Partyflock

Forumonderwerp · 608307
758x bekeken
Waarschuw beheerder
Plaats hier je Post-It pics...

Doe maar gek!!!

example:
[img]http://members.chello.nl/~m.woudhuizen8/crowbar02.jpg[/img]
CROW / BARETSKI

Maar posters enzo mogen ook...
Wees eens creatief (6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
en deze dan??
[img]http://members.chello.nl/~m.woudhuizen8/crowbar03.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Ja!! je moet iets als je eigen verveeld :vaag:

Waarschuw beheerder
Tsja :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha was idd een zeer intellectueel avondje ;P

maar we staan er mooi op tog?!@?!
Waarschuw beheerder
whahahhahahaha
beetjuh lijpo's
Waarschuw beheerder
[Img]http://web.odu.edu/webroot/orgs/sci/colsciences.nsf/files/mess.jpg/$FILE/mess.jpg[/img]

We hadden ruzie vette food gevecht gehouden :d

Waarschuw beheerder
jullie beffen (BAFFEN???) elkaar????

Waarschuw beheerder
bunch of dillweeds

Waarschuw beheerder
donateur
Ruudbriek April 2003

April, de tijd van het jaar waar de drukte van alledag belangeloos een stap opzij doet voor Pasen, het feest der katholieken waar ook de atheïsten en anders gelovende onder ons van meeprofiteren. Pakt allen de mand met chocolade-eieren en geniet van een melange aangevuld met hazelnoten of dergelijk materiaal. De gekookte eieren worden pas begin juli weer verwacht.

ü Bier kan goedkoop zijn, men dient echter de juiste locaties te bezoeken.

ü Er is een site met archieven… www.ruudbriek.tk

ü Enkele terrassen zijn reeds aan een onderzoek onderworpen, dat van Café Meesters staat ruimschoots bovenaan in onze hotlist.

ü De grens van 80 abonnees komt in zicht.

ü 1 juni staat FC Utrecht in de bekerfinale. Bestrijdt de vijand met open vizier!

Voordat we ons in het jaarlijkse oranjegevoel storten, met het bijbehorend koeklopen en zakhappen, blikken we eerst terug op een periode waar vooral Bianca Balkenende minder gecharmeerd van was in verband met het ambt van haar man. Er werd nog net geen bezoekregeling getroffen. Werd één jaar geleden nog gerept van het 5 jarig dochtertje dat haar verjaardag het liefst met pappie vierde, en dat deed hij dan ook. Heel Nederland vond dat een lief gebaar, maar we horen er nu niks over. Dat is toch vrij bevreemdend, zeker als je het nieuws volgt en weet dat JP fulltime in Den Haag vertoeft. Het schijnt dat zelfs een deel van de huisraad zich inmiddels in zijn werkkantoor heeft gevestigd. Kleine Balkenende daarentegen verschanst zich hele dagen achter de voorgevel, om te kijken of pappie al thuis komt. Schreiend gaat ze des avonds haar bedje in, niemand die voorleest omdat moeders naar naailes moet. Geen leuke voorleesuurtjes meer, neen, slechts de voordeur die om één uur wordt dichtgegooid. Tot nu toe was de gedachte van het dochtertje van JPB standvastig: Pappa is heel belangrijk voor alle mensen, als hij dit niet doet gaat het heeellle land kapot en dat is niet goed. Hij moet veel praten met meneer Wouter over hoeveel centjes de mensen in Nederland terug moeten geven. Was pappa maar niet zo belangrijk, denkt ze…

Dan de andere partij in dit verhaal. Mevrouw Bos. Zij is pas een paar maanden mevrouw Bos, zij is dus de kersverse echtgenote van meneer Wouter. Nu, echt genoten heeft ze nog niet van meneer Wouter. Zij (laten we haar Mieke noemen) heeft jarenlang gestudeerd teneinde een carrière in de top van het bedrijfsleven te bewerkstelligen. Tot ze in haar afstudeerjaar meneer Wouter tegen het lijf liep. Ze botste zo tegen het uitstekende deel van meneer Wouter aan. Oei, moet ze gedacht hebben. Nachtenlang droomde ze om daar eens in te mogen knijpen. Meneer Wouter was al jarenlang veroordeeld tot een abonnement op Canal+, totdat hij Mieke leerde kennen. Snel het bootje in, dacht hij en Mieke dacht hetzelfde. Maar nu zit Mieke smachtend thuis alleen te wachten op het kontje van haar man. Als hij een keer thuiskomt knijpt ze erin, maar hij weert af. Ben moe schat, en morgen heb ik belangrijk overleg. Achteraf bekeken, na bijna 3 maanden van alleen thuis zitten kniezen, zullen Mieke en kleine Balkenende zich wel iets afvragen; hoe kan overleg zo belangrijk zijn dat je het 3 maanden volhoudt en dan toch niets oplevert? Beiden met het handen in het haar en wanhopig wat betreft de toekomst. De mannen komen thuis, maar zijn uitgeput, gestresst en doodop. De wereld is op hol…

