Partyflock

Forumonderwerp · 607872
20 volgers · 108607x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Fin: Er wordt aan de site gewerkt. Komt wel weer goed.

Storm: Dat kun je instellen, heet zoiets als comments uitplakken dacht ik.
Waarschuw beheerder
Ik kan feestjes niet aanpassen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Links naar website buiten Partyflock worden geopend in het zelfde venster. Maar dit wisten jullie natuurlijk al :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn jullie nou zo hard bezig aan de site te werken de laatste anderhalve dag(of langer, dat weet ik niet, niet doorgehad iig), dat ik moeilijk op PF kom af en toe?
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
zie bericht in overzicht , volgens mij .... wel :P
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoo... niet gezien, zal zo ff kijken... thnx :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nieuwe functies op pf ouwe
Waarschuw beheerder
Ja man je wil niet weten gruwelijke nieuwe shit op pf ouwe, masterlijke dingen!

Waarschuw beheerder
donateur
Links naar website buiten Partyflock worden geopend in het zelfde venster. Maar dit wisten jullie natuurlijk al

het is dat partyflock nog html 4.01 is en geen xhtml anders had dat dus gemoeten zo ;)

Waarschuw beheerder
een vraag vanuit een ander topic:

Kan PF al die links niet in een catogorie gooien in het linker rijtje???

mee eens, ik mis de "links"-sectie ook al een tijdje...

Waarschuw beheerder
Wat zou partyflock in de related links moeten zetten dan?

Niets, ben ik van mening...

Waarschuw beheerder
ik vind het wel een mooie extra optie eigenlijk.
ik gebruik vaak de "links"-sectie op andere partysites, en hoewel partyflock wat mij betreft het gebruiksvriendelijkst en het leukst is mis ik de links hier toch wel.
wat bovendien uit bovengenoemd topic blijkt, is dat meer mensen dit missen, anders was het topic sowieso niet geopend.
Waarschuw beheerder
Das dus al 2 van de 60000 b)
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er weer dos aanvallen ? Omdat er weer een begin scherm is als je naar party.snt.utwente.nl gaat.

Waarschuw beheerder
Das dus al 2 van de 60000 B)

pffff... ik heb geen zin om wéér een discussie te voeren met iemand die het idee meteen afkraakt. waarom zou ik moeten verantwoorden dat dit ook daadwerkelijk een góed idee zou zijn?
ik was (en ben) gewoon in de veronderstelling dat dit topic bestaat om voorstellen te kunnen doen aan admins, maar tomm1e in het speciaal...
het is in ieder geval niet echt leuk als je hier met opbouwende kritiek aan komt zetten, met suggesties, welke dan direct worden afgekraakt en daarmee dan ook meteen afgedaan zijn...

maar hoe dan ook, om dan nog maar even antwoord te geven op je vraag "Wat zou partyflock in de related links moeten zetten dan?"
what about andere partysites waarvoor óók foto's worden gemaakt? zoals het eerder genoemde topic al doet vermoeden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen zin om wéér een discussie te voeren met iemand die het idee meteen afkraakt. waarom zou ik moeten verantwoorden dat dit ook daadwerkelijk een góed idee zou zijn?
ik was (en ben) gewoon in de veronderstelling dat dit topic bestaat om voorstellen te kunnen doen aan admins, maar tomm1e in het speciaal...

Hmz... ik voel me aangesproken... Ben nu wel admin ;)

het is in ieder geval niet echt leuk als je hier met opbouwende kritiek aan komt zetten, met suggesties, welke dan direct worden afgekraakt en daarmee dan ook meteen afgedaan zijn...

Ben ik het niet mee eens. Je mag je ideeen posten, net zoals anderen hun ideeen over jou ideeen mogen posten, positief of negatief.

Maae goed, die discussie hebben we al eens gevoerd :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben nu wel admin ;)

i know, net als superknits :)

en inderdaad, iedereen is vrij om zijn mening te geven.
maar het is niet leuk als je ideeen elke keer direct worden afgekraakt (trust me, lees mijn posts uit dit topic maar terug, ze zijn stuk voor stuk nutteloos volgens de admins die hier reageren). maar tomm1e vraagt in dit topic toch specifiek naar suggesties ter verbetering? het lijkt nu een beetje alsof de meeste admins partyflock de hemel in prijzen aangezien ze elke keer zó ontzettend veel kritiek uiten op ongeveer íeder idee...
daarnaast verdwijnt mijn zin in opbouwende kritiek leveren vrij snel, ik had dit topic ook eigenlijk al uit m'n volg-lijstje gegooit
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Dat is niet de bedoeling.

