Partyflock

Forumonderwerp · 608920

Waarschuw beheerder
Als je nou eens móést kiezen: een heel mooi gezicht óf een heel mooi lichaam? Wat zou je dan kiezen?

Ik zou toch wel voor een mooi gezicht gaan, want dat is toch waar de aandacht voornamelijk op ligt in de omgang met anderen.

(Jajaja, innerlijk is heel belangrijk, maar daar gaat het nu even niet om ;))
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan niet kiezen :(
Waarschuw beheerder
je kan nog zon mooi figuur hebben maar heb je er een kop opzetten als een trol is je plaats in de samenleving gewoon anders.. dus doe mij maar knap koppie :)
Waarschuw beheerder
donateur
beide...moeilijk hoor...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ben ik eens met Wickedgirl, zou denk ik toch voor het leuke koppie kiezen..
Waarschuw beheerder
donateur
dan blijf ik liever vrijgezel. Wat een verrot moeilijke keuze zeg. MAAR ik houd (en voer het uit) het sportief dus kies: een lekker koppie. Dan neem ik haar mee: trimmen/mountainbike­n/skeeleren/zwemmen komt het allemaal binnen een halfjaar toch nog goed!

Waarschuw beheerder
donateur
leuk koppie maakt veel goed ;)

dus ik kies voor leuk koppie

Waarschuw beheerder
Het gezicht heeft de uitstraling van iemand, en dat spreekt boekdelen!
Dus het koppie is heel belangrijk!
Waarschuw beheerder
leuk koppie vind ik veel belangrijker :)
Waarschuw beheerder
een mooi koppie voor mij met hele lieve ogen (L)
Waarschuw beheerder
met een leuk koppie en een minder leuk lijf kom je echt nie verder dan dat je mega spuuglelijk bent!!!

neem maar van mij aan...ik spreek uit ervaring ;)
Waarschuw beheerder
Ja maar we moeten kiezen he?;)
Waarschuw beheerder
donateur
mooi koppie,
omdat ze niet altijd met een zak/vlag over d'r hoofd kan lopen. ;) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ehh, bij een mooi lichaam valt toch neem ik aan ook een hoofd????

Ik bedoel, ken weinig lichamen zonder hoofd.

Dus ik ga voor het lekkere lichaam
Waarschuw beheerder
donateur
2 Damien - KontWol b.v.
scherp opmerking
Waarschuw beheerder
donateur
koppie
Waarschuw beheerder
donateur
op zich vond ik mijn idee wel aardig maar het idee van Damien is bijna geniaal te noemen! CHAPEAU KEREL
Waarschuw beheerder
En wat als ze nou allebei heeft, zoals mijn vriendin ;) Mag dat ook?

Waarschuw beheerder
donateur
mooi koppie.
want als je een superlelijk lichaam hebt, kan je altijd nog vet veel gaan sporten, gezond gaan eten, en desnoods wat aan jezelf laten verbouwen.
maar een mooi gezicht valt moeilijk zelt te realiseren, vandaar dat ik kies voor een mooi hoofd.
Waarschuw beheerder
Jah ik kies ook voor een mooi koppie dan :)

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
cker weten koppie. daar moet je tog het grootste gedeelte van de dag tegenaan staren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi koppie :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou ook voor het koppie gaan.

Maar ja, ik ben veeeeeeeels te moeilijk wat dit soort dingen betreft :)
Waarschuw beheerder
donateur
met een leuk koppie en een minder leuk lijf kom je echt nie verder dan dat je mega spuuglelijk bent!!!

Hebben ze jou pijn gedaan? :o

Ben het toch echt niet met jouw stelling eens hoor. :P
Waarschuw beheerder
donateur
En uiteraard ga ook ik voor een guitig bekkie.
Waarschuw beheerder
je loopt in 1e instantie op een mooi koppie af wat een eventuele (langere)relatie betreft
voor een ( behoorlijk korte) relatie ( one-night) is dat lichaam toch zeker errug bijlangrijk. je kunt altijd nog een zak over die kop trekken toch?alhoewel: dan lig je binnen een paar seconden met een soort van koudbloedig reptiel de liefde te bedrijven duz..... toch maar het koppie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een leuk en lief koppie vind ik veel belangrijker dan een mooi lichaam :)

