Partyflock

Forumonderwerp · 607872
20 volgers · 110553x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
ik wordt er tijdens posten en berichtjes sturen , er achtelijk vaak uitgegooid, hup opnieuw inloggen ... mn tijd loopt 2 minuutjes achter, dit staat op de server , dat MAG ik niet aanpassen.. is dat het probleem of hebben er meer mensen last van ?
Waarschuw beheerder
nu loopt de tijd WEL goed, maar ik wordt er nog vaak uitgegooid..
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon donateur worden... dan ben je ervanaf... dan wordt je er nooit afgegooid...o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Cookies verwijderen?
Waarschuw beheerder
donateur
eet me cookies altijd op :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zoek functie voor binnen je PB's.

Zo heb ik een keer van iemand een link gehad voor FL, maar niet bij me favorieten gezet.

Een paar maanden later moest ik dat zoeken en dat was niet echt handig.
Of als je bijvoorbeeld van iemand mobiel nummer hebt gekregen of wilt weten met wie je het allemaal over een bepaald feest gehad hebt.
Waarschuw beheerder
het is helemaal te waus zo jo haha niks veranderen anders word het almaal te ingewikkeld voor mij.. moeten we niet hebben!
Waarschuw beheerder
heb geen rechten hier om cookies te verwijderen ;)
Waarschuw beheerder
Iedereen kan de todo list toch gewoon zien?
Waarschuw beheerder
Is het niet mogelijk om doormiddel van een plaatje een link te plaatsen?

Dus net als dat je op het forumplaatje klinkt dan naar de profielpagina van die persoon gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000158a00111e51943bfd3b1a00842cee]http://messenger.msn.com/MMM2004-11-10_11.23/Resource/emoticons/50_50.gif[/img]
Waarschuw beheerder
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/light/snowlogo.jpg[/img]

Misschien iets om bij opmaak - UBB te zetten? Veel mensen weten dit niet denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://partyvip.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=todo Deze had ik, maar ik kan m zelfs niet zien :s
Waarschuw beheerder
Mr. Incredible, ik denk dat als je alle mogelijkheden van UBB neer gaat zetten dat mensen door de bomen het bos niet meer zien.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik op pf kwam en er maanden over gedaan heb om een plaatje op mijn persoonlijke tekst te krijgen...

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een feest wil toevoegen of wil verwijderen uit mijn eigen agenda, dan blijft dat feest toch in de agenda staan.

Als ik gereageerd heb op een topic, dan zie ik dat in het overzicht van dat forum nergens. Dan staat ie gewoon weer op zn oude plek voordat ik iets heb gepost.

Wie ooooh wie hebben daar nog meer last van?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik :)
Waarschuw beheerder
Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien iets om bij opmaak - UBB te zetten?

Ik zou gaan voor iets van: Hoe maak ik mijn profiel mooi?
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi?
Waarschuw beheerder
Sommigen hebben geen achtergrond in hun profiel...

Waarschuw beheerder
donateur

Probleem opgelost!

Waarschuw beheerder
mensen die overal nutteloze topics openen beter aanpakken! hele forum staat vol met onzin....wel leuk het forum "Onzin & Humor" maar de onzin staat overal!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
beter aanpakken óf HARDER aanpakken?? 8)

Waarschuw beheerder
hehe Harder:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik erger me mateloos aan het feit dat er altijd dezelfde zeikerds in mijn topics verschijnen die me alleen maar afzeiken omdat "ik" het ben. Het beleid kan beter om die tegen te gaan:yes:

ik citeer:

In verband met een ban moet ook nog opgemerkt worden dat onderlinge ruzies niet openlijk op de site uitgevochten dienen te worden. Wanneer dit openlijk langdurig aanhoudt zullen beide partijen een tijdelijke ban opgelegd krijgen.

In uitzonderlijke gevallen is het de beleidsbepalers toegestaan sneller op te treden en na een eerste waarschuwing al een ban op te leggen indien de persoon zijn gedrag niet aanpast.

In het beleid staat dus dar er geen opelijke ruzie mag gemaakt worden om wat voor reden dan ook..