Maar iedereen mag z'n ideeen posten, of iemand dat leuk vind of niet...

Blijven posten hoor :flower:

Waarschuw beheerder
nogmaals:

...hoewel partyflock wat mij betreft het gebruiksvriendelijkst en het leukst is...

bedenk ik af en toe nog wel suggesties, gewoon opbouwende kritiek, ideeen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb dan een iets ander gevoel dan ~ wen ~ maar voel me wel betrokken tot deze website.

Ik kom af en toe met een idee of suggestie, maar hier word naar MIJN gevoel überhaubt niet op gereageerd. En als er gereageerd word is het vaak van : ach waar lul je over, je bent niet eens donateur.

Ik ben zo ie zo en voorstander van van te voren informeren wat je van plan bent om te doen. Is het niet verstandiger om de leden vooraf in te lichten wat de werkzaamheden zijn de komende tijd ? Voorkomt veel "gezeik". Naar mijn idee is het nieuw bericht van 2 juli veel te laat geplaatst.

Dit is MIJN menig, en dit zijn punten wat IK vind wat beter kan. Een uigebreide zoekfunctie in leden of een leuk introscherm draagt daar niets aan bij.

Dus mijn vraag is in hoe verre word er naar dit topic bekeken en worden ideën opgepikt?

Partyflock draait niet alleen op donateurs, we doen het met z'n alle.... En als dat niet op gewaardeerd word dan kan er wel een slotje op dit onderwerp....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goede punten worden op de todo lijst gezet. En die is LANG dus kan idd best wel ff duren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus mijn vraag is in hoe verre word er naar dit topic bekeken en worden ideën opgepikt?

t0mm1e komt eens in de zoveel tijd in dit topic kijken of er wat interessants tussen staat, zo ja komt het op de "todo list". Neem van mij ( en marja ;) ) aan, die is heel lang ;)

Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als een sociaal leven, dat geld voor (bijna ;p ) alle medewerkers hier :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pffff... ik heb geen zin om wéér een discussie te voeren met iemand die het idee meteen afkraakt.

Je moet je toch is in mijn posts verdiepen :d

Je neemt me veel te serieus joh! :D

Waarschuw beheerder
een betere zoekfunctie,dus niet alleen naam of plaats,maar ook leefdtijd, soorten muziek etc

en heb nog wel meer ideeen ;)

als deze er al zijn heb ik niks gezegd :S

Waarschuw beheerder
donateur
En als er gereageerd word is het vaak van : ach waar lul je over, je bent niet eens donateur.

dat heb *ik* iig nog nooit gezegd... en ik denk dat dat ook niet voor t0mm1e geldt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat heb *ik* iig nog nooit gezegd

Daar sluit ik me bij aan ;)
Donateurs hebben geen extra rechten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe8) Laatst een topic geopend door een user die dacht dat donateurs PB konden lezen van andere users. Zie je het al voor je!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoi, wil eerst ff zeggen da'k harstikke lol op pf heb. :jaja:
Onderwerpen zijn goed, spreken me wel aan.

Maar..... (de grote maar...)

Als ik een berichtje heb gestuurd naar iemand, en ik druk op 'reload page' word het bericht opnieuw verzonden, nadat je de messige 'bericht verzonden' hebt gehad dus... (volgens mij is dat de bedoeling niet)

Het kan zijn dat dit eerder is genoemd, maar ik was niet van plan deze hele topic te lezen. 't is een hele lap txt, wat ik soms ook een nadeel vindt.

1 Idee:
'De grote Virus waarschuwingstopic' is ook wel heel erg groot. Is het een idee daar een onderwerp van te maken, met voor iedere virus een topic? Als mensen last hebben van eentje, hoeven ze maar even te zoeken, anders moeten ze steeds dezelfde topic doorlezen. Het gebeurt mij dat er dagelijks 2-3 nieuwe bijkomen. Score vandaag 4 ! :(

Verder prima zo! :)
Waarschuw beheerder
~Wen~ Ik ben het met je eens hor!! Een links-sectie zou heel handig zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
2 Ms. Smokey.

Je bedoeld een subforum zoals feesten&uitgaan, draaien&produceren. Of bedoel je een algemeen topic in Computers en Techniek dat je daar dan alle virusmeldingen in post!
Waarschuw beheerder
een betere zoekfunctie,dus niet alleen naam of plaats,maar ook leefdtijd, soorten muziek etc
Vind het al erg dat deze er staan...

