Ik was 15 toen ik naar mijn eerste feest ging, impulz 1 december 2001, hoe oud waren jullie en wat was je eerste feest? en wat vind je een goeie leeftijd om voor het eerst te gaan?
donateur
19 shockers 2003 en dat zal ik niet snel vergeten nu ff de verloren tijd inhalen die ik in alkmaar gesleten heb op zaterdagen
teld hakkuh en zaguh voor kids ook mee in zaandam hahahaha toen was ik 8 hehehe nee mijn eerste echte grote feest mocht ik eindelijk een x met mijn broer mee was ik 13 jaar en gingen we naar Mysteryland 1998
M'n eerste echte feest was Mysteryland '98, was toen 16. Snap alleen niet dat sommige leeftijdsgenoten zeggen dat ze al 10 jaar gaan, dan waren ze dus 11?? Was op zich wel een housescene toen, maar dat je daar op 11 jarige leeftijd al in zit...
Net en paar dagen 16 en toen ging ik naar Mysteryland Bussloo 2000, vanaf toen helemaal verslaafd aan de Hardcore!
Was denk ik net 16, of misschien 15! Weet het niet echt meer ...
Ben nu 15 .. ben paar x naar spirit of darkness hier geweest (alle 3 keer dus ) Niet echt groot maar wel mooi en hard....
Verder naar Queensrave... geweest... En volgend jaar komen de grotere feetjes...