andere teams) op de 3e plaats.

Daarnaast heeft mijn topscorer er 14 inliggen, tot heden.
Dus wellicht ook nog wel die prijs :-)

Waarschuw beheerder
1-1 gespeeld :cheer:

zijn team:
De HattRickies

Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (laag)

HatStats 166

mijne:
Koolraap United

Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)

HatStats 130

Waarschuw beheerder
Hier zijn trouwens mijn stats.

Taq's Eleven
Player rating and team formation

Midfield: excellent (very low)
Right Defence: inadequate (low)
Central Defence: inadequate (very low)
Left Defence: inadequate (very low)
Right Attack: passable (very low)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: passable (very low)

FC Tess
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)

Midfield: weak (high)
Right Defence: weak (very high)
Central Defence: inadequate (high)
Left Defence: passable (very high)
Right Attack: inadequate (very high)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: weak (low)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2-5 gewonnen, helaas wel vroegtijdig afscheid moeten nemen van mijn spits :(

Waarschuw beheerder
donateur
4-0 gewonnen van de laaste stond een tijdje geleden zelf laaste en sta nu weer 3e en nog kans op promoveren

nog 2 wedstrijden te gaan maar wil in de 7e klasse blijven dit is nu de stand de 4e is een bot team

1. FC Smurfendorp 12 42 - 13 30
2. FC DEN DEUT 12 35 - 25 18

3. HattoHeim 12 23 - 21 17
4. metVAARTaanKOP 12 29 - 43 17
5. apppel united 12 24 - 27 14
6. FC DELTA BEHEER 12 26 - 30 14

7. Real Thanthof 12 23 - 28 13
8. VFB Wjelsryp 12 15 - 30 13
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wanneer speler is geschorst krijgt ie dan ook geen training>>>>>
Waarschuw beheerder
Als hij door die schorsing niet heeft gespeeld niet nee.

Waarschuw beheerder
Crew moest in de 40e minuut met een man minder door, omdat Marco Míguez rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding.

Hij heeft wel gespeeld maar niet volledige 90 minute>>>>
Waarschuw beheerder
Heb gister 0-2 gewonnen met PIC!!:) Was weer leuk, volgende week weer PIC en dan de laatste wedstrijd knallen!!:D

Sta nu 5 punten achter op de nummer 1... kmapioen worden is in theorie mogelijk, maar die hoop heb ik al opgegeven. Daar had ik de directe confrontatie voor moeten winnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 11:43:
Crew moest in de 40e minuut met een man minder door, omdat Marco Míguez rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding.

Hij heeft wel gespeeld maar niet volledige 90 minute>>>>

Hij krijgt gewoon training dan :D

Mijn elftal begint ook lekker gebalanceerd te worden, al mijn ratings waren goed :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op maandag 26 februari 2007 om 12:25:
Hij krijgt gewoon training dan

ok thanks, best wel vreemd eigelijk want met hattrick buddy geeft ie dat niet aan, ben blij dat je zegt van wel want anders zou die weer opgesteld worde en dus meer kans op blessure en niet extra training krijge!
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand die me kan vertellen hoeveel de salaris daling wordt van iemand als die 31 jaar wordt? Hoeveel % zal dat zijn? 20% ofzo? Of zou ik meer kunnen verwachten.
Waarschuw beheerder
16,7% volgens mij.

Zie schema:

|_leeftyd_|_verlies loon_|_ _%___|
|_ 28-29_ |___ _1/8_____ |_12,5%_|
|_ 29-30_ |___ _1/7_____ |_14.3%_|
|_ 30-31_ |___ _1/6_____ |_16,7%_|
|_ 31-32_ |___ _1/5_____ |_20.0%_|
|_ 32-33_ |___ _1/4_____ |_25.0%_|
|_ 33-34_ |___ _1/3_____ |_33.0%_|
|_ 34-35_ |___ _1/2_____ |_50.0%_|
|_ 35 +__ |____ _X____ _ |_00.0%_|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gister even een nieuw spelertje gehaald :)

