Partyflock

Forumonderwerp · 607872
21 volgers · 106488x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het ook helemaal eens met Lazy Ant en Nikita, vind dit echt geen gezicht :S en ook helemamal niet duidelijk zeg..

net zoals ik die nieuwe lay-out voor de feesten ook niet echt geweldig vind, het is allemaal zo onoverzichtelijk :S

waarom moet dat veranderd worden? zag er eerst toch gewoon goed uit?
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er allemaal perfect uit.
Profiel + plaatje mooit centraal, daaronder agenda links en statistieken rechts.
Extra informatie direct op te vragen door gebruik te maken van de links rechts van de naam boven in het scherm
Verder is bijna alle informatie gewoon nog steeds beschikbaar (muv quote).

Daarbij kun je nu ook nog verschillende profielplaatjes hanteren en twee verschillende gebruiken, 1 grote voor op je profiel pagina, en 1 kleine voor op het forum.
En je kunt ze ook nog uploaden!

Nu mogen jullie weer argumenten geven waarom het NIET goed is en NIET duidelijk en GEEN gezicht is.
Want ik heb er al 0 geteld!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat die conversaties niet gedelete mogen worden door mensen, omdat ze dan ook direct de conversatie van de andere zijde ook wissen...

Misschien stelt bv t0mm1e het niet op prijs om zijn conversatie met mij te bewaren, maar ik vind het misschien wel belangrijk om te bewaren...

Dus dat vind ik wel ff iets om naar te kijken

Waarschuw beheerder
't past er helemaal niet tussen. Zelfde vind ik van dat nieuws. Of je maakt de totally layout van een site zo, of je maakt het zus :) Maar je maakt niet de ene helf zo en de andere helft laat je zus.
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon ff wennen, maar lelijk of onoverzichtelijk is het niet vind ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 t0mm1e..... Als je op het Pijltje klikt naast het topic, dan KWAM je meteen beneden terecht! Nu dus niet meer :)
Waarschuw beheerder
donateur
JUIST MAUS JUIST!!! (y) ik wilde het hier net gaan zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
ff iets anders; als ik op forum klik in het menu, krijg ik dus mijn volglijst te zien met daaronder het overzicht.... terwijl ik alleen het overzicht zou moeten zien... beetje vaag....
Waarschuw beheerder
donateur
Je volglijst kun je eventueel uitzetten in je instellingen geloof ik.
Maar dan verdwijnt het nu van een volglijst ook direct.

't past er helemaal niet tussen. Zelfde vind ik van dat nieuws. Of je maakt de totally layout van een site zo, of je maakt het zus Maar je maakt niet de ene helf zo en de andere helft laat je zus.

Ja joh! Als jij me dik betaald wil ik best alles in 1x allemaal aanpassen en online zetten na een jaar lang ontwikkelen.
Dan weet je tenminste zeker dat het waarschijnlijk nooit komt.
Ik geloof niet dat men uberhaupt doorheeft hoe de wereld in elkaar steekt :S.

Daarbij, wie zegt dat het niet bij elkaar past?
Het ziet er anders uit, maar waarom past het dan niet bij elkaar?
Omdat mijn huis geen wielen heeft en mijn auto wel, kan ik mijn auto toch ook wel voor mijn huis parkeren?

Als het nou heel erg afsteekt tegen elkaar, ja, dan kan ik daar wat inzien, maar ik hanteer zoveel mogelijk dezelfde strakke opmaak en lichte tinten.
Dus ik vind het echt een gemiereneuk van jewelste weer.

