Partyflock

Forumonderwerp · 606694
Waarschuw beheerder
Samen met TheLawyer wilde wij een leuk homespace avondje maken .. en dat met mdma er bij ..

Nah titel van het topic is duidelijk .. kan iemand ons wat antwoorden geven?

thnx alvast :)

Waarschuw beheerder
denk dat et rond de 40 pleuro per portie ligt;)
Waarschuw beheerder
Ja idd want moet een cool avondje worden en wil ook weten hoe je kan zien of het beetje goeie shit is enzo...

En wat de gemiddelde prijzen zijn...

iig bedankt jah :P

Waarschuw beheerder
en doe maar in capsules;)
Waarschuw beheerder
hoi,

manier 1
we nemen een willekeurige vinger, stoppen deze in de mond en bevochtigen deze...
...dan stop jum in je pakje, en dipt heel voorzichtig. Hierna in de mond en (veel)water er achterna gooien.

manier 2
vouw pakje open gooi inhoud van je pakje in een vloeitje (wel alles natuurlijk ivm met de knallende effectiviteit)plak hem dicht en slik geheel door met een liter water.

Veel succes en bedenk wel; De ervaring leert!

Prijs? Weet ik niet!

greetz
Waarschuw beheerder
en in je drinken doen is dat ook een optie en hoe weten we hoeveel we nodig hebben per persoon?

Waarschuw beheerder
maak maar iets van 220mg CAPSULES......;)
Waarschuw beheerder
Gebruik de eerste keer niet teveel, je kan er nl best hevig op reageren.

Trouwens de volgende dag heb je wel kramp in je gezicht, tenminste ik wel want als ik dat spul gebruikt heb kan ik me glimlach niet meer van me gezicht halen
Waarschuw beheerder
hmmm maar wat is niet teveel halve gram per persoon of hele gram ofzo?

Waarschuw beheerder
220mg doet et altijd goe;P Ephedra capsule ofsow is wel geschikt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je gewoon een hele gram per persoon neemt heb je zekers genoeg. Tenminste als het je eerste keer is. :P

Je doet gewoon 3 a 4 schepjes in je drinken en wacht af. Werkt vrij snel dus ....

Waarschuw beheerder
1gr per persoon? zei die sterven gaan groeten u:S
Waarschuw beheerder
nah ik wil graag nog ff niet dood .. dusss...

Waarschuw beheerder
lees maar ff naar boven;)
Waarschuw beheerder
Ik zeg toch: dan heb je zeker genoeg!!!!!

volgende regel: Je doet gewoon 3 a 4 schepjes in je drinken en wacht af. Werkt vrij snel dus ....

Dat houd in dat je nog meer dan 3/4 gram over heb!!!!

Best moeilijk lezen af en toe, ofniet?
Waarschuw beheerder
1 gram = 1000 mg

1 (normale pil) bevat omgeveer 100mg

dus reken maar uit!

Waarschuw beheerder
makkelijkste blijft capsuletje technofreak:P
Waarschuw beheerder
maar het komt wel veel heftiger aan iig

Waarschuw beheerder
hmm je kunt ook gewoon een dikke lik nemen;)
Waarschuw beheerder
makkelijkste? :S

Moet je eerst alles in dat kut capsuletje proppen, is toch veel makkelijker om het direct in je drinken te gooien of zie ik dat nou verkeerd?
Waarschuw beheerder
hmz .. nah thnx peeps .. zal denk ik wel goed komen :)

drinken gooien lijkt me idd wel t makkelijkste ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in je drinken is het makkelijkst, vind ik

mmmdus...

Waarschuw beheerder
hmmm en dan schiet je een beetje uit met et zakje:| Ehehe ik doe et altijd gewoon op me kamertje;)

Waarschuw beheerder
ehehe is wel korter effect he;) maar ja et is maar net wat je zelf ermee wil doen;) risico ensow:P

Waarschuw beheerder
in capsule vorm nemen,werkt echt lang is je gaat er idd echt vna spacen je,echt actief zal je niet worden en echt duur is het ook niet.

ik betaal 2/3 euro per capsule maar als je niet bij een bekende haalt zal het iets meer zijn

veel plezier

ps als je het in je drinken gooit zet je schrap,het is echt SMERIG!!

Waarschuw beheerder
Jezus begin gewoon met 100MG je gaat toch geen 200 of meer in een keer erin gooien das echt kut.