Waarschuw beheerder
´k ga voor de uitstraling! koppie dus, daar moet je ook tegen praten he wil je zo fatsoenlijk zijn :)
Waarschuw beheerder
Ik ga voor alles! Mooi koppie, mooi lichaam EN een leuke uitstaling. ;D :p

Waarschuw beheerder
Ik zou voor een leuk koppie gaan :D
Aan je lichaam kun je nog werken
Beetje work out enzo :P
Waarschuw beheerder
donateur
leuk koppie :p

Waarschuw beheerder
leuke kop je kan je lichaam altijd trainen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het belangrijkste is of diegene met die ontzettende rotkop of lelijk lijf een vette bankrekening heeft :devil:

Chris

Waarschuw beheerder
donateur
Geen van beide!!!

Ik zoek wel verder (6)

Waarschuw beheerder
Allebei!!!
Waarschuw beheerder
Makkelijke keuze...
Ik ga voor het leuke koppie! ;-)
Iemands gezicht en daarbij de uitstraling zegt heel veel over iemand! En ik kijk gewoon graag naar mooie koppies! :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Geen van beide!!!

Ik zoek wel verder (6)

Terecht ook (y)

Maar als ik echt moest kiezen ging ik ook voor het koppie :)
Waarschuw beheerder
donateur
eeuhm doe dan maar een leuk koppie, dat lichaam valt nog een beetje aan te werken, alhoewel het moet ook niet te fatsig zijn....

Waarschuw beheerder
een mooi spontaan koppie met uitstraling dan maar :)

Waarschuw beheerder
leuk koppie! :)

Waarschuw beheerder
donateur
koppie

Waarschuw beheerder
Knap gezicht, lichaam boeit niet zoveel!
Waarschuw beheerder
als ze een mooi gezicht heeft dan is de rest meestal ook mooi... ik ga voor mooi gezicht...

Phantasia jij hebt echt een mooi gezicht en lekker lichaam ;)
Waarschuw beheerder
Gezicht natuurlijk!
Waarschuw beheerder
leuke kop je kan je lichaam altijd trainen

Je kan ook je gevel gaan liften.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het lichaam zoals hieronder...

Oewww...yeah baby!!!

[img]http://members.home.nl/v.lenthe/turkey.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Doe mij maar een goed karakter![img cacheid=00001c6a00005f6fa5fbcb761a0012b2f4]http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif[/img]

Of gewoon verder zoeken tot je het beide hebt! :P

Waarschuw beheerder
heatwave je maakt me misselijk [IMG]http://66.227.101.70/contrib/blackeye/Eyecrazy.gif[/IMG]
Waarschuw beheerder
Maar toch hou ik van m'n vriendin..;D

Waarschuw beheerder
mooi koppie!!! :D

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
hoofd....daar moet je tenslotte heel de dag tegen aankijke
Waarschuw beheerder
koppie... daar doe je niks aan..
lichaam is zo gefixed.. fitness doet wonderen

Waarschuw beheerder
donateur
op zekers een leuk koppie boven een mooi lichaam

alles behalve een plork ;)
Waarschuw beheerder
ik ga voor een mooi lichaam, want een niet mooi gezicht wil niet zeggen dat het een lelijk gezicht is.

Ik ken een meisje, waar dr gezicht niet superknap is ofzo, maar echt scary is het ook niet. Maar haar lichaam is zooooooo mooi. Sterker nog, ze is een van de leukste meisjes die ik ken :D

Dat brengt me bij de conclusie dat een mooi lichaam met een minder knap gezicht, een perfecte combi is. Mits de persoonlijkheid ook geweldig is natuurlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooi KOPPIE!!...

is wat je et meest ziet.....

Waarschuw beheerder
Ik ga toch eerst voor een mooie gezichtje, maar een mooi lichaam moet toch ook zeker aanwezig zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
mooi koppie, anders zit die zak elke keer in de weg die k dan over de kop moe trekken (en zo'n zak kost ook geld) ;p
Waarschuw beheerder
hmm...Jap daar zeg je me wat dat is waar...maar ja kop of lichaam als ze naast me in bed ligt wil ik wel genoeg deken hebben en plaats om te liggen DUS doe mij maar 't lichaam :D%)

ps er zitten leuke benaderingen bij!!:P

Waarschuw beheerder
uiterlijk vind ik wel belangrijk. straalt ook vaak uit met wat voor persoon je te maken hebt :)
Waarschuw beheerder
geef mij maar een combi. ik bedoel aan een dikke koe met een spetternde kop ken je nie overstrat. maar met een anorexia patient met een prachit koppie werkt ook nie. en een rot kop met een goed lichaam nie. dus tsja gewoon der tusse in

