Partyflock

Forumonderwerp · 607872
21 volgers · 106815x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
INUS 20 mei 2003 20:37
nix te klagen, keep up the good work

sommige mensen lopen dingen te verzinnen waarvan ik denk HOE KOM JE EROP?!?!?!

magoed (y)

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
een knopje waarmee je naar je laatste reply springt....

(damn, wat ken ik zeiken :P )
Waarschuw beheerder
is er al iets bekend eigenlijk over de genoemde ideeën?
Of een lijstje met welke op de planning staan om door te voeren?

2 Roadkill DOTF fan >> je bent ook niet lastig hè :D
Waarschuw beheerder

(damn, wat ken ik zeiken )

Is er al :)

Voorheen was er altijd zo'n TODO lijst.
Waarschuw beheerder
donateur
als je in de lijst van meest kansloze pf'ers kijkt; kun je alleen naar beneden in de lijst....

misschien indeling zoals onder topics ?

<1-30 · 31-60 · 61-90>

dat lijkt me makkelijker kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Een popup vraagje (eerder een waarschuwing:P),als je een topic opent, met de tekst of diegene al gekeken heeft of er al een relevante onderwerp van bestaat.

Ik denk dat het voor de admins veel tijd scheelt & dat een lid eerder gaat nadenken voordat hij/zij een onderwerp opent.

De meeste leden openen een onderwerp zonder de zoekfunctie te gebruiken en wat mij opvalt is dat het meestal nieuwe leden zijn ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

(damn, wat ken ik zeiken )

Is er al

Voorheen was er altijd zo'n TODO lijst.

welk knoppie is dat dan????

(ik bedoel wel je EIGEN reply)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor de gebruiksvriendelijkh­eid op het forum zou het makkelijk zijn om een knop te hebben naast het knopje aanpassen, waar je je bericht aan kunt passen 'editten', dat daarnaast een knop komt met Quote. Nu moet dat nog met die BBcode, op andere forums zie je vaak dat het op beide manieren mogelijk is. Maar het is natuurlijk een stuk makkelijker als je gewoon op een knop kunt drukken en vervolgens de tekst al automatisch word overgenomen in het volgende bericht. Scheelt weer eerst selecteren en knippen en plakken... Misschien een ideetje?
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig idee dat zeker nooit zal komen ..

De grote ****zooi die op andere fora ontstaat omdat mensen klakkeloos op 'quote' klikken wil ik hier absoluut niet zien!

Waarschuw beheerder
De grote ****zooi die op andere fora ontstaat omdat mensen klakkeloos op 'quote' klikken wil ik hier absoluut niet zien!

Als men weet hoe de functie hier werkt gebruikt men hem toch wel. Maar hoezo krijg je er dan ****zooi van? Ik quote nu ook alles wat ik nodig vind om te quoten...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar wat denk je dat een 'quote' knop doet?

En ... hoeveel mensen denk jij dat weten hoe ze een quote functie moeten gebruiken?

Waarschuw beheerder
Dan gaat iedereen lukraak op die knop drukken. En word alles gequote wat los en vast zit. Owkee, loos idee :D
Waarschuw beheerder
donateur
een knopje waarmee je naar je laatste reply springt

iemand dat knopje al gevonden??? :S
Waarschuw beheerder
donateur
als iemand je als vriendje/vriendinnet­je toevoegd krijg jij dat alleen te zien op de overzichtpagina...me­estal kom je alleen de eerste keer dat je naar partyflock gaat voordat je je venster weer sluit op die pagina..zou handig zijn als je je vriendjes verzoeken ook net als een berichtje direct van elke pagina zou kunnen zien...dan worden sommigen ook niet boos omdat je hun vriendjes verzoek nog niet hebt geaccepteerd hehe !

verder (y) site ! ga zo door!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vroeg me af of het niet mogelijk is om een functie te maken waarmee je al je conversaties met 1 bepaald lid kunt wissen! Ik heb nml geen zin om alles 1 voor 1 te doen maar ik wil ook niet al m'n conversaties kwijt!

Nog maar een x want het lijkt me nog steeds handig :D

Verder vind ik alles super!

Waarschuw beheerder
Nog een ideetje, misschien net zo waardeloos als de vorige. Richtlijnen voor elk gedeelte van het forum. Die je eerst moet lezen alvorens je gaat posten. Alle posts op het forum die niet aan die richtlijnen voldoen kunnen worden verwijdert en/of verplaatst worden naar het juiste gedeelte.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog een tip :
Niet zoveel aantrekken van die zeikjurken hier en het forum SIMPEL houden.

