Partyflock

Forumonderwerp · 609442
17 volgers · 247786x bekeken
Betreft: nieuws: Beatsessions gaat terug naar DOTF Radio

Waarschuw beheerder
DOTF brengt je op maandelijkse basis het beste uit de underground oldschool scene met een dikke knipoog qua concepten. De sounds die op commerciële feesten geen overlevingskans hebben, brengen wij als ‘core-product!’ Niet toegankelijk maar o zo vet!

Na meerdere jaren radio maken hebben we de smaak nog steeds te pakken, we worden een jaartje ouder maar de onderlinge banden maken het geheel alleen maar sterker! Maximaal 2x per maand zijn we te horen op de vrijdagavond met een concept dat afwijkt van de gevestigde orde, en hoe!

Ons motto? “FUCK HOKJES!” (Ruthless)

Sinds de bemoeienis van Buma Stemra zijn we niet meer illegaal zoals we dat jaren lang deden, dit doet echter niets af aan ons product… DOTF brengt je namelijk nog steeds de sound die je enkel onder de duistere stoeptegels van de scene vindt!

DJ’s als Stanton, Panic, Gijs, Ruthless, Jeff London, Reza, Sneaky-D, PeRu, Spike en Arjan V brengen je de noeste shit van vroeger en nu! Aan gastdj's ook geen tekort zoals je zal merken in onze live shows.

Alle reden om je vrijdagavond te reserveren voor de DOTF… check ons schedule op Partyflock in dit topic, of bezoek www.dotf.nl

Wil je onderdeel zijn van onze show als gast-DJ of bezoeker, neem dan contact op met de crew via email : info@dotf.nl

Connecten met DOTF Radio is zowel simpel als makkelijk :

Gebruikers van Winamp : http://www.dotf.nl/stream
Danwel Mediaplayer : http://www.dotf.nl/stream2

DOTF Radio is mede mogelijk gemaakt door Partyflock.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Vakkie W ...... just stay to the subject ... gun ze hun succes, wij doen ons ding. Just let it be. ;) (k)

Waarschuw beheerder
dat laatste gedeelte kenje mooi ff weghale daar pas k ff voor, voor d rest ok,alleen die buffer ken beter mar,enne ken nog steeds nie op dotf forum kome,
Waarschuw beheerder
ben ook weer aan het luisteren..klinkt weer lekker in de oren allemaal :P

yves en mar :respect:

Waarschuw beheerder
dotf forum lukt nu weer wel mar heb password ontvangen,

Waarschuw beheerder
Edje ...... ;) i know, laat het maar gaan.
Waarschuw beheerder
yves lekker gedraaid gozer!!Zie je begin september wel weer bij mindcontroller :)

Waarschuw beheerder
idd lekker showtje was dat weer ff, trouwens ken die plaat waar ze in park altyd mee afsloten die loving you weer es voorby komen mar?of wie dan ook?
Waarschuw beheerder
donateur
he mar,bij deze wens ik je veel succes op 16 aug
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Echt...vette muziek deze avond

DANK U :D

Waarschuw beheerder
was weer es een lekkere show,kga helaas niet naar hardbeat maarja,volgende keer weer,
Waarschuw beheerder
wat ik nu hoor moet VAKER gedraaid worden :)

Waarschuw beheerder
Zo dan, dat was me een gezellig showtje en wat een héérlijke set van Yves, zeg....... Zeker weten dat ik hem ook weer ga checken op Mindcontroller! Het leuke aan hem vond ik trouwens dat 'ie gewoon kei-eerlijk is en een mooi verhaal achter die mic doet. :respect: voor onze belgische vriend! (y)

Nou nou....Hardbeat was wel gezellig en heb nog even kapot hard kunnen hakken daar op Thrillseeka en French Connection maar qua sfeer is het mijn tentje niet.... :-(

Anyways, hopelijk is iedereen ook veilig thuisgekomen en zonder noemenswaardige 'incidenten' ;P :devil:

Volgende week Panic..!!! :D

Waarschuw beheerder
ehh panic op dotf?? mooi word ff knalluh !!! was rustig in hardbeat kreeg k door enne "zonder noemenswaardige incidenten"??wat gebeurd dan?

Waarschuw beheerder
Hehe, weet ik nog niet want ik heb nog niets van Mar gehoord maar er liep daar wel wat rond dat op het punt stond om flink gebokt te worden! :devil:

Waarschuw beheerder
Mar heeft een wannabe-nazi flinke klappen gegeven, was echt ze'n eigen domme rotschuld ;) :D

Waarschuw beheerder
joh zieje nou ben ik dr nie en gebeurt dr weer wat :devil: zal je altyd wel zien

Waarschuw beheerder
Ja..?? Heb je 'em toch maar gepakt..?? :P

Die arme jongen........toch niet 'écht dóór het putje....' hé..??? :o :devil:

Waarschuw beheerder
Me'n elleboog lag er van open ;)

maar genoeg about that ;)

Waarschuw beheerder
Precies! :-)

Het was iig een gezellig show, toch?! Ik bedenk me ineens dat we gisteren foto's hebben gemaakt...... :o :D

Waarschuw beheerder
goed zo mar trots op je jongen (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he bas waar blijven jullie? :o we zitten hier op jullie te wachten

Waarschuw beheerder
wat dacht je van mij muts
Waarschuw beheerder
Zooooooo!!!
Ik ben ffies de stream van gisteravond opnieuw aan het luisteren maar Yves kickt nog steeds ass!!!

lekker
Waarschuw beheerder
Ja Freekie, daar wordt je even stil van hé?