Na deze wanhoopskreet een onderwerp wat ons ook allen droevig stemt. We zullen kort op de materie ingaan, aangezien ook de autoriteiten nog in het duister tasten omtrent oorzaken en gevolgen. De oplettende lezer heeft het in de smiezen, het gaat over Sars. Deze nieuwe ziekte – niet te verwarren met vogelpest – veroorzaakt paniek in de landen met de wat gelere medemens en de paniek schijnt over te slaan op Europa. We snappen er geen Snars van. Heeft het zin om en masse mondkapjes in te gaan slaan bij de plaatselijke leverancier? De redactie is in quarantaine gegaan en weet nu hoe het voelt als je als hond Engeland in wilt. Ondanks het negatieve reisadvies heeft de redactie toch informatie in kunnen winnen bij de plaatselijke Chinees. Wat blijkt: Sars komt en gaat weer. Het is een soort virus dat de mens nu in z’n greep houdt, maar over 3 jaar staat deze ziekte bijgeschreven in het boek van oplosbare ziektes. Nu is het wel verstandig om na een bezoek aan de toko of de sambalkoning op de hoek even een jodiumpilletje in te nemen, puur uit voorzorg. Verder is er hoegenaamd niets te vrezen. Uitkijken bij het oversteken heeft nog steeds een groter belang in ons land, en dat is zeer terecht te noemen. Ga dus allemaal lekker genieten van de april en meizon, ruim en passant een kippetje of scoor een kippetje. Gooi de studieboeken, computer en ander onzinnige moderne hulpmiddelen even het raam uit en bezoek het dichtstbijzijnde etablissement dat de tafels en stoelen buiten heeft staan!

Naar aanleiding van de onderhandelingen van maart jl. kunnen wij U met gepaste trots melden dat alle oude Ruudbrieken vanaf heden terug te vinden zijn op 1 en hetzelfde webadres en wel www.ruudbriek.tk. Neemt vooral de tijd.

De Ruudbriekredactie ( mamma, ik ben nu 14 jaar, mag ik een beha dragen? Nee Karel!)
Waarschuw beheerder
donateur
:S
Waarschuw beheerder
[img]http://members.chello.nl/~m.woudhuizen8/neuken.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pff je d8 tog niet dattik dat allemaal ging lezen he *LiEnTjUh* ontspoord??

hehe..
dan doe ik liever gek :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehhehehehe :devil:

Waarschuw beheerder
ohja is dat zo :P
Waarschuw beheerder
Het "Wij beffen je suf" team 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:P:P:P:P:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
2 Baretski, tja aan alle posts te zien d8 ik dat je je wel moest vervelen! Ennuh, Ruudbriek is best lache hoor whehe!! :P :D
Waarschuw beheerder
donateur
hehe tsja maar ik hou niet van lezen dus neem de moeite niet hoe hard ik me ook verveel ;P

sorry maar anders moet je het maar keer voorlezen :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://funnyfiles.kicken.fm/april2003/images/06.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ow dat gaatik morgen ook ff doen met die papiertjes
komt goed (y)
Waarschuw beheerder
waar ze blijft? ze heeft zich bedacht denk ik... ik moest wat aan je geven zorro:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwAAANcSt2qeZtPScgEKApZ2yiWxpn80Wexs2cEiRoKDKNzaCyz8fTy8B7!jTXKJqN87P5Xai9w7pLG8MiZOaEtjnSuvGJcrpM91cP*gi2c/Image141.jpg?dc=4675413217434397864[/img]

(6) whehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neeeeeeee whahahaha ik ga ze nu maken :)

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDeAugSIW2P1sv5hKN5CwiPCwIl6KswgjupsxXKnLTAjUC12vVMOCVU!86kMmpLlzKIqjnPN8cmtN6FCU4Ujpc2mKkP8uG3H0es5gRjuRQ/Image272.jpg?dc=4675418875836098451[/img]

Nou hier is die dan mijn MASTERWERK
ik ben t stuk ZORRO BEFT
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm 2 blondines :)

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QACvBHoThX1yeo0HJ7VjYEkOpehaDWKzLl9aT56GBAZ0UDyXr6ZGzPlT14n7wQL84sMsOrqKSxocEVdIpIAyLoV8pm9gqCxcqo6vBBxwDho/zorro.psd?dc=4675418876983591227[/img]
Waarschuw beheerder
whahahahaha!

Waarschuw beheerder
GEWELDIG DIT whahahaha

Waarschuw beheerder
:devil:

Waarschuw beheerder
heeft kissione een zusje ?

Waarschuw beheerder
ja zie je toch
2ling zusje noh wel :P

Waarschuw beheerder
aha
Waarschuw beheerder
nouja.. ik zit zoro wel af te kraken maar hij weet dat ik hem een toffe peer vind (y) supergozer!

Waarschuw beheerder
geen idee ik ken m niet.....
:P
Waarschuw beheerder
KIJK! dat zijn de post-it blaadjes!

Waarschuw beheerder
BAHAHAHAHAHAHAHA DA ZIET ER ZIEK UITTTTTT!!!!!!

Waarschuw beheerder
ik had geen gele meer maar die rose zijn ook echte post its hoor!!
Waarschuw beheerder
hmm, had eff geen post-its bij de hand, maar wel pritt stift:P
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QADeAqETD4T67A0VL5vFGiMVPRaXf78oIObIOElfI!lKKlTO!vlKpnIsorxZxRu1wCodPx17WhVh8SfzJBf4HcSUCQZ!xIdPqo7eAhxw!Qk/pritt.jpg?dc=4675418879832311004[/img]

Waarschuw beheerder
ahhhhhhh ranzigggggggg ga je wang eens wassen!!! :P
Waarschuw beheerder
whehehe (6) (y)
Waarschuw beheerder
donateur
LOL (Y)
Waarschuw beheerder
wheh, verdamme, krijg die troep dr nie af
Waarschuw beheerder
donateur
Nagellak remover gebruiken :P