Heb je eerst 2uur spacen terwijl je niet meer weet waar je het zoeken moet (lees te hard gaan) en daarna voel je je kut omdat het te snel uitwerkt...

Hou het gewoon bij 100-150 mg das al heftig genoeg.
GreetX Chris

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je koopt een halve gram bij je dealer
maakt er ff capsules van, die je bij het kruidvat haalt. hoeveel erin doet moe je zelf weten ik raad aan als niet zo ervaren bent het in 4 caps te verdelen en dan slik je ze in met water:)
of je doet het in je drinkenb maar de vraag is of je dat binnen kan houden;p
moeilijk hoor!!!!!

Waarschuw beheerder
12,50 euro per gram inkoop
per mespuntje gebruiken
lekker..

:xtc:

p.s. 84% puur is max, voor als je t evt. test.

Waarschuw beheerder
is niet waar, ik heb kristal gehad dat 97% puur was en dat is getest bij de GGd in Heerlen dus bel maar dan geef ik je het referentie nummer!!!

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
Kristal mdma 97% puur? Gerelateerd aan max. puur of vol%????? Want net als bijv. puur zoutzuur, hebben ze het dan altijd over een relatief percentage, zou dus kunnen dat ze bij jou 97% van de 84% bedoelen. Puur MDMA is namelijk een instabiele stof. Maar geef me het nummer maar dat ik moet bellen, ben wel ff nieuwsgierig nu..

Waarschuw beheerder
Natuurlijk niet als pure stof maar de kristallen hadden een puurheidsgraad van 97% (whatever that may be?)

Even naar de GGd in Heerlen bellen!
Waarschuw beheerder
donateur
capsules kan je halen bij de apotheek, dan nog een goeie weegschaal.

En ik persoonlijk zou de capsules op 80 mg afwegen, neem ook altijd halve zeg maar.

Waarschuw beheerder
Halve capsules??? Moet nie gekker worden :-p die dingen zijn juist handig als je ze in z'n geheel dichtdrukt!!! Dan hoef je nie op te letten coke dat ze leeglopen e.d. whoehahaha.. :bounce: Dus k zou da nie doen! Gewoon lekker hele nemen! WHOEHAHAHAA.. :-p
Waarschuw beheerder
kreeg eerst altijd een halve gram voor 20 euro en nu een hele voor 25 euro,en t is nog beter ook,zelf vind ik t makkelijkst de manier die awakenings ook gebruikt,manier 1! Maar die smaak..hij is weer heerlijk coby,! vriendin van mij gaat altijd kotsen door die smaak maar je spaced em dan wel! whehehe
Waarschuw beheerder
kristal?? Coke is kristallerig in pure vorm. Mdma puur lijkt niet echt kristallerig. is gewoon poeder.

Coke puur; zijn of keiharde kristallen brokken of supergeel sterk ruikend. Ligt eraan uit welke regio het komt.

mdma puur, wat mus zegt, mespuntje in je drankje of op je tong en klaar. als je cakeje maakt, gewoon lekker grammetje erin doen...:-)
Waarschuw beheerder
donateur
2 mannetje mus, haha ik bedoelde halve pillen, vandaar ook 80 mg capsules ( of 70 of 60 ). geen halve capsules, das wel heel onhandig :)

en 2 chris, ik dacht dat mdma iets van 89 - 91 max puur kan zijn, 97 % heb ik in ieder geval nog nooit gehoord.
Waarschuw beheerder
Kijk thnx mensen voor al jullie reacties, nu gaat het een vette avond worden zonder enige doden enzo :p

THNX...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MDMA is k*tzooi heb liever coke...
Als je teveel MDMA gebruitk ga je rare dinge zien
Waarschuw beheerder
Coke Rules Haaier..:-)

Waarschuw beheerder
HAHAHA, Ik heb samen met een maat van me voor qlimax thialf 2 gram pp besteld, we dachten tzal wel niet zo sterk zijn...... So da word nog lache dan, HEHEHE... Fear N Loathing Las Vegas style naar qlimax.... Bij ons koste het trouwens 20 euro per gram......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stop het bij voorkeur in een vloeitje zoals al eerder staat beschreven.
Ik denk dat je rond de 35 qa 40 euro'tjes kwijt bent.
Waarschuw beheerder
Ja daarom gaan we het ook gebruiken om vage dingen te zien enzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
pff mdma poeder :D TE erg :D

