Partyflock

Forumonderwerp · 609333
1984x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van vrouwen die een vechtsport doen?
Waarschuw beheerder
tja is wel leuk om te zien en stoer ook nog eens

Waarschuw beheerder
donateur
Is wel leuk om te zien.....Zolang ze het maar niet tegen mij gebruiken :p
Maar bodybuilsters vind k er niet uit zien :S

Waarschuw beheerder
nee, bodybuildsters zijn gewoon niet sexy :S hebben geen lekkere zachte borsten :S

Waarschuw beheerder
donateur
Beter juist!
Ga het zelf ook doen!
Boksen! :D

Waarschuw beheerder
goed zo! is belangrijk dat de vrouw van deze tijd zichzelf kan verdedigen ;)

Waarschuw beheerder
sexy ;) vooral jij

Waarschuw beheerder
modder worstelen:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe nu 5 jaar thaiboxen en ik vind het hardstikke stoer nog steeds :) zelfs als ik de ring in moet en ik kom er blauw uit... het hoort erbij! :)

Waarschuw beheerder
donateur
:S k wil ook op vechtsport.....
Maar mag niet van me ouders, ze zijn bang dat ik t ga gebruiken tegen een bepaald persoon :devil:
Waarschuw beheerder
Als ze maar niet TE gespierd worden vind ik 't wel leuk :)

Waarschuw beheerder
ja maar lieve anmo, je hebt me nog nooit zien vechten! hoe weet je dan dat dat sexy is ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vrouwen niet kunnen vechten..ZO DAT GAAN WE IS FF UIT DE WEG RUIMEN!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk zie ik mijn vriendin liever een andere sport beoefenen....Klappen op het koppie is gewoon niet gezond voor je. Wel zijn het natuurlijk sporten waar je een topconditie van krijgt. Dat is wel super icm met een strak lichaam :D
Waarschuw beheerder
Ik doe nu paar maandjes thaiboksen en ik vind het nog steeds superstoer!

Waarschuw beheerder
Het is idd leuk ja... maar als je stopt minder leuk... je "zakt" een beetje inelkaar he ;)
Je kan het wel bij houden natuurlijk maar daar moet je maar zin in hebben.
Waarschuw beheerder
Biedt me graag aan als "sparringspartner" ;-)

[img]http://www.smilies.nl/rough/sword2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
heb zelf een jaar op boksen gezeten en wil binnekort weer is gaan beginnen maar dan met thaiboksen.. vind t stoer als vrouwen ook aan vechtsport mee doen want je ziet dat de laatste tijd heel weinig:(

Waarschuw beheerder
Moontje elke lichaamsbeweging van jou is elegant en sexy dus waarom vechten niet?

Het is wel grappig je ziet er zo onschuldig uit maar ik heb medelijden met de man die je verkeerd aanraakt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
masterray: weet wat je zegt ;) of heb je zelf ook vecht ervaring...

voor alle vechtende vrouwen hier onder ons: ben trots op jullie, toppertjes!

skippie: mooie hoofdjes zijn goed te beschermen hoor ;) in de 6 jaar dat ik nu vecht, heb ik nog nooit een blauw oog opgelopen of een gebroken neus :D laatst 1 schop voor mijn hoofd waardoor ik even KO ging, maar het enige wat ik had was een beetje dikke blauwe lip... valt allemaal dus wel mee ;)
Waarschuw beheerder
Euhm....vecht ervaring, heeeeel vroeger :S

maar als het auw doet, helpt een (K) erop wel,

ga ik lekker vaak schreeuwen ;-)
Waarschuw beheerder
Heb heel lang op Kung-fu gezeten, ben er ook mee gestopt. Vind het wel jammer, want ik heb nu helemaal geen conditie meer!

Maar de basistechnieken blijven er! Als iemand me probeert te slaan of schoppen, weer ik gelijk af! Dus dat zit er nog steeds in gelukkig!

Waarschuw beheerder
donateur
hehe ik heb gelijk zoiets van...nou met zo een pittige tante wil ik best wel eens sparren voor de eer :P

wie durft :D
Waarschuw beheerder
Eej Ozzie, wachten op je beurt he :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook super om te zien dat sommige vrouwen zeker niet bang zijn en talent hebben in een vechtsport!
Ik heb ook jaren aan taiboxen en kickboxen gedaan!
En ik raad het jullie aan!Ik mis het heel erg!
Maar ze moet wel een echte damen blijven niet zo'n manwijf worden!