kosten 1.041.000 euro

Yaniv Sabag (57058226)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 23 750
Loon: 18 936 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Athletic Club de Gaally
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 15
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Waarschuw beheerder
donateur
Dankje, dan is mijn plan om een magische mid te gaan kopen niet betaalbaar :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaally op dinsdag 27 februari 2007 om 11:36:
gister even een nieuw spelertje gehaald

jammer van zijn conditie, passen en dat die geen specialiteit heeft. Voor de rest opzich wel goed maar ik had hem niet zo gekocht.
Waarschuw beheerder
donateur
Naja, wel leuk dat hij al zwak ervaring heeft, dat is altijd meegenomen, en zonder passen kosten ze ook gewoon niks, dus qua middenveld ratings heb je er wel veel meer aan, als je aanval niet versterkt hoeft te worden :D

Bullshit, jij trainde toch ook spitsen? Dan hoef je ook nooit spelers met passen te kopen en kun je dus veel goedkoper een sterk middenveld neerzetten :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Damien op woensdag 28 februari 2007 om 07:53:
Bullshit, jij trainde toch ook spitsen? Dan hoef je ook nooit spelers met passen te kopen en kun je dus veel goedkoper een sterk middenveld neerzetten :D

Hoezo hoef ik dan geen spelers met passen te kopen? Dat is toch alleen maar beter dan voor men aanval nog? En als ik dan een keer centrumaanval wil spelen heeft dat ook heel veel profijt. Al mijn middenvelder hebben minimaal matig passen.

Dus jij zegt dat dit helemaal geen voordeel heeft omdat ik spitsen train?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 27 februari 2007 om 14:05:
jammer van zijn conditie

over 2 weken is de competitie toch ten einde, dan volgt er meestal 2 weken conditietraining.. Ook bij mij dus als hij 2 keer stijgt is het weer uitstekend(Y)

Uitspraak van Damien op woensdag 28 februari 2007 om 07:53:
Naja, wel leuk dat hij al zwak ervaring heeft, dat is altijd meegenomen, en zonder passen kosten ze ook gewoon niks, dus qua middenveld ratings heb je er wel veel meer aan, als je aanval niet versterkt hoeft te worden

idd. Dit was tenminste nog betaalbaar en al zwak ervaring.. en heel wat beter als die formidabel en uitmuntend middenvelders die ik nu heb.. dus zal wel een lekkere stijging qua middenveldrating hebben
Waarschuw beheerder
Ik wil 3-4-3 gaan spelen... maar wat moeten mijn verdedigers, middenvelders, spitsen absoluut voor stats hebben (heb mij vandaag ingeschreven). Wil beslist niet 3-5-2 spelen zoals de rest!

En wat zijn goede begin tips om geld te verdienen en al mijn ehm trainers en alles goed in te stellen?!

Waarschuw beheerder
in t begin zijn hulpprogrammatjes als ht-rating, hattric coach professional of hattrick organizer wel makkelijk voor bepalen van posities van spelers..

begin tip van mij is in ieder geval je stadion niet te klein maken :) foutje van mij geweest namelijk waar k nog steeds spijt van heb..

jonge trainees kopen, met een doel wat je wilt trainen.. denk hierbij ook aan je opstelling, zodat je altijd optimaal traint (bij scoren trainen kun je dus max 6 spelers trainen, pos.spel weer max 10).. neem een nieuwe coach (redelijk ofzo), en huur wat assistenten.. 6/7 lijkt me wel voldoende
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 28 februari 2007 om 08:56:
Dus jij zegt dat dit helemaal geen voordeel heeft omdat ik spitsen train?

