Partyflock

Forumonderwerp · 607872
19 volgers · 114063x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Twee verzoekjes:

Een link van het evenement dat je in je agenda hebt staan naar je agenda toe.

Dus: Verwijder uit persoonlijke agenda

In deze zin niet alleen verwijder linken, maar ook ´persoonlijke agenda´.

Het lijkt me leuk als je als topicopener ook een poll kan opzetten. Moet volgens mij goed realiseerbaar zijn toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt me leuk als je als topicopener ook een poll kan opzetten. Moet volgens mij goed realiseerbaar zijn toch?

Ja wordt vast leuk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn genoeg progjes waar je dat mee kan doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja nee maar dan krijg je vn die polls van "wie is de beste" blabla..
Waarschuw beheerder
donateur
Jah die krijg je toch ook als je een pollsysteem inbouwd

Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen leden eigenlijk een poll voorstellen bij de desbetreffende admin(s)? Zo ja, worden de polls die door een regulier lid zijn verzonnen ook geplaatst?
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan altijd je idee voor de poll naar de betreffende admin sturen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
*veegt topic aan* *veeg veeg veeg*

hier dus NIET discussiëren, daar is het ANDERE topic voor (zie openingsbericht)

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: mooi logo jongens
Waarschuw beheerder
donateur
Goed idee he;)

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: dat sneeuw logo was een beetje aan het vervelen :/

Maargoed genoeg geluld voordat ik weer heel flauw strafpunjes krijg :@
Waarschuw beheerder
Kunnen leden eigenlijk een poll voorstellen bij de desbetreffende admin(s)? Zo ja, worden de polls die door een regulier lid zijn verzonnen ook geplaatst?
Gewoon pb'en naar de Poll admin. Waus is hoofdbeheerder.
Je kunt ook mailen naar polls@partyflock.nl
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Er moet een nieuwe UBB-code toegevoegd worden. :P De UBB voor het doorhalen van tekst, dus niet onderstrepen maar doorhalen (normaliter aangegeven met [ s ]), is niet aanwezig.
Hiermee is op nadrukkelijkere wijze aan te geven dat iemand een grove fout maakt in zijn/haar tekst en duidelijk aan te geven wat het juiste is.
Tevens valt hiermee op vaak grappige wijze te spelen. ;)
Waarschuw beheerder
Moet dat of zou je dat graag willen?

Waarschuw beheerder
Early Hardcore -> Early rave

want het is gewoon fout ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[del]

Is er al een tijdje.
Waarschuw beheerder
Oprotten!!! Ik draai early Hardcore en absoluut geen early rave! Die paar plaatjes die weleens opgedoken zijn in Hardcore-clubs (hooguit 5)???
Dus X-Tinction veranderen want jij bent fout! :)

Waarschuw beheerder
Nee jongen :no: zucht
Waarschuw beheerder
Duidelijk wel. :yes:

Ik heb het nu inmiddels al enkele keren uitgelegd in de diverse threads over dat onderwerp. Dat enkele pannenkoeken nou de naam "rave" erbij halen daar kan ik niets aan doen. Waarschijnlijk gasten die de housegeschiedenis totaal niet bewust hebben meegemaakt.

Rave = Marusha, Dune, Scooter en al dat soort shit. Plain and simple en daar is simpelweg geen discussie over mogelijk. Wat ooit Hardcore was kan niet ineens veranderen in Rave omdat Rave een op zichzelf staand muzieksoort is.

Waarschuw beheerder
Lol nee man :-s, toch vreemd dat ze een early rave zaal weer hebben op nightmare bv...leg dat eens uit dan ;)

de term early hardcore slaat gewoon nergens op

oldschool, early rave, hardcore thats it

Waarschuw beheerder
donateur
[del]

Is er al een tijdje.

Wist ik nog niet al een tijdje:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Foutje ontdekt!

Zie het berichtje van Plop om 01:18 uur..

Druk ik op het envelopje, duurt het uren voordat ik in de contactsectie ben én ik krijg geen formulier te zien! :/

(niet dat ik je wil aangeven hoor plop! O:) )
Waarschuw beheerder
X-TinctioN 16 februari 2005 01:09
Lol nee man , toch vreemd dat ze een early rave zaal weer hebben op nightmare bv...leg dat eens uit dan

de term early hardcore slaat gewoon nergens op

Omdat Bart, Brian en consorten niet al te veel kaas hebben gegeten van de muziek zelf... en wel van het organiseren. Als ik tegen Bart zeg dat ik Oldskool ga draaien en ik zet een oude Hardcore-plaat op dan zal hij het verschil niet eens merken.