Waarschuw beheerder
Doe aan kickboksen. Maar dat is meer om mijn agressie kwijt te kunnen. Niet omdat ik het stoer vind. Vind het wel leuk.
Waarschuw beheerder
donateur
Geld Tae Bo ook??
Vechtsport is niks voor mij... Ik weet zeker dat ik dat verkeerd ga gebruiken als 'het licht uit gaat' met een ruzie ofzo whehehe.. nee grapje maar ik vind het niet leuk voor mezelf..
Ik ga lekker voetballen volgend seizoen.. :-)

Waarschuw beheerder
Ik vind er nix aan vrouwen te zien vechten. Vind ik niet echt bij een vrouw passen, maar das mijn mening. Voor de vrouwen die het wel doen, veel succes ;)

Waarschuw beheerder
ik heb op kick boxen gezeten
paar weken maar ben er vanaf gegaan
omdat ik meer klappen kreeg dan uitdeelde
was daar het pispaaltje ,omdat ik nieuw was
maar der zat ook een behoorlijk leuk meisje bij de les,en die kon er wat ,van en heb ik geweten ook,was tijdens het sparren moest ik met dat meisje,eerst blokken en dan aanvallen dat soort gedoe,maar wist nie wat linx en rechts was en had nog nooit een meisje proberen te slaan ,duzz kreeg ik opeens van dat meisje een goeie rechtse en daar lag ik knock out op de grond ,ze heb natuurlijk der verontschuldigen aan geboden enzz
maar wat bleek ze was lesbisch ,betekent het nou dat de meeste meiden die op vechtsport zitten bi of lesb zijn?tis maar een vraagje?want zou dolgraag een vriendin willen die op vegtsport zit ken ze me beschermen als ik word lastig gevallen door m,n geke buurvrouw

Waarschuw beheerder
ik doe ook kickboksen maar echt stoer is het niet
het is soms gewoon :frusty: :)
Waarschuw beheerder
als je het :frusty: vind zou ik een andere sport kiezen als ik jou was...

Waarschuw beheerder
donateur
tegenwoordig kan alles ik erger me meer aan mannen die aan ballet doen

Waarschuw beheerder
ik vind het koel om te zien van die pittige tantes:P haha
maar wat ik zo asso vind als meisjes gaan vechten in het openbaar dat ziet er zo :@:@ uit ja kweet niet waarom maja
Waarschuw beheerder
GIRL FIGHT! haren trekken,krabben en knijpen :P
Waarschuw beheerder
Dan kan de vrouw de man eens beschermen :P
Waarschuw beheerder
Het allerleukste blijft toch altijd dat modderworstelen in een lekkere bikini ofzo! :K
Waarschuw beheerder
Vrouwen die Kickboksen of gewoon Boksen vind ik echt top, goed om je zelf te kunnen verdedigen en uitstekend voor je conditie. :D
Waarschuw beheerder
vechten is heerlijk en je gaat er niet uitzien als een body builder als je het voor je conditie en je recreatie doet. Pas als je pro doet begint t echt hard te showen. Maar ik doe al 9 jaar judo en 4 jaar shoalin kung fu en ik ben geen body builder ;)
Waarschuw beheerder
Ik doe ook thaiboksen en vind het echt lekker om te doen. Beetje je agressie kwijt kunnen, en tis gewoon goed voor je hele lichaam en conditie. En bovendien weet je ook hoe je in bepaalde situaties zou kunnen reageren of je kan je juist inhouden, want das soms nog belangrijker :P
Waarschuw beheerder
hmmm... heb en paar x ge-kickboxt in purmerend. Kreeg daar les van Nordin Benslah. Heel goede trainer en vechter!!! Ik moest er alleen helaas mee stoppen omdat ik geen vervoer meer had. De ene vriending stopte er mee en de ander ging in haarlem wonen... Als ik me eigen karretje heb, wil ik snel weer beginnen!! het is super voor ej conditie!
Waarschuw beheerder
vrouwen in bikini's in de boxring met modder of vla :kwijl: :p wheheehehe
Waarschuw beheerder
Ik vind een vechtsport stoer :D aangezien ik ook van vechten hou ;)

Ik wil het misschien ook gaan doen maar kweet alleen niet wat. Niet een vechtsport waar je TE gespierd van wordt. Ik weet de verschillen ook niet echt. Moet je er ook eigenlijk lenig voor zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehe Paranoiddancer, lekker dan. Sta je tegenover een vrouw.:) Enige wat je dan kunt doen is blocking...:D

Waarschuw beheerder
ja tis zeker kut
maaar stel je eens voor als ik ook een vrouw was
dan was het een heuze bitchfight geweest daarzo

Waarschuw beheerder
k doe capoeira, is beetje dans met vechten erdoor
Waarschuw beheerder
Nooit van gehoord, klinkt wel leuk :)
Waarschuw beheerder
capoeira is cool.. dat komt toch uit brazilie?
Waarschuw beheerder
yup, dat is echt HEEEL cool om te zien :)