En overigens ben ik van mening dat mensen die smileys in hun nick hebben staan niet mee mogen discuzeuren op het forum! Vooral al ze bewegen, dat steekt namelijk af en past niet bij de rest van het forum!
Waarschuw beheerder
Ik vind de navigatie niet echt logisch, de verschillende knoppen horen niet bij elkaar. Misschien is dit een idee:

· Overzicht
· Nieuws

Feesten
· Agenda
· Foto's
· Verslagen

· Lokaties
· Artiesten
· Steden
· Organisaties

Community
· Leden
· Forum
· Chat
· Meetings

Extra
· Zoeken
· Prijsvragen
· Recensies

Partyflock
· Contact
· Crew
· Donaties
· Vacatures
· Beleid
· Stats
· Help

Member
· Uitloggen

Verder zou er een zoekfunctie voor de complete site in moeten zitten (dus ook zoeken in Agenda, Verslagen, recensies enz.)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
kijk aan mensen die zo mee denken hebben we wat tyz (y)
Waarschuw beheerder
Graag gedaan Frans
Waarschuw beheerder
donateur
maus 23 april 2003 09:56
2 t0mm1e..... Als je op het Pijltje klikt naast het topic, dan KWAM je meteen beneden terecht! Nu dus niet meer

Dat komt niet meer terug? :)

Waarschuw beheerder
2 Tommie. Het ziet er nu al een stuk beter uit. Zoals jij het profiel beschrijft zag het er niet uit toen ik die opmerking maakte:) Toen kreeg je eerst een archief en toen pas de agenda en stond de 'ondertekst' zomaar ergens, zo van oh die moeten we nog ergens kwijt. Had totaal geen waarde meer. Ik vind het er nu een stuk beter uit zien!(y)

Heb ook niet gezegd dat ik het geen gezicht
vond. Ik vond er alleen geen logische volgorde in zitten waardoor ik het niet mooi vond.

En ik zou ga ook me met de rest dat ik m'n conversaties ook erg handig vind. Maar dat zal wel te veel ruimte in beslag nemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het zou wel rielekst zijn als er bij de forums komt te staan wie de laatste is geweest die in het topic heeft gepost, ik heb zoooo vaak dat ik de tijd van laatste zie en niet meer weet of ik dat al heb gezien, of dat ik me eigen post onderaan zie..

namen onthouden makkelijker dan tijden of aantal posts zeg maar

voor de rest, mwah, vermaak me altijd prima hierow :9
Waarschuw beheerder
Tja, en de banner:
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/light/logo.jpg[/img]
Ten eerste ziet hij er niet uit, maar ieder zijn smaak. Maar je zou toch op zijn minst de randjes een beetje beter kunnen afwerken, het is nu zo lomp afgeknipt
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom vroeg ie om een tekenaar :P:P:P

zie Vacatures ;)

:D:D:D

Waarschuw beheerder
Ik wil #bottom terug!
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt niets te willen :p

je kan het wel vriendelijk vragen dan zouden we er wel even naar kunnen kijken!

Waarschuw beheerder
alsjeblief?
Waarschuw beheerder
donateur
Please????? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik niet mooi vind aan de nieuwe opmaak van die profielen is ten eerste het gebruikte lettertype voor de kopjes, het lettertype zelf vind ik niet mooi en het is te groot, ik vind het er amateuristisch uitzien en vond het eerst mooier.. verder spreekt die paarse kleur mij ook niet aan..

verder vind ik het er niet overzichterlijker op geworden, vroeger het je alles op een rijtje onder elkaar staan en dan ging je naar het 'onderwerp' wat je wilde zien en dan was alles meteen duidelijk, nu heb ik het gevoel dat het allemaal door elkaar staat en kan ik echt niet iets in 1 oogopslag zien.

het vrienden overzicht vind ik ook niet mooi zo en al helemaal niet overzichtelijk, had het lekker bij twee rijen gelaten, dit ziet er erg rommelig uit vind ik. verder vind ik de lay-out vind sommige onderdelen niet mooi, favo DJ's bijvoorbeeld, neemt de hele breedte van de pagina in, terwijl alleen helemaal links wat tekst staat..

zo genoeg beargumenteerd waarom ik het geen vooruitgang vind?
Waarschuw beheerder
donateur
paars en groen.......

dark site is tog et beste.. zelfs et logo'tje is dan nog wel te aanschouwen n beetje)
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/dark/logo.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Dacht dat ik toch een goede opmerking had geplaatst t0mm1e of had ik het mis? Maar het ging meer om een functie dan om de lay-out. Vind de vernieuwingen wel oke tot nu toe!