Waarschuw beheerder
mdma kristallen zijn zwaar rlx (Y)
ik betaal 40 euro voor 1 gram

ik doe het zelf altijd in een shot glaasje met warm water. 250 mg erin en dan ff roeren
ik heb ook wel eens 500 mg geprobeert(is ook leuk)

maar dat zou ik echt niet doen
als je er net mee begint.
veel plezier trouwens :P:vaag:

Waarschuw beheerder
40 euro per gram? Fuck, vreet je diamanten ofzo? WHOEHAHAHAA
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon uit het pakje likken :P :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mocht iemand dat spul kenne krijge, stuur me ff een beriggie :)
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook voor 40 per gram.. veel te duur, maarja tis het enige adresje met kristallen dat ik weet.

Waarschuw beheerder
donateur
Mocht iemand dat spul kenne krijge, stuur me ff een beriggie:)

Je haalt me de woorden uit de mond:D :D
Waarschuw beheerder
idem
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
- je gebruikt het door het door je drinken te doen
- Het kost ongeveer 25 € per gram.

Waarschuw beheerder
Kan het leveren. Van te voren opgeven hoeveel, gewoon in mijn inbox, naam en hotmail account erbij voegen of ander e-mail adres. Geen kristallen, gewoon mdma poeder. Nog nooit kristallen gezien ook en dit werkt. Geen 40 euro per gram... het zijn geen diamanten!!

Waarschuw beheerder
Mocht iemand dat spul kenne krijge, stuur me ff een beriggie ??

kun je toch bijna overal krijgen joh?? vraag het je dealer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is nog alijd verboden hoor vragen en aanbieden van harddrugs.
Dit is best wel interessant.......er zitten een hoop dealers zie ik al.

Waarschuw beheerder
Dealers? Waar dan? Meen je dat nou? Dat zou niet netjes zijn.. djeez ben blij dat je dat zegt parkneger. Dacht dat hier alleen SOCIALE gebruikers zaten...

:xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen denken dat internet vrij onschuldig is maar wij houden alles in de gaten.

Waarschuw beheerder
Sinds wanneer zijn diamanten harddrugs dan ?

Waarschuw beheerder
Ik heb internet nog nooit een auto zien stelen..
[img cacheid=0012e2ee0005f23e9797c21d1a0011a556]http://www.smilies.nl/overige/562.gif[/img]

Ook heb ik internet nog nooit iemand zien slaan..
[img]http://www.smilies.nl/rough/twak.gif[/img]
[img cacheid=0012e2ee0005f23e9797c21d1a0011a556]http://www.smilies.nl/overige/562.gif[/img]

Voordeel, ik heb het ook nog nooit een wielklem zien monteren...

Wel zie ik agenten omdraaien en weglopen op een uitgaansgelegenheid terwijl een meid werd geslagen door twee gasten, kijk en hier doe ik wel wat aan.. :-p

Internet not guilty or police guilty that's the question!

p.s. bij het korps amsterdam verkopen ze slechte pillen.. :xtc:

Waarschuw beheerder
Whahahahaha die mus komt sterk uit de bocht!!!!
[img cacheid=000101950000625fe2ed9f9f1a0011a5bd]http://www.smilies.nl/smash.gif[/img]
Waarschuw beheerder
HEEJ IEDEREEN jullie worden allemaal genaaid ik heb het goedkoopst van iedereen want ik koop in grote dosissen ik heb het voor 5 euro per gram en ook nog kristallen LATURZZZZZZZ
Waarschuw beheerder
2 parkneger:

Zorg dat je er bij komt,
bij de politie moet je zijn!
Je loopt voor lul voor honderd duizend mensen,
die jouw allemaal het GRAF in wensen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Mannetjes mus & Awakenings