Waarschuw beheerder
Ik vind niet dat ik hiertussen een keus kan maken. Het gaat om het gehele plaatje waar ik op val en niet op een koppie of lichaam. Uitstraling is heel belangrijk, maar dit betekent niet alleen bij het koppie want een lichaam kan ook veel uitstraling hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, wat is een "mooi" gezicht en wat is een "mooi" lichaam. Ik zeg altijd maar zo; "beauty is in the eye of the beholder"...wat IK een mooi gezicht/lijf vind hoeft een ander per definitie niet mooi te vinden...

Maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik waarschijnlijk toch voor de "mooie" kop gaan. Je lichaam kan je altijd nog verbergen met kleding, trainen in de sportschool of desnoods veranderen door naar de plastisch chirurg te stappen...bovendien is het gezicht toch het eerste waar mensen naar kijken...
Waarschuw beheerder
donateur
ik bedoel aan een dikke koe met een spetterende kop ken je niet overstraat.

Bah, wat een oppervlakkige opmerking !!

Net alsof ALLE wat dikkere vrouwen per definitie meteen lelijk zijn of niet om aan te zien zijn, alleen maar omdat ze géén 50 kilo wegen...ook al hebben ze een mooie kop !!

En dat je je ervoor zou moeten schamen om met een dikker iemand over straat te lopen is natuurlijk helemaal te triest
voor woorden !! :-S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eej ik weenie hoor maar elke 17jarug jongen denkt zo. sorry dak jong ben(bijna elk dan zijn altijd uitzonderingen). en ik ga heus wel overstraat met dikke mensen allen ik zou der neit wat mee nemen.(op dit moment in mijn leven wijshe:P) en als je verder leest zie je dat ik alle xtreme pak dikke koe anorexia patien, neem aub neit alles te letterlijk op thanx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een heel mooi gezicht.
Dat is het 1e gezicht van een mens, het lichaam kan je nog verbergen of laten veranderen ;-)

Waarschuw beheerder
Ga ook niet kiezen, moet gewoon allebei super zijn.

Waarschuw beheerder
leuk koppie :D

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi lichaam en een acceptabel hoofd :) Bedoel, het koppie moet niet weerzinwekkend zijn, maar hoeft van mij echt geen model te zijn. Maar het lichaam vind ik wel erg belangrijk.

Je kan wel zeggen, lichaam is niet belangrijk, daar kun je altijd nog wat aan doen. Maar iemand die zwaar is aangelegt komt daar niet zo makkelijk vanaf, of het zit er ook zo weer aan. En wie zegt dat die persoon zelf wat aan het lichaam wil "verbeteren"?
Waarschuw beheerder
donateur
eej ik weenie hoor maar elke 17jarug jongen denkt zo. sorry dak jong ben

Daarom ben ik ook blij dat ik geen 17 meer ben ;-)
Als je wat ouder wordt ga je mensen toch meer waarderen op wie ze zijn en wat je aan ze hebt en ga je niet meer alleen af op hoe ze eruit zien. Na verloop van tijd worden dan dingen als vriendschap, loyaliteit en het kunnen bouwen op mensen belangrijker...en dan kijk je niet meer op een vetrolletje meer of minder ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb je zeker gelijk in :D :RESPECT:.

Waarschuw beheerder
donateur
Daar gaat dit topic toch juist even niet over?

Innerlijk etc is veel belangrijker..maar in dit topic is de vraag puur: wat is belangrijker, hoofd of lichaam..

