vele bekende nederlands die denken dat ze god zijn !!
laatste aanpassing
Ik ben geen voetbalhooligan maar ik zou die Kezman toch echt n keer een jezusdreun willen geven zeg ooo. Wat een arrogante rotsmoel! en dan dat wijzen naar zn rugnr als ie heb gescoord, Ja Kezman daar moet dat mes in in je rug.
Iedereen die onnodig hoofdletters gebruikt hier op PartyFlock.
MENTAL THEOOOOO wat is dat een mongool zeg!! hij loopt altijd iedereen af te kraken... hij moet eerst eens naar ze eigen ***** smoel kijken... sjow dat is der uit
Ik vind 't een gruwelijk lekker ding!!!
Ik nomineer ook Emile Ratelband !!! *Gore bloedzuiger!*
alles en iedereen wat maar met feyenoord te maken heeft
donateur
die gore soa teef die net tegen me nieuwe auto aan ree!!!!!!!! GVD ik had voorrang tyfuskut! gelukkig was het maar een tikkie want we stonden net op tijd stil....pfoe alleen een krasje gelukkig! maar toch! DOOD MOET ZE! STERF!
Euhmm.. van die arrogante klote balletjes die denken dat ze met vaders advocaat iedereen aankunnen ik zal ze!
GRRrrrrr ik zou wel eeen lekker een stoot willen uitdelen aan al die wijfen uit winterswijk wie denken dat ze altijd beter zijn als de rest, omdat pappie of mammie veel geld heeft..... of aan die wijfen die denken dat ze topkakker zijn teminste dat willen ze dan voorstellen van ohw kijk mij, ik heb lekker dure merken dus ik voel me veel belangrijker dan jou!! Iel op die wijfe kan ik wel kotsen
2 miss nadientje: Had u het tegen mij??!! want ik zou cker wel meer stoten willen geven aan al die hoogmoedkutjes iel!!!!!! Staan we bijv bij de busstation te wachten op de bus, komt de bus eraan hoor je ineens die wijfen roepen Kakkers eerst... GRrRrr daar kan ik echt pissig om worden!!! Hun verdienen echt een paar goede stoten