Welke pillen vond jij nou t beste werken?
Heb zelf nog maar 2 verschillende geslikt,maar ben benieud naar jullie reactie Ik heb bacardi-tjes en motorola's gehad. Die laatste waren minder als die bacardi-tjes.
da waren DE PILLEN
heb ze een paar jaar later op
maarre gruwelijk
laatste aanpassing
Hahah er schiet me net te binnen dat ik ooit eens in de energiehal van een maatje Hondebrokken had gekregen. De naam van deze pil was te danken aan de groten van de pil. Iedereen die die dingen in handen kreeg mocht die onder geen bedwing in eens slikken hahahhaha Tering je ging als een raket van die apparaten Zo had je later ook Beatrixjes die waren zo groot als een KING (peperemunt) .....dat was pas waus
Op een illegaal feestje in A'dam eens een oranje (was ook konninginnedag) tulpje gekocht. Het beste ooit. Heb in twee x genomen...eeuwig spijt dat ik niet meer dan een kocht (was toe ook echt niet nodig!!!.
we hadden vorig jaar elk 2 mercedestjes op
we waren zo aan et fietse en toen sloeg die bij me kamaraad in hij reed zo de bossen in bij de anderen nie wel grapsig
Blauwe Mitshu's en Paarse driehoeken met "X" erop ow ja en ook roze Triple Xjes of Amsterdammertjes is maar net wat je het wil noemen waren ook wel lekker stond in ieder geval "xxx" op