Waarschuw beheerder
donateur
hoe zit het nou trouwens met het verwijderen van berichten?

af en toe doe ik dat wel eens, als iemand ze niet op gelezen zet bijvoorbeeld, maar als ik dat dan doe is het bericht voor die andere dan niet meer te lezen? of verdwijnt hij alleen uit mijn 'ongelezen uitgaande berichten' gedeelte? want als ik er een verwijderd heb, blijft mijn aantal verstuurde berichten wel hetzelfde..

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
Is het ook niet makkelijker om de line-up in de agenda hier op PF niet op analfabetische volgorde te doen, maar op volgorde van draaien? :)
Waarschuw beheerder
Droenez: dan ga je er dus vanuit dat organisaties hun boeltje zo netjes afleveren dat dat makkelijk te doen is. en dat is 9 van de 10 keer niet zo.

bovendien zijn het weer heel wat extra handelingen en ik weet persoonlijk dat de agenda admins het beredruk hebben!
het is een leuk idee, maar ik betwijfel of het haalbaar is

Waarschuw beheerder
Iguana volgens mij is dat gewoon een teller die niet meer te resetten is, en als je berichten verwijdert dan zijn ze weg voor beide partijen.
Mooie site man wat ik wel leuk zou vinden is een zoekfunctie op geslacht en leeftijd :D

ook een een beetje spiermassa ala tommie is wel welkom hehe misschien toch maar ff naar de sportschool :S
Waarschuw beheerder
donateur
misschien ook een id om "gasten" zoveel mogenlijk te weren.... of max 50 gasten toelaten...

dan zal de server ook minder worden belast :D
Waarschuw beheerder
Inzage in werkzaamheden van moderators, en duidelijkere regels met bannen enzo.

als nu een moderator je niet mag wordt je gebanned (zo lijkt het tenminste) je moet dan nogal wat moiete uithalen om een reden voor die ban te krijgen (wat dan weer irritatie oproept en je ban weer kan verlengen)

misschien een mailtje met de reden van een ban ofzoiets...
Waarschuw beheerder
ik zou graag een gedragscode voor leden hebben.
duidelijkere regels enzo

als nu een lid je niet mag dan wordt je meteen uitgescholden en je moet dan nogal wat moeite uithalen om de reden voor die scheldkannonade te krijgen (wat dan weer irritatie oproept en dat kan weer een scheldpartij tot gevolg hebben)

misschien een mailtje met een normale vraag ofzoiets......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het idee van TyZ om een verslag te raten ook wel een (Y) idee!
En dan gewoon zoals ook met feesten in waardeloos, slecht, ok, goed of geweldig en dat dat dan ook weer terug te vinden is in je profiel bij je verslagen.
Daar staat dan nu aantal reply's, maar rating erbij zou ook leuk zijn :)
Waarschuw beheerder
2karian dus aan twee kanten onduidelijkheid en (soms) irritatie ? Dan lijkt dit me een goed punt voor verbetering ...
Waarschuw beheerder
ligt er maar aan hoe je het bekijkt!
beleid lijkt me duidelijk en dus denk ik dat de uitscheld kant een heel stuk onredelijker is dan het feit dat jij verbannen werd.

Je wordt altijd gewaarschuwd voordat je gebanned wordt. tenzij je het zo bont maakt dat je niet eens recht hebt op uitleg

daarnaast ben ik alleen verantwoording schuldig aan de eigenaar van dit leuke speeltje dat Partyflock het: t0mm1e.

