Partyflock

Forumonderwerp · 608445
Topic voor de leden van Cafe Sket.
laatste aanpassing
wij gaan ook met de hele groep naar ZAK...
Dan moeten we daar maar even meeten met ze allen :9

Mijn collega's uit den bosch komen ook langs..
Hebben Zak niet gered :O

Ik was gebroken... Vrijwilligerswerk is niet altijd goed :p
Wel naar Zak geweest was wel goed te doen! alleen net toen ik weg ging smste remko dus geen meeting :P en hoorde later dat we elkaar stijl voorbij gelopen zijn.. was ook goed druk!
Blij dat ik niet geweest ben, voelde het vrijdag al een beetje aankomen, maar heb nu dus een griepje :(
laatste aanpassing
Tja je hebt weinig gemist.. te druk, je kon op gegeven moment niet eens normaal lopen.

Maarja donderdag naar Mexico dus het kan me allemaal niet zo heel erg veel uitmaken :9
Uitspraak van partyhuman op maandag 12 maart 2007 om 09:20:
Maarja donderdag naar Mexico dus het kan me allemaal niet zo heel erg veel uitmaken :9

Veel plezier... maar dat zal wel lukken...

Je hebt zeker niet toevallig nog een groot plekje over in je koffer? :9

Have fun ;)
Veel plezier in Mexico Remko :cheer:
Thnx,

Het is hier super, 35 graden.. palmboompjes, witte stranden, sol en bier! we zitten vandaag in campeche, en trekken voor dit weekend door het binnenland naar Merida en dan vanaf maandag tot eind volgende week langs de caribische kust terug naar cancun.
*jaloers*

Ik ga dit weekend ook maar eens een vakantie planne, mexico een aanrader? :d
jazeker prachtig land en je kan hier goed rondreizen.. kan je zo vertellen waar je allemaal heen moet, ik zal alleen niet 2 week in een resort aan de kust gaan zitten.. want die amerikanen komen je na 2 dagen de neus uit.

maar +- 2 week is zeker genoeg om een goede indruk te krijgen van het schiereiland hier..

Een hotel kost hier tussen de 10 en 30 euro, en we hebben voor 12 dagen een jeep voor iets van 650 dollar.

Alleen proberen ze je op te lichten bij het eten.. ik heb 10 peso betaald voor een bier maar ook 80.. 20 is gangbaar.
dus zo te horen vermaak je je daar wel :D (Y), veel plezier nog, zal vast wel lukken :D:D:bounce:

Cafe sket bloed echt dood :o
Moet je vaker iets posten ronald :[

Zondag mooi wark in ter apel, mensen die mee willen? :d
Robert nogmaals gefeliciteerd :9

uhh mooi wark.. nee ik zit in het zuiden dit weekend :)
dank u dank u.

ben ook nog even bezig met een smoes om onder mooi wark uit te komen maar weet zo snel niet een.
Dacht dat ik nog een pannetje melk op had staan.

Wil wel naar dat feest in borger binnekort, lijkt me wel grappig om mee te maken.

broek ut, broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut,broek ut, broek ut <-- scherpe mooi wark teksten.

mooi wark, al paar keer geweest. leuke feestjes maken die lui er van :D

En gefeliciteerd he Roberto!

Hopelijk word je nu eindelijk een keer volwassen :p
borger is bijna uitverkocht.. want er hoefde niet voor geplakt te worden.

Dus dan moet je snel kaarten halen ;)
Uitspraak van Qrazy op woensdag 4 april 2007 om 23:34:
Wil wel naar dat feest in borger binnekort, lijkt me wel grappig om mee te maken.

Heb je al kaarten dan?
Anders ff vlot doen he ;)

Maaruh, niemand mooi wark zondag? :[
Die kaarten is geen probleem.. komen eraan :yes:

Nope geen mooi wark..
Wat een weekend... En we zitten nog maar op de helft :P

't wordt wel aardig stil hier zo :O
Waar ging de reis heen dan gister? :D

Ik ben ziek, ben nog niet echt buiten de deur geweest..

Sket is dood, zullen we hem laten sluiten :9
Uitspraak van partyhuman op zondag 29 april 2007 om 09:41:
Waar ging de reis heen dan gister? :D

Ik ging nergens heen... Maar Danny wel :O Heb hem de hele dag niet gezien :9
Hij moest ff onverwacht een vriend uit nood helpen :P Kapotte auto en ja, dan komt mijn auto wel weer van pas ;)
En toen ik vanochtend beneden kwam zat het huis ook alweer vol :P Gezellige boel :D

Nog steeds ziek :( Das minder... Helemaal met dit mooie weer... Daar moet je toch eigenlijk van genieten hoor :yes:
Beterschap :flower:

Uitspraak van partyhuman op zondag 29 april 2007 om 09:41:
Sket is dood, zullen we hem laten sluiten :9

Niks niet :9 Af en toe ff dom zeuren :D

'k ga ff weer kijken of ze beneden nog leven... Zo te horen wel :9 Straks voetbal :O :nocheer: :9
Zo, net thuis van een werkdag van 18+ uur :o
18+?? netjes... afgelopen weekend bruiloft gehad van paar uur :bier: was al er genoeg :P:P
'k ben wel weer toe aan het weekend :P
ik heb het al :P
Die van mij is alweer over / voorbij :O
laatste aanpassing
hier ook :)
Wie gaan er nou zaterdag allemaal mee naar het piraten festijn?

Ik heb 5 kaarten.. volgens mij heb ik er 2 vergeven en moet zelf ook nog heen, nog meer vrijwilligers?
ja ik dacht dat we met een hele groep zouden gaan :O

Staan we daar straks met ze 4en of 5en :P
Net zo gezellig remko b) :bier:
heb deze week tafeltennis toernooi met daarbij :bier: :bier: :bier: dus krijg er niet veel van mee
jacob ook mee naar borger dan? ik heb vandaag nog een paar extra kaarten gekregen dus heb er nog wel een paar over :O
Borger was weer gezellig :yes:
Gister naar Hans Liberg geweest, dat was leuk :yes:

Gister ook me kaartje voor Cirq du Soleil (Delirium) besteld :cheer:

http://www.cirquedusoleil.com/CirqueDuSoleil/nl/default.htm

{ongeldige bron voor embed: mms://a498.v71367.c7136.g.vm.akamaistream.net/5/498/7136/7d731bc3/1a1a1a57ce4573d63fb12297fc60d548b72388f15d8bee5dcaf95cc537a81d82e65bce3da90e77e31288f155ba2958bc218df668d146b3/delirium_promo_euro_high.wmv}
Was me het weekendje wel weer :O

Maar morgen moet er weer gewerkt worden...
Ligt iedereen te slapen ofzo?

:z
hey danny gefeliciteerd he!! Wie gaan er zaterdag naar Boogie Bar?? :bier:
Ik zit in berlijn dit weekend.. dus helaas :9

Danny nogmaals gefeliciteerd ja!
veel plezier daar... :) alleen met je broer of gaan er nog meer mee?
Zo Awake...

Ik ben al ff awake :O
ben ook wel awake :P...
donderdag hebben ze me ook even toegetakeld :D:D

laatste aanpassing
Toe maar weer...

Nog een speciale betekenis erachter ofzo? Of gewoon omdat je het mooi vindt?
initialen zijn van de kinderen van m'n broer en zus. bescherm engel en dat teken betekend beschermen.. speciaal voor mij ontworpen, dus loopt verder niemand rond..