Partyflock

Forumonderwerp · 608986
Betreft: evenement: Hellraiser, zaterdag 26 april 2003 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik ben al weer thuis en ik heb het echt wel naar mijn zin gehad!

Promo draaide alleen echt :s
Wel jammer dat er een paar buitenlanders waren die er puur en alleen waren om de sfeer te verzieken! HEEL IRRITANT!

Waarschuw beheerder
laten we even duidelijk zijn
het feesie was echt gezellie maar zeker nie de beste!
het classic zaaltje was echt het toppunt
en vince uiteraard de beste dj van de avond!
veel ge:bounce: :D :D :D

Waarschuw beheerder
Echt een superfeest :D

Ik begrijp trouwens niet dat iedereen zich zo stoort aan de 'neonazi's'.....

Heb een aantal leuke gesprekken gehad met 'die jongens met Keltische kruizen' en ik vond het stuk voor stuk uitermate vriendelijke gasten!!!!

En daar gaat het toch om...:)
Waarschuw beheerder
Ach ik zal wel weer een zeur zijn maar ja der word hier om me mening gevraagd dus zal ik m ook geven............... In de Hardcore zaal werd :kwijl: gedraaid maar uhm ik sta graag bij t podium en ja op de 1 of andere manier word me dat tegenwoordig onmogelijk gemaakt ik HAK!!!! graag en vind t een trieste zaak dat me dat onmagelijk word gemaakt omdat er een hele grote groep t nodig acht om in mijn ruimte te gaan pogoen :frusty: t feest is van iedereen en heb geen zin om ruzie te krijgen omdat ik nie wil pogoen en bovendien vind ik t er super agressief uit zien word ik er agressief van en voel ik me nie meer veilig............... Maar ach t zal wel aan mij liggen............ Ik ben voor een POGO-PIT en nie voor t podium A.U.B. maar gewoon ergens midden in de zaal dan heeft ieder ze zin of een Pogo zaal ofzow

In de Classics heb ik me super vermaakt alleen ja trage muziek maar ja dan vind ik Sfeer toch belangrijker :D

Alleen jamma van die gast die neerviel ben benieuwd hoe t met m is afgelopen hij is wel weer bijgekomen ma goe
Waarschuw beheerder
Loekie>

Jajaja, jij snapt er ook niks van dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oooooooooooooooooooo­ooooooooooh

dus die nazi's zijn eigenlijk allemaal hele aardige gasten..............

goed dat ik het weet

:S :S :S

Waarschuw beheerder
susan je vond hellraiser niks?? leg dat eens uit.

kan toch nie..

a) er werden onmeunig veel lekkere ouwe hardcore tracks van vroeger gedraait!! alleen daar om al kan het feest voor mij al niet meer stuk

b) er was een hele rielekste sfeer in de hardcore zaal, geen vechtpartijen of wat dan ook gezien. wel 30 a 40 varkens die "groningen hooligans' schreeuwden. heb er ma nie op gehapt. geen zin aan deze avond want ik wil feestuh!!!! :D ow ow ow wat zag ik veel maxies en wat zag ik veel ouwe pasjes, de nieuwe generatie legt het duidelijk af tegen de oude generatie, want ik heb aan 4 kisten dragers gevraagd of ze me ff na konden doen met hun kisten en dat konden ze nie... :D dus met andere woorden: maxies = hardcore!!!! :D

c) ik was al vanaf het begin binnen, dus ik kwam als eerste in de classics zaal toen werd er hardstyle gedraait of hardstyle remixen van vette oldschool klappers :kots: :kots: :kots: ik werd daar zelfs een beetje kwaad en verdrietig van, echt heeeeel jammer en doodzonde, beetje ECHTE muziek lopen te verkrachten. later vaak heen en weer gelopen van hardcore naar classics en viceversa, ma het classics zaaltje werd steeds voller, wilde ik ouwe pasjes trekken en ook achteruit staat er opeens een kudde stil achter me, er stonden daar TEVEEL mensen stil op de juiste plekken om pasjes te trekken zodat je er niet VOL uit je plaat kon gaan!! echt een minpuntje.

