tanky; wel als een tattoo helemaal doorloopt weetje hoeveel pijn dat doet als ze op je .... been Tatoeëren
2 Misses bijna al mijn vrienden zitten helemaal onder dus ik neem aan dat ik wel weet wat bij hun het pijnlijkste was en aangezien 1 van die jongens op de zelfde plaats als ik een tattoo heeft en tegen mij zei (hij heeft zelf een tattooshop dat het 1 van de pijnlijkste plekjes is) TEVREDEN?????????
2 Pardiej het valt erg mee je moet gewoon goed eten van te voren, pijn=lekker
2 Misses bijna al mijn vrienden zitten helemaal onder dus ik neem aan dat ik wel weet wat bij hun het pijnlijkste was en aangezien 1 van die jongens op de zelfde plaats als ik een tattoo heeft en tegen mij zei (hij heeft zelf een tattooshop dat het 1 van de pijnlijkste plekjes is) TEVREDEN?????????
2 Pardiej het valt erg mee je moet gewoon goed eten van te voren, pijn=lekker
laatste aanpassing
en aangezien 1 van die jongens op de zelfde plaats als ik een tattoo heeft en tegen mij zei (hij heeft zelf een tattooshop) dat het 1 van de pijnlijkste plekjes is
Laat me raden... Ferry!
Ik moet na de zomer ook maar weer eens naar em toe, ik zeg al te lang tegen em dat ik binnenkort weer onder de naald ga bij em, maar het komt er steeds niet van...
Ach meid je bent niets voor niets blond he!!!!!!!!
Nou als je een tattoo laat zetten vecht je lichaam tegen het inkt waardoor er een dikke laag inkt gebruikt wordt bij het maken van een tattoo, de bovenste inktlaag was je er zo vanaf voor de rest moet je er niet aangaan pukkelen of zo want dat maakt je tattoo lelijk kijk nadat hij genezen is ff of ie overal nog mooi is en anders ga je terug en kleuren ze hem bij voor je (dit is meestal gratis)
Nou als je een tattoo laat zetten vecht je lichaam tegen het inkt waardoor er een dikke laag inkt gebruikt wordt bij het maken van een tattoo, de bovenste inktlaag was je er zo vanaf voor de rest moet je er niet aangaan pukkelen of zo want dat maakt je tattoo lelijk kijk nadat hij genezen is ff of ie overal nog mooi is en anders ga je terug en kleuren ze hem bij voor je (dit is meestal gratis)









ik zeg niks ![[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwAAABwbnpl21c4TZmmUNdgM8yyfK715guAriZyCDZEW1Y3dtJTxJIjlvt22kxASbkWjYGNJgJZ*bMiOQfFzfiZSn6!qvNWgGfp4XlXJSwx9o9lYqJf5Se7*0VJdkr*5/Tatoo2.jpg?dc=4675421474524836266[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0UwAAABwbnpl21c4TZmmUNdgM8yyfK715guAriZyCDZEW1Y3dtJTxJIjlvt22kxASbkWjYGNJgJZ*bMiOQfFzfiZSn6!qvNWgGfp4XlXJSwx9o9lYqJf5Se7*0VJdkr*5/Tatoo2.jpg?dc=4675421474524836266)

![Maurice [SoE]](/images/user/2637_375206.jpg)
![[img]http://photo.msn.s8.com/MS8zLzEwNTI4MjQ5MDIvMS80MDE4LzE1NS8zMi9qTXZWV2RpMUVVSVc2dTBlVFRnN2RR/bec884e1ee2f1bf7b24274f9f0c04d4c/clbk=HcZNnT9kkUillrFpKTdfv!yB7e7ReR9r*3kii3tSXyIlUN86xGP!mIWuqrD!ZzIeo2I0L*AYLyo$/jpg.jpg[/img]](http://photo.msn.s8.com/MS8zLzEwNTI4MjQ5MDIvMS80MDE4LzE1NS8zMi9qTXZWV2RpMUVVSVc2dTBlVFRnN2RR/bec884e1ee2f1bf7b24274f9f0c04d4c/clbk=HcZNnT9kkUillrFpKTdfv!yB7e7ReR9r*3kii3tSXyIlUN86xGP!mIWuqrD!ZzIeo2I0L*AYLyo$/jpg.jpg)