En als er gereageerd word is het vaak van : ach waar lul je over, je bent niet eens donateur.
Hier heb ik ook een hekel aan... :D

'De grote Virus waarschuwingstopic' is ook wel heel erg groot.
Wist van het bestaan van het topic niet af, dus zo groot is ie niet :D

Waarschuw beheerder
We moeten muziek op ons frofiel kunnen zetten:D
(K)(K)(K)
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
wat is een frofiel?

een soort pedofiel, maar dan met een obsessie voor een kruising tussen kroketten en frikadellen??

:p
Waarschuw beheerder
We moeten muziek op ons frofiel kunnen zetten
We moeten naar www.cu2.nlsurfen!

Waarschuw beheerder
We moeten muziek op ons frofiel kunnen zetten

zoiets is al eens voorgesteld:

je kan fotoos op je pagina hier zetten maar wat ook wel leuk is dat je zelf muziek op je pag neer kan knallen, dus als je op iemand zijn pagina kom, dat je muziek hoor maakt het nog leuker

muziek uit kunnen wisselen lijkt me dus (...) heel cool.
(...) ik vergat even dat dat illegaal is

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Laatst een topic geopend door een user die dacht dat donateurs PB konden lezen van andere users.

Bij MSN-USA kwam een keer een klacht binnen van een lid die het niet terecht vond dat MSN-beheerders allerlei privé-gegevens van leden konden inzien *zucht*
Waarschuw beheerder
Humor :D

Waarschuw beheerder
donateur
Niet als je met 3 man 4 dagen bezig bent om t uit te leggen :/
Waarschuw beheerder
Nee dat is inderdaad niet leuk :/
Waarschuw beheerder
sabine q-tie: er is al een geavanceerde zoekfunctie bij leden ;)

enneh; ik dacht dat ik meestal wel redelijk reageerde in dit topic Texel en ~wen~?

sommige ideeen woden gewoon opgepikt door t0mm1e maar dat duurt dus vaak wat langer dan 1 dag ;)

en sommige ideeen zullen niet uigevoerd worden, omdat het niet kan of niet leuk gevonden wordt
Waarschuw beheerder
donateur
enneh; ik dacht dat ik meestal wel redelijk reageerde in dit topic Texel en ~wen~?

ik zie ook wel dat er dingen opgepikt worden, zoals de test afgelopen week waarbij urls automatisch gewijzigd werden naar een link en jumpstyle dat gewijzigd is naar jump.

Alleen lijkt deze topic soms op richtings verkeer, waarbij soms een ander lid of medewerker tegen in "botst" (als ik het zo mag zeggen)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmhz... geavanceerde zoekfunctie is op zich wel leuk hoor,
maar heb toch nog enkele punten van kritiek;

-ipv relatie ja/nee, beschikbaarheid ja/nee + geaardheid

en dan liefst ook nog dat je degene met een (voormalig) vriendjesverzoek aan kunt vinken,
straal vanuit woonplaats maakt niet zo veel uit
(heb toch een OV-kaart B))

Thankz in advance (y);P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 spongePlop ik bedoel algemene virus topic onder computers...
Waarschuw beheerder
het lijkt eenrichtingsverkeero mdat de enige die iets kan veranderen aan Pf t0mm1e is en die reageert niet op elke post.

als ik iets zie wat me echt wat lijkt open ik er wel eens een topic over in 'bestuur'

maar over het algemeen moeten we afwachten wat t0mm1e leuk en handig vindt
Waarschuw beheerder
als ik naar de pagina van strike one kijk :
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/18528

en kijk naar de line up , dan hebben er maar 3 dj's een tijd aangewezen gekregen.
de niet favorieten van mij hebben geen tijd , 0:00
tot 0.00 en dat is niet zichtbaar. alleen bij selecteren..

bij mn favorieten normaal wel. kan dit niet anders ? :)
ziet er vreemd uit ! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft niets met je favo's te maken.

Er is gewoon alleen van die 3 djs de tijden bekend van de rest weten wij het niet. Dus kunnen we het er ook niet neerzetten.

Als iemand het wel weet laat het weten via de contact dan zetten wij het er alsnog wel bij.
Waarschuw beheerder
heeft wel met mn favoos te maken , favoos lichten roze/paars op , en daar is de 0.00 wel te zien , en bij gewoon grijs NIX
maakt mij verder niet uit , zal er niet aan storen maar ik merkte het op (f)

[img cacheid=001317c30011018ec6b74b4a1a0050adee]http://www.bobheijmans.demon.nl/Pictures/lineup.JPG[/img]
laatste aanpassing