Partyflock

Forumonderwerp · 607872
20 volgers · 112242x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar misschien is het iets om een twitter vakje te maken bij feesten.
Dat daar dan de laatste tweets in komen die over het feest gaan. Is ook leuk voor de thuisblijvers, blijven die zo ook een beetje op de hoogte van het feest.
Ik weet niet of dit te veel werk is om voor elk feest te maken?
Waarschuw beheerder
donateur
spelletjes, zoals Bejeweled of schaken dat boeit niet en dan met een leaderbvoard op Flock

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juli 2010 om 10:25:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar misschien is het iets om een twitter vakje te maken bij feesten.
Dat daar dan de laatste tweets in komen die over het feest gaan. Is ook leuk voor de thuisblijvers, blijven die zo ook een beetje op de hoogte van het feest.

Dat zou kunnen als je bij elk feest automatisch op basis van de naam (en/of locatie/organisatie) een unieke hashtag zou voorstellen die mensen dan vervolgens in hun tweets zouden opnemen. Maar hoeveel mensen gaan dat van tevoren checken, en gebruiken? Bovendien loopt PF hiermee het risico dat er allemaal onzin of reclame doorkomt via de Twitter feed, die ongecontroleerd op PF doorgeplaatst zouden worden. Ik zou er niet aan beginnen.
Waarschuw beheerder

gebeurd in principe al via 'opmerkingen' onder een feest toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 15 juli 2010 om 14:35:
Dat zou kunnen als je bij elk feest automatisch op basis van de naam (en/of locatie/organisatie) een unieke hashtag zou voorstellen die mensen dan vervolgens in hun tweets zouden opnemen. Maar hoeveel mensen gaan dat van tevoren checken, en gebruiken? Bovendien loopt PF hiermee het risico dat er allemaal onzin of reclame doorkomt via de Twitter feed, die ongecontroleerd op PF doorgeplaatst zouden worden. Ik zou er niet aan beginnen.

Ja, via een hashtag ja, meestal word die ook wel door de organisatie voorgesteld. Maar over de reclame heb je gelijk.. en onzin.. kijk maar eens rond op de forums :lol:

Uitspraak van THP op donderdag 15 juli 2010 om 14:41:
gebeurd in principe al via 'opmerkingen' onder een feest toch?

dat klopt, maar niet echt als het feest bezig is. Als je op twitter kijkt, dan is dat toch veel meer en vaak ook met foto's erbij
Waarschuw beheerder

er is al een twitter knop in partyflock: rechtsboven klik op het blauwe vakje met het witte plusje erin
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op woensdag 14 juli 2010 om 18:20:
is flock bij iedereen wel t zelfde :lol:

Bij mij staat die Parship slet gewoon helemaal onderaan, misschien omdat ik Firefox gebruik? (Met een gewhiteliste Partyflock op Adblock, jajaja)

[img width=1024 height=590]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/16/1279262840-80.jpg[/img]

Uitspraak van Patrick Allen B) op donderdag 15 juli 2010 om 13:43:
spelletjes, zoals Bejeweled of schaken dat boeit niet en dan met een leaderbvoard op Flock

Ja ik ben met je eens dat de ads, als ze er toch moeten zijn, beter kunnen, Thomas wanneer ga je luisteren? O:) :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
beetje kansloos dat als je je wachtwoord wilt veranderen dat je opeens aan allemaal eisen moet voldoen, hoofdletters, cijfers, minimaal 6 tekens :vaag:

tis toch niet je bank account ofzo
Waarschuw beheerder
denk teveel klachten van genakte profieltjes?

mja eigen verantwoordelijkheid zal je zeggen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op vrijdag 16 juli 2010 om 14:42:
:vaag:

Uitspraak van Dave op vrijdag 16 juli 2010 om 11:40:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juli 2010 om 18:26:

uh citeerfunctie is niet helder

als je bij 1 iemand een smiley citeert kun je bij elk ander bericht ook citeren drukken zonder iets te hoeven selecteren

Waarschuw beheerder
O:) :lol:

edit: hey, da's leuk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Avatars van 6 Mb moeten ze ook verbieden. Nog effe en er komen complete speelfilmps op.

filmps ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op vrijdag 16 juli 2010 om 19:03:
Avatars van 6 Mb moeten ze ook verbieden

laad je scherm nu niet meer snel of zo?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik nu eindelijk een reactie kan plaatsen zegt genoeg denk ik? :[ ;)
Waarschuw beheerder
:lol:

maar zonder dollen, geeft het echt laad problemen? anders maak ik m wel kleiner
zelf merk ik namelijk nooit iets, topic vol gifjes of filmpjes etc, geen last van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op vrijdag 16 juli 2010 om 19:03:
Avatars van 6 Mb moeten ze ook verbieden. Nog effe en er komen complete speelfilmps op.

:')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op vrijdag 16 juli 2010 om 20:44:
maar zonder dollen, geeft het echt laad problemen?

welnee mijn plaatje is ook alweer een halve Meg.

