Partyflock

Forumonderwerp · 607872
20 volgers · 108946x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een zoekfunctie voor je conversaties.

Ik moest namelijk iets uit mijn berichten hebben en had geen idee meer van wie, maar wist 100% zeker dat het erin moest staan.

Nu kon ik alle conversaties gaan doorlezen, maar ja geduld is een schone zaak en ik heb het gevonden, maar het kan wel beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet in hoeverre dit technisch haalbaar is, maar ik kreeg gisteren nog een idee voor een extra functionaliteit.

Je kunt nu bij alle topics drukken op die >>, zodat je naar de laatste reply gaat. Zou het misschien mogelijk zijn om een extra tekentje/linkje toe te voegen, waarmee je dan naar jouw laatste reply in het topic gaat? Zo kun je dan het topic gaan volgen, van waar je het achtergelaten hebt. Anders moet je eerst weer gaan zoeken.

Waarschuw beheerder
Als het een SQL server is, moet dat geen probleem zijn....

Andere servers ken ik nie zo goed...

Maarre.. moet volgens mij wel redelijk makkelijk haalbaar zijn....
Waarschuw beheerder
donateur
RSS feeds voor topics een idee?

Als het met nieuws kan kan het met topics ook.
Volgens mij zijn er een hoop mensen die maar een aantal topics volgen, als ze die in een reader kunnen gooien en die alleen checkt of er iets neiuws gepost is en alleen de txt ophaald scheelt dat volgens mij een hoop dataverkeer/serverload.
Waarschuw beheerder
Jewwy heeft wel een punt.

RSS feeds
Watte? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
http://party.snt.utwente.nl/news_feed.xml

Mbv RSS feeds kun je in 1 programma alle sites die jij wilt volgen en dagelijks checkt, zien. Je ziet meteen of er nieuwe artikelen/posts zijn en of je ze al gelezen hebt. Het progamma checkt bv ieder uur voor nieuws.

Kun je bv PF, nu.nl, telegraaf.nl, fok.nl etc etc in 1 keer bekijken en de interessante dingen er makkelijk uitpikken. Super handig voor hen die veel sites volgen. Zo hoef je niet naar al die site apart

Gratis reader is bv; http://www.feedreader.com

Dus al dat ook bij topics kan...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wist ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Goh, al lang?
Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg gisteren een hele goede uitleg van ene Medicman!! Jij ooit van hem gehoord??
Waarschuw beheerder
donateur
nope b)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet maar hij schijnt nog al veel op pf te zitten en nogal veel te weten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Moet wel een hele goeie leuke en aardige gozer zijn dan o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jah zeker. Jammer dat hij afgelopen zaterdag niet te vinden was op de meeting. Zou hem wel eens willen zien:)
Waarschuw beheerder
donateur
tja, volgens mij was hij de weg kwijt...
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer jammer jammer :(
Waarschuw beheerder
donateur
yup, en vergeten ook :O
Waarschuw beheerder
donateur
Zonde :(
Waarschuw beheerder
donateur
volgende keer beter (y)
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Is volgens mij al eens genoemd, maar ben toch wel erg benieuwd wie mijn profiel bezoekt..
Mischien mogelijk om dat te tonen? Desnoods alleen voor donateurs (wéér een extra stukje functionaliteit voor mensen die wat centjes over hebben voor PF) :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor ik binnenkort ook bij. :$ 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het al heeeel lang :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik schaam me ook diep dat ik het pas zo laat ben geworden. :$
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hoeft niet hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
OK. :D

Alleen heeft t0mm1e zijn bankafschrift nog niet binnen, anders had ik al ruim anderhalve week behoord tot de elite-club. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
26 MedicMan 2004-05-27

/me is stoer b)

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Toch jammer dat er geen bedragen bij staan. Vraag me wel eens af hoeveel iedereen ongeveer gedoneerd heeft. :D Wist namelijk niet hoeveel ik "moest" doneren. Had geen richtlijn of zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet niets doneren gewoon lekker wat je zelf wilt en niet meer en niet minder. Gaat niet om de hoeveelheid maar om het gebaar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom had ik "moest" ook al tussen aanhalingstekens gezet, om dit misverstand te voorkomen.

Maar ik maak nu al ruim 2 jaar gebruik van een gratis dienst, voor mijn eigen vermaak, terwijl de beheerder en zijn "collega's" er ook veel tijd en geld in steken en hebben gestoken. Als er dan wordt gevraagd om een donatie voor iets wat ik een plezierig tijdverdrijf vind, dan doe ik daar niet moeilijk over en ook niet over de hoeveelheid geld die ik dan doneer, aangezien ik weet dat ik hier in de toekomst ook nog plezier van ga hebben. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook liever niet dat een ander ziet wat ik doneer. Gaat voor de rest niemand wat aan ;)
Je doneert wat je kan missen, en dat verschilt voor iedereen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Jep en dat er een top 20 is of zo dat hoeft van mij al niet eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Is volgens mij al eens genoemd, maar ben toch wel erg benieuwd wie mijn profiel bezoekt..
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik merk op dat je nog steeds kan zien wanneer iemand online is... TERWIJL zijn/haar privacy aan staat.... denk niet dat dat de bedoeling is....

wanneer iemand mij een bericht heeft gestuurd waar ik nog niet op gereageerd heb (en dus nog in mn inbox staat) zie ik de naam oplichten wanneer die persoon online is...
Waarschuw beheerder
Das niet waar...
Waarschuw beheerder
donateur
Idd. klopt niet.