Niet hoofd, lichaam of karater.. :)
Waarschuw beheerder
liever leuk koppiej :)
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk koppie

want stel ze is heel dik.. what's the problem? Dan kun je je leuter tenminste in een willekeurige voeg duwen. :P

Waarschuw beheerder
Het ging hier inderdaad juist even niet om innerlijk. Er staat ook:

(Jajaja, innerlijk is heel belangrijk, maar daar gaat het nu even niet om ;))

;)

Waarschuw beheerder
donateur
innerlijk is idd belangrijk...maar het is toch het uiterlijk waar je op af gaat

dan kan een meisje nog zo'n goed karakter hebben, ik zou niet met een ontzettend lelijk meisje kunnen gaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar een leuk koppie. Een leuk lichaam kun je tegenwoordig overal kopen!!:D

Waarschuw beheerder
niet direct koppe of lichaam eigenlijk...
karakter vind ik toch wel ietwat belangrijker, daar moet je het toch daadwerkelijk mee stellen? (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooi koppie zeker weten. Dat is iets waar je 24 uur per dag zowiezo tegen aan moet kijken... lichaam af en toe. En als je vaker naar t lichaam moet kijken... beetje trainen kan geen kwaad toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Moeilijjk te zeggen.

Op een lelijker iemand doe ik t niet...
Maar een dik kontje kan je me ook niet voor wakker maken...

Waarschuw beheerder
Iemand kan zo'n goed figuur hebben... Maar als ze geen leuk bekkie heeft en uitstraling dan kan ze het wel shaken.

Koppie dus!

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Het fenomeen P.L.O.R.K.!

Pracht
Lijf
Ontzettende
Rot
Kop

Waarschuw beheerder
mooi koppie met leuke uitstraling en ja lijf ook wel een beetje,maar ga toch voor het koppie:)

Waarschuw beheerder
Het koppie (y)!!
Waarschuw beheerder
donateur
mooie ogen zijn t belangrijkst!!!!!!!!­!
Waarschuw beheerder
donateur
Je koppie! Maar je tanden zijn daar bij wel belangrijk! Mooi koppie vieze tanden weg ermee!!!

Waarschuw beheerder
Uitstraling...mag dat ook? :-9
Vind ik 100x belangrijker dan een mooi koppie/lichaam. Maar als het gepaard gaat met elkaar is het helemaal goed natuurlijk (y)

Waarschuw beheerder
nou crazy-c en anne!!!
Maak ik kans???????????
;)

Waarschuw beheerder
Ze moet een mooi gezichtje hebben en verzorgd haar.... liever een mooi gezichtje dus :P neem een voorbeeld aan phantasia
Waarschuw beheerder
Voor mij zou het idd een mooi gezicht zijn...

De ogen zijn meestal een van de eerste dingen waar ik naar kijk :)

En ik moet toegeven dat Phantasia, DarkMaxie (roarrrrrrr mooie ogen ;)) en Dammie hier erg mooie gezichten hebben !!!
Als dat hun echte gezicht tenminste is :P

groet en :hug: voor deze dames :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitstraling en energie!

Waarschuw beheerder
Zeker het gezicht . . Het is meestal je eertse contact met iemand. (Tenzij je natuurlijk net als ik het altijd voor elkaar krijgt dat iedereen zomaar uit de kleren gaat voor je, trucjes kunnen worden besteld op www.rooiemotherff .. . .com/lekker)
LTRZ
Waarschuw beheerder
donateur
Zowiezo een verzorgd uiterlijk vind ik erg belangrijk.

Schone tanden, schoon haar, verzorgde nagels....etc etc.

Waarschuw beheerder
donateur
ben et helemaal met Crazy-C eens!
Waarschuw beheerder
[qoute]Het fenomeen P.L.O.R.K.![/quote]

dan heb je zeker liever 't fenomeen pino
potentieel
interessant
neuk
object

ps(niets persoonlijks alleen een manier van zeggen)

Waarschuw beheerder
G.L.O.R.K

GODDELIJK

LICHAAM

ONDER

EEN ROT KOP

Zijn er tegen woordig heel wat van! Niet echt fijn. Liever een mooi koppie!!;)
Waarschuw beheerder
een badpakken model heb je nooit alleen, dus doe mij maar niet het supersupersuperknap meisje, maar een stapje terug (supersuperknap meisje :D)

Veelal de meeste vrouwen die zo ontzettend mooi zijn, zijn ook meestal mijn types niet lol :D Hou niet zo van arrogante vrouwen
Waarschuw beheerder
ik ga voor de meisjes die een lief/leuk gezichtje hebben en zich leuk/netjes kleden....het lichaam is mooi meegenomen....maar ja....wie ben ik....
Waarschuw beheerder
Zal verder zoeken

Waarschuw beheerder
Gezicht op zeker :)

mijn schatje heeft heel mooi gezicht
maar ook heel mooi lichaam

dus ik tref het weer :)

Waarschuw beheerder
uitstraling :D
Waarschuw beheerder
FACE

Als ik dan dus moet kiezen tussen lichaam en hoofd he.

