| Betreft: | evenement: Mayday, woensdag 30 april 2003 om 18:00 |
heheh is dat zo moeilijk dan, elkaar niet raken??? Je bent niet op een concert van Normaal hoor
Als je het eenmaal onder controle hebt kun je ook nog sturen
Tis een beetje zoals autorijden, eerst moet je op alles letten zoals schakelen enz later gaat dat vanzelf en kun je je op de weg concentreren. Get it? 
om dit te proberen heb je veel ruimte nodig gladde vloer EN een ambulance om me af te voeren 
Ik vind 't echt leuk hoor hoe ze dansen..
Alleen als je er zelf naar gaat kijken begin je zelf uit de maat te dansen!
Het lijkt alsof zij ook uit de maat dansen.. maar tegelijkertijd ook weer niet! Echt heel vreemd en 't valt ook niet uit te leggen.. ik vind 't wel gaaf om te zien hoor!
En ja.. Dat Hollandse gestamp is eigenlijk ook superlomp! Maarja.. dat zijn we gewend!
Alleen als je er zelf naar gaat kijken begin je zelf uit de maat te dansen!
Het lijkt alsof zij ook uit de maat dansen.. maar tegelijkertijd ook weer niet! Echt heel vreemd en 't valt ook niet uit te leggen.. ik vind 't wel gaaf om te zien hoor!
En ja.. Dat Hollandse gestamp is eigenlijk ook superlomp! Maarja.. dat zijn we gewend!
Die oranje gast geweldig, lijkt wel robotstijl.
Denk dat ik het ook wel zou kunnen, je moet gewoon een goed gevoel voor ritme hebben.
Sowieso moet iedereen gewoon lekker doen wat hij wil, dat is juist het ideale aan de oldskool-/hardcorescene vind ik: iedereen kan zijn eigen gang gaan, leef je maar uit. Ik sta ook niet simpelweg de hele avond te hakken, doe gewoon wat in me opkomt, als het maar relaxt stampt, Liefst nog met een raar smoelwerk erbij ook!
Op de meeste feesten staan we sowieso een kwart van de tijd ons kapot te lachen om wat de rest van ons kluppie aan het uitspoken is qua dansjes en smoelwerken. 
Feest moet gewoon feest blijven en niet gebonden worden aan allerlei ingewikkelde dansjes, uiteraard naar mijn uitermate bescheiden mening...

Sowieso moet iedereen gewoon lekker doen wat hij wil, dat is juist het ideale aan de oldskool-/hardcorescene vind ik: iedereen kan zijn eigen gang gaan, leef je maar uit. Ik sta ook niet simpelweg de hele avond te hakken, doe gewoon wat in me opkomt, als het maar relaxt stampt, Liefst nog met een raar smoelwerk erbij ook!
Feest moet gewoon feest blijven en niet gebonden worden aan allerlei ingewikkelde dansjes, uiteraard naar mijn uitermate bescheiden mening...
laatste aanpassing
Ik ga ook al een paar jaar naar duitse feestjes en vind dat "technodansje" echt super cool! Ik kan er echt de hele tijd naar kijken! En dan die broeken met wijde pijpen, die geven wel een extra cool effect aan dat dansje...
Iedereen doet het net weer iets anders op hun manier. Het is veel ingewikkelder dan dat simpele hardstyle huppeltje hier...
Respect!
Iedereen doet het net weer iets anders op hun manier. Het is veel ingewikkelder dan dat simpele hardstyle huppeltje hier...
Respect!