Maar voor deze rakkers is het wel een probleem ja!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
deze is 33,1 mb 8)

Uitspraak van Dave op zaterdag 17 juli 2010 om 00:03:

:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op woensdag 14 juli 2010 om 02:13:
Je kan eerder op PF in contact komen met tienermoedertjes dan op die site.

Heb het even uitgetest (zo ben ik dan ook wel weer :) )

ik ook, maar dan heb je echt niet die don & ad huismoedertjes hoor
Waarschuw beheerder

rakkers ook echt :Respect:
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P P op woensdag 7 juli 2010 om 20:05:
Kan de agenda niet uitgesplitst worden in een binnenlandse en een buitenlandse agenda?

zou het een stuk overzichtelijker maken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 22:00:
s het niet raar dat iedereen kan zien wie er allemaal een waarschuwing gekregen hebben?

who gives a shit :/
Waarschuw beheerder
donateur

Inbellen kan niet meer, dus die "rakkers" zijn :dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Leden
Ook als lid kun je op je profiel weergeven op welke sociale mediasites jij actief bent.
Je kunt de links naar jouw profielen elders opgeven door naar je eigen profiel te gaan, te klikken op 'aanpassen' en dan linkjes te plakken in het vak achter 'Aanwezigheid'. Gebruik voor elke site een aparte regel. Je kunt hier ook aangeven aan wie je de linkjes naar jouw externe profielen wilt tonen: iedereen, alleen Pf-leden, alleen vriendjes of alleen aan jezelf en dus aan niemand anders!

Dit werkt nog niet, ik zie het iig niet staan als ik bij mijn profiel op aanpassen klik.
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juli 2010 om 20:14:
Dit werkt nog niet, ik zie het iig niet staan als ik bij mijn profiel op aanpassen klik.

Nee dat staat er ook nog niet :P
Zal vandaag ofzo wel komen

Artiest KeJos
Waarschuw beheerder
Een hele goede avond,!

Ik ben een zeer tevreden Partyflock gebruiker, en heb een vraag...

Ik zit regelmatig op jullie super site en ben dan ook vaak op zoek naar een vriend van mij in mijn vriendenlijst.

Alleen nu veranderen veel van mijn vrienden (en wel meer mensen op partyflock) vaak hun nickname en is het vrij lastig om ze dan terug te vinden aangezien er best veel vrienden in de lijst staan.

Nu is mijn vraag of dat er misschien net zoals bij Hyves.nl een soort optie kan worden gemaakt zodat vrienden gezocht kunnen worden met voornaam en/of plaats dat maakt het weer een stuk prettiger

en zoniet dan zullen mn vrienden hun naam maar niet zo vaak moeten veranderen

Ik hoor graag van jullie, and keep the good work going,!!

Met vriendelijke groet,

Jos & Thijmen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 6 augustus 2010 om 18:53:
Een hele goede nacht,!

je bent je ervan bewust dat het pas half 8 is?

Uitspraak van actief op vrijdag 6 augustus 2010 om 18:53:
Nu is mijn vraag of dat er misschien net zoals bij Hyves.nl (wat ik btw een ballesite vindt maar dat doet er niet toe) een soort optie kan worden gemaakt zodat vrienden gezocht kunnen worden met voornaam en/of plaats dat maakt het weer een stuk prettiger

wat je momenteel wel kan doen is gewoon bij leden zoeken

https://partyflock.nl/user en dan bij (geavanceerd zoeken)

maar om tig resultaten uit te sluiten zal tussen 'vrienden' zoeken wel handig zijn
ander probleem is ook dat vele hun naam niet invullen bij aanmelding
Waarschuw beheerder
*edit*

Beter gezegd, PF is naar de klote :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jullie wachtwoord eisen zijn veel te zwaar!

%7FLk2BB~LLp (is goed, maar onmogelijk te onthouden en ook moeilijk op een telefoon in te typen ! )

8Km9KLtd (is volgens Pf te kort, echt ??)

10plus90is100 (heeft meer letters nodig ??)

Dan kom ik hiermee dus uit op een makkelijker te kraken wachtwoord dan de bovenstaande drie:

zoiets als 12345acbdeFG

En dat kan toch niet de bedoeling zijn !

Overigens als jullie een password generator zouden gebruiken die een random aantal woorden, waarvan enkele een hoofdletter hebben en andere niet, dit met nummers gecombineerd, dan is het veilig en toch nog redelijk door een mens te onthouden.

Denk dan aan zoiets als:

Key77jump2Box9

of

box2Fan000Plan

Succes ermee!

Waarschuw beheerder
Ik heb misschien iets voor de ideeënbus...

Bij heel veel elementen op je profiel kun je al kiezen voor welke groepen het zichtbaar is (iedereen, leden, vrienden, jezelf)... maar eigenlijk zou het ook wel handig zijn als je dat ook voor je profielfoto kon instellen.