Want er zijn nog een hoop andere dingen die ik OOK of NOG belangrijk(er) vind.

Zoals idd UITSTRALING!!!!
Waarschuw beheerder
the hole package....

Maar als ik toch moet kiezen, dan absoluut het lichaam. Ik weet niet waarom, maar ik voel me veel meer aangetrokken tot een jongen met een mooi lichaam. Een perfecte kop vind ik niks aan. Dan is al snel de lol eraf. Iemand met een iets minder perfect gezicht ga je steeds mooier vinden naarmate je meer van die persoon gaat houden.

Een lekker lichaam is belangrijk zodat je het ff goed stevig kan beethouden.

En ik heb er echt schijt aan hoor, of anderen mijn vriend nou mooi vindenof niet....
Maar mijn vriendje is heel mooi hoor!
Waarschuw beheerder
Hmm, best moeilijke vraag op zich, denk dat ik gezicht wel belangrijk vind, maar als het maar uitstraling heeft, moet levenslust uitstralen, echt dat je denkt van jaaa daar zit wat in. hoeft niet het perfecte gezichtje te zijn, want vrouwen met het perfecte gezichtje kunnen toch geen uitstraling hebben.
En wat uiterlijk betreft, iedereen zegt wel zo makkelijk dat dat niet uitmaakt, maar als een vriendin niet een beetje een goed lichaam heeft ga ik me er persoonlijk best wel aan ergeren, zo van JOH eet dan eens wat minder of ga dan een beetje aan sport doen. Aangezien ik zelf ook probeer mijn lichaam een beetje in shape te houden. Al met al dus best een moeilijke vraag, maar doe dan toch maar gezicht, want uiterlijk kan altijd aan gewerkt worden.
(k) (k)
Waarschuw beheerder
ik ga voor een mooi koppie want aan je lichaam kan je nog aan werken ( sporten en zo ) en als je een lelijke kop heb niet!!!!

Waarschuw beheerder
koppie natuurlijk

Waarschuw beheerder
op het eerste gezicht het koppie... natuurlijk:)

maar het liefst allebei uiteraard:D
Waarschuw beheerder
ja dat zo wie zo maar ja je kan ook niet alles hebben he!!!
als dat zo was nou dan had ik heellllll veel hahaha;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een mooi gezicht...da's toch datgene waar je eerst op let bij iemand en daar leid je je eerste indruk meestal ook vanaf
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is beide belangrijk je kunt wel een mooie kop hebben maar een gespierde spijker zijn dat vind ik ook niks gewoon een mooi gezicht met vooral belangrijk mooie ogen en een beetje gespierd mag wel volle kasten prima!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Een mooi koppie!!! Maar een lekker lichaam is ook niet mis ... :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi koppie, maar lichaam moet ook lekker zijn.
Het totaalbeeld gewoon. Je body kan perfect zijn, maar als dat niet matched met je hoofdje..
Waarschuw beheerder
Mooi koppie ,lichaam kun je nog aan werken!!!

Waarschuw beheerder
Ga zeker voor een mooi koppie.
Uitstraling doet al heel veel. Lichaam maakt me niet zo veel uit. Maar is natuurlijk wel mooi mee genomen natuurlijk

Waarschuw beheerder
mooi koppie
Waarschuw beheerder
natuurlijk koppie

Waarschuw beheerder
allebei..

Waarschuw beheerder
Leuk koppie

want stel ze is heel dik.. what's the problem? Dan kun je je leuter tenminste in een willekeurige voeg duwen.

WEEEER lol @ Thom-ass(hole)! :D
Je werkt op m'n lachspieren, NURT! ;p

Waarschuw beheerder
8 voor jou meid!!! (y) (k)
Waarschuw beheerder
Mooi koppie, goed figuur en uitstraling...deze zijn alle drie toch echt wel nodig, en...heb ik ff geluk dat ik een vriendin heb met al deze drie de aspecten!!!

Waarschuw beheerder
Leuk koppie....... is het eerst waar je tegenaan kijkt.

Waarschuw beheerder
Net alsof ALLE wat dikkere vrouwen per definitie meteen lelijk zijn of niet om aan te zien zijn, alleen maar omdat ze géén 50 kilo wegen...ook al hebben ze een mooie kop !!