Last van puberaal gedrag ofzo :S
Waarschuw beheerder
2 Parkneger.
Puberaal gedrag is je ergens vertonen waar je niet thuis hoort en dan (wat overigens geen zin heeft) commentaar geven op de jeugd. Als polietieman zou je moeten meepraten en advies moeten geven........het zogezegde voorbeeld kun je niet geven. Maar je kunt wel advies geven want ze doen het toch of je nou zegt of niet dat ze het mogen.
Ik werk langs het politiebureau hier en vanuit mijn "kantoor" kijk ik de hele dag op de binnenplaats. En geloof me er ziet nix puberaler uit als 4 wouten die op mekaar aan het schieten zijn met stiekjes en wegrennen daarvoor.
En de bedoeling van de discussies hier is dat mensen van elkaars ervaringen kunnen leren, dus met drugs leren om te gaan en het verstandiger te gebruiken. (uitzonderingen daargelaten)
En WAT NOEM JE DEALERS..... mensen die op feesten rondlopen en proberen pillen te slijten... dat zijn dealers. Niet de algemene "gelegenheidsgebruik­ers" die hier rondsurfen. Maar dat snapt de politie niet blijkbaar (jij dan in je persoon).
Dus geef alleen een reactie als die nuttig is voor de andere collega-forummers, en ga je anders aftrekken op een of andere BrEeZaHs|ut-site. Is veel nuttiger en je hebt teminste plezier aan je "werk".
Verder niet beledigend of dreigend bedoeld, maar ik ga ook niet in een moskee roepen dat iedereen Katholiek moet worden. Dat heeft evenveel zin, iedereen heeft zij eigen mening en uit dit op verschillende mannieren. Maar geef geen onzinnige reacties op zinnige onderwerpen want je bereikt er toch helemaal 0,0 mee.

Met vriendelijke groet,

een collega-ambtenaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan het leveren. Van te voren opgeven hoeveel, gewoon in mijn inbox, naam en hotmail account erbij voegen of ander e-mail adres. Geen kristallen, gewoon mdma poeder. Nog nooit kristallen gezien ook en dit werkt. Geen 40 euro per gram... het zijn geen diamanten!!

Is dit geen vorm van dealen??? denk dat deze meneer nog grootschaliger is dan een kruimel dealer op een feest.

Mocht iemand dat spul kenne krijge, stuur me ff een beriggie

Is dit niet vragen naar verboden middelen???

Ik geloof dat er duidelijke regels zijn op dit forum dealen en vragen naar verboden middelen is verboden, snap ook niet waarom de admins hier niet ingrijpen. Terwijl ze wel oog hebben op topics met illegalen links maar hier grijpen ze niet in.

Mensen missen pas de politie als ze er niet meer zijn. Je zou eens een dag met ons mee moeten lopen denk dat je dan aan het einde van de dag schreeuwend terug verlangt naar je kantoor baan.
Waarschuw beheerder
donateur
zit jij tijdens werktijden op pf ??

of is dit je vrije tijd??

als het je vrije tijd is snap ik niet waarover jij je druk maakt :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pffff .. je vraagt wat info en het word n DISCUSSIE topic ..

ga dit ff lekker via pb's uitvechten ofso ..

volgens mij zijn de regels voor het forum algemeen bekend en ik denk dat admins het allemaal wel in de gaten houden , als het dus niet kan wat er in n topic allemaal vermeld word.. word het topic wel gesloten .. dus stel je niet zo aan met je politie gezeur .. het zijn maar opmerkingen .. :/

Waarschuw beheerder
hahaha wat een gezeik joh van die wout.
heb je niks beters te doen dan internet in de gaten te houden??
ga lekker boeven vangen.
of ga er voor zorgen dat mijn scooter weer terug komt.
in plaats dat je op je luie reet voor die computer zit.
Waarschuw beheerder
Ik weet zelf ook wel dat je de politie mist als ze er niet meer zijn, maar ze hebben een regiem van lachmebitte ff uit hier in de buurt. (zijn ook aardige sociale en gerechtigde bij) Maar ik dacht dat ze een apparte afdeling hadden die dit soort dingen bestreed.... en niet een on-line-offduty-forum-lezer-en-commentaar-gever.
Als je iedereen die zoiets doet daarop gaat wijzen ben je nog jaren bezig, op alle forums.
En wie zegt dat ze het menen............
Buiten dat, ze doen het toch wel of het nu in normale taal is of zovan doe me eens 3 bietjes voor tusse de boterham, of ze doen het stiekem via de mail. Beetje vechten tegen de bierkaai.
Pak maar eerst de distributeuren/maker­s op, daar heb je meer aan.
Persoonlijk denk ik dat jij dan eerder degene bent waartegen ingegrepen moet worden, omdat je helemaal niet onder de doelgroep van bezoekers van de site valt maar je alleen bemoeit met "ons".
Kantoorbaan heb ik ja, en daarmee verdien ik bijna net zoveel mee als jou, terwijl ik jonger ben. Had je maar door moeten leren.........