Toen het echt nog leeg was daar, echt ff met ouwe gabbers samen pasjes getrokken, dat was echt vet, veel nieuwe mensen leren kennen. en weer keken mensen van een andere generatie ons met verbazende ogen aan van "hoe dansen hun nou toch?? hoe moet dat!!" ja juist, op oldschool hoor je te hakken!! en nie anders.. :)

suus, leg eens uit waarom jij het niks vond dan??

het feest krijgt van mij een vette 8!! :D net geen 8,5 omdat ik sommige dj's niks vond, en ik kwam ff in de classics zaal toen draaide darkraver, echt z'n platen sloegen over, vet KRAKEN, maak die kindjes toch eens schoon man, hij liet platen verkeerd lopen, vaag inmixen, vooral tijdens flesh is the fever, wat kraken die plaat.. was ook zo weer weg dus. zijn allemaal minpuntjes, ik heb jammer genoeg vince gemist, ik hoorde van mensen die naar hellraiser in dortmund waren geweest dat ie precies dezelfde set gisteren draaide als toen, erg vet dus!! ma wel gemist, ma is nie anders.

ow ow ow wat was leviathan wreed!!!!!!! :D heerlijk!! :D :D
Waarschuw beheerder
..., ik hoorde van mensen die naar hellraiser in dortmund waren geweest dat ie precies dezelfde set gisteren draaide als toen, ...

Dan wil ik wel eens weten van wie dan, want Vince draaide echt wel wat anders. In Dortmund draaide hij (voornamelijk) nieuwe Hardcore en in Zuid-laren stond hij in de Oldschool en draaide dus Oldschool.
Hij draaide wel beide keren erg goed.
Waarschuw beheerder
Underground Psychoot>

Je loop nu te bleren dat er "lekkere ouwe hardcore" werd gedraaid... Bij mij weten deed alleen Promo dat en daar vond jij dan weer niks aan? :S

Mafkees
Waarschuw beheerder
ik wil het nog 1 x kwijt, het was gewoon COMPLETE CHAOS heerlijk!!!:D
Waarschuw beheerder
styx > :|
Waarschuw beheerder
donateur
Loekie>>> Jij snapt er idd niks van nee..... dus iemand die graag mensen in elkaar beukt omdat hij/zij een andere huidskleur heeft, die is, omdat hij aardig tegen jouw is, per defentie een aardige gast :s:s:s????....... vaag lullen o nie........ dus als je mij bijvoorbeeld een meisje van 15 in mekaar ziet beuken zonder enige reden, en ik kom naar jouw toe om ff gezellig met je te kletsen, dan vind je mij een relaxte gast????
Waarschuw beheerder
ik heb niemand meisjes van 15 zien beuken eigenlijk....
Waarschuw beheerder
donateur
Lezen is ook een kunst he Nv........
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een super feest. Er waren super veel bekenden en het geluid was wel goed. Alleen sommige DJ's zoals Promo vond ik tegenvallen. Ik ben het trouwens met Loekie eens. Ieder zijn eigen mening en zolang iemand komt om te feesten dat is dat toch ok.

Op de terugweg was het inderdaad lachen met dat brandblusapparaat dat werd leeggespoten en vervolgens iemand in paniek aan de noodrem trok.

Waarschuw beheerder
ja hell raiser was weer super!!!

Waarschuw beheerder
helemaal gelijk loekie! Zolang die gasten niet lopen te fucken laat ze dan lekker hun eigen mening hebben!

Waar ik wel commentaar op heb dat zijn de molukkers die erg irritant aan het doen waren daar binnen!
Constant "kleine gastjes" pakken van 17 jaar met een groepje! Nou dan ben je stoer als je zelf al 25 jaar bent en met een groep bent! En dan maar te zwijgen over dat irritante RMS geroep de hele tijd! Dat was pas provocerend gedrag!

