Aloha, hier tanky, fanta loopt al weken te zeuren dat ze een tattoo wil laten zetten van haar sterrenbeeld ram, nu vroeg ze aan mij of ik wat leuks kan tekenen, NIET DUS! Kan 1 van jullie misschien wat moois in elkaar zetten???
van tanky
Hmm die je ex heeft is indd mooi gedaan...maar ik blijf Ferry trouw, die heeft tenslotte voor m'n tattoe-ontmaagding gezorgd...en buiten dat heerst er altijd zo'n lekker apart/wazig/lekker sfeertje
echt wel heb net een zuurkool dieet achter de rug en ben 5 kilo afgevallen
goed gedaan meisie!
laatste aanpassing
En wat gebeurd mij nou weer vanochtend?!?!
Ik wordt wakker en denk Goh effe kijke naar me tatoo of die er nog zit....stonden er allemaal zwarte vlekken en strepen op me rug! Leek wel dat het uit gelopen was...maar ik stond tedouche daarna en nu is hij weer normaal....Waardoor komt dat?
heb je hem net laten zetten.
zo ja volgende keer goed insmeren en een t-shirt aan trekken want het komt waarschijnlijk door dat je zweet en vandaar dat het is uitgelopen, een tshirt houd de vaseline vast en zo blijft de tatoo intact
Ach meid je bent niets voor niets blond he!!!!!!!!
Nou als je een tattoo laat zetten vecht je lichaam tegen het inkt waardoor er een dikke laag inkt gebruikt wordt bij het maken van een tattoo, de bovenste inktlaag was je er zo vanaf voor de rest moet je er niet aangaan pukkelen of zo want dat maakt je tattoo lelijk kijk nadat hij genezen is ff of ie overal nog mooi is en anders ga je terug en kleuren ze hem bij voor je (dit is meestal gratis)
niet TE goed insmere meis anders loopt ie nog uit
Ik heb een foto!!!!
stuuuuuuuuuur
Hijs een beetje vaag en wazig maar dat leg aan die camera en het licht
Ze hebben hem iets lager gezet dan ik wilde want anders zou ik gaan gillen Zeiden ze....