ik draai soms nu en dan ook nog wel met mn ogen.. maar dat komt bijna niet meer voor..ik slik nu vanaf november 2002 en sindsdien ook elk weekend

das niet echt cool..Sommige mensen zeggen ook wel dat uitgaan zonder drugs ook moet kunnen,maar ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. Toch?
Ik ga met vrienden naar New York in Hengelo en een uur voordat ik daar heen ga neem ik er 1 in (blanke salmiakje) en dan voel ik al wel wat van als ik er ben,dat is mn bedoeling juist want als ik kats nuchter binnenkom vind ik er nix aan..hahaha

maar ja..
En in de ochted neem ik wat speed,maar dan moet ik nog wel goed lijp zijn dan werkt het lekkerder en word ik heel erg opgewekt en wil ik niet per se naar huis

(tot grote vreugde van mn vrienden) hahaha

maar ik,Spongebob en nog 2 vriendinnen van me hebben meestal wel lol om andere om ons heen (lang niet iedereen ofzo hoor die slikt) maar beplaade lui (en meestal elke week dezelfde) zitten op een barkruk met hun ogen te draaien en te doen..hahaha..wel lachuh..
Maar ik heb dat ik mn tanden wel vaak stevig op elkaar laat klappen (of hoe zeg je dat) en dat is ook irritant..en tege de ochtend baal ik van de kauwgom en haal ik wel is fruitella die zij goed te eten als je lijp bent.
groetjes van spacetablet