(k)
Waarschuw beheerder
DUS !! .. nu weer trug naar het ONDERWERP waar het eigenlijk over ging .. DANKJE ..

:)

Waarschuw beheerder
MDMA hoe te gebruiken en wat kost het

daar ging het over
Waarschuw beheerder
weet ik .. heb zelf het topic geopend .. ;)

( sorry sarcasme )

thnx voor de opheldering TINY T .. hebben sommige mensen wel nodig .. :)

iig.. we hebben al aardig wat informatie gekregen via dit topic en in pb's .. mensen (y) heel erg bedankt alvast :)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand toevallig wat in de omgeving van utrecht :)???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lol :)

Waarschuw beheerder
nee oke dan is het goed.

gelukkig dat je het zelf ook nog weet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goeie vraag JP .. :P:P (6)

ja soms moet ik ff diep graven .. maarre herriner me t nog wel ;)

Waarschuw beheerder
waarom vroeg je het dan??
Waarschuw beheerder
waarom vroeg ik wat :S

Waarschuw beheerder
waar je eigen topic over ging jeh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als het goed is kun je het gewoon via je neus of mond innemen in porties van +-120 tot 200 mg (de gemiddelde pil heeft tussen die hoeveelheid. Zou er wel mee uitkijken de 1e keer. Beetje uitproberen hoe je lichaam reageert op de (bijna pure) stof.
Zelf heb ik er helemaal geen ervaring mee maar wel van horen zeggen enzo. Blijft lijp spullie maar wel superrelax en beter als speed/coke/xtc.
Ben eigelijk ook wel benieuwd naar de werking/ervaringen van jullie.

Waarschuw beheerder
nou het is zeker niet beter dan speed dat is in mij ogen niks beter.
ja misschien de smaak, voor de smaak heb ik liever coke mar voor de werking heb ik toch liever gewoon speed.
maar aan gezien dat ik het niet meer sneuf maar leker een bommetje neem proef ik het toch niet meer.
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik.... heb er geen ervaring mee ;) de andere 2 denk ik t zelfde over al vind ik dat bijten in mn neus ook wel wat hebben :P

Waarschuw beheerder
Wij hebben d'r wel ervaring mee!

Gewoon kleine beetjes van 100 MG nemen.
Komt heerlijk op (dus slaat niet in zoals een pil) en doordat je de hele tijd kleine porties neemt is het effect iets minder heftig als een pil maar houdt het lekkere gevoel bijna dubbel zolang aan (dus ipv de gebruikelijke 2-4 uur zit je nu op 5-8 uur!!!)

Als het redelijk puur is dan wordt je d'r geeneens es echt actief van maar space je je "brains out"!
Vooral heerlijk om met wat vrienden op een zwoele zomernacht te doen met een goeie fles rose erbij, gevolgd door AA drink en een goede hashjoint voor als het uitgewerkt is.

Je kunt natuurlijk ook bijpakken maar daar wordt je alleen maar vaag van (de niet leuke manier) en verhoogt de kans op hersenbeschadiging, dus lekker op 100-200 mg per avond houden!

GreetX Chris
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb jullie pbtjes al uitgeprint Inge&Chris .. die gaan we er zker bijhouden en eerst ff goed overlezen :)

begin mij wordt onze homesp@ce avond gehouden en daarna krijgen jullie allemaal een verslaggie :D

Waarschuw beheerder
Cool man die homespace dingen!

Wij gaan 7 Juni een spacenachtje organiseren in een mooi natuurgebied!

Zorg wel dat je geen dansbare muziek opzet anders verneukt dat de sfeer en wil iedereen dansen.
Als je namelijk geen muziek opzet gaat iedereen met elkaar communiceren en das heel mooi om es mee te maken!

Leukste is als je dan een videocamera hebt zodat je het later (nuchter) nog es na kan kijken (y)

Chris
Waarschuw beheerder
dan gaan wij ook mee!!!!! :D

Waarschuw beheerder
Ik heb je gsmnummer nog niet lawyer!
Waarschuw beheerder
Parkneger > Waar jij voor staat , veeg ik van me naad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet je ff een PM berichtje sturen want hier geven is ook niet echt super...

Waarschuw beheerder
Stuur maar een pb!