Waarschuw beheerder
donateur
:[ dat is wel waar! xie et toch net zelf... :D

Idd. klopt niet

wat ik zeg? of klopt de privacy niet? :D
Waarschuw beheerder
Als iemand verhoogde privacy heeft aanstaan, en jij krijgt een pb van die persoon dan zie jij geen geel balkje dat vermeld dat ie online is...
Waarschuw beheerder
Ik heb hier echt iets wat niet klopt, en wat echt aangepast moet worden :)

Het gaat om de koppelingen naar profielen van dj's.
Wanneer je bij een dj zijn naam invult, en hem koppelt aan een persoon, zie je de naam van het lid-profiel. Daar stoorde ik me al langer aan, maar heb nu gevonden waarom dit echt anders moet.
Als je kijkt naar Endymion, drie kerels die nu zo'n 7 jaar samenwerken, die heten Bart, Bas en Jelle. Bart (Endymion [Bart]) heeft mij een tijdje terug gevraagd Endymion aan zijn profiel te koppelen en dit heb ik gedaan.
Nou staat er op het dj profiel van Endymion:
Naam: Bart Revier
Dit moet Bart, Bas en Jelle zijn!

Dus de koppeling is goed, echter de naam van de artiest op het dj profiel moet niet beinvloed kunnen worden wanneer je een profiel koppelt!
Waarschuw beheerder
donateur
Bas is ook op PF, dus zou hij ook gekoppeld moeten worden aan Endymion (wacht ff dat is hij eigenlijk al :-p ) Ach je begrijpt het wel denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
vandaag zat ik me dus te vervelen op werk en er stond nog een bericht van iemand bij mn ongelezen... haar privacy staat altijd aan maar vandaag zag ik haar opeens af en toe online komen (door de kleur van de naam) dus ik 1x gecheckt of ze haar privacy weer aangezet had.... maar er stond bij laatst hier nog steeds vandaag... toen ik weer is haar naam op zag lichten bij mijn berichten (in mijn vriendenlijst was haar naam WEL donker) heb ik haar een bericht gestuurd: joh wat zit jij met dat lekkere weer binnen... en toen vroeg ze me gelijk hoe ik nou weer kon zien dat ze een paar keer online was geweest....

mij maakt et verder weinig uit hoor hahahah.... kheb nooit mn privacy aan... maar et ging mij om et idee
Waarschuw beheerder
Bas is ook op PF, dus zou hij ook gekoppeld moeten worden aan Endymion (wacht ff dat is hij eigenlijk al ) Ach je begrijpt het wel denk ik
Klopt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Kweenie of het hier al ergens tussen staat, maar ik mis "Rock" tussen de favoriete muzieksoorten (Is toch een veelvoorkomende muzieksoort en aangezien soul, funk e.d. er wel tussenstaan...).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haal die funk, R&B en shit weg b)
Dan heb je dat gezeik ook niet meer 8)
Want je hebt ook nog verschillende soorten rock...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft hoor er geen rock, funk of r&b tussen te staan ;)

Quote uit het beleid;
In principe is de doelstelling dat het een vrije toegankelijke site is waar iedereen zich thuis voelt. Dit houdt in dat Partyflock een centrale positie inneemt tussen de verschillende house-culturen waar iedereen elkaar met respect behandelt.

Waarschuw beheerder
Ik zou graag willen dat je bij je feestarchief niet alleen
waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig kan zetten,maar bijvoorbeeld ook dat het feest "matig" of "gingwel" was 8-)
Ok en goed vind ik er net tussenin zitten namelijk ...

Verder zou ik ook wel graag willen zien wie het feest waardeloos vond en wie het feest weer geweldig vond :) Het lijkt me op dat moment leuk om te bepalen/te zien welk soort feestgangers het feest wel of niet goed vonden. :)

Zou dat kunnen gedaan worden? Of kost dat echt teveel werk :d?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is het ook een idee om een 2e jouw partecipaties te maken waarin alle forumonderwerpen per subforum staan.

Ik ben namelijk vaak de titel kwijt en dat is dan een al wat ouder forum, maar weet wel waar hij thuis hoort.
Waarschuw beheerder
donateur
de forumplaatjes moeten weer terug :yes: forum ziet er kaal, leeg en saai uit zo :(
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is tijdelijk, staat duidelijk op de frontpage toch? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft hoor er geen rock, funk of r&b tussen te staan ;)

Die stijlen weghalen kan natuurlijk ook :yes: Komt op hetzelfde neer :)