En dat je je ervoor zou moeten schamen om met een dikker iemand over straat te lopen is natuurlijk helemaal te triest

voor woorden !!

--------------------------------------------------

:respect:

Waarschuw beheerder
Een leuk koppie, Definately!!! Een combi van beide is natuurlijk het leukst, maar kom op Nobody's perfect!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jah mooi kopje eigelijk.
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Lief koppie :)

Waarschuw beheerder
ik vind het zo, beter een lief en leuk koppie en een iets minder mooi lichaam dan een heel mooi lichaam en een vaag koppie en een klote karakter.

je hoofdje daar gaat toch alle aandacht op af, ik heb altijd me oograndjes iets rood, van kleins af aan al, dus mensen denken vaak van die jongens is stoned, maja boeie, mensen die me goed kennen weten er van. de een doet er moeilijk over en de ander accepteert ut. :)
Waarschuw beheerder
donateur
mooi koppie en een reet van hier tot jou huis haalt ook niet aan...

mooi strak lichaam en een kop nog lelijker dan ien dales haalt ook niet aan...

duz geen van beiden
Waarschuw beheerder
donateur
Als het gezichtje mooi is, ach dan maakt een kilo-tje meer of minder ook nie uit :)
en andersom ook he, lekkerlichaam geeft weer ruimte in het gezicht ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
precies EHNEWS :D

Waarschuw beheerder
ogen
Waarschuw beheerder
donateur
Koppie, ogen, haar, uitstraling. Lichaam kan aan gewerkt worden en ouderdom hou je toch niet tegen...
2Biedel: jij hebt beide! :9 vette mazzel! ;)

Waarschuw beheerder
doe mij maar een mooi koppie!!
ik hou toch al van bolle jongens, dus dat lichaam neem ik gewoon op de koop toe, zolang het maar bol is!!;)

dus als er dan ook nog een lekker bekkie op zit vind ik het helemaal gezegend!!
Waarschuw beheerder
donateur
Gezicht en uitstraling vind ik het belangrijkste... De ideale maten e.d. boeien mij niet zo :) Meisje mag best een beetje een liev buikje hebben oid :) Maar ja 100 kilo wegen is weer teveel van het goede :) Maar toch ga ik voor gezicht...

Waarschuw beheerder
Absoluut een mooi koppie met uitstraling. Dat is altijd het eerste waar ik naar kijk. Als dat al niet goed is loop ik gewoon door, hoe lekker zijn lijf ook is. Maar een mooi koppie wordt vind ik toch wel 80% bepaald door de uitstraling...
Waarschuw beheerder
koppie
Waarschuw beheerder
BEIDEN!!! en nog een mooi innerlijk erbij en dan ben ik helemaal blij
Waarschuw beheerder
allebij een beetje kijk naar mijn vriendin op de foto hiernaast :D!
Waarschuw beheerder
dan ga ik toch voor het koppie aan het lichaam kan je nog wat doen (sporte) en aan een vage of lelijk gezicht nie

Waarschuw beheerder
donateur
Uuuuuuuuuuuuhm...

alle2 misschien?? :P
Waarschuw beheerder
donateur
innerlijk O:)

Waarschuw beheerder
donateur
koppie... lcihaam veranderd nog wel en zo niet koppie val je op dat zie je meteen door uitstraling

Waarschuw beheerder
donateur

voor woorden !!

ben ik het HELEMAAAAAAAAAAAAAL mee eens:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Dik... Wat is dik... Een meisje wat meer dan 50 kilo weegt vind ik niet per definitie dik hoor :)

Waarschuw beheerder
Doe maar een lekker geil lichaam...

Waarschuw beheerder
donateur
Dik... Wat is dik... Een meisje wat meer dan 50 kilo weegt vind ik niet per definitie dik hoor

pardon?

Ik zou gaan voor mooi koppie, je lichaam kan je nog trainen en met een trolhoofd heb je nou eenmaal een achterstand op mensen die wel leuk eruit zien.

Waarschuw beheerder
Ik zou gaan voor mooi koppie, je lichaam kan je nog trainen en met een trolhoofd heb je nou eenmaal een achterstand op mensen die wel leuk eruit zien.

