Partyflock
 
­ Nederland
12 oktober viert thunderdome zijn 10 jarig bestaan. Nu heb ik een keer in een forum onderwerp gelezen van houspauzinnetje dat er wel animo was om met een paar mensen in de oude stijl te gaan feesten. Dus Aussie Max'jes en kale kop :bounce: Zijn er mensen die dit een leuk idee vinden??
Ik heb voor mezelf al besloten ;)

Hakkuh in old style!!! Hahaha

:bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce:
 
rich doet met jullie mee :) k kom gewoon als een heidimeisje.
koosjer plan, ik ga alleen niet kaal, wel een aus aan en me maxies, geen probleem.
Ik weet nog niet zeker of ik er heenga, maar wanneer ik wel ga lijkt het mij idd wel lachen om een trainingspak uit de kast te trekken :-P

maar mijn haren er af?.....geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt ;-)
Hahaha voor die kale kop voelt dus niet iedereen wat... moet er zelf ook nog hard over gaan denken, maar volgens mij heb ik dat zondag in een vage bui %) al afgesproken hahaha
Tuurlijk :)

Als ik dan nog kaal ben
effe proberen een oud foto'tje hierop te zetten ;)
twijfel nog wel
Zeker wel tof om dan een aus aan te trekken.
Beter zet ID&T het als dresscode ;-)
Precies... geen kisten, geen bretels, geen opgerolde broekspijpen. WEL vrolijkere kleding, minder uniformachtig.
aus is ook een uniform vinnik!! K hoop alleen dat me aus broek nog een beetje heel is, ze zijn allemaal zo vaal, ik wil eerdaags wel weer ff een nieuwe kope ofzo, maar waar???? geen id, maar aus word zeker wel drescode op de flyer. vorig jaar ook hoor.
Aus is wel een dresscode maar een uniform.... tja ik vind eerlijk gezegd van niet!!!! Het zijn vaak allemaal verschillende, andere kleuren en ander soort stof. Vroeger wilde namelijk bijna niemand dezelfde hebben.
En Terror, zijn ze niet meer op de bazaar in beverwijk te krijgen??
Hahaha...dat idee heb ik samen met een vriend al een tijdje geleden besproken maar we moeten het nog steeds een keertje uitvoeren...
Dus...prima plan...ikke doe mee...ga niet half kaal, ben ik nooit geweest dus nu ook niet maar die aus en maxies zijn te regelen.
is dat sarcastisch bedoelt richietherabit?? whehe neehoor geintje, ik woon toevallig in beverwijk, bij de bazaar, alleen ik kom er noooooooooit, k haat die drukte altijd, ben er echt al 2 jaar (als t niet meer is) niet meer geweest!!
Nee is nie sarcastisch bedoeld.... is gewoon mijn mening... En ik ben ook al heel lang niet in Beverwijk geweest... maar ik woon er nie echt in de buurt.... zou denk ik ook nie veel uitmaken als ik daar wel had gewoond ;)
Maar kijk er eens.... wie weet!
Australian BROEKEN zijn nog bij best veel winkels te krijg, Sport-Inn in Arnhem bijvoorbeeld!

Australian JASJES wordt al lastiger... ik hoorde dat ze die in Amsterdam nog verkopen

Cavello is echt helemaal uit de handel in Nederland, misschien hebben ze bij sommige winkels nog oude partijen ofzo, maar dat weet ik niet precies...

Ik doe ook mee trouwens, maar is niet zo heel bijzonder voor me, want maxen heb ik altijd aan (of ik nou op school, werk of feest ben) en een aussie trek ik ook nog wel redelijk vaak naar feesten aan! Kale kop moet ik ook nog ff overdenken... Petje en zonnebril (op de neus dan) lijkt me ook wel leuk!
jah, t gaat me ook alleen om de broeken!! jasjes heof ik niet meer!! jaaaaaaaaaah gold gewoon kaal gaan, voor je t weet is t weer lang!!! whehehe
Nou wil ook zeker wel in aus komen!! Kunnen misschien dan ook nog extra meeting houden voor iedereen in aus om een bep. uur ofzo hehe

Alphen Terror> TD is 12 oktober, 30 en 31 aug zijn gecanceld ter informatie... maare welcome back hehe ;-)
ik ruk mijn cavello wel uit de kast, alleen zijn mijn Ausies een beetje verrot, de ene heeft geen hangertje meer en bij die ander is t elastiek gaar dus heb ik erorm grote mouwen :-(
Oldschool-look meeting stond al in de planning... ik kijk nu al uit naar de groepsfotos die daar gemaakt gaan worden!
wordt ff hard zoeken maar als ut goed is heb ik ook nog ergens een speen liggen...*LOL*
Artiest C-Baze
Meschien kom ik wel in me korten broek net als de verleden TD altijd relexst korte broek minder warm maar goed is dan GVD wel herst dat wordt dus me regen pak en met HR de korten broek:)
doe ook mee heb nog wel cavello of aussie hiero in de kast liggen geen probleem :D

:bounce::bounce::bounce::bounce:

:bounce::bounce::bounce::bounce:

:bounce::bounce::bounce::bounce:
DeeDee> Gaaf! Dat zou t helemaal afmaken ja!

Voor de meisjes: topje met (open) aussie verplicht zou ik zeggen :)
Topje ligt ook nog wel ergens in de gast, no problemo...
Speen is bij de wee gevonden!
Is de ingeknipte spijkerbroek ook nog een optie? (aussie broek is een beetje te groot..)
Onderaan ingeknipt bedoel je? Ja, dat mag ook! :P Hoe kan je aussie broek trouwens te groot zijn? Dan was het een paar jaar terug zeker helemaal een jurk of niet? :)
Idd onderaan ingeknipt want dan viel ie tenminste mooi over je maxies..
te groot omdat ik afgevallen ben.....
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
kheb nog 3 Cavello`s en 1 Aussie :)
ID&T bombers heb ik ook nog :P

kheb alleen nooit een hele aus of Cav aangehad
meestal spijkerbroek en jasje :)
maar ik ben zeker van de partij
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core

hier zie je mij in mijn gele cavello pak op digital ovedrdoses in 98 geloof ik. en moet ik dus gaan is de bedoeling? na, dan doe ik dat. in geel cavellopak en me maxies.
Krankheimer> Haha tof man, die broek heb ik ook! Aandoen!
ik ben hier wel voor, loop nog regelmatig met australian polo, cavello broek en maxies.

Wel vet trouwens 15.000 gabbers in de RAI. Ik ben er helemaal voor.
'back to da old day's whehehe, is weer eens iets andders dan in me londsdale en kisten whaahaha, maar ik zie het dit echt wel zitten.
dit zit ook veeeeeeel lekkerder!! jah toch??? en allemaal LOLLIES meeneme!! whehehe
uiteraart, ow ow ow, be benieuwt hoeveel gabberhandjes ik deze keer ga geven.
das pas waus man, WohhhheJJ. dat zou ik wel strak vinden man. Toppie :-D
of op dboy!! k haal morge mn kaartje!!!
en ik ga voor thunderdome weer oefenen om ECHT te hakkuh!!!!!!
Zo ben effe weggeweest.... er is in ieder geval genoeg animo voor een meeting met aussies, max'jes enzovoorts...... Kan alleen maar gezellie worden hahaha!!!!

:bounce::bounce: :bounce::bounce:
pfff, op d-boy ga ik gewoon op me kisten. traingspakken worden zo snel vies heh. whehe, en kisten stampt veel lekker
uh geen bretels???? Ga jij dan de hele avond me broek omhoog houden Heer Tjeerdo???

:D
vet kweken...
trainings pak in de fun?? no way, whehe, word idd vies, en kiste , boeit t niet dat ze op je tene staan en dat ze zo goor worde!!!
D-boy ga ik gewoon in spijkerbroek, wel maxies, en t-shirtje van MOH ofzo...
jah, tuurlijk!! Of wat nog leuker zou zijn!! Gewoon alle ouwe ECHTE gabbers gewoon weer in aussie vanaf nu!! ghegheghe