Ik versta hieronder ook rellen! jullie niet?
misschien moten jullie aangeven "rellen is verboden", tenzij dit gebeurd in een daarvoor bedoelt "afzeik topic"

zo een topic is ideaal want we hebbenallemaal frustraties en we willen die allemaal kwijt, wil je die kwijt doormiddel van rellen? ga je toch lekker daar naartoe!

Andere mensen moeten ook hun frustraties kwijt over andere dingen en doen dit doormiddel van en verhaal..ze eindigen dan meestel met dat moest ik effe kwijt *opluchting*

Rellen moet aangepakt worden!

vraagje: als een admin een beledigende opmerking plaatst in jouw ogen, moet je dan klage bij hoofdbeheer?

Ik had dat laatst dus ik plaats een klacht..en wat denk je? diegene beheandeld de klacht zelf :S

vrijwillige admins hebben mer rechten dan wij maar dit maakt ze nog geen rechter

ik heb gesproken O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Het beleid aanpassen omdat jij een obsessie hebt en die iedereen probeert op te dringen? Ik en een aantaal andere hebben je al meerdere malen op een normale gezegt dat je op deze manier alleen averechte reacties opwekt. Op een of andere manier zie jij het niet.

Daarnaast had je een klacht over een forumbericht, niet over een admin ;)

vrijwillige admins hebben mer rechten dan wij maar dit maakt ze nog geen rechter

Wel op deze site. Hier dien je je aan de regels te houden waar je akkoord mee bent gegaan tijdens je aanmelding.

Waarschuw beheerder
donateur
Patrick, luister...

Ik ben niet zo iemand die op het forum ga lopen te rellen omdat er gereld moet worden óf omdat Patrick weer zijn 642e zinloos geweld topic geopend heeft..

Ik begrijp best wel je standpunten tegenover zinloos geweld, en dat je daar dus op tegen bent, maar ondertussen is het een obsessie voor je geworden wat nergens naar toe leidt...
Kijk als het een doel heeft tot daaraan toe, maar als jij met een lijst aankomt met hoeveel mensen er wel niet omgekomen zijn door zinloos geweld en dan nog om suggesties vraagt, dan is het toch logisch dat mensen er zo op reageren? :)_

Geen wonder dat mensen zoals Poesj, MM, etc. erop in happen.. :)

En zelfs ik heb er een beetje genoeg van...

That's all (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Het beleid aanpassen omdat jij een obsessie hebt en die iedereen probeert op te dringen? Ik en een aantaal andere hebben je al meerdere malen op een normale gezegt dat je op deze manier alleen averechte reacties opwekt. Op een of andere manier zie jij het niet.

als ik dat wil doen is dat mijn keus en daarbij overtreed ik het beleid niet;)

maar mensen zoals M. :') en nog meer van die hersenloze types..zei kan niet normaal praten hoor. ik heb haar dat nog nooit zien doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Stel je voor; MedicMan wordt het zat... Dan gaan we rellen :[ :9
Waarschuw beheerder
donateur
als ik dat wil doen is dat mijn keus en daarbij overtreed ik het beleid niet

maar mensen zoals Stoeipoes en nog meer van die hersenloze types..zei kan niet normaal praten hoor. ik heb haar dat nog nooit zien doen.

Ik zeg ook niet dat je het beleid overtreed, Ik zeg alleen dat je je zogenaamde doel niet bereikt op deze manier. Dat mag nu wel duidelijk zijn toch?

En waarom begin je over stoeipoes? Schuif het niet op een ander af en kijk zelf eens waar je mee bezig bent.
Doe iets wat wel zin heeft een niet van die reacties opwekt, is voor jezelf ook fijner...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 Insanity: er was een enkel iemand die wel begreep wat ik met het topic bedoelde, heb nog pb's van mensen die me een compliment gaven of met namen kwamen die ze er graag op wilde hebben.

die mensen zoals stoeipoes en pascalle uK Hooglander..moet ik doorgaan?

zei reageren nooit op het onderwerp maar altijd op de opener! dat vind ik ronduit belachelijk kinderachtig gedrag

Waarschuw beheerder
donateur
Medic ik noem er effe eentje..en ik weet precies waar ik mee bezig was...ik zou het zo weer doen maarja.
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar niet, dit werkt averechts.