Zit wat in, maar dan kun je het ook omdraaien. Ze kunnen tegenwoordig van alles met plastische chirurgie... dus dat hoofd kan zomaar ineens mooi worden gemaakt. Ennuh Djeice weet volgens mij niet psies wat een doorsnee vrouw weegt. Maar 50 kilo, één keer blazen en ze vliegt weg.

Waarschuw beheerder
donateur
das waar.. maar is niet eerlijk.. als je leuk koppie heb met vreselijk lichaam kan je meer bereiken dan als je goddelijk lichaam hebt met een rotkop..

en 50 kilo blaas je niet zomaar weg hor :P
maar idd doorsnee mens weegt wel meer dan dat
Waarschuw beheerder
donateur
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAT
Waarschuw beheerder
donateur
hehe.. tis dat jij het zegt.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
een reply op hoog niveau..
Waarschuw beheerder
donateur
net als die van jou.......
Waarschuw beheerder
donateur
je haalt de woorden uit m'n mond ;)

Waarschuw beheerder
donateur
schaap
Waarschuw beheerder
donateur
nietes >(

Waarschuw beheerder
donateur
voel je je aangesproken?
Waarschuw beheerder
donateur
als je op een forum er niet bij zet over wie je het hebt, het automatisch betekent dat je degene bedoelt die voor jou een reply heeft gegeven

Waarschuw beheerder
donateur
schaap
Waarschuw beheerder
donateur
2 modacha: :kneus:

Waarschuw beheerder
donateur
:slet:

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm maar vandaag ff niet ;p

Waarschuw beheerder
donateur
jij begrijpt me :)

Waarschuw beheerder
donateur
Not at all.. jij dan?

Waarschuw beheerder
donateur
doe je tenminste nog iets nuttigs ;)

Waarschuw beheerder
donateur
haha nuttig voor hun en voor je portemenee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tjsa privé masseur...

WHAHAHAHAHA

Waarschuw beheerder
donateur
patrick hebbie niets beters te doen ofzo? :kneus:

Waarschuw beheerder
donateur
maar nu ff niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
als ik wat beters te doen had modacha, dan was ik dat wel aan het doen...

Waarschuw beheerder
donateur
doe mij maar een cola.. :)
Waarschuw beheerder
Mooi lichaam... Als haar kop niet mooi is doe ik het licht uit en krijgt ze een mooie papieren zak over haar hoofd

Waarschuw beheerder
donateur
puur ja.. zonder ijsklontjes en met een rietje :D

Waarschuw beheerder
donateur
aah joh kan ik wel tegen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:) vakantie dus hele week door weekend ;)

Waarschuw beheerder
donateur
en ga je nog wat leuks doen t weekend? :)

Waarschuw beheerder
Iemand zonder uitstraling....... DAS NIX!!!
Doe dus maar leuk koppie!! En trouwens.... gewicht kan je kwijt raken....... een minder knap koppie niet!!
Waarschuw beheerder
donateur
@ Modacha:

Hoezo pardon? De meeste vrouwen wegen meer dan 50 kilo denk ik. Het is misschien een schoonheidsideaal om rond de 50 kilo te zitten oid maar daar doe ik niet aan. Ik hou niet zo van superslanke meisjes a la Aguilera oid, ik ga dan voor Lopez ofzo :):) Dat wilde ik alleen even zeggen :D
Waarschuw beheerder
doe maar een mooi lichaam :) kop kan je nog verbergen :)

VLAG EROVER EN VOOR HET VADERLAND hahaha :)

Waarschuw beheerder
donateur
het is een combinatie van factoren

Waarschuw beheerder
Liever een mooi gezicht, lichaam kan nog aan gewerkt worden :)
Waarschuw beheerder
hehhehe lol @ renée :P

Maar je hebt zeker gelijk dat t eerste waar ik iig naar zou kijken is zeker het gezicht :D

Waarschuw beheerder
tja.... voor mezelf geen idee....

voor me partner... toch liever een mooi koppie dan een 'perfect' lichaam.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie wel eens van die oudere dames met een heerlijke strakke legging en een beetje lelijk gezicht,dan denk ik die wil ik wel eens lekker pakken ,vind figuur belangrijker
Waarschuw beheerder
+1
Wat dacht je laat ik een 17 jaar oud topic weer eens nieuw leven inblazen?

Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Doop&Snees op donderdag 20 februari 2020 om 13:34:
Wat dacht je laat ik een 17 jaar oud topic weer eens nieuw leven inblazen?

:lol: