Ik heb altijd stacker 2 gebruikt. Iets van 3 jaar terug zat er toen nog 1500mg

enhpedra in! Elke keer dat ik ze gebruikte zat ik gewoon in een hoekie aan mijn lip te sabbelen met tintelingen op mijn hoofd.
Ik moet zeggen dat het wel werkt als je wilt afvallen. Je krijgt veel minder honger en je stofwisseling gaat veel sneller werken waardoor je dus ook sneller vet verbrand.
Ik gebruik ze nu alleen niet meer nadat ik allerlei nare dingen over heb gelezen. Nu zit er in een pil bv nog 500 mg enphedra, dit wordt door de EU verlaagd tot 144mg, maar dit is dan nog het 8 dubbele dan wat er in Amerika verkocht mag worden. (door meerdere sterftes) Wat namelijk a.o. gevaarlijk is met enphedra is dat je bloedvaten samentrekken.
Meestal neem je stackers juist als je iets arbeidsintensief gaat doen, maar dan gaan van nature je bloedvaten open staan zodat er meer bloed door je lichaam kan en de hoge temperatuur goed afgevoerd kan worden, met stackers in je mik gaat dit dus echter niet op en kan je lichaam die warmte niet goed afvoeren waardoor een ideale temperatuur in je lichaam wordt gecreeerd voor een hartaanval!
Hartkloppingen zijn dus eigenlijk maar een voorproefje, je hart geeft gewoon ff aan dat hij veel harder moet pompen om hetzelfde bloed rond gepompt te krijgen voordat ie er mee wil kappen.
Ik raad stackers iedereen dus ff af...