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien lok je hun een beetje aan...

Begrijpelijk toch?

Heb zelf nog nooit problemen met Poesj, uK of Hooglander gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik hier eigenlijk mee doe (net als andere mensen die een topic openen hierover) is mensen tot denken zetten..die stichting van mn plaatje zou alleen maar goedkeuren wat ik doe dus...en dat er mensen zijn die dan geïrriteerd raken..tja jammer voor hun, moet je maar niet in mn topic komen, of niet?
Lang verhaal kort: wat ik doe word misschien niet begrepen door sommige..maar door vele wel maar die zeggen niks in angst voor een afzeik douche.

Ik sta in mijn recht! als het je niet bevalt? ga je naar een ander topic.

Waarschuw beheerder
donateur
ach we hebben hier genoeg over gesproken..

Patrick doe maar wat je wilt, maar ga niet vreemd kijken dat je kritiek krijgt van de actieve forumgebruikers hier! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook te ver doordrijven, daar ben je nu mee bezig en dat werkt averechts. Neem aan dat dat niet de bedoeling is.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen problemen met die mensen..tenminste ik stoor me aan het feit dat ze mn topics vervuilen waardoor admins denken van hup sluiten die handel..er zijn denk ik wel meer topics gesloten waar gereld wordt (en de topicopener reld niet eens mee, en dat maakt het heel oneerlijk) Daarom zeg ik..

Als er gezien word dat er word gereld moet er gekeken worden wie er rellen en wie niet..diegen die rellen krijgen gewoon pats boem een waarschuwing..

Rellen = schelden en iemand persoonlijk aanvallen.
niet rellen = met tegen argumenten komen, en dus discusseren..daar is ht forum voor bedoelt!

Maar dan niet een argument geven en erahter melden dat diegene een kneus is want dan ben je weer aan het rellen

hoe moeilijk is het O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Er wordt al genoeg op gelet imho, geen beleidswijziging voor nodig.

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar een PF zonder rellen is geen PF (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar een PF zonder rellen is geen PF

ben ik met je eens;)

daarom moet er een afzeiktopic of desnoods een sectie.

Waarschuw beheerder
donateur
Ontopic verder: De donateursserver loopt weer op tijd achter.. heel hinderlijk, aangezien de laatste 50 5 minuten te laat aankomen! :)
Waarschuw beheerder
Beste Patrick, ik ken je niet en heb je nooit een post zien doen, en ik vind je nu al een zeikwijf. Maak je niet zo druk om wat mensen zeggen dude. Als mensen zeiken omdat "jij" het bent, verwijder je jezelf en kom je lekker anoniem op de flock :)

Werkt het nog niet? Richt je lekker je eigen flock met je eigen regels en leden op. Blijf in ieder geval niet zeiken, want op dit moment ben jij de boeman hiero ;)

maar mensen zoals Stoeipoes en nog meer van die hersenloze types..zei kan niet normaal praten hoor. ik heb haar dat nog nooit zien doen.
Marloes is een heel normaal grietje en vind het prachtig om mensen zoals jij uit de tent te lokken. Ook staat het mij niet aan als je haar herzenloos noemt dude...

Waarschuw beheerder
donateur
superknits: je hebt nog nooit een post van me gezien dus heb je ook nooit gezien hoe er word gezeikt dus kan je niet oordelen, niet doen dus!

Marloes is een heel normaal grietje en vind het prachtig om mensen zoals jij uit de tent te lokken. Ook staat het mij niet aan als je haar herzenloos noemt dude...

Ik oordeel alleen op hoe ze overkomt op me..ben je familie van dr?

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga al O:)

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)
Waarschuw beheerder
Je bent ook nog eens niet bepaald vriendelijk ouwe pikpijp. Ik lees net ellenlange zeikposts van jou dus volgens mij heb ik wél iets om uit op te maken, dat jij de enige participerende in dit topic bent die men hersenloos mag noemen... Dit was al op te maken aan het feit dat je hersenloos met een "z" schreef...
En nee, ik ben geen familie van Marloes.