(en voordat ik nu allemaal opmerkingen krijg: ik heb geen rechten om mensen te bannen en te waarschuwen)

Waarschuw beheerder
Ik wil #bottom terug!

:respect: dankjewel :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat van het toekennen van een rating aan een verslag gaat toch niet werken.

Met die vriendjespolitiek hier, zullen de meest waardeloze verslagen een heel hoge rating krijgen. Want dan is het van:

"Ohw, dat verslag is door die en die geschreven. Ik ken hem/haar. Zal vast wel een geweldig verslag zijn." En hoppa, hoge rating.

Net als onder de foto's, al dat gekwijl en geslijm, zelfs bij de meest idiote foto's.
Waarschuw beheerder
donateur
De top 10 posters van pf terug zoals Fairytale zei!
Dat vond ik altijd errrug cool!

Dat is denk ik niet erg handig voor de serverload, zo maak je een wedstrijd van berichtjes plaatsen en krijg je veel sneller dat de serverload omhoogloopt toch? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Haha!
Ik denk persoonlijk niet dat de verslavingen NOG erger kunnen worden ;)
Dus dat wedstrijd-gedoe zal wel meevallen.

En dit is dan wel iets voor als de nieuwe server er is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ehh, ik vond het wel mooier toen je een brede lijst met vriendjes kreeg, was overzichtelijker dan 2rijen breed zoals nu
Waarschuw beheerder
Ik vind...

DAT IEDEREEN NIET ZO MOET ZEUREN!

En dat er maar eens een topic moet komen waarin Tommie in het zonnetje wordt gezet en de admins ook! Schijnen een hoop mensen te vergeten dat deze site helemaal vrijwillig is en er heel veel werk inzit. Ik bedoel, er wordt wel gevraagd naar wat beter kan, maar nu verandert ie van alles en gaan daar weer mensne over zeuren. Zo blijf je altijd mensne hebben die dingen niet relaxed vinden!

Waarschuw beheerder
Ik vind dat je een beeeeeeetje gelijk hebt, maar we proberen hem allemaal te helpen deze site te verbeteren he.
Waarschuw beheerder
donateur
maus 23 april 2003 09:56
2 t0mm1e..... Als je op het Pijltje klikt naast het topic, dan KWAM je meteen beneden terecht! Nu dus niet meer

Dank u Dank u :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
2 wackie:

er wordt hier toch gevraagd wat mensen niet vinden kloppen of wat ze graag anders zouden willen zien? lijkt me dus de juiste plek om 'commentaar' te geven, of deze site nou vrijwillig is of niet en of we nou blij zijn met de site of niet..

waren er dan klachten over de oude lay-out dat deze opeens veranderd moest worden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iguana, ik doelde meer op de mensen die keihard roepen dat doneren belachelijk is, die over alles wat anders is zitten te zeuren en dat doen ZONDER een beetje respect op te brengen voor al het werk wat in deze site zit.

Was niet bedoeld naar de mensen die seriues meedenken en ideeen inbrengen, kwam misschien een beetj grof over...
sorry....

:bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
nou vooruit dan maar weer! (K) ;)

Waarschuw beheerder
misschien ook wel leuk om zo'n counter op de site te zetten hoeveel er al gedoneerd is en hoeveel er nog moet gedoneerd worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Die taakbalk met ubb code mag je van mij wel weglaten hoor. Dan krijg je veel meer quotes in een topic en wordt het ontzettend onoverzichtelijk.

Voor de rest werkt het prima alleen de linker menu balk die mag, zoals Bobo al zei, wel altijd in beeld blijven staan als je naar beneden scrollt.

Voor de rest (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dubbele profielen eruit halen...
Wat heb je aan 3 profielen...:/
1 is meer dan genoeg toch?
Waarschuw beheerder
donateur
al een id hoe de "gasten" hier aangepakt moeten worden???

inloggen verplichtten???