Alleen de Date oplossing zou iets uitgewerkt kunnen worden, maar dat is ook compleet nieuw.
Waarschuw beheerder
donateur
Dating optie was meer een grap ..
Als ik ooit tijd heb om daar echt wat van te maken, dan wordt alles toch gereset en veel uitgebreider..
Maar ik twijfel aan het nut daarvan, ik zie het niet zoveel gebruikt worden en dan is het eigenlijk alleen maar zonde van de tijd :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dating optie was meer een grap ..
Als ik ooit tijd heb om daar echt wat van te maken, dan wordt alles toch gereset en veel uitgebreider..
---------------------------------------------
Ghehehe, je zou dating kunnen koppelen aan de agenda van beide of daar overeenkomsten in zitten :P

Ach ja, boeit het verder :P

Waarschuw beheerder
Bij het verwijderen van je conversaties word nog steeds gezegd dat het nieuw is en dathet misschien niet zou werken.....
Nu is wel duidelijk dat het wel werkt lijkt me :)
Waarschuw beheerder
donateur
bij grote topics, de A (display all replies) weghalen, dat vreet alleen maar server-capaciteit
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het nog steeds makkelijk vinden als er bij de forums neergezet wordt wie er als laatste heeft gepost in dat topic..
Waarschuw beheerder
Ik mis nog steeds de berichtenteller.. Is er een reden waarom die niet weer terug komt?

Daarnaast is het toch ook handig om te zien wie jou in zijn of haar dating lijst heeft gezet? Is op zich wel jammer dat je dit pas ziet wanneer je diegene ook in jouw datinglijst zet..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat hoofd van jou ... klopt niet, moet anders :) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt mij wel een goede als er bij een feest ver,eld wordt wat voor muziekstijlen er gedraaid worden. Met al die oude hardcore djs die tegenwoordig ook hardstyle draaien, weet je gewoon afentoe niet meer wat voor feest het wordt...

Waarschuw beheerder
vin het jammer dat je hier niet op leeftijd en geslacht naar leden kunt zoeken :s beetje jammer!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan je op cu2 al doen

Waarschuw beheerder
ik vind cu2 stom!!! gehehehehe.. zit op meerdere sites daar kan het ook.. vin het gewoon jammer omdat ik dit ook een hele leuke site vind:)

Waarschuw beheerder
Ik weet niet of het al gezegd is, vast wel, maar ik heb geen zin om alle replies te lezen :-9

Je kan met PB'en op preview klikken. Maar je moet je PB'tje daaarna gelijk verzenden. Dus als je in de preview een ziet (URL, een quote etc) dan kan je dat niet meer herstellen. Misschien een idee om er een aanpassen-knopje neer te planten.

Greetz

Waarschuw beheerder
Bij mij gaat er steeds iets mis met de berichten die ik krijg.
Er blijven er telkens 2 instaan, ik snap er helgaar nikkes meer van!!!

Kun je daar iets aan doen t0mm1e??? :-))

Groetjes,
leo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als ik een heleboel smileys achter elkaar zet, komt er "[shy ]" tussen te staan... :S

wat-is-dat???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan moet je spaties tussen je smileys gebruiken..
Waarschuw beheerder
donateur
ok... dat is de oplossing....

maar waar staat "shy" dan voor ??? :S

Waarschuw beheerder
'Shy' betekent 'verlegen'...
Waarschuw beheerder
Je zou eens goed naar je moderators moeten kijken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja want naar mijn gevoel lijden nu de goede onder de slechte...om et maar zo te zeggen ...
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is het al een keertje voorgesteld, maar is het niet mogelijk om mensen maar 1x in de zoveel tijd mee te laten doen aan een prijsvraag.

Want op die manier kun je er misschien voor zorgen dat men zorgvuldig kiest waar men aan mee wil doen. En dat er dus op deze manier ook alleen mensen met een prijsvraag mee doen als ze echt ergens heen willen!
Waarschuw beheerder
donateur
misschien een id om de prijsvragen alleen voor regelmatige bezoekers te houden...

ik zie er vaak zat mensen tussen staan die nog niet eens 100 pagina's bezocht hebben.... (dit kunnen overigens ook fake accounts zijn)

ook is het misschien leuk om met de donateurs een nieuw privilege te verzinnen, om zo toch nog steeds donateurs te trekken en de huidige donateurs tevreden te houden.....

(Y) (Y) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is het al een keertje voorgesteld, maar is het niet mogelijk om mensen maar 1x in de zoveel tijd mee te laten doen aan een prijsvraag.

Want op die manier kun je er misschien voor zorgen dat men zorgvuldig kiest waar men aan mee wil doen. En dat er dus op deze manier ook alleen mensen met een prijsvraag mee doen als ze echt ergens heen willen!

Dat is een goeie (Y)
Worden ze tenminste niet te koop gezet nadat ze gewonnen zijn :)
Waarschuw beheerder
* schop *

wa hebbie inmiddels allemaal gedaan dan en welke ideetjes ga je nog gebruiken, t0mm1e?
Waarschuw beheerder
donateur
Was alleen maar om jullie zoet te houden.. mooi niet dat ik ga luisteren naar wat jullie willen!!!

:)

Er zijn al bergen punten die hier zijn genoemd uitgevoerd, de rest is minder belangrijk, momenteel teveel werk, of simpelweg overbodig omdat men niet weet hoe de browser of de site kan werken of werkt.
Waarschuw beheerder
Zie je wel dat dacht ik al,
gewoon een ons laten zweten en denken,
wat een ^%$$# streek, haha :D
Waarschuw beheerder
Heyyyyyyyyyyy

Ik ...... hihi
Waarschuw beheerder
Geen crew sectie meer

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm dating functie weg?

jammer? :P
Waarschuw beheerder
donateur
het "overzicht" werkt nu niet geod :S

Waarschuw beheerder
donateur
is al bekend :) (zie andere topic in 'Partyflock') :)