Natuurlijk heeft het voordeel om spelers met passen te hebben, maar ik ga er vanuit dat je aanval meestal met gemak je tegenstander verslaat. Aangezien je als spitsen trainer een middenvelder minder heb, kun je dat op deze manier denk ik goed compenseren :D

Waarschuw beheerder
zijn er trouwens ook sites waar je makkelijk een internationale wedstrijd kunt regelen? ik spaar vlaggetjes en t zoeken naar buitenlandse teams die bij mij willen spelen word steeds lastiger namelijk :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 18:34:
in t begin zijn hulpprogrammatjes als ht-rating, hattric coach professional of hattrick organizer wel makkelijk voor bepalen van posities van spelers..

begin tip van mij is in ieder geval je stadion niet te klein maken foutje van mij geweest namelijk waar k nog steeds spijt van heb..

jonge trainees kopen, met een doel wat je wilt trainen.. denk hierbij ook aan je opstelling, zodat je altijd optimaal traint (bij scoren trainen kun je dus max 6 spelers trainen, pos.spel weer max 10).. neem een nieuwe coach (redelijk ofzo), en huur wat assistenten.. 6/7 lijkt me wel voldoende

Die ga ik zeker halen, zijn dat wel gratis programaatjes?!:P

Ik heb het heel vroeger gespeeld dus weet het nog een beetje...

Is het verstandig om in het begin gelijk mijn stadion uit te breiden en gelijk een goed coach te nemen (moet ik dan een goed coach dmv een ervaren spelen nemen of gewoon 1 aannemen)?

In het begin mijn jeugdtraining op 20000 zetten gelijk of op 0?

Ik ga 3-4-3 spelen dus kan ik het beste trainen op ehm scoren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 12:43:
zijn er trouwens ook sites waar je makkelijk een internationale wedstrijd kunt regelen? ik spaar vlaggetjes en t zoeken naar buitenlandse teams die bij mij willen spelen word steeds lastiger namelijk :p

http://websec.science.uva.nl/~lhoek/coolness.php

Op deze website eerst je coolness berekenen, oftewel welke landen je allemaal heb bezocht/ontvangen door in te loggen.

Dan staat er na het updaten van de info onder het inlog gedeelte
Also, if you want to get a new flag easily, try the new Challenge suggester!

daar zoekt hij dan team die jij nog niet heb ontvangen en die bij jou nog niet hebben gespeeld :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Play_Matos op donderdag 1 maart 2007 om 14:53:
gratis

:yes:

gelijk mijn stadion uit te breiden en gelijk een goed coach te nemen

zou ik beide nog niet aan beginnen.. pas uitbreiden wanneer je stadion paar x achter elkaar uitverkocht is.. en tot je meer supporters hebt.. ooit eens formule gelezen dat je je aantal supp. x20 (bij slechte omstandigheden), x25 (bij normale) of x30(bij goede) moest doen om de grootte van je stadion te bepalen.. Maar aantal toeschouwers ligt ook aan de stemming van je supporters en t weer..

k zou een redelijk coach nemen in het begin.. je kunt eventueel kijken naar een speler met leuke stats en redelijk ervaring. deze laten spelen tot hij goed ervaring heeft en dan zou je m goed coach kunnen laten maken..

In het begin mijn jeugdtraining op 20000 zetten gelijk of op 0?

zou k nog ff mee wachten als k jou was, volgend seizoen is er een nieuw jeugdsysteem.. maar het is aan jezelf, t blijft gokken op een goede pull, maar over het algemeen moet je het geld kunnen missen wat je erin steekt (er dus vanuit gaan dat je er niks voor weer krijgt)..

scoren

met 3-4-3 kun je idd kiezen voor scoren, in dit geval train je hierbij je max. aantal spelers.. wissel af met 4-3-3 en 3-4-3 ofzo, zodat je altijd 3 opstellingen hebt (4-4-2 is standaard) waarin je team goed/uitstekend is. Kijk naar je tegenstander op zondag om te bepalen hoe je hem gaat bestrijden ;)

Uitspraak van Damien op donderdag 1 maart 2007 om 15:06:
deze website

bedankt!! zal zo ff kijken, zit stiekem te flocken op werk nu :p
Waarschuw beheerder
3 goeie upgrades,
1 van 20 naar uitstekend verdedigen
2 van 18 naar goed verdedigen hoppaaa