Chris

Waarschuw beheerder
Is dit geen vorm van dealen??? denk dat deze meneer nog grootschaliger is dan een kruimel dealer op een feest.

Beetje suggestief bezig!?

parkneger

Ik stoor me aan deze rascistische naam. Kun je die veranderen a.u.b.? Het klinkt nogal suggestief in de zin van bosneger e.d.

Ga eens lekker in je baas zijn tijd mijn auto terugzoeken.

Dan ga ik wel lekker :bounce: na een paar :xtc: wel legale dan he.. whoehahaha
Waarschuw beheerder
Als het redelijk puur is dan wordt je d'r geeneens es echt actief van maar space je je "brains out"!<-- DAT is relax en dat je er niet hard van gaat is ook weer zowat wat ik dus niet had geweten :)
Ideaal voor als je inderdaad savonds eens lekker wil chillen in het bos of aan een meer ofzo met een paar vrienden. :)
Weer eens wat anders als paddo's dan ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2WetWorX Volgens mij snap jij niet waarvoor de politie staat. Je mag blij zijn dat je hier in nederland woont, als jij dat tegen een spaanse agent zeg knuppelt tie je gelijk neer. Wil je dat soms ????

Hou dus aub van die kinderachtige uitspraken voor je

2. Mannetjes mus Dat jij mischiern hier loopt te dealen interesseert me geen bal wil je alleen een tip geven dat je daar mee moet uitkijken, want de politie (niet ik) houd zulke site's ook in de gaten want hier lopen vaak mensen rond die qontact hebben met grote dealers

Waarschuw beheerder
Hey Parkneger weet je wat jij moet doen? je bezig houden met dingen die relevant zijn. Ik bedoel loop sávonds over straat, word neer geslagen en beroofd en de politie? sja in geen velden of wegen te bekennen...waarschij­nlijk bezig met nutteloze dingen... dusse zo TROTS hoef je niet op je werk te zijn hoor!

hahaha ik ken trouwens meer agenten die dealen en gebruiken dan agenten die hun werk naar behoren uitvoeren!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Parkneger > ga je ouwe kankermoer ff bedreigen trieste hond.

Waarschuw beheerder
donateur
Parkneger is op zoek naar goede dope, kocht het vroeger bij zijn collega, maar die is er niet meer na een feestje in Zaandam.
Waarschuw beheerder
2 Chris: 7 juni... das wel een mooie datum :) Is idd weer es wat anders als club/feest :D
Waarschuw beheerder
met kanker schelden is toch wel een beetje lame hoor sorry, vind het triest als je dat woord typt als scheldwoord...

Waarschuw beheerder
parkneger: mischiern

dubbel 's', geen 'r' ff voor de details whoehahaha

:bounce: was vn plan niet te gaan :xtc: maar ze laten me geen keuze, :mixje: g'tje erbij en hops.. :bounce: :bounce: :xtc: :bounce: :bounce:

Gekkenhouze... MDMA is okee als een vis, wel doen als je serotonine op peil iz... hahaha.. nog goede ideeen voor aankomend weekend?
Waarschuw beheerder
onze homespace avond is in volle gang 8)
Waarschuw beheerder
yessss me ma is pleite!!! :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
en d.w.z. TheLawyer??
Waarschuw beheerder
http://www.picturetrail.com/lessos

8)

Waarschuw beheerder
Om ff terug te komen op de vraag, pure MDMA poeder kun je kopen als een gram, voor 25 euro. Endaarvan kun je 4 capsules maken, met een beetje speed erbij, neem 1 of twee van die capsules en je bent de hele avond aan het snoeien.
Echt lekker spul, maar kijk er mee uit. J ekunt beter een pilletje of een lijntje meer nemen, dan krijg je ook genoeg mdma naar binnen.
Ik zie jullie latersssss tjooooow
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
FF offtopic, kon het niet laten!

Jeetje tyfus wout dat je bent, beetje hier lopen mierenneuken. Flikker toch op, ik had vroeger ook vertrouwen in Politie maar sinds ik uit ga helaas niet meer. Ik zal ff 3 voorbeelden geven.