Echt een vet heftige set.

Beetje jammer dat ik mee moest rijden, heb Mar z'n ding niet horen doen.
Maar dat zal ongetwijfeld ook heel erg lekker hebben geklonken.

Grtn Rob
Waarschuw beheerder
Jep, ben net bij dat gedeelte aangekomen..
Waarschuw beheerder
donateur
wat nou mar,gaf hij je een tikkie op je achterhoofd???:P:P:P­:P

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UQDrApQYleqKsxJWYYYx7wwSnhwJo3yQMzJN*xdydPXWW3ojkFXwkEMgIqXVePISu7XdYGkMXtj9NZUFfMbNYaRJ7qU*TBr4KezQnczfH0nicy*joDTLBJqKWTm48MOP/Show%20Yves%20008.jpg?dc=4675432850395284213[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UQDPApQYluqKsxJWYYYx7wwSnhwJo3yQvH9XOQG6lHkmPnQOCry4aLCdbcLjcjngO0eU05Ck0F6B0JZFFRIKBSLOP8hXYQXQA3gX1OPRz1OGZX5thC2lHsEq1baoh6qM/Show%20Yves%20017.jpg?dc=4675432850419515782[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UQDHApUY1eqKsxJWYYYx7wwSnhwJo3yQvoJVtOxzIQUFcQvk6zB2iOpTPaZHrmYjuRq9DB8nFJyeVtKBWyHXw*VZS3UdD9J25g9*cUVIP76JNWL1qHMxWID3gkgwZX09/Show%20Yves%20018.jpg?dc=4675432850425135827[/img]

Waarschuw beheerder
Gave foto's Gilbert!!!!

De setjes komen straks online, working on it.

Waarschuw beheerder
Voor de thuiskomers van N1 of andere feesten, we zetten nu de herhaling op van afgelopen vrijdag. Te beginnen met Sneaky-D, welke zal worden overgenomen door DJ Yves.

T'was een zeer gezellige uitzending met een meesterlijke set van Yves, zet je geluid op 10, gooi die ramen en deuren open, ga lekker in de tuin liggen of op je balkon ..... en geniet van je zondag!

www.dotf.nl/stream

Njoy mensen!

Waarschuw beheerder
Daar ben ik weer, lekker kunnen relaxen op het strand van Noordwijk. Ik heb dus de herhaling gemist maar ben sowieso méér benieuwd naar onze vrienden die terug gaan komen van N1 (volgens mij komen ze pas morgen terug ;-) )
Waarschuw beheerder
Ik ben net thuis :p
Ben ook maar 1 dag geweest , maar wel een bruut feest :bounce:

Waarschuw beheerder
Hey gozerrrr..!!!!

Hoe was de DOTF hoek vertegenwoordigd..?? Nog een mooi en groot spandoek gezien.. ;-)
Waarschuw beheerder
Nee , niet gezien.
Ben alleen Onrust en Geert tegen gekomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer :-( Magic J en Smiley zater er iig met als het goed is een grote DOTF Banner bij hun tentenkamp.. ;-)

Waarschuw beheerder
Ik hoor de verhalen morgen wel, truste!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat spandoek dat wil jij niet weten :S
Artiest {SHOWLIST artist 88834, 905}
Waarschuw beheerder
maar ik wel

Waarschuw beheerder
jaaa komt u maar ... vertel!
Waarschuw beheerder
donateur
ehhhh..... chris ouwe okkebol jouw reactie PLZ ;)

Waarschuw beheerder
Ja Chris ... LUL ... heb je het doppie van de spuitbus gewoon kwijt gemaakt? :(

TE errug gewoon, ik stel voor dat we hem in de volgende show op de radio-schand-paal hangen,

Waarschuw beheerder
ho...echt weer iets voor onze chris hoor!

Waarschuw beheerder
Goooood morning, met deze hitte werken we allemaal een tikje langzamer ... vandaar ook dat we pas vanavond de livesets van oa Yves zullen plaatsen op de site, tevens komt de nieuwe agenda voor de komende 2 maanden er weer te staan.

Voor vrijdag 8 augustus hebben we devolgende agenda,

DJ's

Panic
Onrust
Sneaky-D
Gunter Stockhausen

Tevens krijgen we bezoek van MC Mouth of Madness, en kondigen we de definitieve details van onze "on tour" aan.

Een volle show dus, tot vrijdag!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(f) thanks!

Waarschuw beheerder
De sets van afgelopen vrijdag staan online!

Waarschuw beheerder
Ah, beter..!! ben nu wel benieuwd hoe ikzelf klink (volgens mij niet echt geweldig :P )... :D

Meteen ff downloaden, Soulseek ligt er weer uit dus ik toch al een download-verveling..
Waarschuw beheerder
donateur
Beter ken ik eens even luisteren wat ik gemist heb... veel volgens mij ;)

Waarschuw beheerder
njoy ...

meer nieuws over DOTF etc, donderdag :D

;)

Waarschuw beheerder
'Ze proberen alles te indoctrineren en dat komt vooral tot uiting in het nummer Alles Naar De Klote.......' ;P

Ik ben de show aan het terugluisteren en is inderdaad echt cool geworden...!!! :D

Maar eh, deel 3/3 komt nog ter download..?? :-)