!NAVRAAG ZAL UITWIJZEN DAT ONDERSTAANDE FICTIEF IS!
Ja, ik en Jaap hebben ons ook na het feest bij Your goed kunnen entertainen
Eerst ff lekker met een accent in Jaap telefoon staan blazen tegen Emma op de oprijlaan van Your. Hoor ik zijn vader uit het raam schreeuwen dat ik stil moet zijn, kom helaas op dat moment geen sorry zeggen want.... tja, ik was aan het bellen.
Vervolgens werd iedereen er uit getrapt door dezelfde vader

Ik voel me verantwoordelijk voor de vroegtijdige beeindiging van Your's fuif.
Daarna met Jaap richting de Oudorper pinautomaat gefietst om aldaar Suzanne te begroeten. Ik (en ik geloof Jaap ook) waren aangeschoten en in een banale bui.
Vervolgens ging het allemaal erg snel. Reclameborden vlogen door de lucht. Fietsbellen werden afgerukt. Glasbakken werden bestampt en ook een poging om een auto om te gooien waren niet van de lucht.
Dit alles onder het toeziend oog van een vrouw die ouder was van dagen. Het was dan ook deze vrouw die beweerde te weten wie ik was. Bij navraag bleek zei echter mijn naam niet te weten en dreigde zei de politie te gaan bellen.
Het was op dit punt dat Jaap en ik besloten onze tocht voort te zetten naar Heerhugowaard. Er werd beweerd dat daar drank zou zijn om onze honger te stillen. Onderweg wisten wij ook nog een lampenkap en een fietsslot op zeer creatieve wijze te combineren. Ook een verkeersbord viel op mysterieuze wijze ten aarde.
Na het wederom vervolgen van de tocht werden wij blij verrast met onze nieuwe metgezel; de pion. Het was dan ook in zijn aanwezigheid dat een enkel wegwerkzaamheden-apparaat werd gestart.
Hier na kwam de pret echter snel tot een einde toen bleek dat de beloofde alcohol niet te vinden was. Vervolgens koos Pion het ruime sop en is er nooit meer iets van hem vernomen.
the end.