Ik denk dat veel vrouwen deze functie ook wel op prijs zouden stellen... dat hun foto alleen voor vrienden te zien is, omdat ze anders meteen last krijgen van kwijlerds, slijm PB's etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom niet meteen gehele profiel onzichtbaar :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 augustus 2010 om 16:18:
Ik denk dat veel vrouwen deze functie ook wel op prijs zouden stellen... dat hun foto alleen voor vrienden te zien is, omdat ze anders meteen last krijgen van kwijlerds, slijm PB's etc.

Niet alleen voor vrouwen :no: Ik heb ook last van vrouwen die me lastig vallen omdat ze seks met me willen.. Begint irritant te worden :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 augustus 2010 om 18:25:
Niet alleen voor vrouwen :no: Ik heb ook last van vrouwen die me lastig vallen omdat ze seks met me willen.. Begint irritant te worden :(

Snap ik. Zeg, wat doe je vanavond? (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 augustus 2010 om 10:52:
Snap ik. Zeg, wat doe je vanavond? (6)

Brommers kiek'n B)
Waarschuw beheerder
zn moeten wat makkelijk zijn als je wordt lastig gevallen wordt bijvoorbeeld moeten zn een meld punt van maken

er wordt te weinig aan klachten gedaan helaas :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 015 Thunderdome 015 op woensdag 25 augustus 2010 om 00:30:
zn moeten wat makkelijk zijn als je wordt lastig gevallen wordt bijvoorbeeld moeten zn een meld punt van maken

Ik begrijp je punt. Maar even een vraag mijnerzijds, heb je op dit moment zelf last van "lastigvallen" en in welk opzicht bedoel je precies dat "lastigvallen"?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjah hoe moet ik dat uitleggen Ik had met iemand ruzie op pf en Kreeg na een week een Strafpunt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er is 1 probleem waar ik nu last van heb....

Als ik in Opera een nieuwe tab open terwijl PF al open is in een andere tab, terwijl ik reeds ingelogd ben, dan ben ik daar niet aangemeld en als ik me wil inloggen staat niet eens 'welkom terug, Bruiloft Henk b)....'

Als ik Opera open en gewoon vanuit de start page naar PF ga ben ik wel ingelogd.... heel vaag dit :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 015 Thunderdome 015 op woensdag 25 augustus 2010 om 12:47:
Ik had met iemand ruzie op pf en Kreeg na een week een Strafpunt

dan heb je je blijkbaar laten meeslepen en ben je dusdanig te ver gegaan
wat een punt waardig was.

maar zoals lassie al vroeg, wat versta je onder lastig vallen?
heeft diegene je bedreigd/uitgescholden? of alleen beetje provoceren

dat laatste is gewoon weinig aan te doen namelijk
en dat eerste word wel aangepakt als je daar een melding van maakt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op vrijdag 27 augustus 2010 om 23:08:
of alleen beetje provoceren

net als jij met je profielplaatje :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarrieMarrie op zaterdag 28 augustus 2010 om 17:03:
net als jij met je profielplaatje :lol:

:$
Waarschuw beheerder
dan heb je je blijkbaar laten meeslepen en ben je dusdanig te ver gegaan
wat een punt waardig was.

maar zoals lassie al vroeg, wat versta je onder lastig vallen?
heeft diegene je bedreigd/uitgescholden? of alleen beetje provoceren

en dat eerste word wel aangepakt als je daar een melding van maakt

ja er was gewoon iemand die denkt dat ik op producten bied (Marktplaats) en nie koop maar das nie waar

heb zelf deze week 2 Thunderdome shirts gekocht dus ik koop wel degelijk wat mensen ziewn de verkeerde dingen af en toe :s
Waarschuw beheerder
-1
Die poaardappels van Celavita...
Die zitten per 2 verpakt maar dat zou gewoon per stuk moeten, want nou ken ik er altijd eentje wegflikkeren... :[
Dus euh... dat kan beter...
Geeft iemand het ff door...??? (y)

Waarschuw beheerder
ik stem op buttons in de balk hierboven zodat je geselecteerde links automatisch kan klikken als img, movie etc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 augustus 2010 om 11:45:
ik stem op buttons in de balk hierboven zodat je geselecteerde links automatisch kan klikken als img, movie etc

goed idee! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 augustus 2010 om 12:07:
goed idee! (Y)

Hoeven wij onze obscure plaatjes niet meer handmatig te voorzien van img :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 augustus 2010 om 11:45:

Ik stem voor een uitklapbaar stuk "help" bij de reactie middels een linkje (zoals op reddit.com), waar inderdaad wat BBCode hulpjes zijn ingebouwd, maar ook zeker een serie aanklikbare smilies. De smilie codes set van PF vind ik namelijk maar verwarrend, zeker als je op meer sites reacties plaatst en de smilie codes gaat verwarren. Nu moet ik dat steeds terug opzoeken via Help > Opmaak > Smileys. Ies onhandig!