Verder een topfeest gehad en hellraiser krijgt van mij een 8 (muziek,ondanks irritante molukkers zelf een prima sfeer meegemaakt,en de wc perfect, genoeg ruimte)
Waarschuw beheerder
zo eindelijk weer thuus........,leip weekend zeg :P
proHOMO draaide echt BAGGER!errug jammer......,maar gelukkig maakte tommyknocker alles weer voor 300% goed!!wat draaide die kerel super gaaf zeg!!alienator was ook zeer goed te doen.
de vip was ook goed geregeld, eten smaakte best en bier vloeide rijkelijk!wel verrot dat er geen sterke drank aanwezig was :(

maar goed, al met al een SUPER BRUUT feest!!zeker voor herhaling vatbaar

Waarschuw beheerder
donateur
ja zeker t was echt super!!! zeker een feesje om niet te vergeten...

<bertuz> hou tog eens op met dat eeuwige gezeik van je
Waarschuw beheerder
donateur
was idd weer een (Y) feest

Heb niks van die agressieve sfeer meegemaakt volgens mij :vaag:
En heb toch de hele avond in de hardcore zaal gestaan

Waarschuw beheerder
styx had je watten in de oren ofzo? wat draaide leviathan? ouwe hellraiser klappers, en ik heb veel meer ouwe hardcore gehoort hoor.

promo draaide gewoon een kut set, slechte combo van platen, niet echt lekker op elkaar afgestemt, begon ie lekker wazig met de welbekende opening dacht ik nu komt die sample met de vrouwelijke vocal wel van "i think the speakers are blown". haha dat helicopter effect zeg ma. draait ie van die tussen hard en happy plaatjes in. nie rielekst.

en ik een mafkees? whaha, so what!!!!! :D
Waarschuw beheerder
Classics my ass OldskoolHardcore!!!!­!
Enuh die verhalen over darkraver vind ik vreemd,ja hij was zeker lam(waneer niet?) maar hij draaide !@#!@#!@#hard!!!.
Ze techniek is maybe niet alles maar ze platen keuze is en blijft gewoon megagoed.

Hahah "jullie willen beuken he,jullie willen oldskoolhardcore he" en hopppppa daar kwamen de energiehal platen.
Ik heb me poten uit me lijf gelopen tussen de main en de "classics" hallen.
Maar eigenlijk vondik de classics de topper van de avond alleen in het begin niet vanwege de !@#!@#!@#style.
Maar tegen een uur of 2/3 werd het hardCore opze best energiehal style.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kom op zeg, ga niet moeilijk zitten doen over wie van welke stijl houdt

Waarschuw beheerder
donateur
TOPFEEST!
enige minpuntjes: dat ik 2 x zag dat een meisje neer gebeukt werd, ik omver gelopen en hardstyle aaaaaaah wat vond ik dat slecht
maar die punten vergeet ik zo als ik denk aan de rest van het feest!
Waarschuw beheerder
Ik heel weinig Molukkers gezien. En dat RMS geroep kwam denk ik doordat er al van te voren werd gezegd dat er rellen zouden komen tussen "nazi's" en Molukkers...

Ja heb ik ook alleen maar gehoord...

Enneh...ben zelf ook half, maar zijn vaak genoeg jongens met keltische kruizen om naar me toe gekomen dat ze het tof vinden dat ik naar hardcorefeesten ga :S Beetje vaag maarja...
Waarschuw beheerder
donateur
Ben gewoon van mening dat als iemand een mening draagt die fout is, zoals dat iemand van mening is dat ie het goedkeurt om onschuldige mensen met een kleurtje neer te beuken, hij gewoon de kanker kan krijgen, of hij nou aardig tegen me is of niet...... Je bent toch gewoon niet goed wijs dan of niet....... fuck die gasten, aardig of niet aardig, ze blijven pleurislijers omdat ze foute dingen doen, omdat ze onschuldige mensen de tering in trappen ZONDER een gegronde reden...

lonsdaleKinoutje>> Je moet je muil houwe, laat mij eens normaal mijn mening geven over dingen, en laat me met rust ofzo.......

p.s leuke kleding joh, mis alleen nog je rechterhandje op de foto.......

