Gabberinnetje4L 1 mei 2003 14:38
Iedereen zit altijd te zeiken over die Nazi's maar ik vind die kale mannetjes met hun broek opgerold etc etc er wel zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr uit zien! En dat Pogo-en is toch echt wel super om te zien!
De "nazi's" hier kleden zich zo omdat ze gewoon door uiterlijke kenmerken willen laten zien hoe ze over de buitenlanders denken! Het is dan niet meteen zo dat ze zo denken als in WO2! ZE ZIJN HET GEWOON ZAT DAT IS HET!!!! Dus maak niet zo'n probleem van die nazi's!
Gatverdamme... pleur toch alsjeblieft een eind op met dat HYPOCRIETE gelul!!!
Hoop goedpraterij of nie?
1) Als je zoveel tegen 'buitenlanders' hebt, wat doe je dan in godsnaam in de house-scene? House is van oorsprong in Detroit ontstaan, in een club waar voornamelijk negers en homo's kwamen. De house-scene is altijd al multicultureel geweest, dus als je per sé alleen maar blanken op feesten wil zien, zou ik maar naar een extreem-rechts Oi!-feest gaan ofzo... Ten tweede vind ik het gewoon dom gelul van de bovenste plank, want er zijn zat DJ's/artiesten op feesten die niet blank zijn... Bass-D, Masochist, DJ Paul, Evil Activities, MC Ruffian, MC Syco, MC Raw, Urban Menace, moet ik nog effe doorgaan joh? Als je zo tegen buitenlanders bent, hou je dan ook aan je 'principes', en vertik het dan ook om te bewegen op tracks van die personen...
Altijd maar dat gekanker op buitenlanders... Ik heb ook een hekel aan bepaalde allochtonen die hier een zooitje maken in nederland, maar ik ken daarentegen ook een handjevol mensen van (deels of geheel) allochtone afkomst, dat zijn gewoon goeie lui, die niks anders willen dan feesten... En zulke lui zie ik 10 keer liever op feesten dan van die kanker wannabe-nazi's die iedereen stoer aan de kant lopen te douwen op de dansvloer en ruzie lopen uitlokken met iedereen... Dat zijn gewoon fucking kleuterschoolpraktijken man...
Dat je kale lui met die kleding mooi vindt, maakt idd niet uit, want dat is gewoon je smaak... Maar ik zie je wel es vaker hier op dit forum lullen alsof je het heel stoer vindt om met juist zulke kleding te lopen, en dat je altijd maar loopt te zeuren over buitenlanders. Beetje teveel American History X gekeke joh? Die mening mag idd, maarre misschien zit je wel in de verkeerde scene dan...
En dan nog iets... Over jouw stoere ventjes...
Ik ga zelf al fucking lang naar feesten heen, en heb altijd van hardcore gehouden. Ik ben getint, omdat ik 25% indo ben. Toen ik in 2000 op Hardcore Overdrive (Sportpaleis Antwerpen) liep om effe zuipe te hale, was ik effe in me uppie... En zonder enige reden ben ik toen door een groep neonazi's total loss getrapt. Ik heb nog een flinke tijd thuis moeten herstellen omdat ik daarvan wel de nodige letsel heb opgelopen. EN WAAROM???? Alleen omdat ik een tintje heb, godverdomme??? Ik snap verdomme tenminste wel waar het woord GABBER voor staat... En de afgelopen jaren zijn er al talloze vergunnigen en goeie locaties afgeblazen vanwege die o zo stoere nazi's en hun gekut op feestenb... En zulke feestverneukers vind jij dus juist stoer en moeten wij geen probleem van maken? Laat je gvd es nakijke man... BAH!!!
Wil je iets tegen die buitenlanders doen? Ga dan es met z'n allen naar een R&B-feest ofzo... Daar lopen er wel zat van die 'zwarten' rond om aan te pakken... Of durven jullie niet, als ze daar met meerdere rondlopen?