Waarschuw beheerder
ik weet niet waar het vandaan komt, een vriend van mij geeft daar les in en hij komt wel uit brazilie, dus zou goed kunnen dat het daar vandaan komt. Het is echt super leuk om te doen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel eens 2 lessen kickboxen gehad, maar ik kreeg toen een klap van iemand, die al niet mijn grootste idool was. Toen vergat ik alle regeltjes en ramde ik terug... *fluit*

En toen ben ik er maar mee opgehouden ;-)

Het lijkt me nog steeds leuk, maar als ik er opga, dan niet bij de sportschool waar ik toen zat :-P Daar liepen allemaal van die gare en rare gevallen rond, die je zowieso meteen al knock out zou willen slaan ;d

Waarschuw beheerder
voor de meiden die vechten. hadden jullie er in het begin ook moeite mee om iemand echt hard te slaan? tijdens de training dan? kan me nog wel een meisje herinneren die soms tijdens een training of wedstrijd begon te huilen, omdat ze bijvoorbeeld iemand op het hoofd had geslagen. had ze tijdens een wedstrijd vrij jong meisje geslagen die daarop begon te huilen, begon zij ook te huilen omdat ze het zo erg vond dat ze haar had geslagen...
Waarschuw beheerder
Ik ben het enigste meisje in de groep shoalin, maar 4 jaar kan ik niet zeggen dat die spieren rond mijn pols dikker zijn geworden, dus voor mij doet t aardig pijn als zo gozer me laat blokken.
Ze houden wel rekeningen met me dus dat valt wel mee maar ze zijn zo hard :S

Ik vind t tijdens shoalin niet erg om hard te meppen als je zacht doet dan lokken ze t wel uit door te zeggen: Dat kan veel harder!!
dus dan doe ik dat ook :)

judo geef ik gewoon alles, je mag tg niet trappen oid daar moet je gewoon technieken gebruiken om die ander om te kegelen. Doet alleen pijn als er iemand boven op je valt of tegen je scheenbeen schopt tijdens een veeg.
Waarschuw beheerder
:p vin ut wel stoer :) waneer gaan we eens sparren moonshade?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is nou t verschil dan tussen Thaiboxen en Kickboxen???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tjonge Tjonge,

Als ik dit zo hier allemaal lees, kennen de de gozers en meiden niet aan een bepaalde sport hun tanden erin bijten, kijk naar me, ik doe al 12 jaar Kung Fu, 2 maanden in China gezeten bij de Shaolin Kunf Fu Masters, ik had periode om ermee te stoppen, cker in het begin pleurde andere me verrot, kwam gebroken thuis, maar toen ik thuis was en ik wilde ermee stoppen waren daar toch mijn ouders en broers en maten en vriendinnen om me te helpen en me motivatie toe te roepen, nu na 12 jaar zeg ik Geweldig dat zulke personen er nog bestaan.

Maar ja meiden, wil het ook tegen jullie zeggen, je ken een sport nie leuk vinden en ermee stoppen, maar dat moet je es niet doen, je zal later terugkijken en blij zijn dat je het nie gedaan hebt.

GIRL POWER (y)(y) I LOVE IT

Waarschuw beheerder
Woei doe ook al 12 jaar karate:D:d
kom maar op;p

Waarschuw beheerder
little girl
no match for me :9

Waarschuw beheerder
DONT FUCK WITH ME:p

Waarschuw beheerder
tss :kwijl:
kijken of je dat morgen ook zegt :[

Waarschuw beheerder
zeg t heel vaak;)weet jij ook:p

Waarschuw beheerder
maar dat meen je niet :P

jij zegt nooit
DON'T

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja rustig maar he,

doe maar prive mailtjes.

En tja Dj Panoz, je moet eraan geloven als je wijffie al 12 jaar Karate doe, hahaha

Waarschuw beheerder
*bloos*

Waarschuw beheerder
ach ik weet dat ze toch niets doet (L)

Waarschuw beheerder
Heb wushu, jiu jitsu en kickboxen gedaan, maar moest helaas stoppen door mijn knie... Pfff mis t nog elke dag!!
Ik wil nu gaan beginnen met capoeira, dat is wat minder fel en misschien wel vol te houden :D
Waarschuw beheerder
Geen vechtsport, wel verdedigingssport. Ik heb vroeger 6 jaar op judo gezeten. Als gevolg van rugklachten moest ik noodgedwongen stoppen. Erg jammer want ik was er toch best goed in!!!

Af en toe wil ik nog wel eens een potje matten met m'n vriendje, telt dat ook mee?