Waarschuw beheerder
donateur
hahahah bertuz je bent echt een eikel!!!
jij hebt zeker nog nooit iets fout gedaan en je leest zeker elke avond een deel van de bijbel.
ow je zou maar iets fout doen, dan zullen mensen je niet meer aardig mogen vinden door mensen zoals jij :S:S:S:s

volgende keer zal ik me rechterhandje eens opsteken!!! lijkt me stoer man. maar dan wel omdat jij het zo graag wil...
je bent echt een trieste gast man...
heb je eigenlijk wel vrienden? vast niet hahahaha
Waarschuw beheerder
2 Bertuz:

Niet iedereen die er zo uitziet trapt zomaar zonder grondige reden neer hoor!!!

En omdat Lonsdale Kinoutje zulke kleding draagt is ze nazi??? Nou, ik kan je vertellen dat ik me ook zo kleed, maar zeker geen nazi ben hoor!!!!

Wat jij doet is iedereen die zich zo kleed over 1 kam scheren!
Waarschuw beheerder
donateur
oh rellen :P
mag ik meedoen? :D
Waarschuw beheerder
donateur
HMMMM heb je nou echt geen beter argument op mijn reply joh?? Het slaat namelijk TOTAAL niet op mijn reply, dat is vaak een teken dat je eigenlijk geen zinnig woord te zeggen hebt en je dus maar dingen gaat zeggen die nergens op slaan in de hoop dat ik bang word voor je harde woorden....... sorry werkt niet, en btw ik denk dat ik meer vrienden hebt als jij ooit zult krijgen, dat is het enige wat ik op je jammere reply wil zeggen........ dag dag
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal een poging doen :P

Lezen is ook een kunst he Nv........

Waarom moet je nu weer iemand afzeiken als hij een probleem met lezen heeft?
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe goed geprobeerd Knuppel, je doet je naam wel eer aan :p
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: dank je
ok nieuwe poging :P

HMMMM heb je nou echt geen beter argument op mijn reply joh??

Een vrouw moet je niet met joh aanspreken je had beter kunnen zeggen.
Heeft u echt geen beter argument op mijn mening jongedame?

Waarschuw beheerder
donateur
sorry werkt niet, en btw ik denk dat ik meer vrienden hebt als jij ooit zult krijgen, dat is het enige wat ik op je jammere reply wil zeggen........ dag dag

nou nou je bent nogal popy jopy. en kennen die mensen je ook echt of doe je je anders voor :P:P:P

Ik vind je gewoon een eikel en dat zal ook wel zo blijven met je kansloze opmerkingen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
SUPER FEEST!!!

Er werd lekker gedraait, jammergenoeg ook nog wel n beetje veel MOH stijl...maarjah, darkcore stijl is/was trouwens wel goed te doen en Leviathan roelde het hardst (Y). :kwijl: (maar das mijn mening :P)

Ik heb horen zeggen dat er 25.000 kaarten waren verkocht (Y)(Y) zo hoort het op zo'n goed feest. Hopen dat we vaker Hardcore feesten krijgen van dit kaliber :kwijl:

Station Assen: geen bussen aanwezig :S:S toch maar besloten om voor 35euro met de mercedes mee te gaan :P
Busreis terug was overigens goed te doen (Y)

Tjah en dan in de trein he...

Ff dacht ik dat de trein in lichterlaaie stond, dit bleek later te gaan om een leeg gespoten brandblusser :P:9 heheheh...

...maarjah na enig oponthoud vervolgde iedereen zijn/haar reis weer verder richting Zw#lle... gelukkig was het voor mij niet zo ver meer want pfffffft je zit daar echt ergens in the middle of nowhere...

Ojah menseh!, niet vergeten he DVD komt eind volgende maand. Ben toch wel benieuwd want ik ben meerdere keren n camera tegengekomen, waaronder aan het eind van het feest een keer... :vaag: :P heheheh

Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp trouwens niet dat iedereen zich zo stoort aan de 'neonazi's'.....