1) Bel ik eens de politie omdat er een halve oorlog is uitgebroken en ik me niet veilig voelde, word ik daarna bijna zelf opgepakt. Ga ik daarna verhaal halen op het politiebureau, word ik compleet uitgelachen. BTW , die wout heeft echt mzzl gehad dat ik hem toen niet al zijn tanden uit zijn bek heb geslagen.
2) Hoe dom kun je zijn om met 5 politie busjes..1 persoon zonder t-shirt aan ( dus met duidelijk signalement) in het centrum van een stad niet te vinden.
3) Mensen op een visvergunning gaan controleren terwijl er ook ECHT werk aan de winkel is

Nee echt waar, jullie moeten toch echt iets goeds doen om weer beetje positief bij me over te komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
me moeder is weg dat betekende dat onze avond gewoon door kon gaan hehehe
Waarschuw beheerder
en hoe was het?
Waarschuw beheerder
Nou ik was echt zo leip als een aap, echt erger kon niet gewoon, heb ongeveer 500 mg op, nou alles trilde aan me lichaam en flink spacen...

Echt een aanradertje om een keer te proberen :D:D

Waarschuw beheerder
Nou dan weet je een beetje hoe k me voelde gisteren in Bloemendaal op t strand! :vaag: :mixje: :-)\______
Waarschuw beheerder
Hahaha ja daar benik ook nog nooit geweest, is dat bloemendaal een aanrader, maarja als je helemaal leip bent is alles leuk geloof ik h ahaha

Waarschuw beheerder
Bloemendaal op zondag met mooi weer vette aanrader!!!

:-)\____ & :mixje: & :xtc: = :vaag:
Waarschuw beheerder
Ja nou moet ik toch maar eens gaan kijken, wat voor muziek word er daar allemaal gedraaid eigenlijk???

En dan moet je wel :xtc: doen anders niet cool hahaha
Waarschuw beheerder
Damnz..vanacht voor het eerst geprobeerd.., echt niet meer normaal dat effect op je lichaam. Had de beschikking tot een behoorlijke hoeveelheid...en dan blijf je likken!! pff...echt het 'goede pillen' gevoel maar dan beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb afgelopen ook MDMA poeder geprobeerd en het is echt leip.
Lekker spacen, beetje chillen aan het water, lekker vaag lullen :D
Zeker een aanrader (Y)

Waarschuw beheerder
Lekker vaag, nou mij iets te vaag en dan had ik volgens mij nog niet eens een portie van 100mg binnen. Pff kon alleen nog maar He en Wat roepen. Wat ik vertelde was ik zelf echt na drie tellen alweer kwijt. Twee kleine bommetjes deden mij zo een 3 uur in die trip zitten. Ahwel herinner me opeens da ik ook wel wat heb geblowd heb na die bommetjes. Moest zelf altijd hard lachen om een vriend van me die dat wel vaker heeft. Maar vond het om het zelf mee te maken behoorlijk frustrerend. En om een lik te nemen raad ik toch niet egt aan, aargh die smaak is wel het goorste wat ik ooit heb geproefd
Waarschuw beheerder
MDMA POEDER ROELEERT t is niet zo lekker smaakie maar dat tijdreizen.. :bloos: :D
Waarschuw beheerder
whehe, ik was met een vriend zo wazig..
Zaten we midden in een gesprek...vraagt hij opeens zo: waar had ik het over?...ik zo: geen id man, en dat 4 keer in hetzelfde gesprek. Niet meer rlxd!
Waarschuw beheerder
Gewoon snuiven, zit je tenminste niet met die rotte smaak in je bek.
Bier smaakt voor geen meter meer als ik dat spul op m'n tong smeer.
Dat het leip spul is ken je zien aan m'n profielpic :vaag: smaakt altijd naar meer ;)
Hoef het gelukkig niet zelf te kopen, zit dicht bij de bron.
Ken het iedereen aanraden om een keer te gebruiken, zal zekers niet tegenvallen.

Waarschuw beheerder
Gewoon twee eetlepels in een glas en :mixje:

WHOEHAHAHAHA.. :vaag: kwadraat!
Waarschuw beheerder
2 eetlepels jij wel hahahaha

Waarschuw beheerder
2 eetlepels natuurlijk ik geloof je gelijk
Waarschuw beheerder
Keb iets meer als een halve theelepel gehad +- denk ik, maar ik ging als een trein :P
wel ranzig, net of je n asperine kapotbijt en dat sterker.....
Wel dodelijk spul

Waarschuw beheerder
gewoon flink wat door je drank gooien en het kost 30 euro per gram, als je dood wil moet je alles in 1 keer nemen.