susan je vond hellraiser niks?? leg dat eens uit.
kan toch nie..
a) er werden onmeunig veel lekkere ouwe hardcore tracks van vroeger gedraait!! alleen daar om al kan het feest voor mij al niet meer stuk

er was een hele rielekste sfeer in de hardcore zaal, geen vechtpartijen of wat dan ook gezien. wel 30 a 40 varkens die "groningen hooligans' schreeuwden. heb er ma nie op gehapt. geen zin aan deze avond want ik wil feestuh!!!!

ow ow ow wat zag ik veel maxies en wat zag ik veel ouwe pasjes, de nieuwe generatie legt het duidelijk af tegen de oude generatie, want ik heb aan 4 kisten dragers gevraagd of ze me ff na konden doen met hun kisten en dat konden ze nie...

dus met andere woorden: maxies = hardcore!!!!
c) ik was al vanaf het begin binnen, dus ik kwam als eerste in de classics zaal toen werd er hardstyle gedraait of hardstyle remixen van vette oldschool klappers

ik werd daar zelfs een beetje kwaad en verdrietig van, echt heeeeel jammer en doodzonde, beetje ECHTE muziek lopen te verkrachten. later vaak heen en weer gelopen van hardcore naar classics en viceversa, ma het classics zaaltje werd steeds voller, wilde ik ouwe pasjes trekken en ook achteruit staat er opeens een kudde stil achter me, er stonden daar TEVEEL mensen stil op de juiste plekken om pasjes te trekken zodat je er niet VOL uit je plaat kon gaan!! echt een minpuntje.
Toen het echt nog leeg was daar, echt ff met ouwe gabbers samen pasjes getrokken, dat was echt vet, veel nieuwe mensen leren kennen. en weer keken mensen van een andere generatie ons met verbazende ogen aan van "hoe dansen hun nou toch?? hoe moet dat!!" ja juist, op oldschool hoor je te hakken!! en nie anders..
suus, leg eens uit waarom jij het niks vond dan??
het feest krijgt van mij een vette 8!!

net geen 8,5 omdat ik sommige dj's niks vond, en ik kwam ff in de classics zaal toen draaide darkraver, echt z'n platen sloegen over, vet KRAKEN, maak die kindjes toch eens schoon man, hij liet platen verkeerd lopen, vaag inmixen, vooral tijdens flesh is the fever, wat kraken die plaat.. was ook zo weer weg dus. zijn allemaal minpuntjes, ik heb jammer genoeg vince gemist, ik hoorde van mensen die naar hellraiser in dortmund waren geweest dat ie precies dezelfde set gisteren draaide als toen, erg vet dus!! ma wel gemist, ma is nie anders.
ow ow ow wat was leviathan wreed!!!!!!!

heerlijk!!