Early Hardcore benadrukt het juist perfect! En ik denk dat wij (de mensen die haast niet anders draaien red.) daarover wel het meest kunnen vertellen. ;)

Waarschuw beheerder
Ja je kan wel tig x wat zeggen, maar ik blijf toch bij mijn standpunt, ja en jij bij de jouwe, dat is ons goed recht, alleen eentje heeft 't fout :p

En dat 'wij' daar val ik ook onder ;)

Verder kunnen we wel quoten maar dat heeft geen zin. Lekker boeiend ik ben weer verder :bier:
Waarschuw beheerder
Geen van jullie heeft het fout. Echter noemen jullie het anders. Neem nou het fenomeen wietsigaret. Ik noem het tjaapies, ze worden echter ook jointjes en blowtjes genoemd. Geen van de drie woorden is fout. Echter bedoel je wel met dezelfde drie woorden, hetzelfde ding.

Hij noemt het schaap, jij noemt het koe, maar het blijft dezelfde muziek. Jij hebt voor koe echter een ander dier op je netvlies...

Schnappie? :D

Niet zo moeilijk doen om een paar kuthokkies!: D

Waarschuw beheerder
schnappie moet dood, daar kunnen we t wel een sover worden toch? :[ 8) :p
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar Hardcore heeft toen de naam hardcore gekregen en die ga je nu dan simpelweg (na meer dan tien jaar) niet meer veranderen in een naam die een andere muzieksoort heeft gekregen.
Stel je voor dat je Henk heet en ineens gaat je hele familie je Frits noemen als je 15 jaar oud bent. Zou dat niet nogal vreemd zijn?

Waarschuw beheerder
Ja zoals ik je al zei ik kan urenlang discussieren met je want wat jij nu zegt klopt ook niet...hoeveel artiesten uit de usa staan er op de Nederlandse albums? Hoe heet het desbetreffende muziekgenre daar? ;)
Waarschuw beheerder
Lenny Dee en Delirium noemen het anders ook gewoon hardcore :D

Waarschuw beheerder
Hou jij je mond ja :[

:p
Waarschuw beheerder
Wat ik zeg klopt wel degelijk (en meer zelfs). Ik vraag me dan ook af of jij de bepaalde periode, waarin wel Rave werd gedraaid op hardcore-feesten, wel bewust meegemaakt hebt. Jouw gezicht zegt me namelijk helemaal niets en tegelijkertijd zegt mij dat juist weer heel veel.

En de jongens uit de USA noemen het precies hetzelfde, net als in Duitsland, Italië, België, Spanje e.d. Geloof je niet? Bel ze maar, then you know.

En anders gooi ik binnenkort misschien wel eens een early rave EN een early Hardcore set op PF. Dan is het verschil wel duidelijk, me dunkt
Waarschuw beheerder
Iedereen noemt het hardcore, geloof me. Valt allemaal in hetzelfde hokkie.

Waarschuw beheerder
donateur
kan iedereen trwns weer ff mijn toevoeging aan t openingsbericht lezen? ;)

dit topic is nl niet voor discussies :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg maar zo: Het is allemaal muziek ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
<patrick>'s tempban omzetten naar perm. ban :jaja: O:) :X
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
wat zijn die sterretjes ineens in mn volglijst? en in het forum ?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn topics die gekoppeld zijn aan een feest.
Waarschuw beheerder
(Y) nu is het weer weg ? :o
Waarschuw beheerder
donateur
Voor leden wel ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik moet het allemaal nog leren
Waarschuw beheerder
donateur
Doe maar rustig aan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Stel:
Je ziet een topic met als titel iets in de zin van:
Ongeluk, overleden o.i.d.

Je wilt dan posten hoezeer je meeleeft met diegene. Eventueel beterschap wensen enzo.
Maar... Met een smile komt de boodschap vaak nog beter over.

Als je iemand in moeilijke tijden een bloemetje wilt aanbieden, heb je de keus uit 1 smile : ==>>(F)<<==

Waar ik mij aan erger, is dat deze smile iets te vrolijk knipoogt.

Misschien een idee om deze in de roulatie te nemen:
==>>[img width=22 height=15]http://home.planet.nl/~leuve187/smile2.gif[/img]<<==

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geniaal Plop :D

Waarschuw beheerder
donateur
Of als het écht treurig is:
[img width=21 height=15 width=21 height=15 width=21 height=15]http://home.planet.nl/~leuve187/smile3.gif[/img]

(F) vs. [img ]http://home.planet.nl/~leuve187/smile2.gif[/img] vs. [img width=21 height=15 width=21 height=15 width=21 height=15]http://home.planet.nl/~leuve187/smile3.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze zijn goed hoor :D