Ik schijn in ieder geval een hele goeie rechtse te hebben... :P

Waarschuw beheerder
gogogirlie: wat heb je met je knietje dan? kut is dat he, dat je door een blessure niet kunt trainen. heb zelf ook knie problemen en moet van de dokter rust nemen. doe mij dan toch maar wat ontstekingsremmers zodat ik door kan gaan :P
Waarschuw beheerder
hey moonshade had een bepaald soort gedachten van vrouwen die op een vechtsport zitten,maar nu nie meer zie bijna alleen maar hele mooie vrouwen die t doen;)

Waarschuw beheerder
ach ja, wij dametjes moeten onszelf wel kunnen verdedigen als we 's nachts alleen door de stad lopen ;)
Waarschuw beheerder
Vrouwen die aan vechtsporten doen rules, ik heb het vroeger ook gedaan en zou het zo weer willen doen, maar het kan niet ivm mijn werk. Kan moeilijk met een blauw oog lopen, tja ik wilde altijd alleen sparren met mannen en sommige kenden hun krachten dus kan af en toe wel gebeuren dat mijn lichaam onder de blauwe plekken zat, maar dat gevoel na het sparren was echt helemaal geweldig.
Ik sta wel mijn mannetje!
Waarschuw beheerder
ik doe ook al een paar jaar aan thai-boksen (muay-thai), in het begin is het wel raar ja om door te slaan, maar daar wen je snel genoeg aan!
Waarschuw beheerder
Ik doe nu zelf sinds kort aan karate maar krijg er van de meeste jongens alleen maar positieve dingen over te horen :) Dus ik vind et TOP !
Waarschuw beheerder
In de ring & tijdens de training vind ik het top om een vrouw te zien vechten! Zeker als ze de techniek goed beheerst en de populaire gasten flinke tikken geeft! :-D

Ben zelf heel jong begonnen met Tae Kwondo, daarna Karate en Kung Fu... Heb heel wat vrouwen tegenover me gehad! Altijd leuk, go on ladys!! (y) ;-)

Waarschuw beheerder
HHEEEERLIJK ik wil ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit op boksen, en vind het gewoon lekker, elke keer even weer je agressie eruit slaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wilde ook graag op boksen dus ik ging een keertje meetrainen.

Zaten er alleen maar mannen op,die 2 koppen groter als mij waren,die het supergoedkonden

:D :D

Stond ik daar tussen met mijn 1.58

ben nooit meer teruggekomen.....
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil marloes koenen nog een keer in het echt zien vechten :k

die meid kan rammen!! :respect:
Waarschuw beheerder
heb net getraind, au, alles doet pijn, dikke elleboog en gekneusde enkel, maar ik vind het nog steeds leuk!
Waarschuw beheerder
Terror Hooligan says:
Tjonge Tjonge,

Als ik dit zo hier allemaal lees, kennen de de gozers en meiden niet aan een bepaalde sport hun tanden erin bijten, kijk naar me, ik doe al 12 jaar Kung Fu, 2 maanden in China gezeten bij de Shaolin Kunf Fu Masters, ik had periode om ermee te stoppen, cker in het begin pleurde andere me verrot, kwam gebroken thuis, maar toen ik thuis was en ik wilde ermee stoppen waren daar toch mijn ouders en broers en maten en vriendinnen om me te helpen en me motivatie toe te roepen, nu na 12 jaar zeg ik Geweldig dat zulke personen er nog bestaan.

Waar baseer je deze kansloze stelling op? Ik neem aan dat je met je vakantie naar China die je zelf klaarblijkelijk erg interessant vind wel het onderscheid tussen opbouwende en vernietigdende pijn hebt geleerd.

Pijn, daar is niemand slechter van geworden. Maar als je fysieke conditie verslechterd als gevolg van het doorbreken van je pijngrens en je klachten verergeren, bijvoorbeeld omdat je een aangeboren afwijking hebt zoals ik, en je jezelf alleen maar in de blessures kunt sporten, dan kunnen je vrienden en familie en weet ik veel welke pipoos nog zoveel lullen (chapeau.....), maar dan houdt het op he?

Beetje jammer dat je daar zo aan voorbij gaat.

Opbouwende pijn schijnt voor jou al een enorme uitdaging te zijn, maar ik geloof dat de meeste mensen hier in dit topic het daar niet over hebben.

De meeste mensen nemen dergelijke pijn namelijk voor lief bij het beoefenen van een vecht- of verdedigingssport. Het gaat om de vernietigende pijn die mensen laat stoppen. En geen gebrek aan wilskracht. Want met pijn heb ik geen moeite.

Jij zo te lezen wel, want je schrijft dat je ermee wilde stoppen en dat je omgeving je toch kon motiveren.

Laat ik concreet voor mezelf spreken: als ik met judo was doorgegaan, was ik in een rolstoel terecht gekomen. For life. Maar dan moet ik volgens jou effe lekker doorzetten en met m'n vrienden een lulpraatje houden ofzo? Jaja.....

Waarschuw beheerder
Aah dat is allemaal veel te gevaarlijk