Heb een aantal leuke gesprekken gehad met 'die jongens met Keltische kruizen' en ik vond het stuk voor stuk uitermate vriendelijke gasten!!!!

wacht maar tot jouw goeie maat door zo'n "aardige" gast in elkaar gebeukt wordt vanwege z'n huidskleur, dan lul je wel anders :S

Waarschuw beheerder
bertuz, doe is ff rustig tegen kinou. ze zegt niks verkeerds.

en bertuz wat zijn in jou ogen hooligans dan?? ook fout volk??

antwoord daar ma is ff op.
Waarschuw beheerder
donateur
LonsdaleBrEeZaHKiNoU­tJe>> Weet je wat 'jongedame', ga ff lekker buiten spelen ofzo....... ik ben klaar met jouw, billekoek kun je krijgen....... dag dag, tot de volgende knoop.......
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:
word ik volgende keer ook in elkaar gebeukt omdat ik een halfbloedje ben? :S
Waarschuw beheerder
Ik vond trouwens wel dat het weer verschrikkelijk smerig was en dat het ook verschrikkelijk stonk.

Dat vond ik overgens niet erg ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach Ondergronde psychopaat laten we het maar niet over jouw hebben, want jij bent immers een 'die hard' Twente hooligan....... en hooligans schoppen elkaar de tering in en dat moeten ze helemaal zelf weten, geef daar maar eens antwoord op 'hooligan' van me
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben klaar met jouw

Wat heb je met haar gedaan dan? Viezerik :bah: :P Een dame moet je met respect behandelen

billekoek kun je krijgen

Dit zijn ongewenste intimiteiten

tot de volgende knoop

Niet spotten met mijn favoriete programma :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En omdat Lonsdale Kinoutje zulke kleding draagt is ze nazi??? Nou, ik kan je vertellen dat ik me ook zo kleed, maar zeker geen nazi ben hoor!!!!

Misschien ben ik een beetje dom hoor, maar waarom heb je dan die kleren aan???
Want je maakt mij niet wijs dat je lekker in die kleren kan feesten. Want volgens mij is het verschrikkelijk warm met zo veel kleren aan. Kan je je ook niet soepel bewegen met een blouse en hakken met kisten wil al helemaal niet.

En als je dan zo graag netjes voor de dag wil komen, trek dan een galajurk aan, want dat vind ik veel mooier dan een blouse en stropdas.

Waarschuw beheerder
donateur
ooooooohhhh...

...heeft iedereen weer honger??

Pak n zak snoep en ga in bed liggen ofsow :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien ben ik een beetje dom hoor, maar waarom heb je dan die kleren aan???
Want je maakt mij niet wijs dat je lekker in die kleren kan feesten. Want volgens mij is het verschrikkelijk warm met zo veel kleren aan. Kan je je ook niet soepel bewegen met een blouse en hakken met kisten wil al helemaal niet.

En als je dan zo graag netjes voor de dag wil komen, trek dan een galajurk aan, want dat vind ik veel mooier dan een blouse en stropdas.

:(
alles weer over 1 kam scheren :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja maar hij heeft wel gelijk, je gaat je toch niet voordoen als iets waar je zelf een hekel aan heb........ en maar klagen als ze worden aangezien voor nazi
Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed, tis de eeuwenoude discussie, dus ik laat het hierbij.........moss­els
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmz dat anti lonsdale gedoe begint ook rascistisch te worden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neh bertuz, hooligan zijn is meer dan iemand de kanker in trappen, stukje 'trots' en loyaliteit.

gisteren op hellraiser werd het bloed ook wel onder mijn nagels weggehaalt, en wat molukkers waarvan ik weet dat ze groningen hoolie zijn herkenden me ook wel, ze spraken me aan en vroegen hoe het ging, ze vroegen ook nog ben je alleen of met meer. ik zo, ik ben alleen wat dan? hun zo "weet je iets van een confrontatie tussen jullie en ons, ik zo nee niks van bekend, so what?? ik kom om te feesten!! en stil waren ze" later als ik er weer langs liep, geen problemen gehad, waren 2 groepjes met elk 5 man. ze hadden me ook in elkaar kunnen beuken, en waarom?? alleen maar omdat ik uit twente kom weet je. en bertuz, doe gewoon rustig tegen kinou!!!!!

en knuppel leer nederlands, het is RACISTISCH!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:
Wat ben je toch (L)
dat je me op mijn Nederlandse spelling wijst :P

Mag ik ook een opmerking over jouw leestekens maken? :D