Waarschuw beheerder
Anthony Morille:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend en nog maar 17 jaar.
Waarschuw beheerder
waar vind je zo'n programma, dat moet ik ook hebben. mooie upgrade inderdaad!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _-Witte-_ op vrijdag 2 maart 2007 om 20:55:
dat moet ik ook hebben

bedoelde je die tekst van de training van PTT vc PPF? das omdat hij supporter is.. tekst komt dan in beeld te staan bij trainingsoverzicht
Waarschuw beheerder
oh das wel beter inderdaad, ben nu ook supporter geworden, leuke opties erbij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _-Witte-_ op zaterdag 3 maart 2007 om 15:06:
ben nu ook supporter geworden

(Y)

sinds ik t heb vind ik t spel persoonlijk ook veel leuker en handiger gaan vinden :yes:
Waarschuw beheerder
ja precies, ik zit hier normaal echt op papier bij te houden hoeveel ze stijgen met tsi en niveau haha, onzin voor die 7,75 voor 3 maanden. maarja, dit seizoen blijf ik, volgend seizoen gaat goed komen met me nieuwe spelertjes :D
Waarschuw beheerder
hopelijk worden mn twee vlegelaars verkocht, beiden uitmuntend en voor 799k erop gezet in de hoop op die ene gek die erop biedt:P

Waarschuw beheerder
Nog een leuke speler nodig voor vanavond, of om verder mee te trainen?

Onderstaande speler is uitstekend in vorm, heeft goede persoonseigenschappen, heeft uitstekende conditie, uitstekend positiespel en nog matig vleugelspel.

Piet Bruens [playerid=122454842]{element is niet toegankelijk}
20 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 920
Loon: 760 €/week
Eigenaar: Koolraap United
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Deadline vanavond 18.35
Vraagprijs 120K

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _-Witte-_ op zaterdag 3 maart 2007 om 21:05:
7,75 voor 3 maanden

idd geen geld.. ben ook begonnen met eerst 3 mnd doen, daarna maar een jaartje afgesloten :p
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, 5-0 gewonnen :D Helaas mijn beste winger er met 2x geel vanaf. Als ik volgende week win zit ik waarschijnlijk rechstreeks in de 5e en als ik gelijk speel of als ik verlies zit ik voor mijn 8e seizoen in dezelfde 6e klasse ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
0-2 gewonnen. Solid 4e tot nu toe. Maximaal haalbare is 3e positie (in de 6e klasse), ik moet tegen de No8. Als de No3 dus verliest ben ik waarschijnlijk 3e met topscorer.

Edit : Mijn doelverschil moet wel buitensporig zijn, vermoedelijk blijf ik dus gewoon 4e.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
7-0 gewonnen, zonder blessures.

Al met al een geslaagde zondag (op de YP na dan).

Vierde plek is een feit, toch al weer een verbetering van twee plaatsen ten aanzien van vorig seizoen :)
Waarschuw beheerder
donateur
1. F.C. DaDons 13 9 2 2 43 - 12 +31 29
2. Criel Vooruit 13 8 3 2 52 - 15 +37 27
3. fc diane 13 8 3 2 45 - 12 +33 27
4. Met Pep Vooruit 13 8 3 2 40 - 9 +31 27

nrs 1 en 2 promoveren. het blijft spannend tot de laatste competitiedag :P

Waarschuw beheerder
5-0 gewonnen.. handhaving is zeker gesteld nu :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
0-8 gewonnen. Nr 1 staat op direct promoveren en wil niet promoveren dus gaat volgende week expres verliezen zodat ik kampioen wordt en dus een promotie duel moet gaan spelen die ik natuurlijk expres ga verliezen :).
Waarschuw beheerder
1-3 gewonnen

moet volgende week tegen de nummer 2 van de competitie...

ben zelf de nummer 3.. en heb 2 punten achterstand..

dus promotie is nog mogelijk.
Waarschuw beheerder
Mooie luxe-positie.
Maar goed, die huidige no1 denkt dat hij direkt promoveert ?
Waarschuw beheerder
iemand nog geen friendly? >> Vessem-Nijmegen Birds (359948) :)
Waarschuw beheerder
Challenges

You have now challenged Vessem-Nijmegen Birds.